Перейти до змісту

Розмитнення "євроблях"


jack74

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, Nokian сказано:

Нелогічно дражнити гусей перед виборами  до ВР.

Як вчора казав керівник євросили пільговий період закінчується в травні, до того часу буде або новий президент або двоє що вийдуть в другий тур....... із якими вони збираються вирішувати свої питання

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 25.02.2019 at 10:15, Unknown сказано:

Па майже вичерпала себе тема.  Пільговий період закінчився,  ти своє авто розмитнив. 

розмитнити то розмитнив, а от на облік поставити ще не поставив, маю проблему з сертифікацією

Тому поки покладу тут "методичку", Рекомендації технічної служби з урахуванням ЗУ№ 2612-VIII, якою керуються "сертифікаторщики"

Спойлер

Ухвалено Комісією Міністерства інфраструктури України з питань забезпечення виконання Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року (протокол від 19.12.2018 № 33)

 

 

 

Рекомендації технічної служби – ДП «ДержавтотрансНДІпроект» щодо визначення відповідності колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) за товарною позицією 8703 Українського класифікатору товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТЗЕД), що були у користуванні, екологічним нормам, з урахуванням Закону України № 2612-VIII від 08.11.2018 (далі – Рекомендації технічної служби)

 

З  метою забезпечення однозначності дій і рішень органів із сертифікації КТЗ, ДП «ДержавтотрансНДІпроект» надає Рекомендації технічної служби щодо виконання вимог Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Мінінфраструктури України

від  17.08.2012                                          № 521,  зареєстрованого        у  Мінюсті                           України                           14.09.2012  за

 

  1586/21898,  (зі  змінами,  затвердженими  наказом  Мінінфраструктури  від

 

22.05.2017 № 188) (далі - Порядок затвердження), у частині оцінки відповідності

 

екологічним нормам, які діють відповідно до Закону України № 2612-VIII від 08.11.2018, та індивідуального затвердження КТЗ товарної позиції 8703 УКТЗЕД, що були в користуванні та були вироблені для європейського ринку або для ринку Сполучених Штатів Америки (далі - США) і ввезені на територію України з метою вільного обігу.

 

1.   Екологічна норма, якій відповідають КТЗ за кодом товарної позиції 8703 УКТЗЕД категорій M1 і N1, що були у користуванні, з наявними конструктивними ознаками призначення для європейського ринку, які не мають на момент оцінки відповідності документального підтвердження про відповідність європейським вимогам, встановленим Порядком затвердження, може бути підтверджена за даними щодо дати першої реєстрації КТЗ як нового в ЄС, якщо на момент першої реєстрації відповідний рівень вимог діяв як обов’язковий в країні члені ЄС, де КТЗ був вперше зареєстрований, як це визначено у таблиці 1.

 

Таблиця 1. Дати введення в ЄС як обов’язкових екологічних норм до КТЗ категорій M1 і N1 під час їх першої реєстрації

Категорія та клас КТЗ

Дата першої реєстрації нового

Екологічна норма

 

КТЗ в ЄС, не раніше

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.1997

«Євро-2»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

N1(кл. 2)

01.01.1998

«Євро-2»

 

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

01.01.1999

«Євро-2»

 

 

 

 

 

 

2

 

 

N1(кл. 3),

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.2001

«Євро-3»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

01.01.2002

«Євро-3»

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3),

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.2006

«Євро-4»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

01.01.2007

«Євро-4»

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3),

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.2011

«Євро-5»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 призначений за

 

 

 

конструкцією для

 

 

 

забезпечення спеціальних

01.01.2012

«Євро-5»

 

соціальних потреб;

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

 

 

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3),

 

 

 

M1 ≤ 2,5т

01.09.2015

«Євро-6»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

 

 

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3);

01.09.2016

«Євро-6»

 

 

 

 

 

Примітка:

 

Контрольна маса КТЗ категорії N1 різних класів визначена відповідно до Правил ЄЕК ООН №83 відповідної серії поправок.

 

2. За результатами огляду та ідентифікації КТЗ дані щодо дати першої реєстрації КТЗ як нового в ЄС повинні узгоджуватися з даними щодо року виробництва КТЗ.

 

3. Пункт 1 та таблицю 1 застосовують якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено:

 

1) наявність марковання КТЗ щодо відповідності Директиві ЄС стосовно повного затвердження типу ЄС;

 

2) відсутність ознак внесення змін до конструкції КТЗ, не передбачених заводом - виробником;

 

3) для екологічних норм «Євро-3» і вище – наявність системи бортової діагностики, яка за результатами випробовування забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням;

 

4) наявність системи обмеження викидів від випаровування палива (для КТЗ двигуни яких працюють на бензині);

5) наявність пристрою рециркуляції картерних газів;

 

6) придатність до експлуатації згідно з вимогами ДСТУ 4276 або ДСТУ 4277, відповідно до сфер їх застосування.

 

3

 

 

4.  Підтвердження відповідності КТЗ, які були вироблені для ринку США, екологічним нормам не нижче рівня «Євро-2», здійснюють стосовно КТЗ не раніше 1996 року виготовлення відповідно до пунктів 5 – 7 цих Рекомендацій

 

технічної служби з врахуванням положень, викладених у пунктах 1.4, 1.5, 1.6,

 

абзаців 2 і 3 пункту 1.7, пунктах 2 і 3 Рекомендацій ДП «ДержавтотрансНДІпроект» (висновку технічної служби), ухвалених

 

Комісією Міністерства інфраструктури України з питань забезпечення виконання Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року (протокол від 09.02.2018 № 24) – далі «Висновок технічної служби від 09.02.2018».

 

5.  Підтвердженням відповідності КТЗ екологічним нормам не нижче рівня «Євро-2», визнається доведена офіційними документами відповідність типу транспортного засобу, до якого він належить, щонайменше екологічним нормам LEV І штату Каліфорнія США частини 13 Каліфорнійських Регламентів, якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено:

 

1) відсутність ознак внесення змін в конструкцію КТЗ, не передбачених заводом - виробником;

 

2) для екологічних норм «Євро-3» і вище – наявність системи бортової діагностики, яка за результатами випробовування забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням;

 

3) наявність системи обмеження викидів від випаровування палива для КТЗ, двигуни яких працюють на бензині;

 

4) наявність пристрою рециркуляції картерних газів;

 

5) придатність до експлуатації згідно з вимогами ДСТУ 4276 або ДСТУ 4277, відповідно до сфер їх застосування.

 

6.  Рівень екологічних норм, яким на момент виробництва відповідав КТЗ, позначають відповідно до таблиці 2, що встановлює еквівалентність екологічних норм «Євро», норм штату Каліфорнія США, а також федеральних норм Tier 3 США, які можна вважати еквівалентними нормам LEV III.

 

Таблиця 2. Прийнята еквівалентність європейських екологічних норм «Євро» та норм штату Каліфорнія (США)

Європейські екологічні норми 1)

Екологічні норми штату Каліфорнія

 

(США)

«Євро-2»

LEV I (TLEV)

«Євро-3»

LEV I (LEV)

«Євро-4»

LEV I (ULEV, SULEV), або LEV II до 2009

 

року виробництва включно

«Євро-5»

LEV II 2)

«Євро-6»

LEV III 2) або Tier 3

 

4

 

 

1) відповідно до додатку 2 до Порядку затвердження;

 

2) як це визначено у Висновку технічної служби від 09.02.2018.

 

7.  КТЗ, до якого застосовують таблицю 2, за категорією має підпадати під сферу застосування Правил ЄЕК ООН № 83 серії поправок, якими встановлено відповідний європейський екологічний рівень.

 

8.  Підтвердженням відповідності екологічним вимогам, еквівалентним нормам не нижче рівня «Євро-2» на момент виробництва КТЗ товарної позиції 8703 УКТЗЕД, що були у користуванні та не мають підтвердження відповідності європейським вимогам або вимогам не нижче рівня LEV I штату Каліфорнія США, але які відповідали на момент виробництва федеральним екологічним вимогам США, може бути відповідність результатів випробувань КТЗ, отриманих на момент ввезення в Україну:

 

а) гранично допустимим нормам викидів в експлуатації, наведеним у таблиці 3 за випробовуванням типу I відповідно до Правил ЄЕК ООН № 83-03;

 

б) або гранично допустимим нормам викидів в експлуатації оксидів азоту (NOx) ≤ 10,0 г/кВт×год та частинок (PM) ≤ 0,3 г/кВт×год за випробуванням в стаціонарному циклі відповідно до Правил ЄЕК ООН № 49-02 згідно із сферою їх застосування, у тому числі з можливим застосуванням альтернативних методів, визначених у розділі V додатку 4 Порядку затвердження,

 

якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено:

 

1) відсутність ознак внесення змін в конструкцію КТЗ, не передбачених заводом - виробником;

 

2) наявність системи обмеження викидів від випаровування палива для КТЗ, двигуни яких працюють на бензині;

 

3) наявність пристрою рециркуляції картерних газів;

 

4) придатність до експлуатації згідно з вимогами ДСТУ 4276 або ДСТУ 4277, відповідно до сфер їх застосування.

 

 

Таблиця 3. Максимально допустимі масові питомі викиди забруднювальних речовин КТЗ рівня «Євро-2» не раніше 1996 року виробництва, що були в користуванні, г/км (граничні викиди в експлуатації)

Категорія та клас КТЗ

CO

 

HC+NOx

 

PM

 

PI

CI

PI

CI

PI

 

CI

M1 ≤ 2,5т, N1(кл. 1)

2,64

 

2,50

0,80

1,30

-

0,10

N1(кл. 2)

4,80

 

3,20

1,00

1,60

-

0,16

N1(кл. 3), M1 > 2,5т

6,00

 

3,70

1,20

1,80

-

 

0,22

 

Примітки:

СО – оксид вуглецю;

 

HC+NOx – сумарні вуглеводні та оксиди азоту (їх сума); РМ – частинки;

 

5

 

 

PI – КТЗ з двигунами з примусовим запалюванням; CI – КТЗ з дизелями.

 

9.  КТЗ, що були у користуванні та вироблені не раніше 2001 року і відповідають всім вимогам пункту 8 цих Рекомендацій, обладнані системою бортової діагностики, яка забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням, питомі масові викиди яких в експлуатації не перевищують граничні значення, наведені в таблиці 4, або гранично допустимі норми викидів оксидів азоту (NOx) ≤ 9,5 г/кВт×год та частинок (PM) ≤ 0,2 г/кВт×год, відповідно до умов випробування, наведених у пункту 8 цих Рекомендацій, позначають як такі, що відповідають екологічним вимогам, еквівалентним нормам «Євро-3».

 

Таблиця 4. Максимально допустимі масові питомі викиди забруднювальних речовин КТЗ рівня «Євро-3» не раніше 2001 року виробництва, що були в користуванні, г/км (граничні викиди в експлуатації)

Категорія

CO

HC

 

HC+NOx

NOx

 

PM

 

та клас

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

 

CI

 

КТЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т,

2,64

2,40

0,33

 

-

-

1,20

0,44

1,00

-

0,09

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 2)

4,80

3,00

0,44

 

-

-

1,50

0,55

1,30

-

0,15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 3),

6,00

3,50

0,53

 

-

-

1,70

0,60

1,50

-

 

0,20

 

M1 > 2,5т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.  КТЗ, що були у користуванні та вироблені не раніше 2006 року і відповідають всім вимогам пункту 8 цих Рекомендацій, обладнані системою бортової діагностики, яка забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням, питомі масові викиди яких в експлуатації не перевищують граничні значення, наведені в таблиці 5, або гранично допустимі норми викидів оксидів азоту (NOx) ≤ 9,0 г/кВт×год та частинок (PM) ≤ 0,15 г/кВт×год, відповідно до умов випробування, наведених у пункту 8 цих Рекомендацій, позначають як такі, що відповідають екологічним вимогам, еквівалентним нормам «Євро-4».

 

Таблиця 5. Максимально допустимі масові питомі викиди забруднювальних речовин КТЗ рівня «Євро-4» не раніше 2006 року виробництва, що були в користуванні, г/км (граничні викиди в експлуатації)

Категорія

CO

HC

 

HC+NOx

NOx

 

PM

 

та клас

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

 

CI

 

КТЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т,

2,28

2,28

0,30

 

-

-

1,00

0,40

0,70

-

0,07

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 2)

4,08

2,88

0,40

 

-

-

1,20

0,50

0,90

-

0,12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 3),

5,16

3,36

0,48

 

-

-

1,40

0,54

1,10

-

 

0,16

 

M1 > 2,5т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

11.   КТЗ, що відповідають екологічним вимогам, еквівалентним нормам «Євро-5» та «Євро-6», визначають відповідно до Висновку технічної служби від 09.02.2018.

 

12.   Вимога щодо відсутності ознак внесення змін в конструкцію КТЗ, не передбачених заводом - виробником, не розповсюджується на КТЗ, на яких встановлене обладнання для роботи на зрідженому нафтовому газі (ЗНГ) або стисненому природному газі (СПГ) відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів і мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388.

 

До КТЗ, які мають можливість роботи двигуна на ЗНГ або СПГ на які встановлене газобалонне обладнання, застосовують вимоги Правил ЄЕК ООН

 

67 або Правил ЄЕК ООН № 110 в обсязі, передбаченому Порядком затвердження.

 

13.  Екологічний рівень КТЗ, що підпадають під дію пункту 20 підрозділу 5 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України та під дію пункту 92 розділу XXІ «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України, які не мають підтвердження відповідності європейським екологічним нормам, у тому числі за пунктом 1 цих Рекомендацій, або нормам США, наведеним у пункті 6 цих Рекомендацій, пропонуємо тимчасово встановлювати за спрощеним порядком відповідно до таблиці 6, якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено його відповідність підпунктам 1 – 5 пункту 5 цих Рекомендацій.

 

Таблиця 6. Тимчасово прийнята еквівалентність європейських екологічних норм рівнів «Євро-2» - «Євро-5» та федеральних норм (США)

Європейські екологічні норми 1)

Федеральні екологічні норми (США)

«Євро-2»

NLEV (TLEV) або Tier 2 (Bin 11, Bin 10)

«Євро-3»

NLEV (LEV) або Tier 2 (Bin 9, Bin 8)

«Євро-4»

NLEV (ULEV) або Tier 2 (Bin 7, Bin 6)

«Євро-5»

Tier 2 (Bin 5, Bin 4, Bin 3, Bin 2)

1) відповідно до додатку 2 до Порядку затвердження.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 03.03.2019 в 18:05, jack74 сказал:

розмитнити то розмитнив, а от на облік поставити ще не поставив, маю проблему з сертифікацією

Тому поки покладу тут "методичку", Рекомендації технічної служби з урахуванням ЗУ№ 2612-VIII, якою керуються "сертифікаторщики"

  Скрыть контент

Ухвалено Комісією Міністерства інфраструктури України з питань забезпечення виконання Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року (протокол від 19.12.2018 № 33)

 

 

 

Рекомендації технічної служби – ДП «ДержавтотрансНДІпроект» щодо визначення відповідності колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) за товарною позицією 8703 Українського класифікатору товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТЗЕД), що були у користуванні, екологічним нормам, з урахуванням Закону України № 2612-VIII від 08.11.2018 (далі – Рекомендації технічної служби)

 

З  метою забезпечення однозначності дій і рішень органів із сертифікації КТЗ, ДП «ДержавтотрансНДІпроект» надає Рекомендації технічної служби щодо виконання вимог Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Мінінфраструктури України

від  17.08.2012                                          № 521,  зареєстрованого        у  Мінюсті                           України                           14.09.2012  за

 

  1586/21898,  (зі  змінами,  затвердженими  наказом  Мінінфраструктури  від

 

22.05.2017 № 188) (далі - Порядок затвердження), у частині оцінки відповідності

 

екологічним нормам, які діють відповідно до Закону України № 2612-VIII від 08.11.2018, та індивідуального затвердження КТЗ товарної позиції 8703 УКТЗЕД, що були в користуванні та були вироблені для європейського ринку або для ринку Сполучених Штатів Америки (далі - США) і ввезені на територію України з метою вільного обігу.

 

1.   Екологічна норма, якій відповідають КТЗ за кодом товарної позиції 8703 УКТЗЕД категорій M1 і N1, що були у користуванні, з наявними конструктивними ознаками призначення для європейського ринку, які не мають на момент оцінки відповідності документального підтвердження про відповідність європейським вимогам, встановленим Порядком затвердження, може бути підтверджена за даними щодо дати першої реєстрації КТЗ як нового в ЄС, якщо на момент першої реєстрації відповідний рівень вимог діяв як обов’язковий в країні члені ЄС, де КТЗ був вперше зареєстрований, як це визначено у таблиці 1.

 

Таблиця 1. Дати введення в ЄС як обов’язкових екологічних норм до КТЗ категорій M1 і N1 під час їх першої реєстрації

 

Категорія та клас КТЗ

Дата першої реєстрації нового

Екологічна норма

 

КТЗ в ЄС, не раніше

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.1997

«Євро-2»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

N1(кл. 2)

01.01.1998

«Євро-2»

 

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

01.01.1999

«Євро-2»

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

N1(кл. 3),

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.2001

«Євро-3»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

01.01.2002

«Євро-3»

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3),

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.2006

«Євро-4»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

01.01.2007

«Євро-4»

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3),

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.2011

«Євро-5»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 призначений за

 

 

 

конструкцією для

 

 

 

забезпечення спеціальних

01.01.2012

«Євро-5»

 

соціальних потреб;

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

 

 

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3),

 

 

 

M1 ≤ 2,5т

01.09.2015

«Євро-6»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

 

 

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3);

01.09.2016

«Євро-6»

 

 

 

 

 

Примітка:

 

Контрольна маса КТЗ категорії N1 різних класів визначена відповідно до Правил ЄЕК ООН №83 відповідної серії поправок.

 

2. За результатами огляду та ідентифікації КТЗ дані щодо дати першої реєстрації КТЗ як нового в ЄС повинні узгоджуватися з даними щодо року виробництва КТЗ.

 

3. Пункт 1 та таблицю 1 застосовують якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено:

 

1) наявність марковання КТЗ щодо відповідності Директиві ЄС стосовно повного затвердження типу ЄС;

 

2) відсутність ознак внесення змін до конструкції КТЗ, не передбачених заводом - виробником;

 

3) для екологічних норм «Євро-3» і вище – наявність системи бортової діагностики, яка за результатами випробовування забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням;

 

4) наявність системи обмеження викидів від випаровування палива (для КТЗ двигуни яких працюють на бензині);

5) наявність пристрою рециркуляції картерних газів;

 

6) придатність до експлуатації згідно з вимогами ДСТУ 4276 або ДСТУ 4277, відповідно до сфер їх застосування.

 

3

 

 

4.  Підтвердження відповідності КТЗ, які були вироблені для ринку США, екологічним нормам не нижче рівня «Євро-2», здійснюють стосовно КТЗ не раніше 1996 року виготовлення відповідно до пунктів 5 – 7 цих Рекомендацій

 

технічної служби з врахуванням положень, викладених у пунктах 1.4, 1.5, 1.6,

 

абзаців 2 і 3 пункту 1.7, пунктах 2 і 3 Рекомендацій ДП «ДержавтотрансНДІпроект» (висновку технічної служби), ухвалених

 

Комісією Міністерства інфраструктури України з питань забезпечення виконання Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року (протокол від 09.02.2018 № 24) – далі «Висновок технічної служби від 09.02.2018».

 

5.  Підтвердженням відповідності КТЗ екологічним нормам не нижче рівня «Євро-2», визнається доведена офіційними документами відповідність типу транспортного засобу, до якого він належить, щонайменше екологічним нормам LEV І штату Каліфорнія США частини 13 Каліфорнійських Регламентів, якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено:

 

1) відсутність ознак внесення змін в конструкцію КТЗ, не передбачених заводом - виробником;

 

2) для екологічних норм «Євро-3» і вище – наявність системи бортової діагностики, яка за результатами випробовування забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням;

 

3) наявність системи обмеження викидів від випаровування палива для КТЗ, двигуни яких працюють на бензині;

 

4) наявність пристрою рециркуляції картерних газів;

 

5) придатність до експлуатації згідно з вимогами ДСТУ 4276 або ДСТУ 4277, відповідно до сфер їх застосування.

 

6.  Рівень екологічних норм, яким на момент виробництва відповідав КТЗ, позначають відповідно до таблиці 2, що встановлює еквівалентність екологічних норм «Євро», норм штату Каліфорнія США, а також федеральних норм Tier 3 США, які можна вважати еквівалентними нормам LEV III.

 

Таблиця 2. Прийнята еквівалентність європейських екологічних норм «Євро» та норм штату Каліфорнія (США)

 

Європейські екологічні норми 1)

Екологічні норми штату Каліфорнія

 

(США)

«Євро-2»

LEV I (TLEV)

«Євро-3»

LEV I (LEV)

«Євро-4»

LEV I (ULEV, SULEV), або LEV II до 2009

 

року виробництва включно

«Євро-5»

LEV II 2)

«Євро-6»

LEV III 2) або Tier 3

 

4

 

 

1) відповідно до додатку 2 до Порядку затвердження;

 

2) як це визначено у Висновку технічної служби від 09.02.2018.

 

7.  КТЗ, до якого застосовують таблицю 2, за категорією має підпадати під сферу застосування Правил ЄЕК ООН № 83 серії поправок, якими встановлено відповідний європейський екологічний рівень.

 

8.  Підтвердженням відповідності екологічним вимогам, еквівалентним нормам не нижче рівня «Євро-2» на момент виробництва КТЗ товарної позиції 8703 УКТЗЕД, що були у користуванні та не мають підтвердження відповідності європейським вимогам або вимогам не нижче рівня LEV I штату Каліфорнія США, але які відповідали на момент виробництва федеральним екологічним вимогам США, може бути відповідність результатів випробувань КТЗ, отриманих на момент ввезення в Україну:

 

а) гранично допустимим нормам викидів в експлуатації, наведеним у таблиці 3 за випробовуванням типу I відповідно до Правил ЄЕК ООН № 83-03;

 

б) або гранично допустимим нормам викидів в експлуатації оксидів азоту (NOx) ≤ 10,0 г/кВт×год та частинок (PM) ≤ 0,3 г/кВт×год за випробуванням в стаціонарному циклі відповідно до Правил ЄЕК ООН № 49-02 згідно із сферою їх застосування, у тому числі з можливим застосуванням альтернативних методів, визначених у розділі V додатку 4 Порядку затвердження,

 

якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено:

 

1) відсутність ознак внесення змін в конструкцію КТЗ, не передбачених заводом - виробником;

 

2) наявність системи обмеження викидів від випаровування палива для КТЗ, двигуни яких працюють на бензині;

 

3) наявність пристрою рециркуляції картерних газів;

 

4) придатність до експлуатації згідно з вимогами ДСТУ 4276 або ДСТУ 4277, відповідно до сфер їх застосування.

 

 

Таблиця 3. Максимально допустимі масові питомі викиди забруднювальних речовин КТЗ рівня «Євро-2» не раніше 1996 року виробництва, що були в користуванні, г/км (граничні викиди в експлуатації)

 

Категорія та клас КТЗ

CO

 

HC+NOx

 

PM

 

PI

CI

PI

CI

PI

 

CI

M1 ≤ 2,5т, N1(кл. 1)

2,64

 

2,50

0,80

1,30

-

0,10

N1(кл. 2)

4,80

 

3,20

1,00

1,60

-

0,16

N1(кл. 3), M1 > 2,5т

6,00

 

3,70

1,20

1,80

-

 

0,22

 

Примітки:

СО – оксид вуглецю;

 

HC+NOx – сумарні вуглеводні та оксиди азоту (їх сума); РМ – частинки;

 

5

 

 

PI – КТЗ з двигунами з примусовим запалюванням; CI – КТЗ з дизелями.

 

9.  КТЗ, що були у користуванні та вироблені не раніше 2001 року і відповідають всім вимогам пункту 8 цих Рекомендацій, обладнані системою бортової діагностики, яка забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням, питомі масові викиди яких в експлуатації не перевищують граничні значення, наведені в таблиці 4, або гранично допустимі норми викидів оксидів азоту (NOx) ≤ 9,5 г/кВт×год та частинок (PM) ≤ 0,2 г/кВт×год, відповідно до умов випробування, наведених у пункту 8 цих Рекомендацій, позначають як такі, що відповідають екологічним вимогам, еквівалентним нормам «Євро-3».

 

Таблиця 4. Максимально допустимі масові питомі викиди забруднювальних речовин КТЗ рівня «Євро-3» не раніше 2001 року виробництва, що були в користуванні, г/км (граничні викиди в експлуатації)

 

Категорія

CO

HC

 

HC+NOx

NOx

 

PM

 

та клас

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

 

CI

 

КТЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т,

2,64

2,40

0,33

 

-

-

1,20

0,44

1,00

-

0,09

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 2)

4,80

3,00

0,44

 

-

-

1,50

0,55

1,30

-

0,15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 3),

6,00

3,50

0,53

 

-

-

1,70

0,60

1,50

-

 

0,20

 

M1 > 2,5т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.  КТЗ, що були у користуванні та вироблені не раніше 2006 року і відповідають всім вимогам пункту 8 цих Рекомендацій, обладнані системою бортової діагностики, яка забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням, питомі масові викиди яких в експлуатації не перевищують граничні значення, наведені в таблиці 5, або гранично допустимі норми викидів оксидів азоту (NOx) ≤ 9,0 г/кВт×год та частинок (PM) ≤ 0,15 г/кВт×год, відповідно до умов випробування, наведених у пункту 8 цих Рекомендацій, позначають як такі, що відповідають екологічним вимогам, еквівалентним нормам «Євро-4».

 

Таблиця 5. Максимально допустимі масові питомі викиди забруднювальних речовин КТЗ рівня «Євро-4» не раніше 2006 року виробництва, що були в користуванні, г/км (граничні викиди в експлуатації)

 

Категорія

CO

HC

 

HC+NOx

NOx

 

PM

 

та клас

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

 

CI

 

КТЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т,

2,28

2,28

0,30

 

-

-

1,00

0,40

0,70

-

0,07

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 2)

4,08

2,88

0,40

 

-

-

1,20

0,50

0,90

-

0,12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 3),

5,16

3,36

0,48

 

-

-

1,40

0,54

1,10

-

 

0,16

 

M1 > 2,5т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

11.   КТЗ, що відповідають екологічним вимогам, еквівалентним нормам «Євро-5» та «Євро-6», визначають відповідно до Висновку технічної служби від 09.02.2018.

 

12.   Вимога щодо відсутності ознак внесення змін в конструкцію КТЗ, не передбачених заводом - виробником, не розповсюджується на КТЗ, на яких встановлене обладнання для роботи на зрідженому нафтовому газі (ЗНГ) або стисненому природному газі (СПГ) відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів і мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388.

 

До КТЗ, які мають можливість роботи двигуна на ЗНГ або СПГ на які встановлене газобалонне обладнання, застосовують вимоги Правил ЄЕК ООН

 

67 або Правил ЄЕК ООН № 110 в обсязі, передбаченому Порядком затвердження.

 

13.  Екологічний рівень КТЗ, що підпадають під дію пункту 20 підрозділу 5 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України та під дію пункту 92 розділу XXІ «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України, які не мають підтвердження відповідності європейським екологічним нормам, у тому числі за пунктом 1 цих Рекомендацій, або нормам США, наведеним у пункті 6 цих Рекомендацій, пропонуємо тимчасово встановлювати за спрощеним порядком відповідно до таблиці 6, якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено його відповідність підпунктам 1 – 5 пункту 5 цих Рекомендацій.

 

Таблиця 6. Тимчасово прийнята еквівалентність європейських екологічних норм рівнів «Євро-2» - «Євро-5» та федеральних норм (США)

 

Європейські екологічні норми 1)

Федеральні екологічні норми (США)

«Євро-2»

NLEV (TLEV) або Tier 2 (Bin 11, Bin 10)

«Євро-3»

NLEV (LEV) або Tier 2 (Bin 9, Bin 8)

«Євро-4»

NLEV (ULEV) або Tier 2 (Bin 7, Bin 6)

«Євро-5»

Tier 2 (Bin 5, Bin 4, Bin 3, Bin 2)

1) відповідно до додатку 2 до Порядку затвердження.

 

в чем проблема?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кто искал бляху небольшую на автомате занедорого?

Начался сезон распродаж))

Screenshot_20190304-185252.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, romanc сказано:

в чем проблема?

календарний рік випуску виявився 96-й (18.12.96). І хоч в "методичці" написано дивитись по даті першої реєстрації (а в мене 03.1997), відмовляються робити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 часов назад, jack74 сказал:

календарний рік випуску виявився 96-й (18.12.96). І хоч в "методичці" написано дивитись по даті першої реєстрації (а в мене 03.1997), відмовляються робити...

Если растаможил, значит евро-2 подтвердил справкой. Сертификацию делают под крышей Днепра и Киева, обращайся напрямую. Еще делают справку у офиц диллера марки, что машина действительно евро-2.

Если будут по методичке- у нас 50% не пройдут- вырезаны катализаторы и сажевики с егр.

Змінено користувачем romanc
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, romanc сказано:

Если растаможил, значит евро-2 подтвердил справкой

значить, але для сертифікації та довідка до дупи.

 

2 годин тому, romanc сказано:

Сертификацию делают под крышей Днепра и Киева, обращайся напрямую.

Робив в Струмівці, що при Сервісному, а вони від Дніпра - фоткали, обіцяли, а за декілька днів "ваша машина не пройшла сертифікацію".

В Київ зганяв, теж пообіцяли, і теж відмовили.

 

Чи ти маєш на увазі напряму в інститути? То ті вже точно оглянуть "вырезаны катализаторы и сажевики с егр", обнюхають вихлоп, і там точно не пропустять (якщо захочуть, звісно, а чого ж мають не захтіти)

 

2 годин тому, romanc сказано:

Еще делают справку у офиц диллера марки,

потрібна не Довідка, а Сертифікат.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мого брата авто євро-4, а зробили євро-3. Ще за це якісь гроші заплатив. Авто 2005го року, всі сажеві, каталізатори, на місці і працюють.

Змінено користувачем Юріч
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Юріч сказано:

В мого брата авто євро-4, а зробили євро-3.

бач, йому було куди "опускатись", і йому було не принципово, бо ж головне для нього реєстрація і номери, а не шо там в Сертифікаті буде. А в мене нема куди, нижче Євро-2 не реєструють

5 хвилин тому, Юріч сказано:

Ще за це якісь гроші заплатив.

ну так Сертифікат задарма ніхто й не робить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нашли на чем деньги сбивать. А ровенская обл? Искать не зажравшихся. В закарпатской еще не слышал, чтоб отказывали по этому поводу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене теж така ситуація, машина 96 року і ніхто не видає сертифікат, на Дубнівський біля посольства один чоловік сказав що мені треба звернутися до офіційного дилера БМВ і вони можуть видати справку, що машина проходить під євро 2 і вони на основі цієї справки можуть видати сертифікат, але він(  чоловік з дубнівської) сказав що вони наврядчи видадуть таку довідку( не схочуть заморочуватися) але попробувати можна, сам не пробую тому що не встиг в пільговий режим і не знаю чи буду розмитнювати по повній ставці

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

гонщик сяде, не думаю що водій ламбо випадково купив собі, й вирішив пригнати й притулити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

ДБР открыло дело против ДФС за растаможку евроблях. Вернут ли людям деньги?

Цитувати

Евгений Плинский

Опубліковано 13 квіт. 2019 р.

Во время растаможки авто таможня подняла вам его стоимость в 2-3 раза? Тогда знайте, вас обманули и развели на деньги. Оказывается что завышение стоимости авто таможней при оформлении евроблях было незаконным, как и использование каталога Schwacke NET. Государственно Бюро Расследований открыло уголовное дело против ДФС и таможен на предмет оценки правомочности завышения цены. Сможете ли вы вернуть свои деньги за переплату? Смотрим в ролике.

А вот ссылка на то, как работает схема https://youtu.be/qMxz9kDPXBk

Спойлер

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

У РАДІ ВІДТЕРМІНУВАЛИ КІНЕЦЬ ПЕРІОДУ РОЗМИТНЕННЯ "ЄВРОБЛЯХ"

 

https://tsn.ua/auto/news/ukrayina/u-radi-vidstrochili-kinec-terminu-rozmitnennya-yevroblyah-1346343.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора чув від одного, що перед осінню акциз взагалі  відмінять.

Виглядаєдосить логічним перед вмборами до ВР.

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Nokian сказано:

Вчора чув від одного, що перед осінню акциз взагалі  відмінять.

Виглядаєдосить логічним перед вмборами до ВР.

Якщо вибори до ВР не відбудуться раніше )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну це так.

Тоді походу за авто вартістю пять тисяч євро ( за кордоном)- розмитнення буде десь півтори тисячі доларів.

на авто  дві тисячі -розмитнення сімсот .

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

44 хвилин тому, sergej сказано:

У РАДІ ВІДТЕРМІНУВАЛИ КІНЕЦЬ ПЕРІОДУ РОЗМИТНЕННЯ "ЄВРОБЛЯХ"

кінець періоду розмитнення, але пільгового не відновили. 100%. Просто нема обмеження Євро-5

 

20 хвилин тому, Nokian сказано:

Тоді походу за авто вартістю пять тисяч євро ( за кордоном)- розмитнення буде десь півтори тисячі доларів.

на авто  дві тисячі -розмитнення сімсот .

:) це ти з якої стелі ці "розрахунки" взяв? :) на авто вартістю 2000 розмитнення теж виллється в 2000

Змінено користувачем jack74
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ, нагадаю, ця тема не для чуток і флуду, а суто для перевіреної інформації стосовно розмитнення "блях".

А для "поговорити" є стара тема: Все про бляхи

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...

Украинцы смогут растаможивать автомобили онлайн

Цитувати

Теперь можно сэкономить на услугах таможенного брокера

Украинская таможня запускает услуги по онлайн-растаможке легковых автомобилей. Соответствующая услуга "ввоз легкового автомобиля" появилась в "Личном кабинете" на сайте Государственной таможенной службы Украины.

Это даст возможность гражданам самостоятельно декларировать легковые автомобили, которые завозятся в Украину для растаможивания.

С помощью этого сервиса можно создавать как предварительную, так и основную декларацию, отслеживать статус, получать уведомления в процессе оформления, прикреплять документы и изображения, а также получать оформленную грузовую таможенную декларацию (ГТД) или карточку отказа в цифровом формате.

 

photo_2020-01-28_17-05-06.jpg

Если декларацию не зарегистрируют в течение дня, ее нужно будет переподавать.

Перед (или одновременно с) подачей предварительной таможенной декларации необходимо внести на счет соответствующей таможни денежный залог в сумме таможенных платежей, которые будут подлежать уплате при постановке автомобиля в режим свободного использования.

А после ввоза авто, если его таможенная стоимость изменилась, нужно будет доплатить за растаможку на счет соответствующей таможни.

Потенциально, это нововведение должно облегчить процесс растаможки автомобилей и уменьшить затраты на услуги таможенных брокеров.

 

%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE12345.png

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2829387677140197&id=189311831147808

я так понял, полиции дали базу просроченных блях.

Змінено користувачем romanc
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 хвилин тому, romanc сказано:

я так понял, полиции дали базу просроченных блях.

мишоловка захлопнулась?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Nokian сказал:

Така база у них вже давно є .

Як і такса,яку платити ПРОСРОЧЕНИМ.

 

чтоб изъяли из базы?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, Basil сказал:

мишоловка захлопнулась?

нет. захлопнулась сразу для пересечников, теперь немного для пожизненных блях ( хотя у нас на них цыгане и дальше рассекают), а на год никто не отменял, плюс добавили консульский учет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...