druid Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 08:05 Поділитися #126 Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 08:05 Текст і голосувалка для обговорення. Формуємо пропозиції до обіду. Після обіду, сподіваюсь, голосувалка буде зроблена на сайті АВЛ.Запрошуємо мешканців, ініціативні групи, організації та установи міста до обговорення Концепції розвитку велосипедної інфраструктури Луцька.Концепція розвитку велосипедної інфраструктури являє собою схему вулиць, на яких передбачається створення велосипедних доріжок в рамках капітальної реконструкції вулиць. В перелік входять лише основні вулиці, на яких будуть створюватись повноцінні велосипедні доріжки.Найголовніші принципи створення схеми велосипедних доріжок: - актуальність (має розміщуватись у місцях значного переміщення людей)- цілісність (кожна велосипедна доріжка має бути пов’язаною в цілісну систему)Основні велосипедні маршрути (магістральні) зв’язують віддалені райони міста із центром. Частина цих маршрутів забезпечують виходи на основні заміські маршрути, що робить велосипедну схему придатною для інтеграції з регіональними велосипедними маршрутами.Інші велосипедні доріжки, пропоновані у схемі, зв’язують найбільші мікрорайони міста між собою, а також дозволяють здійснювати об’їзд перевантажених центральних вулиць. Велосипедна інфраструктура створюється з метою збільшення кількості осіб, які використовують велосипед, як щоденний засіб пересування та відпочинку.Опитування Питання Варіанти відповідей Чи вважаєте ви, що розвинена велосипедна мережа – це ознака європейського міста? Так, ні, не впевнений Які у вас стосунки з велосипедом? Постійно користуюсь, користуюсь періодично, дуже рідко користуюсь, не користуюсь, але планую, стосунки не складаються З якому метою ви використовуєте, або хотіли б використовувати велосипед Для щоденних поїздок, для відпочинку, і так і так. Що заважає вам частіше і зручніше користуватись велосипедом? Відсутність велосипеда, відсутність велосипедних доріжок, нестача велосипедних парковок Чи вважаєте ви за доцільне створення велосипедної інфраструктури міста Луцька? Так, ні, не визначився(лась) Чого можна досягти, втіливши велосипедну інфраструктуру та збільшивши кількість велосипедистів ? чистіше повітря, менш завантажені вулиці, більш безпечні вулиці для учасників руху, покращення здоров’я мешканців. Вкажіть вулиці, на яких вам не вистачає велосипедних доріжок Назвіть місця, де вам не вистачає велосипедної парковки Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Atarax Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 14:09 Поділитися #127 Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 14:09 Бланк опитування Бланк опитування.docп.с.: глянь чи норм Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vika Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 14:19 Поділитися #128 Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 14:19 Бланк опитуванняDruid писав ще: В нижньому колонтитулі: "збір підписів здійснюється волонтерами з ініціативи громадських організацій Асоціація велосипедистів Луцька та асоціації розвитку туризму Волині". Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Atarax Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 14:32 Поділитися #129 Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 14:32 Завтикав, дякуювиправлений варіант: Бланк опитування.doc Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
druid Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 14:48 Поділитися #130 Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 14:48 п.с.: глянь чи нормнормуль. трохи поправивкачайте тутБланк опитування.docпорядковий номер ставиться від руки тим, хто ставить свій підпис. нумерація для кожного аркушу паперу починається з початку.Якщо будуть питати "навіщо дата народження", кажіть "щоб знати вік", бо нас цікавить позиція дорослих свідомих мешканців, кому за 18.А в пункті місце проживання бажано, щоб фігурував Луцьк, навіть якщо прописка Китайська. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
druid Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 14:56 Поділитися #131 Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 14:56 діфото, дайош голосувалку!!!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Atarax Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 15:08 Поділитися #132 Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 15:08 Всі качаєм бланк збору підписів і підписуємо у всіх колег на роботі, в домашніх, + домашнім по бланку в нагрузку, щоб на своїх роботах попідписували.В неділю пропоную зібратись в центрі для масового збору підписів. Скажімо на 11:00 біля Лесі. Хто за? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
maksimoff Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 17:13 Поділитися #133 Опубліковано 16 Лютого, 2012 в 17:13 В неділю буду! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
druid Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 12:28 Поділитися #134 Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 12:28 Відповідь Б. Клімчука під час веб-конференції на питання щодо велосипедної інфраструктури.Юрій Моклиця, голова громадської організації "Асоціація розвитку туризму Волині": Шановний Борисе Петровичу.Як Ви ставитеть до перспективи створення велосипедної інфраструктури в найбільших містах області, зокрема у Луцьку?Я привіз з собою з Вільнюса старенький радянський спортивний велоcипед, мені його подарували. Маю ті самі проблеми, що й мій візаві. Доводиться вписуватися в існуючий автомобільний рух. Це складно і небезпечно. Може я помиляюся, але велосипедів в містах за роки Незалежності різко поменшало. Автомобілів, навпаки різко побільшало. Завдання на часі. При проектуванні нових доріг та реконструкціїстарих в Шацькому районі вже будуємо спеціальні велосипедні доріжки. Думаю, це слід робити містам під час проведення ремонту та реконструкції вулиць. Створювати спеціальну недорогу інфраструктуру в паркових зонах. Як ви зрозуміли, я -- "за". Нині -- це реально!Цилко тутhttp://volynrada.gov.ua/chat/veb-konferentsiya-z-borisom-klimchukom Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BaBylja Опубліковано 19 Лютого, 2012 в 00:02 Поділитися #135 Опубліковано 19 Лютого, 2012 в 00:02 виникло питання щодо опитуванНЯ1. Записувати лише тих людей, які прописані у Луцьку, чи також можна тих хто проживає, але не прописаний (у Луцьку) по адресі що вказує?2. Кому віддавати заповнені бланки опитувань? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Atarax Опубліковано 19 Лютого, 2012 в 06:18 Поділитися #136 Опубліковано 19 Лютого, 2012 в 06:18 то що, ми сьогодні збираємо підписи? зголосився тільки Максімов. Більше нікому то не треба? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vika Опубліковано 24 Лютого, 2012 в 15:04 Поділитися #137 Опубліковано 24 Лютого, 2012 в 15:04 Кому і коли можна передати бланк з підписами? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Atarax Опубліковано 24 Лютого, 2012 в 15:37 Поділитися #138 Опубліковано 24 Лютого, 2012 в 15:37 Мені або прямо Друіду. Або можна повторити збір, якщо на то є потреба... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vika Опубліковано 27 Березня, 2012 в 13:52 Поділитися #139 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 13:52 Щоб не створювати окрему тему. Посміхнула інфо в неті про доріжки в Болгарії. Які-не-які....але офіційно доріжки є http://fishki.net/co...t.php?id=110126 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lilechka Опубліковано 27 Березня, 2012 в 13:56 Поділитися #140 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 13:56 Щоб не створювати окрему тему. Посміхнула інфо в неті про доріжки в Болгарії. Які-не-які....але офіційно доріжки є http://fishki.net/co...t.php?id=110126 Для нас поки що і такі доріжки - мрія! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lilechka Опубліковано 28 Березня, 2012 в 14:53 Поділитися #141 Опубліковано 28 Березня, 2012 в 14:53 Вчора перший заступник міського голови Святослав Кравчук провів нараду з питань розвитку велосипедної інфраструктури в місті. Обговорено можливість облаштування велосипедних доріжок проспектом Волі: від вулиці Шопена до Київського майдану, далі - вулицею Глушець та центральним парком культури і відпочинку імені Лесі Українки. Дано доручення, проектуючи реконструкцію проспекту Волі, обов’язково передбачити (на тротуарі по правій стороні) розташування велодоріжок та вдосконалити схему руху велосипедистів в Центральному парку з врахуванням будівництва покриття, розмітки та встановлення дорожніх знаків. Враховуючи інтереси велосипедистів, зараз розробляється схема розміщення велосипедних паркувальних стійок вздовж вулиці Лесі Українки. Вони будуть розміщені орієнтовно в трьох місцях – на початку вулиці, в кінці та біля приміщення Центру надання адміністративних послуг. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
druid Опубліковано 29 Березня, 2012 в 07:02 Поділитися #142 Опубліковано 29 Березня, 2012 в 07:02 Вчора перший заступник міського голови Святослав Кравчук провів нараду з питань розвитку велосипедної інфраструктури в місті. Обговорено можливість облаштування велосипедних доріжок проспектом Волі: від вулиці Шопена до Київського майдану, далі - вулицею Глушець та центральним парком культури і відпочинку імені Лесі Українки. Дано доручення, проектуючи реконструкцію проспекту Волі, обов’язково передбачити (на тротуарі по правій стороні) розташування велодоріжок та вдосконалити схему руху велосипедистів в Центральному парку з врахуванням будівництва покриття, розмітки та встановлення дорожніх знаків. Враховуючи інтереси велосипедистів, зараз розробляється схема розміщення велосипедних паркувальних стійок вздовж вулиці Лесі Українки. Вони будуть розміщені орієнтовно в трьох місцях – на початку вулиці, в кінці та біля приміщення Центру надання адміністративних послуг.Не все так воно оптимістично насправді. Є кулуарна інформація, що проектанти готують відмову (про те, що технічно створення вд на проспекті волі є неможливим). Поки невідомо чим то все закінчиться.В парку створення вд є більш реальним. Якщо все відбудеться в цьому році так, як казав Кравчук під час наради і так як ми пригляділись з архітектором і директором парку під час виїзної наради - це буде круто. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AK88 Опубліковано 31 Березня, 2012 в 01:20 Поділитися #143 Опубліковано 31 Березня, 2012 в 01:20 Вчора перший заступник міського голови Святослав Кравчук провів нараду з питань розвитку велосипедної інфраструктури в місті. Обговорено можливість облаштування велосипедних доріжок проспектом Волі: від вулиці Шопена до Київського майдану, далі - вулицею Глушець та центральним парком культури і відпочинку імені Лесі Українки. Дано доручення, проектуючи реконструкцію проспекту Волі, обов’язково передбачити (на тротуарі по правій стороні) розташування велодоріжок та вдосконалити схему руху велосипедистів в Центральному парку з врахуванням будівництва покриття, розмітки та встановлення дорожніх знаків. Враховуючи інтереси велосипедистів, зараз розробляється схема розміщення велосипедних паркувальних стійок вздовж вулиці Лесі Українки. Вони будуть розміщені орієнтовно в трьох місцях – на початку вулиці, в кінці та біля приміщення Центру надання адміністративних послуг.Не все так воно оптимістично насправді. Є кулуарна інформація, що проектанти готують відмову (про те, що технічно створення вд на проспекті волі є неможливим). Поки невідомо чим то все закінчиться.В парку створення вд є більш реальним. Якщо все відбудеться в цьому році так, як казав Кравчук під час наради і так як ми пригляділись з архітектором і директором парку під час виїзної наради - це буде круто.Якщо потрібна підтримка з мого боку - деп.звернення/запит/проект рішення міськради, то я готовий допомогти Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
m2xxx Опубліковано 11 Червня, 2012 в 16:17 Поділитися #144 Опубліковано 11 Червня, 2012 в 16:17 Сітібайки у Вроцлаві ...http://korrespondent.net/video/world/1359190-velosipedy-dlya-vseh Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 11 Червня, 2012 в 16:24 Поділитися #145 Опубліковано 11 Червня, 2012 в 16:24 когда у нас начнут полоски рисовать? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
laser Опубліковано 11 Червня, 2012 в 19:56 Поділитися #146 Опубліковано 11 Червня, 2012 в 19:56 щодо відео: нашим українським мудакам до єврокультури як до неба рачки… а на рахунок полосок, то уже розмалювали дороги, за тиждень до євро, якщо ви не помітили Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MACCEN Опубліковано 12 Червня, 2012 в 12:20 Поділитися #147 Опубліковано 12 Червня, 2012 в 12:20 1. Всі маршруткі міські нафіг, нама чого забруднювати наше місто (а то ті китайські нові зламкі, так коптять мама нє гарюй), купити людські тролейбуси (для людей, а не для скота, які роблять в нас на Україні, а імпортні (не гавняху якусь), якщо порівняти, то це окупиться, тому що електрика менше коштує, вони сучасні, значить економічні, не портят екологію, значить менше загазованості, в дітей та дорослих хвороб, і не прийдеться витрачати лишню капусту на профілактику різних там захфорювань - треба берегти своїх людей, нехай в маштабах окремого міста. 2. Закрити наприклад Волі, від Кіївської до Драмтеатру, дозволити тільки проїзд тролейбусам і таксі (ну робота в них така), і велосипедистам Радянську теж закрити, і тих буржуїнів хітрожопих, які паркуються чорті де "пі*здити" прямо на місці. Або бригаду відморозків найняти, яка просто буде наприклад шкрябати гвоздем авто яке припарковане там де це заборонено. - я не призиваю до такого, але посто це вже дістало, всі що хочуть те й роблять, всім на все плювати, так ж не можна, а то у бідоти може й дах зірвати, візьме й дасть по башці кірпічом, потім доказують який ти тут крутий, і як тобі плювати на всіх і вся в реанімації. Там де школи обладнати пішоходи лежачими поліцаями (нехай ті у кого є трнанспорт будуть тут розпиратись що підвіска ломається і так далі, так нєфіг гнати на бєганій швидкості тоді нічого не поламається, не нада ля-ля). Там де можна зробити пролоску для велосипедистиів - нехай собі їздять. 3. Надати перевагу велосипедистам (але й ловити бухіх, а то є й такі що їм правила не писані взагалі), і наказувати конкретно, і водіїв які ображають велосипидистів взагалі "пі*дити" прямо на місці. Основна проблема в тому, що багато людей стрімається купляти вєліка (от як я, де їздити, водії взагалі не поважають пішоходів, про велосипедистів я взагалі мовчу, я не кажу про всіх, але чомусь водії забувають що колись самі вчились їздити й були пішоходами). А так були б дорожкі, і толерантно б настроєні водії, я впевнений це б розрузило б наше місто взагалі від транспорту, бо багато хто от так стрємається їздив би не на авто а на вєліку PS: хочу бути мером Луцька Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 12 Червня, 2012 в 12:24 Поділитися #148 Опубліковано 12 Червня, 2012 в 12:24 PS: хочу бути мером Луцька Козюра ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MACCEN Опубліковано 12 Червня, 2012 в 12:31 Поділитися #149 Опубліковано 12 Червня, 2012 в 12:31 НІ!!! Я не Козюра!!!а Козюра це що, ваш кандидат? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
IgorOkCJ Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 07:16 Поділитися #150 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 07:16 "Якщо в центрі Луцька будуть велодоріжки, то це стане революційним кроком влади, – велоактивіст" - заголовок вчорашньої статті на інтернет-ресурсі "ВолиньPost" Велосипедистів здебільшого відносять до категорії транспорту, хоча вони, по суті, ті ж пішоходи, вважає голова Асоціації розвитку туризму Волині Юрій Моклиця. Про це він говорив на «круглому столі» із питань економічного потенціалу Луцька і стратегічного плану його економічного розвитку 5 лютого у Волинському прес-клубі, який відбувся у рамках проекту «Місто майбутнього» громадського об’єднання «Лучани». На його думку, велосипедисти взагалі «випадають із політики міста», оскільки в Луцьку досі немає велосипедних доріжок, хоча про це часто говорять. Більше того, в нормативних документах мерії поняття «велосипедист» навіть не фігурує. У голови Асоціації розвитку туризму Волині є сумніви щодо того, чи реконструкція проспекту Волі, яка планується, передбачатиме облаштування велодоріжок. «Від проектантів ніби є спротив, бо це складно і дорого. У всякому разі це питання дуже темне», – каже Моклиця. «Але якщо таки вдасться добитися того, щоб на проспекті Волі влаштували велодоріжки, то це буде революційним кроком», – впевнений він. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.