Перейти до змісту

Тимчасове перекриття руху транспорту


Skorpio76

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)

Їхав на минулому тижні, деякі острівці були на трасі де нас.пункту і близько нема. Таке враження що натикали де тільки можна щоб більше бабла освоїти. Видно на кожному відкат нехілий.

Змінено користувачем jurgen007
  • Відповідей 352
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано
  В 12.08.2021 в 16:52, jurgen007 сказав:

Так як вони зроблені через ж..у, то не розглядається, фурі його і вдень тяжко об"їхати

Показати  

В твоєму ж посиланні на відео фура без проблем проїжджає.

  В 12.08.2021 в 17:21, sergkots сказав:

У Вінницькій області такі вже пару років стоять - наслідків аварій я не бачив.

Показати  

У Вінницькій обл. якраз через ..опу зроблені. Проїжджаються бусом на швидкості 90 без проблем.

Опубліковано
  В 12.08.2021 в 16:52, jurgen007 сказав:

Так як вони зроблені через ж..у, то не розглядається, фурі його і вдень тяжко об"їхати коли видно, а вночі без нормальноі розмітки і освітлення як повезе.

Показати  

Їхав за фурою кілометрів 50-60 км/год його проїжджає фура

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Хто має вільну годину посеред робочого дня - може завітати на обговорення реконструкції проспекту Волі

Заодно спитати чому при реконструкції - лише зростає кількість паркомісць (які, впевнений, що будуть безкоштовні), коли провідні міста займаються їх скороченням?

  • Збентежений 1
  • -1 1
Опубліковано
  В 01.09.2021 в 08:29, xc90 сказав:

 

Заодно спитати чому при реконструкції - лише зростає кількість паркомісць (які, впевнений, що будуть безкоштовні), коли провідні міста займаються їх скороченням?

Показати  

Хоча б тому, що кількість авто на душу населення у нас зростає, а не падає, як там, і на додачу, там робиться і велодоріжка, хоча, як на мене, не бачу в ній змісту, якщо вона не буде ні з чим сполучена -  а просто відрізок прямої.

Тоді вигідніше просто їхати по дорозі, і тепер, коли всі авто будуть припарковані в карманах, (проти яких ви вступаєте не розумію чому),а не з краю проїжджої частини, як раніше, я зможу просто їхати як якомога правіше не "петляючи" по рівній гарній новій дорозі.

Опубліковано
  В 01.09.2021 в 11:14, NeoN сказав:

Хоча б тому, що кількість авто на душу населення у нас зростає, а не падає, як там, і на додачу, там робиться і велодоріжка, хоча, як на мене, не бачу в ній змісту, якщо вона не буде ні з чим сполучена -  а просто відрізок прямої.

Тоді вигідніше просто їхати по дорозі, і тепер, коли всі авто будуть припарковані в карманах, (проти яких ви вступаєте не розумію чому),а не з краю проїжджої частини, як раніше, я зможу просто їхати як якомога правіше не "петляючи" по рівній гарній новій дорозі.

Показати  

Те, що в нас зростає рівень автомобілізації, а за кордоном падає (хоча, звідки такі дані) - не обов'язково свідчить про щось позитивне. З таким "розвитком" місто скоро стане в тягнучках, через що першими заволають самі ж автомобілісти, щоб ще більше розширяти дорогу (винятків і "особливого шляху" тут не буває, я особисто переконався у вірності теорії, коли почали вже втретє розширяти парковку під місцем роботи).

Стосовно ж власне велодоріжки - загалом, правильні думки. Тільки є трохи маніпуляцією писати про їзду "якомога правіше" коли в будь який момент хтось може захотіти чи звернути на "парковку", чи виїхати з неї (факт несподіваного відкривання дверей взагалі не беру до уваги). Основне ж - поки що велодоріжки не помітно, а паркомісця - вже є. Щось зміниться - можна буде говорити про "пакращення" після реконструкції.

  • -1 1
Опубліковано
  В 01.09.2021 в 11:41, xc90 сказав:

хоча, звідки такі дані

Показати  

Як звідки, з статті, що ви скинули про провідне місто Париж.

  В 01.09.2021 в 11:41, xc90 сказав:

скоро стане в тягнучках,

Показати  

Воно вже таке, особливо зараз на Шопена/Коперника, та і всюди в години пік.

Але якби машин припаркованих не було, (я зараз саме про такі вулички, де тільки по одній полосі), а вони були б в карманах наприклад, тягучки б не було, бо зараз саме через це там пропки. 

  В 01.09.2021 в 11:41, xc90 сказав:

Основне ж - поки що велодоріжки не помітно

Показати  

Ви помиляєтесь, особисто питав в робітників, оця смуга з бруківки біля знань, це велодоріжка. Поки вона ні з відки і ні куди не йде, тому я і написав, що якщо це буде просто пряма, то змісту їхати на неї з дороги, а потім пробувати вклинитися назад немає. Але побачимо в що вона переросте, все таки два роки....

Опубліковано (змінено)
  В 01.09.2021 в 12:46, NeoN сказав:

Як звідки, з статті, що ви скинули про провідне місто Париж.

Показати  

Ми по різному читаємо. Я чомусь думав, що основна мета скорочення паркомісць -

  Quote

to promote walking, cycling and public transport.

  Показати контент

 

Показати  

 

  В 01.09.2021 в 12:46, NeoN сказав:

Воно вже таке, особливо зараз на Шопена/Коперника, та і всюди в години пік.

Але якби машин припаркованих не було, (я зараз саме про такі вулички, де тільки по одній полосі), а вони були б в карманах наприклад, тягучки б не було, бо зараз саме через це там пропки.

Показати  

Але ж ми говоримо про реконструкцію Волі. Я б теж, напевно, не був би проти якби замість однієї смуги зробили паркувальні лоти (звичайно, за умови платного і лімітованого часом паркування). Кількасмугова магістраль і безпека - несумісні речі.

  В 01.09.2021 в 12:46, NeoN сказав:

Ви помиляєтесь, особисто питав в робітників, оця смуга з бруківки біля знань, це велодоріжка. Поки вона ні з відки і ні куди не йде, тому я і написав, що якщо це буде просто пряма, то змісту їхати на неї з дороги, а потім пробувати вклинитися назад немає. Але побачимо в що вона переросте, все таки два роки....

Показати  

В районі Знання не був, може там і є щось схоже на велодоріжку. Бачив лише в районі кооперативного коледжу: то велодоріжкою цю вузьку смугу бруківки - дуже складно назвати. Це скоріше, для водіїв, які виходять з авто.

Змінено користувачем xc90
  • -1 1
Опубліковано
  В 01.09.2021 в 12:57, xc90 сказав:

Я чомусь думав, що основна мета скорочення паркомісць -

Показати  

Так, але що спричинило цю мету, прочитайте.

 

  В 01.09.2021 в 12:57, xc90 сказав:

звичайно, за умови платного і лімітованого часом паркування

Показати  

Я вже запитував і відповіді так і не отримав, а чому ви так наполягаєте на платній парковці?

 

  В 01.09.2021 в 12:57, xc90 сказав:

Бачив лише в районі кооперативного коледжу: то велодоріжкою цю вузьку смугу бруківки - дуже складно назвати. Це скоріше, для водіїв, які виходять з авто.

Показати  

Там є ще доріжка, викладена червоною плиткою, я так зрозумів, мова була про неї. Що сподобалося, між велодоріжою і дорогою буде не велика зелена зона, Європа)))

Опубліковано
  В 01.09.2021 в 18:35, NeoN сказав:

Так, але що спричинило цю мету, прочитайте.

Показати  

Що спричинило меншу к-сть машин до к-сті парковки? Напевно, чітки вектор розвитку міста не як для автомобілістів. Чи французи в один момент кинулись продавати свої непотрібні машини?

  В 01.09.2021 в 18:35, NeoN сказав:

Я вже запитував і відповіді так і не отримав, а чому ви так наполягаєте на платній парковці?

Показати  

Бо це чи не єдиний спосіб контролювати хоч якось к-сть приїжджаючого особистого транспорту в центр.

  В 01.09.2021 в 18:35, NeoN сказав:

Там є ще доріжка, викладена червоною плиткою, я так зрозумів, мова була про неї. Що сподобалося, між велодоріжою і дорогою буде не велика зелена зона, Європа)))

Показати  

Не помітив, тому говорити не буду.

  • -1 1
Опубліковано
  В 02.09.2021 в 05:10, xc90 сказав:

Напевно, чітки вектор розвитку міста не як для автомобілістів. Чи французи в один момент кинулись продавати свої непотрібні машини?

Показати  

Я вже просто задам риторичне запитання, ви самі читали статтю, яку ж і навели як приклад, чи лиш заголовок?

  Показати контент

Місто тут не до чого. Якби два роки у нас не їздили маршрутки, може б і у нас побільшало велосипедистів, бо на початку карантину було невеличке зростання їх кількості. І тоді б вони могли стати більш вагомою масою, для якої щось роблять, поки автомобілістів більше, та й сам, будучи і велосипедистом, я не забуваю, що таке наша зима.

 

  В 02.09.2021 в 05:10, xc90 сказав:

єдиний спосіб контролювати хоч якось к-сть приїжджаючого особистого транспорту в центр

Показати  

А навіщо його контролювати, в центр не можна на власному авто? Відколи? Чи може зараз є якісь обмеження? Бо я не чув, живучи в центрі.

Опубліковано (змінено)
  В 02.09.2021 в 06:27, NeoN сказав:

Я вже просто задам риторичне запитання, ви самі читали статтю, яку ж і навели як приклад, чи лиш заголовок?

  Показати контент

Місто тут не до чого. Якби два роки у нас не їздили маршрутки, може б і у нас побільшало велосипедистів, бо на початку карантину було невеличке зростання їх кількості. І тоді б вони могли стати більш вагомою масою, для якої щось роблять, поки автомобілістів більше, та й сам, будучи і велосипедистом, я не забуваю, що таке наша зима.

Показати  

Хоча риторичне запитання не передбачає відповіді, але я таки відповім. Статтю не лише прочитав, але й процитував її частину (якщо не хочеться бачити - то інша справа).

Робити висновки про скорочення кількості авто на душу населення на основі даних про "скайрокетне" зростання к-сті велосипедистів - логічна помилка. Люди не стали менше володіти автомобілями, просто стали менше їх використовувати для поїздок "в місто". А місто (яке нібито "ні до чого") створює й надалі умови в нових реаліях - щоб ще більше заохотити до використання двохколісних коней. Та ж сама новина про обмеження швидкості до 30км/год. тому є доказом.

  В 02.09.2021 в 06:27, NeoN сказав:

А навіщо його контролювати, в центр не можна на власному авто? Відколи? Чи може зараз є якісь обмеження? Бо я не чув, живучи в центрі.

Показати  

Якщо контроль за к-стю у велосипедиста асоціюється лише із забороною на приїзд - то тут "наші повноваження все" (так, я теж живу в центрі і теж маю як авто, так і велосипед). Вже н-ний раз звучить фраза про платне паркування, але її чомусь не хочеться помічати, краще впадати в крайнощі і уявляти, що бідним автомобілістам заборонять в центр їздити (хоча, подивитись на к-сть авто, яке у вихідні окуповує підїзди до парку - то це взагалі якесь божевілля).

Змінено користувачем xc90
Опубліковано
  В 02.09.2021 в 07:10, xc90 сказав:

Вже н-ний раз звучить фраза про платне паркування, але її чомусь не хочеться помічати

Показати  

Я не просто помічаю, я у вас прямо запитую, і досі не можу зрозуміти - чому? Чому ці кармани/парковки повинні бути платні?

  • +1 1
Опубліковано
  В 02.09.2021 в 09:36, NeoN сказав:

Я не просто помічаю, я у вас прямо запитую, і досі не можу зрозуміти - чому? Чому ці кармани/парковки повинні бути платні?

Показати  

Ви часом не @Zelensky? Якщо моя відповідь не подобається - її не привід не помічати.

Факт купівлі авто не означає автоматичного отримання безкоштовного і безлімітного паркомісця на комунальній землі в будь якій частині міста. І не передбачає якихось пільг автовласнику у його бажанні з комфортом приїхати на роботу чи відпочинок (виняток, люди з інвалідністю) у певні райони міста.

Опубліковано
  В 02.09.2021 в 09:57, xc90 сказав:

Ви часом не @Zelensky? Якщо моя відповідь не подобається - її не привід не помічати.

Факт купівлі авто не означає автоматичного отримання безкоштовного і безлімітного паркомісця на комунальній землі в будь якій частині міста. І не передбачає якихось пільг автовласнику у його бажанні з комфортом приїхати на роботу чи відпочинок (виняток, люди з інвалідністю) у певні райони міста.

Показати  

Ага, здається зрозумів, тобто ви проти такого поняття як без коштовна парковка, всі парковки/кармани/мабуть і просто зупинка авто вздовж дороги, (а саме так зараз стоять авто біля парку), повинні бути оплачені, я вірно зрозумів вашу думку?

Опубліковано
  В 02.09.2021 в 10:33, NeoN сказав:

Ага, здається зрозумів, тобто ви проти такого поняття як без коштовна парковка, всі парковки/кармани/мабуть і просто зупинка авто вздовж дороги, (а саме так зараз стоять авто біля парку), повинні бути оплачені, я вірно зрозумів вашу думку?

Показати  

РІвняти усіх під одну гребінку - не думаю, що хороша ідея. Але концепція того, що виїжджаючи на своєму авто на роботу/навчання/прогулянку і т.д. в певні райони міста і бути готовим заплатити за це - це є абсолютно ок. Я не проти парковки як такої. В умовах адекватних керівників міста - гроші, отримані за паркування можна пускати на покращення інфраструктури для меншканців міста. На додачу, це чи не єдиний спосіб уникнути тягнучок, загазованості, навіть просто безпечних умов пересування усіх категорій громадян.

Опубліковано
  В 02.09.2021 в 10:41, xc90 сказав:

На додачу, це чи не єдиний спосіб уникнути тягнучок, загазованості, навіть просто безпечних умов пересування усіх категорій громадян.

Показати  

А також чи не єдиний спосіб забезпечити наявність вільних паркомісць.

  • Дякую! 1
Опубліковано
  В 02.09.2021 в 10:51, volks сказав:

А також чи не єдиний спосіб забезпечити наявність вільних паркомісць.

Показати  

Абсолютно точно, дякую

 

Просто прогулятись по сусідніми з Волі вулицями - стоїть чимало авто нових років і категорії 30-40к+. Я б збрехав, якби сказав, що усі вони в один момент стануть законослухняними і не будуть лізти під дерева в надії зекономити 10грн. Але буде також чимала категорія громадян, які не захочуть десятки хвилин колесити вулицями в надії зловити вільне і халявне місце. Люди готові платити за комфорт і чіткі правила.

  • +1 1
Опубліковано
  В 02.09.2021 в 10:56, xc90 сказав:

Люди готові платити за комфорт і чіткі правила.

Показати  

Не всі.... як вже казав - в пішій доступності, 3-5 хвилин стоянки... Власний приклад, це не про щось абстрактне, свої, в дворі.

  • +1 1
Опубліковано
  В 02.09.2021 в 10:56, xc90 сказав:

Просто прогулятись по сусідніми з Волі вулицями - стоїть чимало авто нових років і категорії 30-40к+

Показати  

Але для жителів Волі і прилеглих вулиць повинне бути безкоштовно, щоб виняти авто з тих хрущовських дворів, які на це не розраховані.

Опубліковано
  В 02.09.2021 в 11:09, volks сказав:

Але для жителів Волі і прилеглих вулиць повинне бути безкоштовно, щоб виняти авто з тих хрущовських дворів, які на це не розраховані.

Показати  

Не погоджуюсь, там де зараз "дядя піца" - був вхід до дитячого садка,

там де в нас був тенісний стіл  -

будинок побудували... я - пропустив цей момент, не було мене тут

Опубліковано (змінено)

там і раніше, поставити авто - було трохи проблемно...

Їздили в гаражі обкомівські, або, страшно подумати - аж на стоянку, на дубнівську.

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано
  В 02.09.2021 в 11:15, Bliksss сказав:

Не погоджуюсь, там де зараз "дядя піца" - був вхід до дитячого садка,

там де в нас був тенісний стіл  -

будинок побудували... я - пропустив цей момент, не було мене тут

Показати  

Мова про тут частину Волі, що зараз ремонтують.

Опубліковано
  В 02.09.2021 в 11:09, volks сказав:

Але для жителів Волі і прилеглих вулиць повинне бути безкоштовно, щоб виняти авто з тих хрущовських дворів, які на це не розраховані.

Показати  

Бачу по Києву, що значно активізувались ОСББ і там кожен двір вирішує - чи "свої" ставлять безкоштовно, чи за певну плату, чи здають в оренду і мають з того певний гешефт.

 

Опубліковано
  В 02.09.2021 в 11:18, volks сказав:

Мова про тут частину Волі, що зараз ремонтують.

Показати  

давай і про цю частину, така сама "фігня", навіть у дворі "переговорки" (перехрестя Шопена) - впихнули те, що там не має бути.

  В 02.09.2021 в 11:20, xc90 сказав:

Бачу по Києву, що значно активізувались ОСББ і там кожен двір вирішує - чи "свої" ставлять безкоштовно, чи за певну плату, чи здають в оренду і мають з того певний гешефт.

Показати  

аналогічну тему вже давно обговорювали, навіть я про це казав, можу ссилку на борді знайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...