Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

"Час початку подорожі" "Зарядка карти"
Які ще перли очікувати від citycard?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

доречі про прикладання. хотів заплатити. але перед мною в людини глюкнув валідатор, написав що оплата щойно була проведена. я дістав картку, і тримаючи її десь за 10-15 см чекав поки валідатор відпустить. і тут, відразу після оранжевого екрану, пише що з мене зняло гроші.... прям безконтактна оплата. а я чомусь думав що треба як до терміналу, притулити картку...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, Dima4s сказано:

доречі про прикладання. хотів заплатити. але перед мною в людини глюкнув валідатор, написав що оплата щойно була проведена. я дістав картку, і тримаючи її десь за 10-15 см чекав поки валідатор відпустить. і тут, відразу після оранжевого екрану, пише що з мене зняло гроші.... прям безконтактна оплата. а я чомусь думав що треба як до терміналу, притулити картку...

 

Я просто притуляю в гаманці, навіть через пальці все ок

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, super_bord сказал:

...виявили дві проплати: одну при посадці на кільці по Гордіюк, та другу на зупинці "школа №24".

Напевно таки малось на увазі "школа №26" ) - по картинці так...

Цікаво що це за графа "час початку подорожі"? -  тролейбусу? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ! А в маршрутках (усіх) також вже працюють валідатори? А то я ще ніразу не їздив в громадському транспорті з оплатою електронним квитком, з моменту введення... 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, xforester сказано:

Народ! А в маршрутках (усіх) також вже працюють валідатори? А то я ще ніразу не їздив в громадському транспорті з оплатою електронним квитком, з моменту введення... 

там де встановлено, там працює

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часов назад, Dima4s сказал:

Та і ніде не пише що не модна заплатити за когось.

Цитата

 

Чи можна однією карткою оплатити проїзд кількох людей?

Так, це можливо. Однак кількість платежів з однієї картки має обмеження, аби ніхто її не поцупив. Із студентської та пільгової картки можна зареєструвати лише 1 поїздку – після контакту з валідатором картка блокуватиметься на кільки хвилин. 

Ще десь бачив, що можна оплатити проїзд однією карткою до 5 осіб, але не можу знайти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли нарешті вже почнуть в маршрутках штрафувати за неоплачений ел.квитком проїзд?  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Ukrainec сказал:

Коли нарешті вже почнуть в маршрутках штрафувати за неоплачений ел.квитком проїзд?  

Так вже. Трохи вище людина писала, що навіть за оплачений оштрафували.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, nickel сказано:

Трохи вище людина писала, що навіть за оплачений оштрафували.

Це в тролейбусі було, @Ukrainec питав за маршрутки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, SunSeth сказал:

Це в тролейбусі було, @Ukrainec питав за маршрутки.

Я думав контролери будуть скрізь ті самі, а не в кожного перевізника свої. Дебіли-бл@

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якби товариш був уважнішим і користувався додатком на смартфоні, то контролер міг штрафувати сам себе до повного несхочу. А так через якогось недолугого контролера потрібно витрачати час і нерви.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теоретично, в маршрутках, які відносяться до ЛПЕ можуть бути ті самі контролери.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Igor DMX сказал:

Якби товариш був уважнішим і користувався додатком на смартфоні, то контролер міг штрафувати сам себе до повного несхочу. А так через якогось недолугого контролера потрібно витрачати час і нерви.

Заднім розумом всі крепкі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, SunSeth сказал:

Теоретично, в маршрутках, які відносяться до ЛПЕ можуть бути ті самі контролери.

Одні й ті самі контролери могли б взагалі всі маршрутки обслуговувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Попав на контроль. Без ексцесів (оплачував додатком). Просвітила цікаво своїм терміналом як ліхтариком екран мого телефону і пішла далі.

p.s. Пенсіонера (явного) без картки і посвідчення вирішили не чіпати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, Ant.ares сказал:

Попав на контроль. Без ексцесів (оплачував додатком). Просвітила цікаво своїм терміналом як ліхтариком екран мого телефону і пішла далі.

p.s. Пенсіонера (явного) без картки і посвідчення вирішили не чіпати.

Маршрутка чи тролейбус? Який маршрут?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Ukrainec сказано:

Коли нарешті вже почнуть в маршрутках штрафувати за неоплачений ел.квитком проїзд?  

от таки справжній - @Ukrainec ...

чи ж це твій клопіт?.....

On 03.01.2020 at 15:21, rrid сказано:

а чому ніхто з прихильників штрафування не цитує інші пункти з тих же правил?

чомусь переживають тільки за зайців і виручку перевізників.

за те, що порушуються права пасажирів - якось пасажири спокійно до цього ставляться, одиниці відстоюють свої (і тим більше чужі) права

 

:

Цитувати

3.7. Пасажир, який не має електронного квитка, зайшовши у транспортний засіб, зобов’язаний одразу ж оплатити вартість проїзду працівнику Перевізника та отримати квиток.

 

Цитувати

 5.1 Пасажир має змогу придбати чи отримати відповідний електронний квиток та поповнити його у пунктах видачі, продажу та поповнення електронних квитків, які розміщаються на території міста. Зазвичай такими пунктами будуть тимчасові споруди на зупинках громадського транспорту чи в безпосередній близькості до них. Також, такі пункти розташовуються на автостанціях та залізничному вокзалі. Пункт видачі, продажу та поповнення електронних квитків міститиме візуальний інформаційний вказівник.

 

Цитувати

9.1. Пасажир має право на своєчасне отримання належної інформації про порядок отримання транспортних послуг, порядок оплати та реєстрації проїзду, придбання та поповнення електронного квитка, графіки руху транспортних засобів, маршрути та інше.

9.2. Витяги з Правил у частині прав, обов'язків та відповідальності пасажира і працівників Перевізника, які безпосередньо контактують з пасажирами, місцезнаходження та телефони Перевізника і Оператора, інформація про можливість придбання електронних квитків та порядок їх реєстрації, а також інша візуальна інформація, розміщаються у салонах транспортних засобів на видному та зручному для пасажирів місці.

9.3. Інформаційне забезпечення пасажирів здійснюється українською мовою та за необхідності з дублюванням іншою мовою.

9.4. Інформацію про місце знаходження та час прибуття транспортного засобу пасажир має можливість отримати на спеціально створеному веб-порталі.

...

9.11. На зупинках громадського транспорту, де є найбільше скупчення пасажирів, а за можливістю на кожній зупинці громадського транспорту, розміщається “розумна зупинка”, через яку пасажир отримує усю необхідну інформацію про порядок отримання транспортних послуг та іншу інформацію.

9.12. У транспортних засобах Перевізника здійснюється аудіо-візуальне сповіщення про порядок користування транспортними послугами, оголошується найменування зупинок громадського транспорту, а також інші вимоги.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Ukrainec сказано:

Коли нарешті вже почнуть в маршрутках штрафувати за неоплачений ел.квитком проїзд?  

можна було б написати - спеціально не штрафують, от зараз по офіційних цифрах покажуть, що більшість рейсів збиткових, щоб підняти вартість проїзду... але, зважаючи на те, як ця система впроваджувалась більше року, і в основному - через *опу, і не зважаючи ні на що - то "не варто пояснювати теорією змови те, що пояснюється звичайним 1-3.14-стяйством".

але для громадян з активною громадянською позицією - ніхто ж не примушує плакатись на форумі, в тому ж итирнеті спеціальний сайт для петицій організували ;)

сумно це все...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

37 хвилин тому, rrid сказано:

 

 

Я так  і не зрозумів то ти знаєш коли нарешті буде контроль в маршрутках чи ні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я трохи не доганяю... Як шо в мене є Еквиток, а в маршрутці невстановлено валідатор (готівки і банківської картки в мене нема) як мені доїхати до дому?

Дайте будь ласка посилання на якісь правила...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 минут назад, xforester сказал:

Я трохи не доганяю... Як шо в мене є Еквиток, а в маршрутці невстановлено валідатор (готівки і банківської картки в мене нема) як мені доїхати до дому?

Безкоштовно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 08.01.2020 at 20:41, Revolver сказано:

@super_bord ото фігня, вимотають усі нерви, яким чином контролер перевіряв вас, брав ваш квиток і дивився у себе в гаджеті його номер?

притуляє карту до свого сканера і йому показує чи є проплата чи нема. в інших показує зелену галочку, в мене показало червоний хрестик. отже неоплачено.

23 годин тому, Dima4s сказано:

з чого вирішив що не зніме? я бачив як двоє заходило і платило однією карткою. Та і ніде не пише що не модна заплатити за когось.
Так то цікаво, що за косяк з перевіркою вийшов.

ввімкнув фантазію. я ж впевнений що проплатив! от і вирішив так перевірити. тим більш по правилах, після сплати штрафу всеодно повинен оплатити за проїзд.

20 годин тому, natalka) сказано:

Напевно таки малось на увазі "школа №26" ) - по картинці так...

Цікаво що це за графа "час початку подорожі"? -  тролейбусу? 

так, 26 школа. це вже поїздка назад від 24 школи.

 

11 годин тому, Igor DMX сказано:

Якби товариш був уважнішим і користувався додатком на смартфоні, то контролер міг штрафувати сам себе до повного несхочу. А так через якогось недолугого контролера потрібно витрачати час і нерви.

на жаль мій смартфон не підтримує таку мега складну програму.

 

 

отож продовження:

 

приїхав в ЛПЕ, знайшов відділ контролерів. та щось вони обід змістили і довелось зідзвонюватись і домовлятись коли буде керівник відділу.

приїхав на 16, розказав історію. мені показали ще таких самих трьох пасажирів.

система в них така:

залишив роздруківку, на якій записали мої контакти. в понеділок передзвонять, бо контролер вихідний, а в суботу і неділю у них вихідний.

тепер керівник відділу особисто звернеться в citycard за роз"ясненням і лиш тоді прийматимуть якесь рішення.

 

іншими словами система настільки сира, що якби вона була книгою то тільки пускала паростки з землі. 

очікуйте продовження історії, і у висновку ВЕЛИКУ кучу негативних але цензурних висновків )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...