Перейти до змісту

Тимчасове перекриття руху транспорту


Рекомендовані повідомлення

Їхав на минулому тижні, деякі острівці були на трасі де нас.пункту і близько нема. Таке враження що натикали де тільки можна щоб більше бабла освоїти. Видно на кожному відкат нехілий.

Змінено користувачем jurgen007
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 351
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

3 часа назад, jurgen007 сказал:

Так як вони зроблені через ж..у, то не розглядається, фурі його і вдень тяжко об"їхати

В твоєму ж посиланні на відео фура без проблем проїжджає.

2 часа назад, sergkots сказал:

У Вінницькій області такі вже пару років стоять - наслідків аварій я не бачив.

У Вінницькій обл. якраз через ..опу зроблені. Проїжджаються бусом на швидкості 90 без проблем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 годин тому, jurgen007 сказано:

Так як вони зроблені через ж..у, то не розглядається, фурі його і вдень тяжко об"їхати коли видно, а вночі без нормальноі розмітки і освітлення як повезе.

Їхав за фурою кілометрів 50-60 км/год його проїжджає фура

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Хто має вільну годину посеред робочого дня - може завітати на обговорення реконструкції проспекту Волі

Заодно спитати чому при реконструкції - лише зростає кількість паркомісць (які, впевнений, що будуть безкоштовні), коли провідні міста займаються їх скороченням?

  • Збентежений 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, xc90 сказано:

 

Заодно спитати чому при реконструкції - лише зростає кількість паркомісць (які, впевнений, що будуть безкоштовні), коли провідні міста займаються їх скороченням?

Хоча б тому, що кількість авто на душу населення у нас зростає, а не падає, як там, і на додачу, там робиться і велодоріжка, хоча, як на мене, не бачу в ній змісту, якщо вона не буде ні з чим сполучена -  а просто відрізок прямої.

Тоді вигідніше просто їхати по дорозі, і тепер, коли всі авто будуть припарковані в карманах, (проти яких ви вступаєте не розумію чому),а не з краю проїжджої частини, як раніше, я зможу просто їхати як якомога правіше не "петляючи" по рівній гарній новій дорозі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 minutes ago, NeoN said:

Хоча б тому, що кількість авто на душу населення у нас зростає, а не падає, як там, і на додачу, там робиться і велодоріжка, хоча, як на мене, не бачу в ній змісту, якщо вона не буде ні з чим сполучена -  а просто відрізок прямої.

Тоді вигідніше просто їхати по дорозі, і тепер, коли всі авто будуть припарковані в карманах, (проти яких ви вступаєте не розумію чому),а не з краю проїжджої частини, як раніше, я зможу просто їхати як якомога правіше не "петляючи" по рівній гарній новій дорозі.

Те, що в нас зростає рівень автомобілізації, а за кордоном падає (хоча, звідки такі дані) - не обов'язково свідчить про щось позитивне. З таким "розвитком" місто скоро стане в тягнучках, через що першими заволають самі ж автомобілісти, щоб ще більше розширяти дорогу (винятків і "особливого шляху" тут не буває, я особисто переконався у вірності теорії, коли почали вже втретє розширяти парковку під місцем роботи).

Стосовно ж власне велодоріжки - загалом, правильні думки. Тільки є трохи маніпуляцією писати про їзду "якомога правіше" коли в будь який момент хтось може захотіти чи звернути на "парковку", чи виїхати з неї (факт несподіваного відкривання дверей взагалі не беру до уваги). Основне ж - поки що велодоріжки не помітно, а паркомісця - вже є. Щось зміниться - можна буде говорити про "пакращення" після реконструкції.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

55 хвилин тому, xc90 сказано:

хоча, звідки такі дані

Як звідки, з статті, що ви скинули про провідне місто Париж.

59 хвилин тому, xc90 сказано:

скоро стане в тягнучках,

Воно вже таке, особливо зараз на Шопена/Коперника, та і всюди в години пік.

Але якби машин припаркованих не було, (я зараз саме про такі вулички, де тільки по одній полосі), а вони були б в карманах наприклад, тягучки б не було, бо зараз саме через це там пропки. 

1 година тому, xc90 сказано:

Основне ж - поки що велодоріжки не помітно

Ви помиляєтесь, особисто питав в робітників, оця смуга з бруківки біля знань, це велодоріжка. Поки вона ні з відки і ні куди не йде, тому я і написав, що якщо це буде просто пряма, то змісту їхати на неї з дороги, а потім пробувати вклинитися назад немає. Але побачимо в що вона переросте, все таки два роки....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 minutes ago, NeoN said:

Як звідки, з статті, що ви скинули про провідне місто Париж.

Ми по різному читаємо. Я чомусь думав, що основна мета скорочення паркомісць -

Quote

to promote walking, cycling and public transport.

Spoiler

An important part of this plan is the removal of 72% of on-street parking spaces in an effort to create room for cyclists. 60 000 of the 83 500 on-street parking spaces in this case will be removed.

 

 

13 minutes ago, NeoN said:

Воно вже таке, особливо зараз на Шопена/Коперника, та і всюди в години пік.

Але якби машин припаркованих не було, (я зараз саме про такі вулички, де тільки по одній полосі), а вони були б в карманах наприклад, тягучки б не було, бо зараз саме через це там пропки.

Але ж ми говоримо про реконструкцію Волі. Я б теж, напевно, не був би проти якби замість однієї смуги зробили паркувальні лоти (звичайно, за умови платного і лімітованого часом паркування). Кількасмугова магістраль і безпека - несумісні речі.

13 minutes ago, NeoN said:

Ви помиляєтесь, особисто питав в робітників, оця смуга з бруківки біля знань, це велодоріжка. Поки вона ні з відки і ні куди не йде, тому я і написав, що якщо це буде просто пряма, то змісту їхати на неї з дороги, а потім пробувати вклинитися назад немає. Але побачимо в що вона переросте, все таки два роки....

В районі Знання не був, може там і є щось схоже на велодоріжку. Бачив лише в районі кооперативного коледжу: то велодоріжкою цю вузьку смугу бруківки - дуже складно назвати. Це скоріше, для водіїв, які виходять з авто.

Змінено користувачем xc90
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, xc90 сказано:

Я чомусь думав, що основна мета скорочення паркомісць -

Так, але що спричинило цю мету, прочитайте.

 

5 годин тому, xc90 сказано:

звичайно, за умови платного і лімітованого часом паркування

Я вже запитував і відповіді так і не отримав, а чому ви так наполягаєте на платній парковці?

 

5 годин тому, xc90 сказано:

Бачив лише в районі кооперативного коледжу: то велодоріжкою цю вузьку смугу бруківки - дуже складно назвати. Це скоріше, для водіїв, які виходять з авто.

Там є ще доріжка, викладена червоною плиткою, я так зрозумів, мова була про неї. Що сподобалося, між велодоріжою і дорогою буде не велика зелена зона, Європа)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 hours ago, NeoN said:

Так, але що спричинило цю мету, прочитайте.

Що спричинило меншу к-сть машин до к-сті парковки? Напевно, чітки вектор розвитку міста не як для автомобілістів. Чи французи в один момент кинулись продавати свої непотрібні машини?

10 hours ago, NeoN said:

Я вже запитував і відповіді так і не отримав, а чому ви так наполягаєте на платній парковці?

Бо це чи не єдиний спосіб контролювати хоч якось к-сть приїжджаючого особистого транспорту в центр.

10 hours ago, NeoN said:

Там є ще доріжка, викладена червоною плиткою, я так зрозумів, мова була про неї. Що сподобалося, між велодоріжою і дорогою буде не велика зелена зона, Європа)))

Не помітив, тому говорити не буду.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, xc90 сказано:

Напевно, чітки вектор розвитку міста не як для автомобілістів. Чи французи в один момент кинулись продавати свої непотрібні машини?

Я вже просто задам риторичне запитання, ви самі читали статтю, яку ж і навели як приклад, чи лиш заголовок?

Спойлер

Due to the recent French public transport strikes in late 2019, early 2020 the number of cyclists has skyrocketed. As a consequence cyclists have become more visible in the Parisian streets. And they are stirring up the public debate thus making their way to the election debates more prominent than ever before.

Місто тут не до чого. Якби два роки у нас не їздили маршрутки, може б і у нас побільшало велосипедистів, бо на початку карантину було невеличке зростання їх кількості. І тоді б вони могли стати більш вагомою масою, для якої щось роблять, поки автомобілістів більше, та й сам, будучи і велосипедистом, я не забуваю, що таке наша зима.

 

1 година тому, xc90 сказано:

єдиний спосіб контролювати хоч якось к-сть приїжджаючого особистого транспорту в центр

А навіщо його контролювати, в центр не можна на власному авто? Відколи? Чи може зараз є якісь обмеження? Бо я не чув, живучи в центрі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

43 minutes ago, NeoN said:

Я вже просто задам риторичне запитання, ви самі читали статтю, яку ж і навели як приклад, чи лиш заголовок?

  Hide contents

Due to the recent French public transport strikes in late 2019, early 2020 the number of cyclists has skyrocketed. As a consequence cyclists have become more visible in the Parisian streets. And they are stirring up the public debate thus making their way to the election debates more prominent than ever before.

Місто тут не до чого. Якби два роки у нас не їздили маршрутки, може б і у нас побільшало велосипедистів, бо на початку карантину було невеличке зростання їх кількості. І тоді б вони могли стати більш вагомою масою, для якої щось роблять, поки автомобілістів більше, та й сам, будучи і велосипедистом, я не забуваю, що таке наша зима.

Хоча риторичне запитання не передбачає відповіді, але я таки відповім. Статтю не лише прочитав, але й процитував її частину (якщо не хочеться бачити - то інша справа).

Робити висновки про скорочення кількості авто на душу населення на основі даних про "скайрокетне" зростання к-сті велосипедистів - логічна помилка. Люди не стали менше володіти автомобілями, просто стали менше їх використовувати для поїздок "в місто". А місто (яке нібито "ні до чого") створює й надалі умови в нових реаліях - щоб ще більше заохотити до використання двохколісних коней. Та ж сама новина про обмеження швидкості до 30км/год. тому є доказом.

43 minutes ago, NeoN said:

А навіщо його контролювати, в центр не можна на власному авто? Відколи? Чи може зараз є якісь обмеження? Бо я не чув, живучи в центрі.

Якщо контроль за к-стю у велосипедиста асоціюється лише із забороною на приїзд - то тут "наші повноваження все" (так, я теж живу в центрі і теж маю як авто, так і велосипед). Вже н-ний раз звучить фраза про платне паркування, але її чомусь не хочеться помічати, краще впадати в крайнощі і уявляти, що бідним автомобілістам заборонять в центр їздити (хоча, подивитись на к-сть авто, яке у вихідні окуповує підїзди до парку - то це взагалі якесь божевілля).

Змінено користувачем xc90
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, xc90 сказано:

Вже н-ний раз звучить фраза про платне паркування, але її чомусь не хочеться помічати

Я не просто помічаю, я у вас прямо запитую, і досі не можу зрозуміти - чому? Чому ці кармани/парковки повинні бути платні?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 minutes ago, NeoN said:

Я не просто помічаю, я у вас прямо запитую, і досі не можу зрозуміти - чому? Чому ці кармани/парковки повинні бути платні?

Ви часом не @Zelensky? Якщо моя відповідь не подобається - її не привід не помічати.

Факт купівлі авто не означає автоматичного отримання безкоштовного і безлімітного паркомісця на комунальній землі в будь якій частині міста. І не передбачає якихось пільг автовласнику у його бажанні з комфортом приїхати на роботу чи відпочинок (виняток, люди з інвалідністю) у певні райони міста.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 хвилин тому, xc90 сказано:

Ви часом не @Zelensky? Якщо моя відповідь не подобається - її не привід не помічати.

Факт купівлі авто не означає автоматичного отримання безкоштовного і безлімітного паркомісця на комунальній землі в будь якій частині міста. І не передбачає якихось пільг автовласнику у його бажанні з комфортом приїхати на роботу чи відпочинок (виняток, люди з інвалідністю) у певні райони міста.

Ага, здається зрозумів, тобто ви проти такого поняття як без коштовна парковка, всі парковки/кармани/мабуть і просто зупинка авто вздовж дороги, (а саме так зараз стоять авто біля парку), повинні бути оплачені, я вірно зрозумів вашу думку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 minute ago, NeoN said:

Ага, здається зрозумів, тобто ви проти такого поняття як без коштовна парковка, всі парковки/кармани/мабуть і просто зупинка авто вздовж дороги, (а саме так зараз стоять авто біля парку), повинні бути оплачені, я вірно зрозумів вашу думку?

РІвняти усіх під одну гребінку - не думаю, що хороша ідея. Але концепція того, що виїжджаючи на своєму авто на роботу/навчання/прогулянку і т.д. в певні райони міста і бути готовим заплатити за це - це є абсолютно ок. Я не проти парковки як такої. В умовах адекватних керівників міста - гроші, отримані за паркування можна пускати на покращення інфраструктури для меншканців міста. На додачу, це чи не єдиний спосіб уникнути тягнучок, загазованості, навіть просто безпечних умов пересування усіх категорій громадян.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, xc90 сказал:

На додачу, це чи не єдиний спосіб уникнути тягнучок, загазованості, навіть просто безпечних умов пересування усіх категорій громадян.

А також чи не єдиний спосіб забезпечити наявність вільних паркомісць.

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Just now, volks said:

А також чи не єдиний спосіб забезпечити наявність вільних паркомісць.

Абсолютно точно, дякую

 

Просто прогулятись по сусідніми з Волі вулицями - стоїть чимало авто нових років і категорії 30-40к+. Я б збрехав, якби сказав, що усі вони в один момент стануть законослухняними і не будуть лізти під дерева в надії зекономити 10грн. Але буде також чимала категорія громадян, які не захочуть десятки хвилин колесити вулицями в надії зловити вільне і халявне місце. Люди готові платити за комфорт і чіткі правила.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, xc90 сказано:

Люди готові платити за комфорт і чіткі правила.

Не всі.... як вже казав - в пішій доступності, 3-5 хвилин стоянки... Власний приклад, це не про щось абстрактне, свої, в дворі.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 минут назад, xc90 сказал:

Просто прогулятись по сусідніми з Волі вулицями - стоїть чимало авто нових років і категорії 30-40к+

Але для жителів Волі і прилеглих вулиць повинне бути безкоштовно, щоб виняти авто з тих хрущовських дворів, які на це не розраховані.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, volks сказано:

Але для жителів Волі і прилеглих вулиць повинне бути безкоштовно, щоб виняти авто з тих хрущовських дворів, які на це не розраховані.

Не погоджуюсь, там де зараз "дядя піца" - був вхід до дитячого садка,

там де в нас був тенісний стіл  -

будинок побудували... я - пропустив цей момент, не було мене тут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

там і раніше, поставити авто - було трохи проблемно...

Їздили в гаражі обкомівські, або, страшно подумати - аж на стоянку, на дубнівську.

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Bliksss сказал:

Не погоджуюсь, там де зараз "дядя піца" - був вхід до дитячого садка,

там де в нас був тенісний стіл  -

будинок побудували... я - пропустив цей момент, не було мене тут

Мова про тут частину Волі, що зараз ремонтують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 minutes ago, volks said:

Але для жителів Волі і прилеглих вулиць повинне бути безкоштовно, щоб виняти авто з тих хрущовських дворів, які на це не розраховані.

Бачу по Києву, що значно активізувались ОСББ і там кожен двір вирішує - чи "свої" ставлять безкоштовно, чи за певну плату, чи здають в оренду і мають з того певний гешефт.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, volks сказано:

Мова про тут частину Волі, що зараз ремонтують.

давай і про цю частину, така сама "фігня", навіть у дворі "переговорки" (перехрестя Шопена) - впихнули те, що там не має бути.

4 хвилин тому, xc90 сказано:

Бачу по Києву, що значно активізувались ОСББ і там кожен двір вирішує - чи "свої" ставлять безкоштовно, чи за певну плату, чи здають в оренду і мають з того певний гешефт.

аналогічну тему вже давно обговорювали, навіть я про це казав, можу ссилку на борді знайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...