Перейти до змісту

Вибір електромобіля


laser

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

з огляду на впевнено наростаючий ринок е-авто хотілось би оглянути перспективи покупки домашнього електроавто

для себе хотілось би придбати автівку

1. не надто дорогу, тому розглядаються варіанти б/у. з бюджетом все зрозуміло — платиш зразу багато за батарею, їздиш дуже дешево. треба їздити багато, щоб покупка дорогого авто (акумулятора) виправдала і окупила себе.

 

2. з нормальним пробігом на 1 заряді. хочаб 200 км. з цим є серйозні проблеми. багато автівок випущені як міські, або як другі в сімейному гаражі, або як службові/комерційні - як наприклад вантажний фургон рено кенгу

KANGOO Z.E.: Електричний функціональний фургон - Renault – Купити ...

в принципі кенгу бувають (хоч і рідко) в пасажирському варіанті. але їхній пробіг в старіших версіях все таки малуватий. треба шукати новіші випуски.

 

3. не стрьомну чи кастровану як ліфи чи беха І3

Nissan Leaf 2010-2016 – обзор, фото, характеристики, цена Ниссан ...Як їздить електромобіль BMW i3 - Автоцентр.ua

ліфи категорично не подобаються з дизайну. багато автовиробників починає випендрюватись для максимальної аеродинаміки, мінімальної ваги, з інших причин і створюють якісь страшні авто. одна з таких І3. безумовно вона знайде своїх шанувальників. але це не сімейне авто.

 

4. практичну. тому розглядаю щось з хетчбеків чи універсалів чи фургон-універсал (чобіток). седани як на мене не практичні абсолютно.

зразу назріває питання по model s. машина наче і містка, але до салону є кілька питань. ніби як задньосидячі часто чухають затилком дах. це правда?

В Беларуси картошку возят даже на Tesla: фотофакт - Автоцентр.ua

 

5. як на рахунок альтернатив? наприклад гібрид Toyota Prius Plug-in Hybrid? 30 км від розетки, 2л на 100км. на скільки вони складні в обслуговуванні та ремонті? чи вартує ускладнення конструкції вигоди?

2012_Toyota_Prius_plug-in_hyrid_--_07-14-2012.JPG

 

6. щось з розряду пан сам склєпав, той же рено кенгу старий з пробігом в 100 км на заряді, докупаєм батарейку  від якогось ліфа і колхозим - не хочеться. страшно буде їздити і переживати чи не рване воно в тебе за спиною чи згорить вщент.

 

7 . китай? на скільки він довгоживучий? 

 

цікавлять ваші конструктивні 5 копійок :rotate: в т.ч. які переваги ще можна отримати на електро, скажем чи дешевше буде цивілка? страховка аля каско. на скільки вигідно тримати два авто, електро і з двз?

  • Відповідей 133
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

у нас пекло з електрокарами.

А в Європі ще й вертають потрачені гроші, за купівлю електроавтомобіля.

 

Глянь в сторону renault Zoe, не сімейне, але міське.

SEAT Mii

 

Або ще порийся тут

Опубліковано

Статистика каже, що переважна більшість вибирає ліфи. Тому найбільше запчастин, найбільше досвіду із обслуговування та ремонту, саме з ними. Тесли значно дорожчі будуть.

Я би не дивився на рідкісні моделі - авто вибирається не нове а б/у, потрібно дивитись на масові моделі електроавтомобілів в Україні.

Опубліковано
18 хвилин тому, Cherman сказано:

Принаймні, от двоє сусідів мають б/у Ліфи, батареї не зношені(лише 10-15% зносу), але пробігу не хватає, щоб до Світязя доїхати.

Не в тому справа.

У ліфів є 2 типи батареї. Вірніше, самі ліфи 2-х поколінь.

1) батареї вистачає на 120 км.

2) батареї вистачає на 240 км.

 

- батареї на 240км продаються, і міняються. Вартують як цілий жигуль.

Опубліковано
56 хвилин тому, Zheny@ сказано:

так, зої більш привабливі. треба глянути огляди. а ще краще десь проїхатись би б...

 

мене правда збиває ще один момент. у мене зараз комбік 1,7 дизель. 74 кВт двигун. а вот в е-тачках стоять двигуни від 20 до 50 кВт. я так розумію треба переводити все в к.с. і тоді порівнювати. правильно?

в тому ж кенго з.е. пише наприклад 44 квт і 60 к.с. коли в машиназ з ДВЗ к.с. приблизно рівні кількості кВт.

не можу сказати що моє авто може динамічно газонути на обгоні. а що тоді казати за ті авто де 50-60 кінських сил? ще й споряджена маса може бути вища через тяжкий акумулятор...

москвич 412 має 75 конячок.

Опубліковано
1 година тому, laser сказано:

з огляду на впевнено наростаючий ринок е-авто хотілось би оглянути перспективи покупки домашнього електроавто

для себе хотілось би придбати автівку

 

цікавлять ваші конструктивні 5 копійок :rotate:

 

Я би почекав і брав би в слідуючому році.

Опубліковано
5 хвилин тому, laser сказано:

коли маск випустить на ринок новий тип акумуляторів в n-раз дешевше?

 

Куди там нам до Маска? У нас аби законодавство по розмитненню довели до розуму.

З 01.07.2020 р. ніби скасували ПДВ при розмитненні електромобілів. Треба побачити, що далі буде.

 

Нарід вже створює такі петиції:

https://petition.president.gov.ua/petition/99324

 

Опубліковано
1 час назад, Cherman сказал:

Я сидів ззаду в Теслі, 182 см, в потолок не впирався. Імхо, якщо є гроші на Теслу, то тоді, ніби і інших варіантів нема.:)

Знайомий привіз кілька Тесл з США, каже що геморой з сервісом, найближчий авторизований в Берліні а люба заміна фари чи ключа вимагає прошивки на сервісі. Замовити новий ключ біля 5 тис.дол. Хто придбав авто з аукціону без ключів попали на суму.

Опубліковано
18 хвилин тому, laser сказано:

мене правда збиває ще один момент. у мене зараз комбік 1,7 дизель. 74 кВт двигун. а вот в е-тачках стоять двигуни від 20 до 50 кВт. я так розумію треба переводити все в к.с. і тоді порівнювати. правильно?

в тому ж кенго з.е. пише наприклад 44 квт і 60 к.с. коли в машиназ з ДВЗ к.с. приблизно рівні кількості кВт.

 

Щось ти геть заплутався ((( І кіловати, і кінські сили - то є одиниці виміру потужності. Якщо з вимірюванням к.с. є певні нюанси (детальніше на wiki https://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower), то з ватами все доволі просто й однозначно.

Твої 74kW це орієнтовно 100 к.с., але досягаються вони при 4400 об/хв. Ти часто розкручуєш двигун до таких обертів?

В повсякденній експлуатації більш важливе значення крутного моменту. Наприклад, для твого Z17DTH максимальний крутний момент досягається при 2300 об/хв і становить 240 Н*м

У "електричок" ж двигуни розвивають значний крутний момент фактично з 0 обертів. За рахунок цього досягають хороші показники динаміки.

Згадай як тролейбус з місця розганяється. Старенькі ЗиУ комплектувалися двигунами на 110 кВт, а при розгоні до 40 км/год випереджають чимало легковушок, які важать в 10 разів менше.

Опубліковано

я б не розраховував на пільги. стрімке поширення претендентів на ці пільги грозить великими збитками для держави. як приклад - зелений тариф. який привів до катастрофічного дефіциту бюджету. правда там ситуація була першочергово інша, але кінцевий результат призвів до серйозних проблем.

а от Ілон міг би зрушити ціни в них. коли нові автівки будуть бешевше старих, то і вторичний ринок піде вниз

Опубліковано
10 хвилин тому, Саня сказано:

Щось ти геть заплутався (((...

я просто в цьому не розбираюсь :blush: дякую за роз'яснення! :0034:

Опубліковано

Шкільного курсу фізики достатньо, щоб розібратися при бажанні.

Скажу більше. Значення крутного моменту і потужності двигуна однозначно пов'язані між собою через частоту обертання колінчастого валу (ротора).

Опубліковано
23 minutes ago, $ΩLΩMΩN said:

З 01.07.2020 р. ніби скасували ПДВ при розмитненні електромобілів. Треба побачити, що далі буде.

Пдв скасували вже давно. Розмитнення практично в нуль (лише щось там за оформлення). Правда податок в пенсійний при першій реєстрації лишився.

Опубліковано

і напевно ж з економічним режимом. чисто експериментально я його нащупав в межах 2100-2400 :ok2:

Опубліковано

Сусід прикрутив в "Волинянку" 2 ел.двигуни на задню вісь від якогось ел.навантажувача. Зібрав 2 блоки Li-Io батареї і каже, що буде продавати! Якщо хош попитаю. :D 

Опубліковано
7 хвилин тому, laser сказано:

і напевно ж з економічним режимом. чисто експериментально я його нащупав в межах 2100-2400 :ok2:

Для ДВЗ найменші витрати пального якраз при значеннях обертів в районі максимального крутного моменту. Так що ти його "нащупав" експериментально :-)

Опубліковано
3 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Сусід прикрутив в "Волинянку" 2 ел.двигуни на задню вісь від якогось ел.навантажувача. Зібрав 2 блоки Li-Io батареї і каже, що буде продавати! Якщо хош попитаю. :D 

А сонячні батареї на дах закріпив? Кілометрів на 20 певно могло б зарядити влітку. 

 

812701_1_w_1200.jpg?v=0

Опубліковано
11 minutes ago, laser said:

я просто в цьому не розбираюсь :blush: дякую за роз'яснення! :0034:

Є прикольні хлопаки на ютубі, канал називається тесла сервіс Київ (ТСК). В них, крім тесл, є трохи й інших електричок та гібридів на оглядах. Напевно самий інформативний канал про електрокари з практичної точки зору. 
п.с. Я там тобі писав в темі про елегктровел на рахунок самоката. Як матимеш час та бажання, напиши, будь ласка, пару рядків. Бо донька за це літо вже кілька разів натякала...)))

Опубліковано
1 година тому, Саня сказано:

Для ДВЗ найменші витрати пального якраз при значеннях обертів в районі максимального крутного моменту. Так що ти його "нащупав" експериментально :-)

Не зовсім так. Найкращий ККД двигуна в районі максимального крутного моменту, але ж є ще фактор швидкості, чим більша, тим більший аеродинамічний опір,  який долати потрібно, на що витрачається енергія додаткова (і тут квадратична залежність, при зростанні швидкості у 2 рази опір росте в 4 рази). Потрібно компроміс шукати. Наприклад в мене макс. крутний момент у бензомоторі при 4000об/хв. (хоча він не дуже міняється в діапазоні 2,5 -5,5 тис. А от найекономніший режим в районі 2000 при швидкості десь 60-70.    4000 і більше взагалі кручу тільки при розгонах на 2-й, і дуже рідко на 3-й передачі, ростуть механічні втрати, і шуму більше, а доступна на таких обертах потужність не потрібна переважно.

 

 

А тепер кілька розрахунків, які я робив для себе. При заявленій макс. потужності 105к.с при 6500 і 130н.м. при 4000, я вирахував максимально доступну потужність на різних обертах і отримав таке :

при 4000 -- 73к.с.

при 2000 -- 33-35к.с. (орієнтовно)

Тобто їду я неспішно, на тахометрі до 2000 тисяч, навіть при "тапок в підлогу", мотор може віддати не більше  35к.с. (до 26 кіловат) в цей момент. А електродвигун видає свою максималку, або дуже близько но неї. Так, з ростом оборотів потужність лінійно росте, якщо момент незмінний, але, поки я з 2  до 3 розкручу, то пройде немало часу і вже маневр закінчився, а я лише десь до 55 к.с. (40 кіловат) докрутив. При інтенсивному розгоні, варто робити мінус 2 передачі відразу в моєму випадку.

В турбомотора (як дизеля так і бензина) потужність раніше по обертах приходить, тому там краща реакція на педальку з низів.

Знайди макс крутний момент і його діапазон по свому двигуну, і зможеш досить точно порахувати потужність при певних обертах. Накладеш ці циферки на свої відчуття при розгонах із таких обертів, і зможеш орієнтовно оцінити потенціал електродвигуна.

Орієнтовні формули для розрахунку потужності:

(оберти за хв.) * (н.м.) / 7140 = W (h.p.)

(оберти за хв.)* (н.м.)/ 9700 = W (kW) 

 

Опубліковано

а нічого що тема про Вибір електромобіля!?

Катаюсь на ніссан ліф як навколоміста-по-місту поповозка нормально , батарейки правда маловато ))) 24 квт, Ще маю рено кенго ZE - купив не на ходу ()без батареї ) під відновлення і модернізацію Як для міського авто - електрички мають сенс лише коли заряджатись вдома а краще всього по нічному тарифу На ліфі вже накатав 16 тис нікуди не їздячи 

Опубліковано

На олх недавно продавали без батареї. Випадково не вона? Тернопіль чи де

Щодо зарядки абсолютно точно. Тему тарифів я вивчив. Дома три фази і гараж. Ставлю зарядку собі і по ночах заряжаю

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...