Перейти до змісту

Б.В. авто з Європи


Єретик

Рекомендовані повідомлення

36 хвилин тому, xc90 сказано:

Є 4+к, взяли ланоса, обслужили і катаються. Були б на форумі - їм би вже написали, який то непотріб, а не авто.

 

Я в свій час не взяв ланоса. Взяв 9-ку :)

Не програв :lol: (хіба в комфорті трошки).

37 хвилин тому, xc90 сказано:

Банальний приклад з життя: весільні гроші, чекають дитину. Є 4+к,

Краще старого Гольфа в універсалі!  Толку більше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 289
  • Створено
  • Остання відповідь
5 минут назад, Zheny@ сказал:

 

Я в свій час не взяв ланоса. Взяв 9-ку :)

Не програв :lol: (хіба в комфорті трошки).

Краще старого Гольфа в універсалі!  Толку більше.

Ти ж не мав Ланоса, чому радиш Гольфа, якщо і його не мав?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, nickel сказано:

Ти ж не мав Ланоса, чому радиш Гольфа, якщо і його не мав?

Мав змогу їздити  на обох авто на довгі дистанції, по роботі. Як пасажир.

Гольф таки виграє.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Zheny@ сказал:

Мав змогу їздити  на обох авто на довгі дистанції, по роботі. Як пасажир.

Гольф таки виграє.

Ну бля, я також їздив і в 9-ці і в Ланосі. 9-ку і даром би не взяв. І бути пасажиром, то одне, а ремонтувати старого Гольфа - то зовсім інше. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, nickel сказано:

Ну бля, я також їздив і в 9-ці і в Ланосі. 9-ку і даром би не взяв. І бути пасажиром, то одне, а ремонтувати старого Гольфа - то зовсім інше. :)

так само, як і нового Ланоса :)

Ти ж смайли бачив?

 

Я ніде не сказав, що 9-ка краще Ланоса. Так - дешево обслуговувати.  Підвіску за 75$ з роботою! Фари по 50грн б.в. в зборі :)

Звісно, що 9-ці срати і срати до ЛАноса навіть в тому ж косфорті. В деяких є АС. Зручніший салон, новіший двигун, при чому не ВАЗовський. Хоча мая теж брала 6-7л в змішаному.

 

Я до того веду, що я б зараз вибирав гольфа а не ланоса.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 хвилин тому, nickel сказано:

Ти ж не мав Ланоса, чому радиш Гольфа, якщо і його не мав?

Я маю робочого ланоса, 5 років їздив на 2106, зараз Avensis, але щоб ланос далеко втік від жиги не сказав би, з плюсів ел.підйомники, кондьор і гідрач

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, Gendruk сказал:

Я маю робочого ланоса, 5 років їздив на 2106, зараз Avensis, але щоб ланос далеко втік від жиги не сказав би, з плюсів ел.підйомники, кондьор і гідрач

Я тобі більше скажу, жига навіть має переваги перед Ланосом. Колись ще пацанами відмічали днюху і я сів відпочити на заднє сидіння в одного жигулика. На ньому стояв японський двокасетник з колонками як від Маяка підключений до акумулятора машини. Піддаті друзі вирішили покататися, власник Жигулів заховав ключі завчасно, розуміючи можливі наслідки, тому  один сів за кермо, а решта просто пхала. Пхали по прямій, задом і до воріт, а я сидів з відкритими дверима і щоб друзяки не загнули двері в зворотньому напрямку об ворота, я вирішив їх закрити, з першого разу не вдалося, я відкрив ширше щоб брязнути сильніше, а мій врезаний товариш в ці долі секунди схватився за стійку і почав пхати. Я гепнув дверима сильніше і не відриваючи очей від телефона почув, як потужна магнітола відходить на задній план, а на передній план виходить крик мого товариша, до свого сольного виступу він ще й барабанив однією рукою мені в скло дверцят, але якось дивно так - через плече другої руки. Я ніяк не міг зрозуміти що він хоче, поки не побачив його палець в салоні в щілині між дверцятами і стійкою. Двері відкрили, палець охолодили, він набряк і пульсував так, що відчувалося рукою, але навіть тріщини не було. В Ланосі йому його б розтрощило 100%.

28 минут назад, Zheny@ сказал:

Я до того веду, що я б зараз вибирав гольфа а не ланоса

От і мій директор так вважає, тому він з сервісів не вилазить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 хвилин тому, nickel сказано:

От і мій директор так вважає, тому він з сервісів не вилазить.

А які ти ще мав машини крім Дива? Бо чужий досвід він інший.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Gendruk сказал:

А які ти ще мав машини крім Дива?

Можна сказати ніякі, тому й не даю тут порад

1 минуту назад, Gendruk сказал:

Бо чужий досвід він інший.

Звичайно інший, я досі не маю постійного майстра, який би мені ремонтував би дрібні болячки, а директор їздить в Ковель на ремонт, бо його стару Мазду (зате не Ланос) ніхто не вміє зробити. А зараз він загнав поварити, її підняли щоб оцінити об'єм робіт, а балка чомусь на землі осталася. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 хвилин тому, nickel сказано:

От і мій директор так вважає, тому він з сервісів не вилазить.

Один бордівець розказував, що до них на сервіс приїхав Гольф. 

Власник каже, дешево взяв.  Машина агонь. Але щось сталося і їхати не хоче. 

Стали дивитися - а там двигуну 3,14-здєц.  Ремонт від 600Є. 

та ну ,каже, я її дешевше там взяв. 

 

Це я до того, що за одні й ті ж гроші може бути зовсім різна по якості однакова машина :)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, Zheny@ сказал:

Це я до того, що за одні й ті ж гроші може бути зовсім різна по якості однакова машина :)

Так і я про це. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, yu2007 сказал:

Купуєш авто за 5, яке новим коштувало від сили 15. Або додаєш тисячу і купуєш авто таких самих років, але не клас вище, яке новим коштувало 25. Таки так, українська реальність))

Ну так ціна на беве, залежить не лише від початкової ціни.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, nickel сказано:

бо його стару Мазду

з того й починати треба.

Мазда - япошка.

ВАГ - німці.

До німців запчастин вагон.  Є шроти розборки і т.д.

Всі, хто має мазди (старі) дуже часто в ремонт / сервіс звертаються. Запчастин немає, а якщо є, то ціна - космос.  Похресника батько їздить на мазді. Більше в ремонті, аніж їздить.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, volks сказано:

Ну так ціна на беве, залежить не лише від початкової ціни.

90%

При умові, що це перший гонщик. Кожен наступний прикурює ще собі.

 

Ось відео, де все дууууууууже класно розказано, показано і розжовано.

Коменти класні.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, Cherman сказано:

Я би перефразував. Всі, хто мають старі вбиті авто - більше ремонтують, ніж їздять.

не всі.

З япошками особливо.

До інших запчастин більше.  Колись з французами так було - тепер без проблем.

 

А загалом так, хто хлам купив той так і  "їздить".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Cherman сказано:

Тільки ті ж япошки, пригнані з ЄС, майже завжди, чомусь менш вбиті, ніж популярні в нас ВАГ-и чи французи. От така палка з двома кінцями.

ок. Не буду спорити .

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 minutes ago, Cherman said:

Тільки ті ж япошки, пригнані з ЄС, майже завжди, чомусь менш вбиті, ніж популярні в нас ВАГ-и чи французи. От така палка з двома кінцями.

Ти ж бував у фатерлянді, бачив що по вилицях і автобанах їздить. Часто там япошки зустрічаються?)


а пригнані звідти гітлєрвагени і ренаульти сильно вбиті саме через те, що наш автопізднесмен хоче прикурити мінімум штучку чистими на 15-20-річному корчику, тому і купує там вбите вщент авто, якому в Україні проводять омолоджувальні операціі і виганяють на автобазар))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 minutes ago, Cherman said:

В цьому, ще й частково люди винуваті. Бояться чесного великого пробігу. Їм легше вірити в казки про дідуся, який їздив за хлібом, ніж в те, що авто активно експлуатувалося.

 

Так то воно так. Але якби український перекуп продавав авто з чесним пробігом, а не змотаним на 200-300 тисяч км, ціна на те авто на базарі змінилася б?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 minutes ago, Cherman said:

Напевно, хоча я логіку перекупів не знаю. Якщо подивитися авто.ріа та сходити на базар, то можна побачити дуже дивні пропозиції.

Ну от приклад. Товаришу недавно трапився в Бельгії Опель Астра універсал  2009, дизель. Проблема з паливною, пробіг 300+, в смерть засраний салон, але якась максимальна комплектація на той час. Цінили 1000 (аналогічні, але без технічних проблем і з чистішим салоном, там починаються від 2000). Він порахував що, за 500 євро доведе тут її до пуття. Віддали за 850. 
850 + 600 доставка + 500 ремонт = 2000 євро або 2400 доларів на той час. 
розмитнення 2300 доларів, якщо не помиляюсь  (там по моєму 1,7 дизель чи може ще більший). 
сертифікат, ще якісь дрібниці - і от вже майже 5000 доларів. 


Тут вони від 5 з копійками починаються. Як так? Вони ж там на 600 євро дорожчі в нормальному стані (якщо відняти вкладені 500 євро в ремонт). А де заробіток?))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, yu2007 сказал:

Як так?

Крадені)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 minutes ago, Cherman said:

2009-го року і в хорошій комплектації? Певно, трохи вище ціна. Десь в районі 6к, а то і більше.

Найдеш покупця за 6+, отримаєш кількасот комісійних))

 

П.С.
І правда, за 5 з копійками - це барабан-едішен. Але й за 6000 за цей корчик на фулі - черга не стоїть. Бензинову, каже товариш, вже б продав давно.

 

Але тачка агонь! Якось на другий день Пасхи в нього перед носом ціла секція моста впала. То абс і єсп працює нормально, зумів загальмувати і зупинити машину за півтора метра від провалля)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 minutes ago, Cherman said:

Так ви спочатку пробіг скрутіть до 150, і придумайте гарну легенду.:D

Вже давно скручений, кермо перешите, нові килимки куплені))

 

а гарну історію я в пеесі зверху дописав))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Cherman сказано:

Так ви спочатку пробіг скрутіть до 150, і придумайте гарну легенду.:lol:

а  в мене якраз рівно 150, точніше 150,8, але щоправда не з 2009 а з 2010, і бензин , а не дизель.  

Але я не продаю, поки нехай ще мені послужить  :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, yu2007 сказал:

Вже давно скручений, кермо перешите, нові килимки куплені))

 

а гарну історію я в пеесі зверху дописав))

 

14 минут назад, yu2007 сказал:

в нього перед носом ціла секція моста впала. То абс і єсп працює нормально, зумів загальмувати і зупинити машину за півтора метра від провалля)

Після твоєї гарної історії, там салон ще раз треба мити від цегли, яку він наклав. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дивлюсь на авто, майже в усіх перетягнутий руль.

Це так маскують пробіг?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...