Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

20 минут назад, volks сказал:

Не всі.

Ну так в депо немає тих чинників для здорожчання, що в приватників.

Контролерів, можливо, буде більше ніж зараз кондукторів, бо контролювати треба буде не лише тролі, а й усі маршрутки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
2 минуты назад, nickel сказал:

Контролерів, можливо, буде більше ніж зараз кондукторів, бо контролювати треба буде не лише тролі, а й усі маршрутки.

Стоп. За маршрутки там Дьомін плаче, що треба буде створювати службу контролю. Тим більше, яким боком контролери депо до приватних маршруток.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 минут назад, volks сказал:

Стоп. За маршрутки там Дьомін плаче, що треба буде створювати службу контролю. Тим більше, яким боком контролери депо до приватних маршруток.

Я ж не казав, що вони в депо залишаться. Я про здешевлення/здорожчання. Якщо буде окрема служба контролю, та ще й не на базі ДЕПО, то проїзд дешевший точно не стане.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Секрет всієї бучі це в 1500-2000 неоподаткованих чистих грн/день власнику, з яких тепер треба ще платити водію податки за зп 300-400грн, + ще з того що залишилося теж платити податки. А ще на систему треба щось відкашлювати.

Звичайно, що при теперішньому рівні рентабельності вигідно було вести бізнес, а коли тобі різко урізають прибутковість  в рази звісно і я б бунтував скільки є сили. Якщо це все порахувати то там цифри справді не дуже веселі виходять, але по ідеї на їжу вистачатиме, до чого власники ще не звикли. Їсти захочуть і все буде нормально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перевізнику взбунтувалсь, бо їх повністю в біле переводять, а вся країна працює в сірі економіці, жаба душить конкретно. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, alexvvv сказал:

Перевізнику взбунтувалсь, бо їх повністю в біле переводять, а вся країна працює в сірі економіці, жаба душить конкретно. 

Жаба, то таке. Тепер не вийде сказати: пора піднімати ціни, бо в мінус працюємо. Тепер це можна перевірити і ткнути носом, якщо збрешуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, nickel сказано:

Жаба, то таке. Тепер не вийде сказати: пора піднімати ціни, бо в мінус працюємо. Тепер це можна перевірити і ткнути носом, якщо збрешуть.

Хз як там ремонт обслуговування проводилось, можливо раніше було за нал. А тепер це треба офіційно буде документувати і там можуть бути присутні махінації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 хвилин тому, alexvvv сказано:

Хз як там ремонт обслуговування проводилось, можливо раніше було за нал. А тепер це треба офіційно буде документувати і там можуть бути присутні махінації.

Це буде основна стаття з маніпуляціями і корупцією, щоб виби в міста більшу оплату вартості проїзду в майбутньому. Тому до цього треба буде наступним кроком готуватися щоб контролювати. 

Притягне  на виконком власник стоси чеків за "липові" ремонти від "свого" власника СТО і докажи що не так. А формально він буде "правий".Зараз всі ремонтуються будь де, хто в себе, хто в якомусь сараї, а це не правильно. Тому ще раз, треба буде це якимось чином передбачити і контролювати!

ІМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

38 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Зараз всі ремонтуються будь де, хто в себе, хто в якомусь сараї, а це не правильно

Так і жили, транспорт ремонтується будь де, невідомо ким, гроші передаємо, ніякої звітності, для малорозвинутої корумпованої країни третього світу, якою ми є, якраз норм. 

Тому картки сприймаю позитивно, хай навіть ціною колапсу у день запуску.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, Ukrainec said:

Секрет всієї бучі це в 1500-2000 неоподаткованих чистих грн/день власнику, з яких тепер треба ще платити водію податки за зп 300-400грн,

Це типу власник з однієї міської маршрутки має 1,5-2 тисячі в день, а водій цієї ж маршрутки - 300-400 грн/день?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, yu2007 сказано:

Це типу власник з однієї міської маршрутки має 1,5-2 тисячі в день, а водій цієї ж маршрутки - 300-400 грн/день?

Типу ти не знаєш? власник так, це його бабло +-. А 300-400/день це лише податки які доведеться власнику тепер сплачувати на зп водія, якщо водії раптом ті будуть офіційно вимагати зп 10-15тис.

 

Бабла більше не стане, бабла буде лише менше, бо оператор їстиме щось біля 7%

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 minutes ago, Ukrainec said:

Типу ти не знаєш? власник так, це його бабло +-. А 300-400/день це лише податки які доведеться власнику тепер сплачувати на зп водія, якщо водії раптом ті будуть офіційно вимагати зп 10-15тис.

 

Бабла більше не стане, бабла буде лише менше, бо оператор їстиме щось біля 7%

 

Не знаю, не маю знайомих серед власників маршруток.

 

300-400*30 днів = 9000-12000 податків з зарплати водія в місяць?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 минут назад, Ukrainec сказал:

зп 10-15тис.

Це 4150-6225 грн податків у місяць. Звідки 300-400 в день?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 minutes ago, nickel said:

Це 4150-6225 грн податків у місяць. Звідки 300-400 в день?

 

Мені теж відразу калькуляція видалась дивною, але може мається на увазі 2 водія на одній маршрутці, кожен із зарплатою 15000? В дві зміни чи через день. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 минут назад, yu2007 сказал:

 

Мені теж відразу калькуляція видалась дивною, але може мається на увазі 2 водія на одній маршрутці, кожен із зарплатою 15000? В дві зміни чи через день. 

вообще то три водителя должно быть.2 работают, у одного выходной.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, nickel сказано:

Це 4150-6225 грн податків у місяць. Звідки 300-400 в день?

Єсв + водій захоче чистими на руках мати 12-15тис, бо це логічно от тобі і 9-10 податків.

24 хвилин тому, romanc сказано:

вообще то три водителя должно быть.2 работают, у одного выходной.

Та перестань, добре що ти не в Луцьку зараз живеш,  а певно ти нам хочеш щоб тут взагалі проїзд по 12грн зробили?!? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хіба ще можуть поробити з водіїв "підприємців", це трішки може знизить на всіх податкове навантаження, але я тут не знаю як воно щодо закону?!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Ukrainec сказал:

Єсв + водій захоче чистими на руках мати 12-15тис, бо це логічно от тобі і 9-10 податків.

Я ж тобі порахував, щоб мати на руки 10-15 тис. білої зп, треба сплатити 4150-6225 податків (22% ЄСВ+19,5% ПДФО+ 1,5% ВЗ).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, nickel сказано:

Я ж тобі порахував, щоб мати на руки 10-15 тис. білої зп, треба сплатити 4150-6225 податків (22% ЄСВ+19,5% ПДФО+ 1,5% ВЗ).

Ну ок ок, я не правий, (я чогось думав що ЕСВ десь 35%) але це в теперішній ситуації не накористь власникам маршруток, менше аргументів. Це ж добре, бо нам менше треба платити.  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Ukrainec сказал:

Ну ок ок, я не прав, але це в теперішній ситуації не накористь власникам маршруторк. Це ж добре, бо нам менше треба платити.  

Та я тоже помилився :)

При ЗП 10000-15000, податки будуть 7094-10641 (41,5%).

Але я б на "дешевше" не надіявся. :)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, nickel сказано:

Та я тоже помилився :)

При ЗП 10000-15000, податки будуть 7094-10641 (41,5%).

Але я б на "дешевше" не надіявся. :)

 

Точно???:blink: ти ще раз перевір, Бог любить трійцю!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, Ukrainec сказал:

Точно???:blink: ти ще раз перевір, Бог любить трійцю!

Перепитав в месенджері в дружини-бухгалтера, чекаю на відповідь :)

41,5% - це 22 ЄСВ + 19,5 ПДФО + 1,5 ВЗ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, nickel сказано:

Перепитав в месенджері в дружини-бухгалтера, чекаю на відповідь :)

я за 1й варіант! :101010: 

"кудись ми не туди їдемо" по темі 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, nickel сказано:

Перепитав в месенджері в дружини-бухгалтера, чекаю на відповідь :)

41,5% - це 22 ЄСВ + 19,5 ПДФО + 1,5 ВЗ.

Трохи поправлю. 

З 1000 тис. окладу податки такі будуть: 220 ЄСВ,  + 195 ПДФО з ВЗ. Але, на руки не 1000, а  "1000-195=805 грн". Тобто податків 220+195=415. На руки 805. Навантаження = 415/805=51,55%.  Ну це якщо немає пільг по ПДФО, там ще  бувають нюанси.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

фух ледь перечитав)

 

маю знайомих маршрутчиків

В голий сезон літом (коли канікули і багато хто по відпустках) водій має здати власнику 1200 грн, заправити маршрутку, остальне - собі. Мають десь 10-14к на руки. Працюють день через 2, на одну маршрутку 3 людини.

На ремонт дає власник, але крутять самі ніби.

 

особисто я підтримую введення е-квитка, щоб був порядок, щоб через смартфон можна було побачити де їде маршрутка і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...