jurgen007 Опубліковано 12 Серпня, 2021 в 19:45 #326 Опубліковано 12 Серпня, 2021 в 19:45 (змінено) Їхав на минулому тижні, деякі острівці були на трасі де нас.пункту і близько нема. Таке враження що натикали де тільки можна щоб більше бабла освоїти. Видно на кожному відкат нехілий. Змінено 12 Серпня, 2021 в 19:47 користувачем jurgen007
volks Опубліковано 12 Серпня, 2021 в 20:10 #327 Опубліковано 12 Серпня, 2021 в 20:10 В 12.08.2021 в 16:52, jurgen007 сказав: Так як вони зроблені через ж..у, то не розглядається, фурі його і вдень тяжко об"їхати Показати В твоєму ж посиланні на відео фура без проблем проїжджає. В 12.08.2021 в 17:21, sergkots сказав: У Вінницькій області такі вже пару років стоять - наслідків аварій я не бачив. Показати У Вінницькій обл. якраз через ..опу зроблені. Проїжджаються бусом на швидкості 90 без проблем.
Gendruk Опубліковано 13 Серпня, 2021 в 04:28 #328 Опубліковано 13 Серпня, 2021 в 04:28 В 12.08.2021 в 16:52, jurgen007 сказав: Так як вони зроблені через ж..у, то не розглядається, фурі його і вдень тяжко об"їхати коли видно, а вночі без нормальноі розмітки і освітлення як повезе. Показати Їхав за фурою кілометрів 50-60 км/год його проїжджає фура
xc90 Опубліковано 1 Вересня, 2021 в 08:29 #329 Опубліковано 1 Вересня, 2021 в 08:29 Хто має вільну годину посеред робочого дня - може завітати на обговорення реконструкції проспекту Волі Заодно спитати чому при реконструкції - лише зростає кількість паркомісць (які, впевнений, що будуть безкоштовні), коли провідні міста займаються їх скороченням? 1 1
NeoN Опубліковано 1 Вересня, 2021 в 11:14 #330 Опубліковано 1 Вересня, 2021 в 11:14 В 01.09.2021 в 08:29, xc90 сказав: Заодно спитати чому при реконструкції - лише зростає кількість паркомісць (які, впевнений, що будуть безкоштовні), коли провідні міста займаються їх скороченням? Показати Хоча б тому, що кількість авто на душу населення у нас зростає, а не падає, як там, і на додачу, там робиться і велодоріжка, хоча, як на мене, не бачу в ній змісту, якщо вона не буде ні з чим сполучена - а просто відрізок прямої. Тоді вигідніше просто їхати по дорозі, і тепер, коли всі авто будуть припарковані в карманах, (проти яких ви вступаєте не розумію чому),а не з краю проїжджої частини, як раніше, я зможу просто їхати як якомога правіше не "петляючи" по рівній гарній новій дорозі.
xc90 Опубліковано 1 Вересня, 2021 в 11:41 #331 Опубліковано 1 Вересня, 2021 в 11:41 В 01.09.2021 в 11:14, NeoN сказав: Хоча б тому, що кількість авто на душу населення у нас зростає, а не падає, як там, і на додачу, там робиться і велодоріжка, хоча, як на мене, не бачу в ній змісту, якщо вона не буде ні з чим сполучена - а просто відрізок прямої. Тоді вигідніше просто їхати по дорозі, і тепер, коли всі авто будуть припарковані в карманах, (проти яких ви вступаєте не розумію чому),а не з краю проїжджої частини, як раніше, я зможу просто їхати як якомога правіше не "петляючи" по рівній гарній новій дорозі. Показати Те, що в нас зростає рівень автомобілізації, а за кордоном падає (хоча, звідки такі дані) - не обов'язково свідчить про щось позитивне. З таким "розвитком" місто скоро стане в тягнучках, через що першими заволають самі ж автомобілісти, щоб ще більше розширяти дорогу (винятків і "особливого шляху" тут не буває, я особисто переконався у вірності теорії, коли почали вже втретє розширяти парковку під місцем роботи). Стосовно ж власне велодоріжки - загалом, правильні думки. Тільки є трохи маніпуляцією писати про їзду "якомога правіше" коли в будь який момент хтось може захотіти чи звернути на "парковку", чи виїхати з неї (факт несподіваного відкривання дверей взагалі не беру до уваги). Основне ж - поки що велодоріжки не помітно, а паркомісця - вже є. Щось зміниться - можна буде говорити про "пакращення" після реконструкції. 1
NeoN Опубліковано 1 Вересня, 2021 в 12:46 #332 Опубліковано 1 Вересня, 2021 в 12:46 В 01.09.2021 в 11:41, xc90 сказав: хоча, звідки такі дані Показати Як звідки, з статті, що ви скинули про провідне місто Париж. В 01.09.2021 в 11:41, xc90 сказав: скоро стане в тягнучках, Показати Воно вже таке, особливо зараз на Шопена/Коперника, та і всюди в години пік. Але якби машин припаркованих не було, (я зараз саме про такі вулички, де тільки по одній полосі), а вони були б в карманах наприклад, тягучки б не було, бо зараз саме через це там пропки. В 01.09.2021 в 11:41, xc90 сказав: Основне ж - поки що велодоріжки не помітно Показати Ви помиляєтесь, особисто питав в робітників, оця смуга з бруківки біля знань, це велодоріжка. Поки вона ні з відки і ні куди не йде, тому я і написав, що якщо це буде просто пряма, то змісту їхати на неї з дороги, а потім пробувати вклинитися назад немає. Але побачимо в що вона переросте, все таки два роки....
xc90 Опубліковано 1 Вересня, 2021 в 12:57 #333 Опубліковано 1 Вересня, 2021 в 12:57 (змінено) В 01.09.2021 в 12:46, NeoN сказав: Як звідки, з статті, що ви скинули про провідне місто Париж. Показати Ми по різному читаємо. Я чомусь думав, що основна мета скорочення паркомісць - Quote to promote walking, cycling and public transport. Показати контент An important part of this plan is the removal of 72% of on-street parking spaces in an effort to create room for cyclists. 60 000 of the 83 500 on-street parking spaces in this case will be removed. Показати В 01.09.2021 в 12:46, NeoN сказав: Воно вже таке, особливо зараз на Шопена/Коперника, та і всюди в години пік. Але якби машин припаркованих не було, (я зараз саме про такі вулички, де тільки по одній полосі), а вони були б в карманах наприклад, тягучки б не було, бо зараз саме через це там пропки. Показати Але ж ми говоримо про реконструкцію Волі. Я б теж, напевно, не був би проти якби замість однієї смуги зробили паркувальні лоти (звичайно, за умови платного і лімітованого часом паркування). Кількасмугова магістраль і безпека - несумісні речі. В 01.09.2021 в 12:46, NeoN сказав: Ви помиляєтесь, особисто питав в робітників, оця смуга з бруківки біля знань, це велодоріжка. Поки вона ні з відки і ні куди не йде, тому я і написав, що якщо це буде просто пряма, то змісту їхати на неї з дороги, а потім пробувати вклинитися назад немає. Але побачимо в що вона переросте, все таки два роки.... Показати В районі Знання не був, може там і є щось схоже на велодоріжку. Бачив лише в районі кооперативного коледжу: то велодоріжкою цю вузьку смугу бруківки - дуже складно назвати. Це скоріше, для водіїв, які виходять з авто. Змінено 1 Вересня, 2021 в 12:59 користувачем xc90 1
NeoN Опубліковано 1 Вересня, 2021 в 18:35 #334 Опубліковано 1 Вересня, 2021 в 18:35 В 01.09.2021 в 12:57, xc90 сказав: Я чомусь думав, що основна мета скорочення паркомісць - Показати Так, але що спричинило цю мету, прочитайте. В 01.09.2021 в 12:57, xc90 сказав: звичайно, за умови платного і лімітованого часом паркування Показати Я вже запитував і відповіді так і не отримав, а чому ви так наполягаєте на платній парковці? В 01.09.2021 в 12:57, xc90 сказав: Бачив лише в районі кооперативного коледжу: то велодоріжкою цю вузьку смугу бруківки - дуже складно назвати. Це скоріше, для водіїв, які виходять з авто. Показати Там є ще доріжка, викладена червоною плиткою, я так зрозумів, мова була про неї. Що сподобалося, між велодоріжою і дорогою буде не велика зелена зона, Європа)))
xc90 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 05:10 #335 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 05:10 В 01.09.2021 в 18:35, NeoN сказав: Так, але що спричинило цю мету, прочитайте. Показати Що спричинило меншу к-сть машин до к-сті парковки? Напевно, чітки вектор розвитку міста не як для автомобілістів. Чи французи в один момент кинулись продавати свої непотрібні машини? В 01.09.2021 в 18:35, NeoN сказав: Я вже запитував і відповіді так і не отримав, а чому ви так наполягаєте на платній парковці? Показати Бо це чи не єдиний спосіб контролювати хоч якось к-сть приїжджаючого особистого транспорту в центр. В 01.09.2021 в 18:35, NeoN сказав: Там є ще доріжка, викладена червоною плиткою, я так зрозумів, мова була про неї. Що сподобалося, між велодоріжою і дорогою буде не велика зелена зона, Європа))) Показати Не помітив, тому говорити не буду. 1
NeoN Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 06:27 #336 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 06:27 В 02.09.2021 в 05:10, xc90 сказав: Напевно, чітки вектор розвитку міста не як для автомобілістів. Чи французи в один момент кинулись продавати свої непотрібні машини? Показати Я вже просто задам риторичне запитання, ви самі читали статтю, яку ж і навели як приклад, чи лиш заголовок? Показати контент Due to the recent French public transport strikes in late 2019, early 2020 the number of cyclists has skyrocketed. As a consequence cyclists have become more visible in the Parisian streets. And they are stirring up the public debate thus making their way to the election debates more prominent than ever before. Місто тут не до чого. Якби два роки у нас не їздили маршрутки, може б і у нас побільшало велосипедистів, бо на початку карантину було невеличке зростання їх кількості. І тоді б вони могли стати більш вагомою масою, для якої щось роблять, поки автомобілістів більше, та й сам, будучи і велосипедистом, я не забуваю, що таке наша зима. В 02.09.2021 в 05:10, xc90 сказав: єдиний спосіб контролювати хоч якось к-сть приїжджаючого особистого транспорту в центр Показати А навіщо його контролювати, в центр не можна на власному авто? Відколи? Чи може зараз є якісь обмеження? Бо я не чув, живучи в центрі.
xc90 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 07:10 #337 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 07:10 (змінено) В 02.09.2021 в 06:27, NeoN сказав: Я вже просто задам риторичне запитання, ви самі читали статтю, яку ж і навели як приклад, чи лиш заголовок? Показати контент Due to the recent French public transport strikes in late 2019, early 2020 the number of cyclists has skyrocketed. As a consequence cyclists have become more visible in the Parisian streets. And they are stirring up the public debate thus making their way to the election debates more prominent than ever before. Місто тут не до чого. Якби два роки у нас не їздили маршрутки, може б і у нас побільшало велосипедистів, бо на початку карантину було невеличке зростання їх кількості. І тоді б вони могли стати більш вагомою масою, для якої щось роблять, поки автомобілістів більше, та й сам, будучи і велосипедистом, я не забуваю, що таке наша зима. Показати Хоча риторичне запитання не передбачає відповіді, але я таки відповім. Статтю не лише прочитав, але й процитував її частину (якщо не хочеться бачити - то інша справа). Робити висновки про скорочення кількості авто на душу населення на основі даних про "скайрокетне" зростання к-сті велосипедистів - логічна помилка. Люди не стали менше володіти автомобілями, просто стали менше їх використовувати для поїздок "в місто". А місто (яке нібито "ні до чого") створює й надалі умови в нових реаліях - щоб ще більше заохотити до використання двохколісних коней. Та ж сама новина про обмеження швидкості до 30км/год. тому є доказом. В 02.09.2021 в 06:27, NeoN сказав: А навіщо його контролювати, в центр не можна на власному авто? Відколи? Чи може зараз є якісь обмеження? Бо я не чув, живучи в центрі. Показати Якщо контроль за к-стю у велосипедиста асоціюється лише із забороною на приїзд - то тут "наші повноваження все" (так, я теж живу в центрі і теж маю як авто, так і велосипед). Вже н-ний раз звучить фраза про платне паркування, але її чомусь не хочеться помічати, краще впадати в крайнощі і уявляти, що бідним автомобілістам заборонять в центр їздити (хоча, подивитись на к-сть авто, яке у вихідні окуповує підїзди до парку - то це взагалі якесь божевілля). Змінено 2 Вересня, 2021 в 07:10 користувачем xc90
NeoN Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 09:36 #338 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 09:36 В 02.09.2021 в 07:10, xc90 сказав: Вже н-ний раз звучить фраза про платне паркування, але її чомусь не хочеться помічати Показати Я не просто помічаю, я у вас прямо запитую, і досі не можу зрозуміти - чому? Чому ці кармани/парковки повинні бути платні? 1
xc90 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 09:57 #339 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 09:57 В 02.09.2021 в 09:36, NeoN сказав: Я не просто помічаю, я у вас прямо запитую, і досі не можу зрозуміти - чому? Чому ці кармани/парковки повинні бути платні? Показати Ви часом не @Zelensky? Якщо моя відповідь не подобається - її не привід не помічати. Факт купівлі авто не означає автоматичного отримання безкоштовного і безлімітного паркомісця на комунальній землі в будь якій частині міста. І не передбачає якихось пільг автовласнику у його бажанні з комфортом приїхати на роботу чи відпочинок (виняток, люди з інвалідністю) у певні райони міста.
NeoN Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 10:33 #340 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 10:33 В 02.09.2021 в 09:57, xc90 сказав: Ви часом не @Zelensky? Якщо моя відповідь не подобається - її не привід не помічати. Факт купівлі авто не означає автоматичного отримання безкоштовного і безлімітного паркомісця на комунальній землі в будь якій частині міста. І не передбачає якихось пільг автовласнику у його бажанні з комфортом приїхати на роботу чи відпочинок (виняток, люди з інвалідністю) у певні райони міста. Показати Ага, здається зрозумів, тобто ви проти такого поняття як без коштовна парковка, всі парковки/кармани/мабуть і просто зупинка авто вздовж дороги, (а саме так зараз стоять авто біля парку), повинні бути оплачені, я вірно зрозумів вашу думку?
xc90 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 10:41 #341 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 10:41 В 02.09.2021 в 10:33, NeoN сказав: Ага, здається зрозумів, тобто ви проти такого поняття як без коштовна парковка, всі парковки/кармани/мабуть і просто зупинка авто вздовж дороги, (а саме так зараз стоять авто біля парку), повинні бути оплачені, я вірно зрозумів вашу думку? Показати РІвняти усіх під одну гребінку - не думаю, що хороша ідея. Але концепція того, що виїжджаючи на своєму авто на роботу/навчання/прогулянку і т.д. в певні райони міста і бути готовим заплатити за це - це є абсолютно ок. Я не проти парковки як такої. В умовах адекватних керівників міста - гроші, отримані за паркування можна пускати на покращення інфраструктури для меншканців міста. На додачу, це чи не єдиний спосіб уникнути тягнучок, загазованості, навіть просто безпечних умов пересування усіх категорій громадян.
volks Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 10:51 #342 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 10:51 В 02.09.2021 в 10:41, xc90 сказав: На додачу, це чи не єдиний спосіб уникнути тягнучок, загазованості, навіть просто безпечних умов пересування усіх категорій громадян. Показати А також чи не єдиний спосіб забезпечити наявність вільних паркомісць. 1
xc90 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 10:56 #343 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 10:56 В 02.09.2021 в 10:51, volks сказав: А також чи не єдиний спосіб забезпечити наявність вільних паркомісць. Показати Абсолютно точно, дякую Просто прогулятись по сусідніми з Волі вулицями - стоїть чимало авто нових років і категорії 30-40к+. Я б збрехав, якби сказав, що усі вони в один момент стануть законослухняними і не будуть лізти під дерева в надії зекономити 10грн. Але буде також чимала категорія громадян, які не захочуть десятки хвилин колесити вулицями в надії зловити вільне і халявне місце. Люди готові платити за комфорт і чіткі правила. 1
Bliksss Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:09 #344 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:09 В 02.09.2021 в 10:56, xc90 сказав: Люди готові платити за комфорт і чіткі правила. Показати Не всі.... як вже казав - в пішій доступності, 3-5 хвилин стоянки... Власний приклад, це не про щось абстрактне, свої, в дворі. 1
volks Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:09 #345 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:09 В 02.09.2021 в 10:56, xc90 сказав: Просто прогулятись по сусідніми з Волі вулицями - стоїть чимало авто нових років і категорії 30-40к+ Показати Але для жителів Волі і прилеглих вулиць повинне бути безкоштовно, щоб виняти авто з тих хрущовських дворів, які на це не розраховані.
Bliksss Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:15 #346 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:15 В 02.09.2021 в 11:09, volks сказав: Але для жителів Волі і прилеглих вулиць повинне бути безкоштовно, щоб виняти авто з тих хрущовських дворів, які на це не розраховані. Показати Не погоджуюсь, там де зараз "дядя піца" - був вхід до дитячого садка, там де в нас був тенісний стіл - будинок побудували... я - пропустив цей момент, не було мене тут
Bliksss Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:16 #347 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:16 (змінено) там і раніше, поставити авто - було трохи проблемно... Їздили в гаражі обкомівські, або, страшно подумати - аж на стоянку, на дубнівську. Змінено 2 Вересня, 2021 в 11:18 користувачем Bliksss
volks Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:18 #348 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:18 В 02.09.2021 в 11:15, Bliksss сказав: Не погоджуюсь, там де зараз "дядя піца" - був вхід до дитячого садка, там де в нас був тенісний стіл - будинок побудували... я - пропустив цей момент, не було мене тут Показати Мова про тут частину Волі, що зараз ремонтують.
xc90 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:20 #349 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:20 В 02.09.2021 в 11:09, volks сказав: Але для жителів Волі і прилеглих вулиць повинне бути безкоштовно, щоб виняти авто з тих хрущовських дворів, які на це не розраховані. Показати Бачу по Києву, що значно активізувались ОСББ і там кожен двір вирішує - чи "свої" ставлять безкоштовно, чи за певну плату, чи здають в оренду і мають з того певний гешефт.
Bliksss Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:26 #350 Опубліковано 2 Вересня, 2021 в 11:26 В 02.09.2021 в 11:18, volks сказав: Мова про тут частину Волі, що зараз ремонтують. Показати давай і про цю частину, така сама "фігня", навіть у дворі "переговорки" (перехрестя Шопена) - впихнули те, що там не має бути. В 02.09.2021 в 11:20, xc90 сказав: Бачу по Києву, що значно активізувались ОСББ і там кожен двір вирішує - чи "свої" ставлять безкоштовно, чи за певну плату, чи здають в оренду і мають з того певний гешефт. Показати аналогічну тему вже давно обговорювали, навіть я про це казав, можу ссилку на борді знайти
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти