laser Опубліковано 17 Жовтня, 2019 в 13:42 Автор Поділитися #76 Опубліковано 17 Жовтня, 2019 в 13:42 Звичайно вплине. Комутація балансування відбувається через польові транзистори. Там мікроскопічні триноги. Треба шукати який струм може пропускати і розсіювати потужність цей транзистор. Я сам не цікавився, а транзюк вивчав мій друг, сказав витримає по струму. Питання чи зможете відводити стільки тепла? 0.1а ніби невеликий струм, але 0.1а*58в=5.8вт. Для 5 вт треба радіатор з пачку цигарок. А для 0.5а це вже 25 вт! Тут має бути радіатор як на ЦП комп'ютері, і навіть з обдувом невеликим щоб не перегрівався. А тепер чи варто аж 0.5? Для хорошого справного акумулятора з правильним компонуванням - всі елементи справні, нові, або добре протестовані і відсортовані б/у, абсолютно ідентичні, а не солянка - таких струмів не треба. Вам має вистачати раз через раз балансування невеликими струмами. Головне не забувати про це і залишати акум на лишню годинку зарядки. Ну і на додачу - зарядити всі ячейки до 100% під час зборки і першої експлуатації такого акумулятора. На першому циклі. Бо бмс сама не витягне великий дизбаланс по ємності. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня94 Опубліковано 17 Жовтня, 2019 в 14:02 Поділитися #77 Опубліковано 17 Жовтня, 2019 в 14:02 19 минут назад, laser сказал: Звичайно вплине. Комутація балансування відбувається через польові транзистори. Там мікроскопічні триноги. Треба шукати який струм може пропускати і розсіювати потужність цей транзистор. Я сам не цікавився, а транзюк вивчав мій друг, сказав витримає по струму. Питання чи зможете відводити стільки тепла? 0.1а ніби невеликий струм, але 0.1а*58в=5.8вт. Для 5 вт треба радіатор з пачку цигарок. А для 0.5а це вже 25 вт! Тут має бути радіатор як на ЦП комп'ютері, і навіть з обдувом невеликим щоб не перегрівався. А тепер чи варто аж 0.5? Для хорошого справного акумулятора з правильним компонуванням - всі елементи справні, нові, або добре протестовані і відсортовані б/у, абсолютно ідентичні, а не солянка - таких струмів не треба. Вам має вистачати раз через раз балансування невеликими струмами. Головне не забувати про це і залишати акум на лишню годинку зарядки. Ну і на додачу - зарядити всі ячейки до 100% під час зборки і першої експлуатації такого акумулятора. На першому циклі. Бо бмс сама не витягне великий дизбаланс по ємності. Транзистор подивлюся що він зможе, а от на рахунок 0.1а*58в це звідки такі дані? Правильно 4.1в*0.1=0.41вт поясню 16s балансир має на кожну банку свою ланку резисторів та інших компонентів, а не всі разом працюють на напрузі 58в! 0.5А я написав для прикладу планую робити 0.1-0.3А при умові що витримають транзистори) Є бмс які балансують у процесі зарядки, а є ще по закінченню! Я так зрозумів у тебе останній варіант так? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
laser Опубліковано 17 Жовтня, 2019 в 20:17 Автор Поділитися #78 Опубліковано 17 Жовтня, 2019 в 20:17 6 годин тому, Саня94 сказано: 0.1а*58в це звідки такі дані? Правильно 4.1в*0.1=0.41вт поясню 16s балансир має на кожну банку свою ланку резисторів та інших компонентів, а не всі разом працюють на напрузі 58в! ну в кожного свій випадок. в мене стоять фосфати. 16 штук. тому загальна напруга кінця заряду 58...59 вольт (3,65в*16шт=58,4в). в кінці заряду працюють всі балансувальні резистори. отже рахую сумарну потужність, яка розсіюватиметься. можна рахувати як ви - 0,1а*3,65в=0,365вт на одній. тепер 0,365 вт *16 шт = 5,84 вт. від перестановки множників суть не міняється. так. у мене кінцевого балансування. так як це сама дешева БМС. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
laser Опубліковано 19 Жовтня, 2019 в 14:38 Автор Поділитися #79 Опубліковано 19 Жовтня, 2019 в 14:38 цей сатй буде корисний, тим хто збирає великі акумулятори на базі б/у 18650. база даних відомих елементів https://secondlifestorage.com/celldatabase.php поруч "калькулятор" батареї. вносите всі фактичні номінали банок, і він групує їх автоматично. https://secondlifestorage.com/repackr.php принцип збору такого правильного акумулятора видно на відео зверніть увагу! всі ячейки однакові, присутня БМС, а також холдери, які запобігають КЗ батареї, а значить шанси на займання мінімальні, а акумулятор прослужить ще довго. чого і вам рекомендую! 4 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ukrainec Опубліковано 25 Листопада, 2019 в 20:53 Поділитися #80 Опубліковано 25 Листопада, 2019 в 20:53 Вело-Тесла Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
laser Опубліковано 25 Листопада, 2019 в 21:50 Автор Поділитися #81 Опубліковано 25 Листопада, 2019 в 21:50 велосипед цього дядька я показував в 11 повідомленні цієї теми під назвою Зібрати самотужки чи купити? чоловік живе за межами міста я так розумію. і добирається ним на роботу. також має обмежені фінанси і проблеми зі здоров'ям. тому строго не судіть я доречі збирався, але щось не виклав. у луцьку таких самопалів є немало. велкам під кат Спойлер зібрані з чого попало чи з того що було під рукою... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vampirich Опубліковано 29 Листопада, 2019 в 06:30 Поділитися #82 Опубліковано 29 Листопада, 2019 в 06:30 на тему електровелосипедів і електросамокатів, яких у Луцьку вже троха є оце подумалося, що згідно визначення ПДР оці всі транспортні засоби підлягають під категорію мопед (мопед — двоколісний транспортний засіб, що має двигун з робочим об'ємом до 50 куб. см або електродвигун потужністю до 4 кВт - 100 ват це теж "до 4 квт), а значить мають мати посвідчення водія категорії А1 а також зареєструвати свій транспортний засіб, ну і керуватися трохи іншими положеннями ПДР, наприклад рух по велодоріжках і тротуарах їм заборонений Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
laser Опубліковано 29 Листопада, 2019 в 06:43 Автор Поділитися #83 Опубліковано 29 Листопада, 2019 в 06:43 (змінено) не зовсім. там є ще пункт: механічний транспортний засіб — транспортний засіб, що приводиться в рух з допомогою двигуна. Цей термін поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а також тролейбуси та транспортні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт; отже (електричні) мопеди мають мати двигун від 3 до 4 кВт. Тому станом на сьогодні любі велосипеди з е.вигуном до 2,99 кВт не потребують реєстрації чи водійських прав. Треба тільки мати документи які засвідчують потужність такого двигуна. Я думаю в недалекому майбутньому внесуть якісь правки, і електричні самокати і велосипеди теж якось будуть врегульовавти законом, бо їх уже достатньо багато ,а ПДР це належно не врегульовує. Аби не ввели жорсткі обмеження як в Європі. швидкість 25 і мотор 250-350 максимум... P.S. десь в Іваничах. Шкода не мав часу в дядька розпитати більш детальніше про цю ракету =) Змінено 29 Листопада, 2019 в 06:49 користувачем laser Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vampirich Опубліковано 29 Листопада, 2019 в 06:48 Поділитися #84 Опубліковано 29 Листопада, 2019 в 06:48 (змінено) @laser так суперечності немає велосипед з мотором умовних 300 ват - задовільняє визначення терміну мопед? так. значить повинен керуватися положеннями для мопедів А в механічний транспортний засіб впихнули все те, що не впихалося в остальні поняття та визначення (там ж так і написано трактори, самохідні механізми, тролейбуси) - то я і не стверджую що вони повинні керуватися положеннями правил для механічних транспортних засобів Змінено 29 Листопада, 2019 в 06:51 користувачем vampirich Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
laser Опубліковано 29 Листопада, 2019 в 06:57 Автор Поділитися #85 Опубліковано 29 Листопада, 2019 в 06:57 (змінено) затрудняюсь щось стверджувати. треба пошукати роз'яснення юристів чи може якісь прецеденти були. як на мене багато невизначеності. мопед не приводиться в рух педалями, тільки мотором, а на ел.велосипеді стоять педалі, і я ними можу їхати. отже маю всі підстави вважати це велосипедом. велосипед — транспортний засіб, крім крісел колісних, що приводиться в рух мускульною силою людини, яка знаходиться на ньому; Змінено 29 Листопада, 2019 в 07:00 користувачем laser Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vampirich Опубліковано 29 Листопада, 2019 в 07:08 Поділитися #86 Опубліковано 29 Листопада, 2019 в 07:08 (змінено) 15 хвилин тому, laser сказано: затрудняюсь щось стверджувати. треба пошукати роз'яснення юристів чи може якісь прецеденти були. як на мене багато невизначеності. мопед не приводиться в рух педалями, тільки мотором, а на ел.велосипеді стоять педалі, і я ними можу їхати. отже маю всі підстави вважати це велосипедом. підняв це питання бо кілька раз бачив як на електросамокаті на набережній чувак під 50 без шолома ввалював мені здається у випадку ДТП на таких їздунах повинна бути повноцінна відповідальність, і відповідні вимоги до них Причому якось розділити - дитячий самокат з 100ватним моторчиком, який максимум з себе може витиснути 12 км год - якось відокремити. в росії під категорію мопед потрапляє електротранспорт "від 250 ват" і до. а у нас тільки прописано "до" кстаті подумалося що гіроборди по наших пдр це теж мопеди. двоколісний, і з електродвигуном до 4 квт Змінено 29 Листопада, 2019 в 07:12 користувачем vampirich Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
alexvvv Опубліковано 29 Листопада, 2019 в 07:43 Поділитися #87 Опубліковано 29 Листопада, 2019 в 07:43 33 хвилин тому, vampirich сказано: підняв це питання бо кілька раз бачив як на електросамокаті на набережній чувак під 50 без шолома ввалював мені здається у випадку ДТП на таких їздунах повинна бути повноцінна відповідальність, і відповідні вимоги до них Причому якось розділити - дитячий самокат з 100ватним моторчиком, який максимум з себе може витиснути 12 км год - якось відокремити. в росії під категорію мопед потрапляє електротранспорт "від 250 ват" і до. а у нас тільки прописано "до" кстаті подумалося що гіроборди по наших пдр це теж мопеди. двоколісний, і з електродвигуном до 4 квт ПДР написані кров'ю, мабуть ще її малувато, щоб дописати такі обмеження. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
laser Опубліковано 8 Грудня, 2019 в 10:41 Автор Поділитися #88 Опубліковано 8 Грудня, 2019 в 10:41 Початок експлуатації зимою. Спочатку я думав: прийде зима, буде холодно їздити - розберу мотора, гляну як там смазка. Але якось відмовлятись від такого зручного транспорту не хочеться. Пока надворі суха погода, вдягаюся тепліше і їжджу! Так в руки холодно і трохи ноги дубіють, зате їду =) Правда тепер моя швидкість пересування в межах 20-30 км/год, якщо швидше, то замерзаю... Спойлер Ще з осені, коли температура почала падати, став помічати що напруга, яку віддає акумулятор на 1-2 вольти менша під навантаженням ніж була влітку. Помітна невелика просадка потужності. Коли вдарили перші заморозки мотор-колесо почало не спрацьовувати. мається на увазі фрівіл (обгонна муфта) не заходила в зачеплення ,і були трохи неприємні моменти при стартах. Чесно кажучи я думав що зимою взагалі буде хана, стоятиму. Потім трохи пригріло, все нормалізувалось і ось знову прийшли морози. Але цього разу вже нічого не пропускало, і не було збоїв взагалі. Я так і не розумію що це за "приколи" були. Надіюсь побачу при розборі мотора. В холодну пору помітно збільшується гул від редуктора. Я підозрюю що там ще і смазка розмазалась по корпусу, адже за цей сезон накручено уже близько 2500 км! Але мотор їде і тягне без нарікань. Стосовно акумулятора. Тепер уже просадка напруги відчутно сказується на макс. навантаженнях. Як наслідок падає максимальна потужність, яку можу розвинути на швидкості чи під горку. Якщо раніше на крутій горці в мене просідало з 52-53 вольт до 50, то тепер до 47-49 вольт залежно від ступеню розрядки акумулятора. Разом з тим запасу потужності вистачає і я їду не зупиняючись і не підкручуючи педалі. за мінусової температури я проїхав десь 35 км, і в мене залишалось десь по відчуттях 20-25% заряду. але після цих 30 км я міг їхати тільки в економічному режимі на швидкості до 20-30 км/год, інакше вольтаж сильно просідав. Таким чином в мінусову температуру я можу проїхати орієнтовно тільки 75-80% від того що проїжджав літом. Але інша проблема полягає в тому, що мій велогараж без опалення, і я не можу в ньому як і раніше заряджати акумулятор, інакше йому прийде кранти. Треба або робити реально обігрів акумулятора, або думати як велосипеда ставити десь в опалювальному приміщені... Якщо літом була ідея контролювати температуру батареї чи не перегріваєтьяс, і я думав що не перегрівається, то нахер той термометр, то зимою стало навпаки, треба дивитись чи батарея не перемерзає P.S. кілька місяців тому на АЛІ бачив таку хрінь https://ru.aliexpress.com/i/32862024605.html , тепер жалію що не купив завчасно. 5 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
case_l Опубліковано 18 Грудня, 2019 в 18:40 Поділитися #89 Опубліковано 18 Грудня, 2019 в 18:40 Ninebot представила електроскутери із запасом ходу 200 кілометрів: деталі та ціни https://24tv.ua/techno/ninebot_predstavila_elektroskuteri_iz_zapasom_hodu_200_kilometriv_detali_ta_tsini_n1250916 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Unknown Опубліковано 19 Грудня, 2019 в 10:15 Поділитися #90 Опубліковано 19 Грудня, 2019 в 10:15 15 годин тому, case_l сказано: Ninebot представила електроскутери із запасом ходу 200 кілометрів: деталі та ціни https://24tv.ua/techno/ninebot_predstavila_elektroskuteri_iz_zapasom_hodu_200_kilometriv_detali_ta_tsini_n1250916 "Акумулятори, які використали в моделях, – свинцево-кислотні із захистом від попадання води IPX7 і оптимізованою системою зарядки / розрядки. " Або журналюги понаписували, або дійсно таку фірню всадили в прогресивний транспортний засіб. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
laser Опубліковано 19 Грудня, 2019 в 10:46 Автор Поділитися #91 Опубліковано 19 Грудня, 2019 в 10:46 Економічний ефект. Оскільки мій ТЗ не перебуває в комерційному користуванні, ми не можемо говорити про його окупність в тій чи іншій мірі. Але цілком справедливо рахувати економічний ефект, досягнутий за певний проміжок часу. Спойлер Десь з перших чисел квітня я вже виїжджав. Правда тоді у мене ще не було акумуляторів ,і я їздив на свинцю з упсів, потім через деякий час я догадався обнулити одометр на велокомп'ютері. загалом за ці перші тижні не враховано десь до 100-150 км. потім ще перших 50-100 км на одометрі контролера я коригував множники і діаметри коліс, від чого плавала вимірювана швидкість і пробіг. Станом на початок грудня на моїх одометрах було: — велокомп'ютер ~2500 км — контролер ~2050 км Така різниця обумовлена тим, що в режимі накату одометр контролера не працює. Отже на кожні проїханих 100 км мотор працює 80км, а інше накат. Безумовно співвідношення залежить від того де їздити. В місті більше накатів, за містом їзда переважно в режимі круїз-контроля. дані велокомп'ютера відносно точні (звірялись з GPS). невраховані км додавати не буду, тому загальна точність доволі груба. Розрахунковий період 04/19...12/12 — 9 місяців. 2500 км / 9 = 280 км в місяць або десяток км на день =) Велосипед планувалось активно використовувати для добирання на роботу/з роботи. Но в реалі склалось не дуже, через постійні відрядження і роз'їзди за межами міста. я нарахував 30 виїздів. найкоротший маршрут в одну сторону 8,5 км. довший 9,2 км. крім того часто після роботи були попутні точки ,які збільшували доїзд на до 5км. тому я буду рахувати ~20 км за одну галочку. отже загалом ~600 км використання велика для себе я розділив на 3 приблизно рівні категорії, а з ним і загальний пробіг: 1 — якщо б не було електро всеодно б наїздив якихось 700-900 км за сезон, не більше, так як у мене є проблеми з колінними суглобами і багато і далеко їздити не можу. 2 — покатушки для задоволення, особливо в перші місяці. не важливо куди їхати, аби їхати 3 — виїзди сугубо за потребою. Сюди віднесу 600 "робочих" км і ще треба додати трохи в інший час. отже до розрахунку можемо брати третину — приблизно 850 км з останньої категорії. прирівнювати я її буду до машини. 1 км на авто = ~2 грн. в результаті отримую ~1700 ₴ економії. я десь там вище рахував що один км мені обходився 4 копійки, отже 1700 км = 68 грн. цю суму можна не враховувати, оскільки вона менша за нашу похибку. отож окупність ми не рахуємо навмисно. нагадаю лише загальний мій бюджет був в межах 8,5-9к₴ p.s. недавно в голобах дядька зустрів. поговорили. казав дуже задоволений. між селами постійно їздить. акум іони 18650. як холодно то знімає. наїздив теж не одну тисячу вже. вклався в межах 6-7 тисяч за все (з велосипедом). збирав сам. 2 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
laser Опубліковано 19 Грудня, 2019 в 10:53 Автор Поділитися #92 Опубліковано 19 Грудня, 2019 в 10:53 (змінено) 37 хвилин тому, Unknown сказано: або дійсно таку фірню всадили цілком імовірно. ну відкатають рік-два-три максимум. а далі тре буде шукати заміну. зате ціна дуже дешева. я б купив бюджетний за 16к, викинув би акум, поставив би літій, пробіг би виріс вдвічі =) ще б якось швидкість підняти трохи і взагалі топ =) останні пів року мене постійно не покидає думка або переобладнати якогось такого бурчика, або зібрати свого електро мотоцикла чи мопеда. по суті він не треба, але дуже хочеться Змінено 19 Грудня, 2019 в 10:54 користувачем laser 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
case_l Опубліковано 19 Грудня, 2019 в 19:35 Поділитися #93 Опубліковано 19 Грудня, 2019 в 19:35 8 годин тому, laser сказано: зате ціна дуже дешева. я б купив бюджетний за 16к, викинув би акум, поставив би літій, пробіг би виріс вдвічі =) ще б якось швидкість підняти трохи і взагалі топ =) 16к це дуже смачна ціна така як в електровелосипеда, наприклад мені швидкість більша за 50км не потрібна і запас ходу до 90км - то вище голови. Ну і акумулятори замінити не проблема буде. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
laser Опубліковано 19 Грудня, 2019 в 20:06 Автор Поділитися #94 Опубліковано 19 Грудня, 2019 в 20:06 певно тільки до 16к прийдеться додати 25% розтаможки і 30% націнки магазинів. тоді буде уже ціна в україні =( Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Unknown Опубліковано 20 Грудня, 2019 в 12:16 Поділитися #95 Опубліковано 20 Грудня, 2019 в 12:16 19 годин тому, laser сказано: я б купив бюджетний за 16к, викинув би акум, поставив би літій, пробіг би виріс вдвічі =) ще б якось швидкість підняти трохи і взагалі топ =) А які плюси даного апарата у порівнянні з твоїм велом? От якби вела ти не мав такого, то можна і про мопед думати, як на мене. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 20 Грудня, 2019 в 12:45 Поділитися #96 Опубліковано 20 Грудня, 2019 в 12:45 28 минут назад, Unknown сказал: А які плюси даного апарата у порівнянні з твоїм велом? От якби вела ти не мав такого, то можна і про мопед думати, як на мене. М'яка підвіска і комфорт під час їзди. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ромко Опубліковано 20 Грудня, 2019 в 15:51 Поділитися #97 Опубліковано 20 Грудня, 2019 в 15:51 (змінено) @laser Цитувати Коли вдарили перші заморозки мотор-колесо почало не спрацьовувати. мається на увазі фрівіл (обгонна муфта) не заходила в зачеплення ,і були трохи неприємні моменти при стартах. Спробуй змазати рідшим мастилом на холодний сезон, схоже ролики залипають, якщо муфта така як я собі думаю. P.S. На днях прокатався трошки на електровелосипеді Adrenaline. Виправдовує свою назву. Змінено 20 Грудня, 2019 в 15:53 користувачем Ромко 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня Опубліковано 20 Грудня, 2019 в 16:23 Поділитися #98 Опубліковано 20 Грудня, 2019 в 16:23 On 19.12.2019 at 12:15, Unknown сказано: "Акумулятори, які використали в моделях, – свинцево-кислотні із захистом від попадання води IPX7 і оптимізованою системою зарядки / розрядки. " Або журналюги понаписували, або дійсно таку фірню всадили в прогресивний транспортний засіб. Читав, що це лише на моделі E80C встановлено свинцево-кислотні акумулятори власної розробки. Мовляв, вони менш чутливі до перепадів температури і краще придатні для використання в різних екстремальних погодних умовах. Окрім цього заявлять про власні розробки щодо оптимізації заряду й розряду таких АКБ. На інших модифікаціях використовують літій-іонні акумуляторні батареї. 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
case_l Опубліковано 22 Грудня, 2019 в 18:01 Поділитися #99 Опубліковано 22 Грудня, 2019 в 18:01 On 19.12.2019 at 22:06, laser сказано: певно тільки до 16к прийдеться додати 25% розтаможки і 30% націнки магазинів. тоді буде уже ціна в україні =( Электроскутер Skybike Picnic-2019 500 ватт 16 392 грн. але там пробіг менший https://prom.ua/p519517351-elektroskuter-skybike-picnic.html Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
case_l Опубліковано 22 Грудня, 2019 в 18:20 Поділитися #100 Опубліковано 22 Грудня, 2019 в 18:20 Вартість набору для електровелосипеда щось дорогувато виходить на фоні вартості скутера. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти