HWman Опубліковано 26 Вересня, 2015 в 21:28 #2651 Опубліковано 26 Вересня, 2015 в 21:28 Якщо я бажаю відмовитись від стаціонарного телефону, то адсл інтернет лишиться?
Saddy Опубліковано 26 Вересня, 2015 в 21:35 #2652 Опубліковано 26 Вересня, 2015 в 21:35 Якщо я бажаю відмовитись від стаціонарного телефону, то адсл інтернет лишиться?звичайно ні.по якому тоді дроті каналі попливе до тебе той інтернет?
HWman Опубліковано 26 Вересня, 2015 в 22:00 #2653 Опубліковано 26 Вересня, 2015 в 22:00 Поганувато...просто абонплата з інтернетом виходить близько 100 грн в місяць, це сильно багато як для такої швидкості.Прийдеться прошатись з укртелекомом, нарешті.
Saddy Опубліковано 26 Вересня, 2015 в 22:05 #2654 Опубліковано 26 Вересня, 2015 в 22:05 добре тобі як маєш альтернативу.мені ж приходиться терпіти/платити
jack74 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 07:49 #2655 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 07:49 просто абонплата з інтернетом виходить близько 100 грн в місяць, це сильно багато як для такої швидкості. Прийдеться прошатись з укртелекомом, нарешті.хех... вже давно чекаю, хто б з альтернативщиків оптику підтягнув!
Адміністратори serega Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 16:53 Адміністратори #2656 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 16:53 І от так дозволив щоб той кабель над тобою протягнули? Обріж нафіг, якщо не захочуть муфту зробити і підключити.
Адміністратори serega Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 17:22 Адміністратори #2657 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 17:22 тел.: 1580 - повідом про підозру на незаконну діяльність і нехай передадуть звернення у відповідні структури на перевірку законності організації повітряної лінії зв'язку та щоб взяли це звернення на контроль.
jack74 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 17:29 #2658 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 17:29 ну то цим він тільки комусь нагадить (і то навряд), а мета то - підключитись самому
Адміністратори serega Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 17:37 Адміністратори #2659 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 17:37 ну так поставити питання ребром: або підключають або текст вище?
Set Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 18:04 #2660 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 18:04 serega,як на мене то це по дитячому, вже і справді краще переговорити з власниками, або дріт що не варіант, або напрямлений вайфай що хоч і дорожче але менш геморочно(але дорожче лише спочатку, тому що вітапара вона не довговічна, а екранка обійдеться мо і дорожче)
Адміністратори serega Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 18:34 Адміністратори #2661 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 18:34 А по дорослому як, змиритись, що над тобою висить незаконний кабель? Ось так повинно бути, якщо я правильно зрозумів суть "пустити на подвір'я". ps: на пропорції не звертайте увагу, я тільки тиждень за компом, крім паінтера нічого більше не знаю.
Адміністратори serega Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 19:10 Адміністратори #2662 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 19:10 В більшості випадків я знаю про ту "законність" повітряних ліній (не буду наговорювати конкретно на київстар) Але поцікавитись в них про погоджений і затверджений проект було б не лишнім. А від чого залежить пінг? По суті теж укртелекомом користуюсь, але пінг вдвічі більший... У випадку ipua сервер спідтесту в Києві а у тебе в Луцьку. А от маршрутизація відбувається в Києві, Дніпропетровську і можливо у Львові. А ще кожен порт дслам має спеціально встановлену затримку на різних користувацьких профайлах для забезпечення безглючного підключення по адсл. Ну і поки "майор" перевірить трафік теж час треба а "майори" по швидкості також бувають різні
Set Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 19:35 #2663 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 19:35 А по дорослому як, змиритись, що над тобою висить незаконний кабель? Ось так повинно бути, якщо я правильно зрозумів суть пустити на подвір'я. ps: на пропорції не звертайте увагу, я тільки тиждень за компом, крім паінтера нічого більше не знаю. Насправді все не так. Кабель натянутий між двома п'ятиповерхівками та висить над моїм будинком на висоті п'ятого поверху. А просились на подвір'я коли перекидали через електричні дроти. Він фактично лежав на моєму участку поки його не натягнули. І чому незаконно? Роботи проводились працівниками Київстару, була задіяна вишка. Думаю це заплановані роботи по розширенні мережі інтернет від Київстар і всі необхідні дозволи в них є. Мені ж він зовсім не заважає. Просто хотілось би підключитись і мати надійний канал, хоча й з Укртелекомом проблем немаю. ото ж бо і воно, як на користувача пейта повинен знати що є такий собі документ:"Положення про порядок надання в користування місць для прокладання телекомунікаційних мереж в об’єктах комунальної власності" згідно якого, дана компанія має право на проведення телекомунікаційних робіт.З.І.на твому малюнку не вистачає POF Сплиттер, якщо на то пішло. з.І.І.: думаю навряд погрозами можна здобути інтернет... принаймні не з нашими правовим засадами, та і в такого гІганта як Київстар.
Адміністратори serega Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 19:57 Адміністратори #2664 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 19:57 Я краще зупинюсь, бо понесе (для мене це одна з профільних тем) Тут і так наговорили і відкрилось багато мені цікавого.
jack74 Опубліковано 10 Жовтня, 2015 в 13:21 #2666 Опубліковано 10 Жовтня, 2015 в 13:21 в мене все ОК. І на роботі весь час в неті, і вдома.
nikolas Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 10:33 #2667 Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 10:33 Власне така ситуація: з 24 вересня перестав в мене працювати інтернет і дом.телефон подав заявку в тех службу, через тиждень повторив заявку результату не було, потім знов де мені сказали що передають заявку під нагляд Волинського керівництва, також результату ніякого , в понеділок зателефонував знов на тех пітримку і сказав що вже майже місяць ніякого результату, оператор відповіла що тепер передає заявку під нагляд Київського керівництва, що на протязі тижня вирішать проблему. Вот минув майже тиждень результату 0. Задумуюсь як можна на тиснути на Укртелеком? Переглянувши договір заключений вже мабуть років 10 назад , замітив пунк про невиконання умов договору де говориться що в такому разі подавати до суду. Зараз думаю чи дасть результат те якщо я в понеділок зателефоную і скажу що за невиконання умов договору буду подавати до суду.Як думає це змусить їх трохи рухатись чи можуть розірвати договір і все? Хотілось почути думку форумчан.Дякую
alexvvv Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 10:45 #2668 Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 10:45 Власне така ситуація: з 24 вересня перестав в мене працювати інтернет і дом.телефон подав заявку в тех службу, через тиждень повторив заявку результату не було, потім знов де мені сказали що передають заявку під нагляд Волинського керівництва, також результату ніякого , в понеділок зателефонував знов на тех пітримку і сказав що вже майже місяць ніякого результату, оператор відповіла що тепер передає заявку під нагляд Київського керівництва, що на протязі тижня вирішать проблему. Вот минув майже тиждень результату 0. Задумуюсь як можна на тиснути на Укртелеком? Переглянувши договір заключений вже мабуть років 10 назад , замітив пунк про невиконання умов договору де говориться що в такому разі подавати до суду. Зараз думаю чи дасть результат те якщо я в понеділок зателефоную і скажу що за невиконання умов договору буду подавати до суду. Як думає це змусить їх трохи рухатись чи можуть розірвати договір і все? Хотілось почути думку форумчан.Дякую та це не змова компанії проти Вас, банально хтось затупив з працівників у мене було що лінія обривалась, але після заявки все ремонтували
nikolas Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 10:52 #2669 Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 10:52 Я і не кажу що змова. Просто місяць уже ремонтують. І я знаю в чому проблема лінія стара підземка там обрив , а місцевим працівникам (Торчин) лень рити і міняти кабель.Вони в знайомого вже пів року не можуть кабель на стовп закріпити, просто вісить собі.
jack74 Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 11:10 #2670 Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 11:10 nikolas, на рахунок суду - мені було б шкода своїх нервів... це ж Укртелеком...
nikolas Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 11:13 #2671 Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 11:13 ну а які ще варіанти 3 рази на тиждень дзвонити? Я не хочу подавати просто можливо така фрази прискорить процес.
seolutsk Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 11:39 #2672 Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 11:39 nikolas Наберіть ще раз, обговоріть ситуацію, скільки було заявок та у який термін. Спитайте конкретно, коли і що буде зроблено. Який день і т.д., щоб знати коли наступний раз наїзжати. Якщо ні - питайте, як оформити скаргу і все. Після цього 99%, що інтернет буде
jack74 Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 12:39 #2673 Опубліковано 23 Жовтня, 2015 в 12:39 та в нього ж не тільки інтернету нема, я так зрозумів, що взагалі телефон не працює... Певно, серйозні проблеми з лінією... Але мали б пояснювати...nikolas, а що кажуть? Чим аргументують затримку? Ну не кажуть же просто "Передзвоніть через тиждень", щось же пояснюють... ?
nikolas Опубліковано 24 Жовтня, 2015 в 05:26 #2674 Опубліковано 24 Жовтня, 2015 в 05:26 Вот саме цікаво що не говорять в чому затримка.Просто називають термін обробкі заявки і все
jack74 Опубліковано 24 Жовтня, 2015 в 08:33 #2675 Опубліковано 24 Жовтня, 2015 в 08:33 ти точно в Укртелеком дзвониш?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.