Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

Якщо я бажаю відмовитись від стаціонарного телефону, то адсл інтернет лишиться?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Якщо я бажаю відмовитись від стаціонарного телефону, то адсл інтернет лишиться?

звичайно ні.

по якому тоді дроті каналі попливе до тебе той інтернет?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поганувато...просто абонплата з інтернетом виходить близько 100 грн в місяць, це сильно багато як для такої швидкості.

Прийдеться прошатись з укртелекомом, нарешті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

добре тобі як маєш альтернативу.

мені ж приходиться терпіти/платити

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

просто абонплата з інтернетом виходить близько 100 грн в місяць, це сильно багато як для такої швидкості. Прийдеться прошатись з укртелекомом, нарешті.

хех... вже давно чекаю, хто б з альтернативщиків оптику підтягнув!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

І от так дозволив щоб той кабель над тобою протягнули? Обріж нафіг, якщо не захочуть муфту зробити і підключити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

тел.: 1580 - повідом про підозру на незаконну діяльність і нехай передадуть звернення у відповідні структури на перевірку законності організації повітряної лінії зв'язку та щоб взяли це звернення на контроль.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну то цим він тільки комусь нагадить (і то навряд), а мета то - підключитись самому

Змінено користувачем jack74
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

ну так поставити питання ребром: або підключають або текст вище?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

serega,як на мене то це по дитячому, вже і справді краще переговорити з власниками, або дріт що не варіант, або напрямлений вайфай що хоч і дорожче але менш геморочно(але дорожче лише спочатку, тому що вітапара вона не довговічна, а екранка обійдеться мо і дорожче)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

А по дорослому як, змиритись, що над тобою висить незаконний кабель?

Ось так повинно бути, якщо я правильно зрозумів суть "пустити на подвір'я".

post-10-0-19948700-1443379449_thumb.jpg

ps: на пропорції не звертайте увагу, я тільки тиждень за компом, крім паінтера нічого більше не знаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

В більшості випадків я знаю про ту "законність" повітряних ліній (не буду наговорювати конкретно на київстар) :)

Але поцікавитись в них про погоджений і затверджений проект було б не лишнім.

А від чого залежить пінг? По суті теж укртелекомом користуюсь, але пінг вдвічі більший...

4698611255.png

У випадку ipua сервер спідтесту в Києві а у тебе в Луцьку. А от маршрутизація відбувається в Києві, Дніпропетровську і можливо у Львові.

А ще кожен порт дслам має спеціально встановлену затримку на різних користувацьких профайлах для забезпечення безглючного підключення по адсл.

Ну і поки "майор" перевірить трафік теж час треба а "майори" по швидкості також бувають різні :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А по дорослому як, змиритись, що над тобою висить незаконний кабель?

Ось так повинно бути, якщо я правильно зрозумів суть пустити на подвір'я.

post-10-0-19948700-1443379449_thumb.jpg

ps: на пропорції не звертайте увагу, я тільки тиждень за компом, крім паінтера нічого більше не знаю.

Насправді все не так. Кабель натянутий між двома п'ятиповерхівками та висить над моїм будинком на висоті п'ятого поверху. А просились на подвір'я коли перекидали через електричні дроти. Він фактично лежав на моєму участку поки його не натягнули. І чому незаконно? Роботи проводились працівниками Київстару, була задіяна вишка. Думаю це заплановані роботи по розширенні мережі інтернет від Київстар і всі необхідні дозволи в них є. Мені ж він зовсім не заважає. Просто хотілось би підключитись і мати надійний канал, хоча й з Укртелекомом проблем немаю.

4698593044.png

ото ж бо і воно, як на користувача пейта повинен знати що є такий собі документ:"Положення про порядок надання в користування місць для прокладання телекомунікаційних мереж в об’єктах комунальної власності" згідно якого, дана компанія має право на проведення телекомунікаційних робіт.

З.І.на твому малюнку не вистачає POF Сплиттер, якщо на то пішло.

з.І.І.: думаю навряд погрозами можна здобути інтернет... принаймні не з нашими правовим засадами, та і в такого гІганта як Київстар.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Я краще зупинюсь, бо понесе :) (для мене це одна з профільних тем)

Тут і так наговорили і відкрилось багато мені цікавого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

в мене все ОК. І на роботі весь час в неті, і вдома.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Власне така ситуація: з 24 вересня перестав в мене працювати інтернет і дом.телефон подав заявку в тех службу, через тиждень повторив заявку результату не було, потім знов де мені сказали що передають заявку під нагляд Волинського керівництва, також результату ніякого , в понеділок зателефонував знов на тех пітримку і сказав що вже майже місяць ніякого результату, оператор відповіла що тепер передає заявку під нагляд Київського керівництва, що на протязі тижня вирішать проблему. Вот минув майже тиждень результату 0. Задумуюсь як можна на тиснути на Укртелеком? Переглянувши договір заключений вже мабуть років 10 назад , замітив пунк про невиконання умов договору де говориться що в такому разі подавати до суду. Зараз думаю чи дасть результат те якщо я в понеділок зателефоную і скажу що за невиконання умов договору буду подавати до суду.

Як думає це змусить їх трохи рухатись чи можуть розірвати договір і все? Хотілось почути думку форумчан.Дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Власне така ситуація: з 24 вересня перестав в мене працювати інтернет і дом.телефон подав заявку в тех службу, через тиждень повторив заявку результату не було, потім знов де мені сказали що передають заявку під нагляд Волинського керівництва, також результату ніякого , в понеділок зателефонував знов на тех пітримку і сказав що вже майже місяць ніякого результату, оператор відповіла що тепер передає заявку під нагляд Київського керівництва, що на протязі тижня вирішать проблему. Вот минув майже тиждень результату 0. Задумуюсь як можна на тиснути на Укртелеком? Переглянувши договір заключений вже мабуть років 10 назад , замітив пунк про невиконання умов договору де говориться що в такому разі подавати до суду. Зараз думаю чи дасть результат те якщо я в понеділок зателефоную і скажу що за невиконання умов договору буду подавати до суду.

Як думає це змусить їх трохи рухатись чи можуть розірвати договір і все? Хотілось почути думку форумчан.Дякую

та це не змова компанії проти Вас, банально хтось затупив з працівників :)

у мене було що лінія обривалась, але після заявки все ремонтували :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я і не кажу що змова. Просто місяць уже ремонтують. І я знаю в чому проблема лінія стара підземка там обрив , а місцевим працівникам (Торчин) лень рити і міняти кабель.Вони в знайомого вже пів року не можуть кабель на стовп закріпити, просто вісить собі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nikolas, на рахунок суду - мені було б шкода своїх нервів... це ж Укртелеком...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну а які ще варіанти 3 рази на тиждень дзвонити? Я не хочу подавати просто можливо така фрази прискорить процес.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nikolas

Наберіть ще раз, обговоріть ситуацію, скільки було заявок та у який термін. Спитайте конкретно, коли і що буде зроблено. Який день і т.д., щоб знати коли наступний раз наїзжати. Якщо ні - питайте, як оформити скаргу і все. Після цього 99%, що інтернет буде :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та в нього ж не тільки інтернету нема, я так зрозумів, що взагалі телефон не працює... Певно, серйозні проблеми з лінією... Але мали б пояснювати...

nikolas, а що кажуть? Чим аргументують затримку? Ну не кажуть же просто "Передзвоніть через тиждень", щось же пояснюють... ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот саме цікаво що не говорять в чому затримка.Просто називають термін обробкі заявки і все

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ти точно в Укртелеком дзвониш?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...