Foross Опубліковано 21 Березня, 2013 в 17:44 #2201 Опубліковано 21 Березня, 2013 в 17:44 В чому може бути фігня? Фігня в тому, що Укртелеком має проблеми. Масово усіх переводять з PPPoE на DHCP. Сервера у Києві та Дніпропетровську не справляються. Я на роботі вже 2-й тиждень мучусь Сьогодні підготував і відправив листа на підтримку Укртелекома, із проханням розібратися в ситуації. Побачимо зміни з понеділка. скажеш відповідь)
Zheny@ Опубліковано 22 Березня, 2013 в 09:15 #2203 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 09:15 Відповіді ще немає. За те є позитивний, я вважаю, результат. Це те, що я їм послав. а це щойно:
Foross Опубліковано 22 Березня, 2013 в 10:12 #2204 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 10:12 а в мене таке ,Microsoft Windows [Version 6.2.9200]© Корпорац?я Майкрософт, 2012. Ус? права захищен?.C:\Users\Andriy>tracert i.uaTracing route to i.ua [91.198.36.14]over a maximum of 30 hops: 1 21 ms 21 ms 23 ms 10.109.64.2 2 24 ms 26 ms 24 ms 10.0.5.2 3 24 ms 26 ms 25 ms 10.0.5.2 4 26 ms 26 ms 26 ms 10.50.15.17 5 * * * Request timed out. 6 28 ms 26 ms 27 ms 62.149.7.93 7 26 ms 25 ms 25 ms www.i.ua [91.198.36.14]Trace complete.C:\Users\Andriy>tracert google.comTracing route to google.com [173.194.39.132]over a maximum of 30 hops: 1 20 ms 20 ms 19 ms 10.109.64.2 2 25 ms 25 ms 25 ms 10.0.5.2 3 25 ms 25 ms 24 ms 10.0.5.2 4 26 ms 27 ms 26 ms 10.50.15.17 5 25 ms 26 ms 27 ms 72.14.194.114 6 58 ms 69 ms 55 ms 209.85.241.196 7 55 ms 56 ms 55 ms 72.14.234.253 8 55 ms 55 ms 55 ms bud02s03-in-f4.1e100.net [173.194.39.132]Trace complete.C:\Users\Andriy> то добре чи поганО?
laser Опубліковано 13 Травня, 2013 в 21:17 #2206 Опубліковано 13 Травня, 2013 в 21:17 укртелеком жлобяри знову. як тільки північ стала - інет пропав }:-(
Адміністратори serega Опубліковано 14 Травня, 2013 в 05:02 Адміністратори #2207 Опубліковано 14 Травня, 2013 в 05:02 Особисто мене, як клієнта, попереджали, що 14-го травня з 00 до 8 години будуть проводитись роботи на мережі, можливі пропадання зв'язку тривалістю до 30 хвилин.Я ж по моніторингу бачу, що вони справились з роботою цілком оперативно - зв'язку не було з 00:29 до 00:37.
Zheny@ Опубліковано 14 Травня, 2013 в 07:32 #2208 Опубліковано 14 Травня, 2013 в 07:32 в мене зранку вже двічі пропадав.І це вже далеко не 8-ма ранку.
biter Опубліковано 14 Травня, 2013 в 07:44 #2209 Опубліковано 14 Травня, 2013 в 07:44 Ввели нові тарифи:ОГО!Покращений з 01/05/20131а категорія (Крупні міста)Стандарт - 10 Мб/с - 65 грн/міс.Ультра - 20 Мб/с - 100 грн/міс2а категорія Легкий - 5 Мб/с - 65 грн/міс.Стандарт - 10 Мб/с - 100 грн/міс.Ультра - 20 Мб/с - 120 грн/міс.3я категорія Легкий - 2 Мб/с - 70 грн/міс.Стандарт - 5 Мб/с - 100 грн/міс.Ультра - 10 Мб/с - 120 грн/міс.1. Тарифні плани програми лояльності «ОГО!Поліпшення» діють на постійній основі до зміни на будь-який інший діючий тарифний план.2. Швидкість передавання інформації (upload) – до 3 Мбіт/сек в усіх тарифних планах3. Перелік доступних споживачу тарифних планів за програмою лояльності визначається технічними характеристиками абонентської телефонної лінії.4. Абонентам тарифних планів програми лояльності надається можливість користуватися необмеженим внутрішньомережним обміном зі швидкістю до 24 Мбіт/с приймання та до 3 Мбіт/с передавання даних за технологією ADSL2+ залежно від технічних характеристик абонентської лінії.5. У випадку, якщо існуючий абонент є учасником іншої акційної пропозиції, яка передбачає зниження рівня абонплати, він не може взяти участь в програмі лояльності.6. У випадку зміни тарифного плану «ОГО!Поліпшення» на будь-який інший (в т.ч. у випадку замовлення призупинення послуги dsl-пауза), абонент втрачає право на зниження рівня тарифу за умовами програми лояльності.Активація тарифного плану «ОГО!Поліпшення»1. Тарифні плани не доступні абонентам для вибору на персональній сторінці на сайті my.ukrtelecom.ua2. Активація тарифних планів програми лояльності «ОГО!Поліпшення» можлива тільки через АРМ УС фахівцями відділень «Телекомсервіс» та операторами контакт-центру (група telesales ).Зміна тарифного плану у відділеннях «Телекомсервіс» відбувається лише за письмовою заявою абонента.3. Переведення абонента на тарифний план «ОГО!Поліпшення» з діючих тарифних планів, які не передбачені умовами програми лояльності (варіанти, що не наведено в таблиці) – заборонено.
kellax Опубліковано 14 Травня, 2013 в 07:46 #2210 Опубліковано 14 Травня, 2013 в 07:46 а у мене навпаки, HD ролики грузить інколи краще за інші. свіжозалите відео мона дивитись 480р практично без заминок, в той час як древні ролики на 360р страшно запинаються…Можу дати логічне пояснення. Є таке поняття як Google Global Cache (GGC). Це коли обладнання гугла стоїть в оператора зв"язку і постійно кешить популярний контент. Якщо хтось переглянув нещодавно якийсь ролик в ШД якості і ти теж його хочеш подивитися то він тянеться вже з "локалки".Детальніше розписано тут http://habrahabr.ru/post/93864/
HWman Опубліковано 14 Травня, 2013 в 11:21 #2211 Опубліковано 14 Травня, 2013 в 11:21 Ввели нові тарифи:...Де ти це надибав? http://ukrtelecom.ua/services/customers/internet/ogo/tariff
Foross Опубліковано 20 Травня, 2013 в 09:41 #2212 Опубліковано 20 Травня, 2013 в 09:41 інтрентер просто вісииить
epson-ss Опубліковано 24 Травня, 2013 в 12:31 #2213 Опубліковано 24 Травня, 2013 в 12:31 інтернет пропадає допомагає передёргивания модема , в чому річ
Saddy Опубліковано 24 Травня, 2013 в 12:52 #2214 Опубліковано 24 Травня, 2013 в 12:52 інтернет пропадає допомагає передёргивания модема , в чому річбула подібна ситуація, попробуйте переналаштувати модем, мені допомогло. п.с. Яка швидкість підключення та який канал?
IronSun Опубліковано 24 Травня, 2013 в 16:21 #2215 Опубліковано 24 Травня, 2013 в 16:21 В техпідтримці вже заготована автоматична відповідь про проблеми до 21:30.п.с. Як тільки подзвонив, вислухав робота - інтернет з'явився.
Tarzanych Опубліковано 24 Травня, 2013 в 17:03 #2216 Опубліковано 24 Травня, 2013 в 17:03 Я живу в будинку, всі дроти виведені назовні. Монтери відмовились подивитись щиток зі сплітером, відмовились приходити в неробочий (обідній, або о 17.00) час. Знайшов для себе вихід, здійснюю міжміський дзвінок, і інтернет з'являється.
epson-ss Опубліковано 25 Травня, 2013 в 12:16 #2217 Опубліковано 25 Травня, 2013 в 12:16 інтернет пропадає допомагає передёргивания модема , в чому річбула подібна ситуація, попробуйте переналаштувати модем, мені допомогло.п.с. Яка швидкість підключення та який канал?переналаштувати це як?
ZedaZ Опубліковано 25 Травня, 2013 в 12:41 #2218 Опубліковано 25 Травня, 2013 в 12:41 Комусь уже робили оте "поліпшення"? хтось знає як отримати 10 МБіт за 65 грн? Яке закляття говорить на 0800... щоб отримати знижку? Бо ж оператори вперто мовчать про халяву...
Volt Опубліковано 26 Травня, 2013 в 05:35 #2219 Опубліковано 26 Травня, 2013 в 05:35 Хто небудь знаючий роз"яснить На рахунок нових тарифів укртелекома 10 МБіт за 65 грн ? Прозьба трудящих ... )
Saddy Опубліковано 26 Травня, 2013 в 10:02 #2220 Опубліковано 26 Травня, 2013 в 10:02 переналаштувати це як?скинути до заводських налаштувань кнопкою Reset. Знову налаштувати підключення
Saddy Опубліковано 26 Травня, 2013 в 10:13 #2221 Опубліковано 26 Травня, 2013 в 10:13 Комусь уже робили оте "поліпшення"? хтось знає як отримати 10 МБіт за 65 грн? Яке закляття говорить на 0800... щоб отримати знижку? Бо ж оператори вперто мовчать про халяву...Хто небудь знаючий роз"яснить На рахунок нових тарифів укртелекома 10 МБіт за 65 грн ? Прозьба трудящих ... )звідки така інформація? на сайті укртелекома не знайшов
ZedaZ Опубліковано 27 Травня, 2013 в 06:36 #2222 Опубліковано 27 Травня, 2013 в 06:36 Saddy, з посту вище А також подібна інфа є на ogo.in.ua
biter Опубліковано 28 Травня, 2013 в 08:42 #2223 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 08:42 А прочитати у важно релігія не дозволяє? там же в моєму пості пише: Активація тарифного плану «ОГО!Поліпшення» 1. Тарифні плани не доступні абонентам для вибору на персональній сторінці на сайті my.ukrtelecom.ua 2. Активація тарифних планів програми лояльності «ОГО!Поліпшення» можлива тільки через АРМ УС фахівцями відділень «Телекомсервіс» та операторами контакт-центру (група telesales ). Зміна тарифного плану у відділеннях «Телекомсервіс» відбувається лише за письмовою заявою абонента. 3. Переведення абонента на тарифний план «ОГО!Поліпшення» з діючих тарифних планів, які не передбачені умовами програми лояльності (варіанти, що не наведено в таблиці) – заборонено. тепер краще видно?
HWman Опубліковано 28 Травня, 2013 в 10:59 #2224 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 10:59 Де тут підступ?
Jl6owa Опубліковано 28 Травня, 2013 в 11:12 #2225 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 11:12 Де тут підступ?Ніде напвено, правда щоб відбулось "Поліпшення" потрібно чекати поки укртелеком зробить шось з лініями(а здається шо без знайомих в укртелекомі, або щоденних дзвінків це буде відбуватись дууже довго).
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.