Перейти до змісту

Розмитнення "євроблях"


jack74

Рекомендовані повідомлення

Хтось має реальні ціни на все що вийшло разом від а до я, авто вже зняв своє у литві, рахую чи хватить коштів на все.

Допустим в мене БМВ 2001р.в. повних 17р, 2.0 бензин, в середньому хай її ціна 1300євро, хоча купував реально в німця за 600, після чого ставив в литві на реєстрацію. всі калькулятори видають по знижці 1100-1400 євро, залежно яку ціну вбю, хай допустим я заплачу 1400євро, що ще я повинен оплатити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 575
  • Створено
  • Остання відповідь
7 часов назад, BABAYLTD сказал:

Хтось має реальні ціни на все що вийшло разом від а до я, авто вже зняв своє у литві, рахую чи хватить коштів на все.

Допустим в мене БМВ 2001р.в. повних 17р, 2.0 бензин, в середньому хай її ціна 1300євро, хоча купував реально в німця за 600, після чого ставив в литві на реєстрацію. всі калькулятори видають по знижці 1100-1400 євро, залежно яку ціну вбю, хай допустим я заплачу 1400євро, що ще я повинен оплатити?

На границе 10 евро или если сразу на внутреннюю таможню, то 8500 грн, сертификация авто ( справка о евро и сертификат в мрэо)-2-4к.грн, брокер 60-350 $, стоянка в терминале таможни( в Ужгороде 500грн) , пенсионный в мрэо 3% от стоимости, в которую оценила таможня, 490- постановка на учет.+ Банковские комиссии ( большую сумму выгодно через ТАС банк- 0,4%комиссия)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитувати

Ніна Южаніна

12 грудня о 13:09 · 

Спільно зі спеціалістами Міністерства фінансів підготували ряд змін до Тимчасового порядку митного оформлення транспортних засобів.

Ці зміни перш за все мають вирішити проблему коригування митними органами вартості транспортних засобів, щодо яких здійснюється митне оформлення. Втручання в методику визначення митної вартості транспортних засобів спричинило створення величезних черг на митницях і створило перепони для власників авто з іноземною реєстрацією для розмитнення своїх авто якомога скоріше у пільговий період.

Після прийняття змін, якщо особа, яка здійснює митне оформлення авто, надасть офіційні документи, котрі підтверджують заявлену вартість транспортного засобу, зокрема банківські платіжні документи або договір купівлі-продажу, або копії митних декларацій країни відправлення, митна вартість коригуватися не буде.

В іншому випадку митні органи матимуть право перевірити достовірність заявленої вартості авто. Перевірка базуватиметься на інформації про вартість аналогічного транспортного засобу в країні останньої реєстрації авто.

У разі якщо вартість авто, щодо якого здійснюється митне оформлення, дорівнює або є вищою за нижню межу діапазону вартості аналогічного транспортного засобу без ПДВ, заявлена митна вартість не коригуватиметься. Якщо нижчою – митна вартість авто встановлюватиметься не вище рівня нижньої межі такого діапазону.

Вкотре звертаюся до виконавців норм Закону №2611: всі додаткові вимоги, так само, як і завищена вартість брокерських послуг, означатимуть невиконання закону та саботаж, який мають розслідувати антикорупційні органи.

Це моє останнє втручання в процес виконання законодавчих норм, – далі лише викриття осіб та їхніх протиправних дій.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Станом на 9.00 розмитнено 3513 авто на іноземній реєстрації. Сплачено 236 млн грн митних платежів.
Причини відомі - знущання на митницях, штучне завищення вартості авто, завищення вартості брокерських послуг та інші перешкоди і саботаж від митниць. 
Багато хто питає, коли буде урядова постанова про тимчасовий порядок митного оформлення єврономерів. Її люди вже називають «Шваке мінус 25», і вона підтверджує, що митне оформлення авто громадян здійснюється за їх фактурною вартістю. Відповідаю: сьогодні вона буде опублікована на сайті Кабміну, а чинності набуде у вівторок чи середу (в залежності від дати публікації в Урядовому кур’єрі).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 часов назад, BABAYLTD сказал:

Хтось має реальні ціни на все що вийшло разом від а до я, авто вже зняв своє у литві, рахую чи хватить коштів на все.

Допустим в мене БМВ 2001р.в. повних 17р, 2.0 бензин, в середньому хай її ціна 1300євро, хоча купував реально в німця за 600, після чого ставив в литві на реєстрацію. всі калькулятори видають по знижці 1100-1400 євро, залежно яку ціну вбю, хай допустим я заплачу 1400євро, що ще я повинен оплатити?

ми завтра хочемо ставити на облік

 

машину оцінили рази в 2 дорожче від фактичної вартості 

 

хоча,після цих нових постанов,можливо будуть більш лояльніші

 

так як у нас на початку грудня закінчувався техогляд та страховка - було прийнято рішення не чекати стабілізації схеми,а розмитнювати вже

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 хвилин тому, paksivatova сказано:

так як у нас на початку грудня закінчувався техогляд та страховка - було прийнято рішення не чекати стабілізації схеми,а розмитнювати вже

А яким чином це пов'язано? Страховка і техогляд до розмитнення?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, jack74 сказал:

А яким чином це пов'язано? Страховка і техогляд до розмитнення?

машина на обліку стояла в Польщі

і я так розумію ,якби техогляд був просрочений, то машину не зняли б з обліку

 

можливо ,були б нюанси з виїздом з Польщі

я тонкостей не відаю,цим займається Олексій

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитувати

Тетяна Острікова (Тетя́на Гео́ргіївна О́стрікова — український правник, адвокат і політик. Народний депутат України у Верховній Раді України VIII скликання. Член фракції політичної партії "Об'єднання «Самопоміч».)

1 год

Не пройшло і місяця з початку дії законів про зниження акцизів, як Уряд спромігся під великим тиском нардепів видати тимчасовий порядок митного оформлення авто. Тимчасовий порядок має зняти проблеми з штучним завищенням митної вартості, свавільно створені окремими «керівниками» ДФС. Основні пункти 7-9, які деталізують правила визначення вартості авто. Сподіваюсь ДФС та окремі її очільники будуть виконувати! Інакше наслідки для них будуть вкрай негативними.

СвÑÑлина вÑд ТеÑÑни ÐÑÑÑÑковоÑ.

 

Тимчасовий порядок https://www.kmu.gov.ua/storage/app/uploads/public/5c1/809/321/5c1809321f455165980355.doc

Спойлер

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 грудня 2018 р. № 1077

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
виконання митних формальностей під час здійснення
митного оформлення транспортних засобів для
їх вільного обігу на митній території України

1. Тимчасовий порядок визначає механізм виконання митних формальностей під час здійснення митного оформлення транспортних засобів, що класифікуються за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТЗЕД та ввезені громадянами на митну територію України в період з 1 січня 2015 р. до 25 листопада 2018 р., а також:

1) перебувають у митному режимі тимчасового ввезення або транзиту, поміщення в який здійснювалося шляхом вчинення дій, усного декларування або декларування з використанням іншого документа, ніж митна декларація, на бланку єдиного адміністративного документа;

2) перебували у митному режимі тимчасового ввезення або транзиту, були вивезені за межі митної території України після 25 листопада 2018 р. та ввезені повторно.

2. Митне оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на митній території України здійснюється в порядку, передбаченому законодавством, з особливостями, визначеними цим Тимчасовим порядком.

3. Митне оформлення транспортних засобів здійснюється будь-яким органом доходів і зборів на всій митній території України з пред’явленням їх такому органу.

Керівником митниці визначаються структурні підрозділи, уповноважені на здійснення митного оформлення транспортних засобів. Інформація про такі підрозділи митного оформлення розміщується на офіційному сайті ДФС та відповідної митниці ДФС.

4. Декларантом транспортного засобу має право виступати фізична особа — резидент, яка є власником такого транспортного засобу або уповноважена розпоряджатися ним. Від імені фізичної особи — резидента декларування транспортного засобу може здійснювати митний брокер.

5. Для митного оформлення транспортного засобу органу доходів і зборів подається електронна митна декларація на бланку єдиного адміністративного документа, заповнена у звичайному порядку відповідно до статті 258 Митного кодексу України.

6. Разом з електронною митною декларацією органу доходів і зборів подаються рахунок або інший документ, що підтверджує вартість транспортного засобу, реєстраційний документ на транспортний засіб, виданий реєстраційним органом країни реєстрації, та документ, що підтверджує право власності на транспортний засіб або право розпоряджатися та декларувати такий транспортний засіб для вільного обігу на митній території України.

Відомості про документи, визначені частиною третьою статті 335 Митного кодексу України, зазначаються декларантом або уповноваженою ним особою у встановленому порядку в митній декларації.

7. Для цілей оподаткування транспортних засобів застосовується фактурна вартість цих транспортних засобів.

Використані громадянами відомості повинні бути об’єктивними, піддаватися обчисленню та підтверджуватися документально.

8. Документами, що можуть подаватися для підтвердження заявленої фактурної вартості транспортних засобів, є:

1) договір купівлі-продажу або документ, який його замінює, та додатки до нього у разі їх наявності;

2) рахунок-фактура (інвойс);

3) банківські платіжні документи, що стосуються оцінюваного транспортного засобу;

4) інші платіжні документи, що підтверджують вартість оцінюваного транспортного засобу та містять реквізити, необхідні для ідентифікації такого транспортного засобу;

5) договір (угода, контракт) із третіми особами, пов’язаний з договором (угодою, контрактом) про поставку транспортного засобу;

6) рахунки про здійснення платежів третім особам на користь продавця, якщо такі платежі здійснюються за умовами, визначеними договором (угодою, контрактом);

7) каталоги, специфікації, прейскуранти (прайс-листи) продавця транспортного засобу;

8) копія митної декларації країни експорту;

9) висновки про якісні та вартісні характеристики транспортного засобу, підготовлені спеціалізованими експертними організаціями, про вартість транспортного засобу;

10) довідкова інформація щодо вартості у країні експорту транспортних засобів, що є ідентичними та/або подібними (аналогічними) оцінюваним транспортним засобам, з вирахуванням із такої вартості сум податків, що підлягають поверненню у країні експорту у зв’язку з вивезенням (експортом) таких транспортних засобів.

9. Рішення про проведення перевірки достовірності заявленої фактурної вартості транспортних засобів приймається органом доходів і зборів на підставі результатів застосування системи управління ризиками.

Для перевірки достовірності заявленої фактурної вартості транспортного засобу орган доходів і зборів використовує індикатор ризику, значення якого для кожного транспортного засобу встановлюється окремо на рівні нижньої межі діапазону вартості транспортних засобів, що є ідентичними та/або подібними (аналогічними) оцінюваному транспортному засобу в країні експорту, з вирахуванням із такої вартості сум податків, що підлягають поверненню у країні експорту у зв’язку з вивезенням (експортом) таких транспортних засобів.

Під час встановлення значення індикатора ризику використовується інформація спеціалізованих видань та/або інформаційних ресурсів, які містять відомості про ціни, сформовані у відповідному регіоні світового ринку, з урахуванням марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального та фактичного пробігу оцінюваного транспортного засобу.

Якщо заявлена фактурна вартість оцінюваного транспортного засобу є меншою від встановленого індикатора ризику для такого транспортного засобу, проводиться перевірка достовірності заявленої фактурної вартості такого транспортного засобу.

10. Під час проведення перевірки достовірності заявленої фактурної вартості транспортного засобу орган доходів і зборів додатково використовує такі джерела інформації:

спеціалізовані програмно-інформаційні комплекси Єдиної автоматизованої інформаційної системи ДФС;

цінову інформацію, отриману в рамках домовленостей, укладених між ДФС та об’єднаннями імпортерів та виробників.

У разі коли заявлена фактурна вартість оцінюваного транспортного засобу не підтверджується такими джерелами інформації, орган доходів і зборів повідомляє особі, яка декларує транспортний засіб, про можливість доведення достовірності заявленої фактурної вартості транспортного засобу шляхом подання інформації із спеціалізованих видань та/або інформаційних ресурсів, які містять відомості про ціни, сформовані у відповідному регіоні світового ринку, або висновку про якісні та вартісні характеристики транспортного засобу, підготовленого спеціалізованими експертними організаціями, що мають відповідні повноваження згідно із законодавством.

Якщо орган доходів і зборів може аргументовано довести недостовірність заявленої фактурної вартості оцінюваного транспортного засобу відповідно до поданих особою, яка декларує транспортний засіб, інформації та документів, орган доходів і зборів відмовляє у митному оформленні такого транспортного засобу за заявленою фактурною вартістю.

У разі відмови у митному оформленні транспортного засобу за заявленою фактурною вартістю орган доходів і зборів приймає рішення про коригування заявленої вартості та невідкладно в установленому порядку видає рішення про відмову, в якому зазначає причини відмови та наводить вичерпні роз’яснення вимог, виконання яких забезпечує можливість митного оформлення транспортного засобу, зокрема скориговану вартість, розмір якої не може бути більшим нижньої межі діапазону вартості транспортних засобів, що є ідентичними та/або подібними (аналогічними) оцінюваному транспортному засобу в країні експорту, з вирахуванням із такої вартості сум податків, що підлягають поверненню у країні експорту у зв’язку з вивезенням (експортом) таких транспортних засобів.

11. Сплата належних митних платежів, а також коштів у сумі, що дорівнює розміру п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, передбачених пунктом 93 розділу XXI “Прикінцеві та перехідні положення” Митного кодексу України під час здійснення митного оформлення транспортного засобу, покладається на декларанта або на особу, уповноважену на це декларантом. Зазначені митні платежі та кошти сплачуються згідно з електронною митною декларацією, за якою здійснюється декларування такого транспортного засобу у митний режим імпорту (випуск для вільного обігу).

Митне оформлення транспортного засобу, щодо якого не порушені строки та умови (вимоги) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, здійснюється без сплати до державного бюджету коштів, передбачених пунктом 93 розділу ХХI “Прикінцеві та перехідні положення” Митного кодексу України у сумі, що дорівнює розміру п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

12. Доставлення транспортного засобу в зону митного контролю здійснюється декларантом після подання електронної митної декларації та отримання від органу доходів і зборів повідомлення, надісланого з використанням інформаційно-телекомунікаційної системи органів доходів і зборів, із зазначенням дати та часу пред’явлення транспортного засобу органу доходів і зборів.

13. У разі коли після пред’явлення транспортного засобу органу доходів і зборів виконання митних формальностей не потребує перебування транспортного засобу в зоні митного контролю, орган доходів і зборів з використанням інформаційно-телекомунікаційної системи органів доходів і зборів надсилає декларанту повідомлення, що такий транспортний засіб може бути вивезений із зони митного контролю (місця митного оформлення).

14. Подання попередньої митної декларації для митного оформлення транспортних засобів, що перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту, у митний режим імпорту (випуск для вільного обігу) не вимагається.

15. Посвідчення про реєстрацію транспортного засобу після завершення митного оформлення транспортного засобу з використанням електронної митної декларації органом доходів і зборів не оформлюється та не видається.

16. Завершення у встановленому порядку митного оформлення транспортного засобу у митний режим імпорту (випуск для вільного обігу) та добровільна сплата декларантом до державного бюджету коштів у сумі, що дорівнює розміру п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, звільняє осіб, відповідальних за дотримання строків та умов (вимог) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, від адміністративної відповідальності, передбаченої статтями 470, 481 та 485 Митного кодексу України, за порушення митних правил стосовно випущеного для вільного обігу транспортного засобу, щодо якого не дотримані строки та умови (вимоги) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту.

_____________________

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 грудня 2018 р. № 1077

ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України
від 7 вересня 1998 р. № 1388 і від 4 червня 2007 р. № 795

1. У Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388:

1) абзац третій пункту 7 викласти в такій редакції:

“Транспортні засоби, тимчасово ввезені на митну територію України для особистого користування більш як на 30 діб, підлягають державній реєстрації в сервісних центрах МВС на строк, визначений відповідним органом доходів і зборів. Тимчасово ввезені транспортні засоби не можуть бути розкомплектовані на запасні частини, передані у володіння, користування або розпорядження іншим особам.”;

2) останнє речення абзацу першого пункту 15 після слів “за Єдиним реєстром боржників” доповнити словами “, дійсності довіреності за Єдиним реєстром довіреностей”;

3) абзац перший пункту 16 після слів “а також номерні знаки” доповнити словами “(крім тимчасово ввезених на митну територію України транспортних засобів особистого користування)”;

4) пункт 18 після абзацу першого доповнити новим абзацом такого змісту:

“Замість утраченого або непридатного для користування тимчасового реєстраційного талона тимчасово ввезеного на митну територію України транспортного засобу особистого користування на підставі заяви власника або його представника видається новий тимчасовий реєстраційний талон із зазначенням строку тимчасового ввезення, який зазначений у втраченому або непридатному для користування.”.

У зв’язку з цим абзаци другий — четвертий вважати відповідно абзацами третім — п’ятим;

5) у пункті 28:

в абзаці другому слова “для власних потреб” замінити словами “особистого користування”;

в абзаці четвертому слова “від ДФС” замінити словами “від органів доходів і зборів”;

6) у пункті 30 слова “дату їх зворотного вивезення” замінити словами “строк тимчасового ввезення”;

7) у пункті 31:

в абзаці першому слова “транспортних засобів під зобов’язання про їх зворотне вивезення” замінити словами “тимчасово ввезених на митну територію України транспортних засобів”;

у першому реченні абзацу третього слова “транспортних засобів іноземних держав, з яких вони тимчасово ввезені на митну територію України під зобов’язання про зворотне вивезення” замінити словами “тимчасово ввезених на митну територію України транспортних засобів, що належать дипломатичним представництвам та консульським установам, представництвам міжнародних організацій в Україні, їх персоналу та членам сімей персоналу, акредитованих в установленому порядку в МЗС, а також міжурядовим організаціям та їх співробітникам, які не є резидентами України”;

доповнити пункт після абзацу третього новим абзацом такого змісту:

“На транспортні засоби особистого користування, тимчасово ввезені на митну територію України більш як на 30 діб, видаються тимчасові реєстраційні талони із зазначенням строку тимчасового ввезення, встановленого органом доходів і зборів відповідно до митного законодавства, про що зазначається в документах про митне оформлення таких засобів.”.

У зв’язку з цим абзац четвертий вважати абзацом п’ятим;

8) в абзаці сьомому пункту 42 слова “або за транспортними засобами інших власників” виключити;

9) пункт 46 викласти в такій редакції:

“46. Транспортні засоби, тимчасово ввезені на митну територію України (крім транспортних засобів особистого користування, які зареєстровані без заміни реєстраційних документів та національних номерних знаків країни їх реєстрації), знімаються з обліку після їх огляду в сервісних центрах МВС або в центрах надання адміністративних послуг.”.

2. У переліку платних послуг, які надаються підрозділами Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції та Державної міграційної служби, і розмір плати за їх надання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2007 р. № 795, у графі “Найменування послуги”:

1) у пункті 13 графу викласти в такій редакції:

“13. Видача свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів”;

2) у пункті 14:

в абзаці першому слова “або його дубліката” і “, проведення експертного дослідження транспортних засобів і супровідних документів з видачею експертного висновку” виключити;

в абзацах другому та третьому слова “або окремих агрегатів” виключити;

в абзаці шостому слова “або їх окремих агрегатів” виключити;

3) в абзаці першому пункту 15 слова “у зв’язку з його пошкодженням або непридатністю, внесенням змін до реєстраційного документа або” виключити;

4) в абзаці першому пункту 16 слова “(за заявою власника або за дорученням)” виключити;

5) у пункті 19 графу викласти в такій редакції:

“19. Видача тимчасового реєстраційного талона на транспортний засіб особистого користування, тимчасово ввезений на митну територію України”;

6) абзац третій пункту 20 після слова “нанесення” доповнити словами “спеціальних індивідуальних”;

7) у пункті 24 графу викласти в такій редакції:

“24. Оформлення дозволу на реалізацію складових частин транспортного засобу, що мають ідентифікаційні номери (двигун, кузов, рама)”;

8) у пункті 38 слова “, конфіскованого” та “або транспортного засобу, право власності на який встановлено за рішенням суду, або такого, що визнаний в установленому порядку безхазяйним, або такого, що за правом спадкування перейшов у власність держави або подарований державі власником,” виключити;

9) у пункті 39 слова “транспортних засобів, знятих з обліку” замінити словами “перереєстрованих або знятих з обліку транспортних засобів”.

Постанова КМУ https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-sportnih-zasobiv-dlya-yih-vilnogo-obigu-na-mitnij-teritoriyi-ukrayini-ta-vnesennya-zmin-do-postanov-kabinetu-ministriv-ukrayini-vid-7-veresnya-1998-r-1388-i-vid-4-chervnya-2007-r-795

Спойлер

Уряд затвердив Тимчасовий порядок виконання митних формальностей при здійснені митного оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на території України. Згідно з документом зазначене оформлення здійснюватиметься, зокрема, з такими особливостями:

застосування виключно електронної форми декларування транспортних засобів;

визначення переліку документів, які необхідно подавати митницям;

мінімізації строку фізичного перебування автомобілів на митниці з метою зменшення фінансових витрат громадян на оплату послуг стоянки;

регламентації дій митниці та декларанта у разі перевірки заявленої фактурної вартості оцінюваного транспортного засобу.

Рішення прийняте на виконання Закону України “Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України”.

 

 
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 12 грудня 2018 р. № 1077
Київ
 
Про затвердження Тимчасового порядку виконання митних формальностей під час здійснення митного оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на митній території України та внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 і від 4 червня 2007 р. № 795
 
 

Відповідно до пункту 92 розділу XXI “Прикінцеві та перехідні положення” Митного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Тимчасовий порядок виконання митних формальностей під час здійснення митного оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на митній території України, що додається.

2. Тимчасовий порядок виконання митних формальностей під час здійснення митного оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на митній території України, затверджений цією постановою, втрачає чинність через 180 днів з дня набрання чинності Законом України від 8 листопада 2018 р. № 2612-VIII “Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України”.

3. Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 “Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів” (Офіційний вісник України, 1998 р., № 36, ст. 1327; 2009 р., № 101, ст. 3521; 2012 р., № 13, ст. 467, № 50, ст. 1978; 2015 р., № 90, ст. 3040; 2016 р., № 56, ст. 1941; 2018 р., № 8, ст. 301, № 68, ст. 2297) і від 4 червня 2007 р. № 795 “Про затвердження переліку платних послуг, які надаються підрозділами Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції та Державної міграційної служби, і розміру плати за їх надання” (Офіційний вісник України, 2007 р., № 42, ст. 1671; 2011 р., № 84, ст. 3068; 2015 р., № 90, ст. 3044) зміни, що додаються.

4. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування.

        Прем’єр-міністр України                              В. ГРОЙСМАН

Інд. 67

 

 

відео

Спойлер

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А "добровільні" 8500 грн для невиїзних авто так і доведеться сплачувати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 минут назад, Slavco сказал:

А "добровільні" 8500 грн для невиїзних авто так і доведеться сплачувати?

Можна не сплачувати. Присунути верблюда, заплатити всі штрафи за порушення митного законодавства і вивозити закордон. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@volks от ти вже й сюди вліз... Ти вже розмитнив свою бляху? Можеш вже людям давати поради з власного досвіду? А чи може займаєшся тим? Ти гарантуєш на 100% що "можна не сплачувати"?!?!

"заплатити всі штрафи за порушення митного законодавства" - так 8500 - це і є "штраф", штраф за порушення п.3 ст.470 МКУ

"Присунути верблюда ... і вивозити закордон." - КУДИ ПРИСУНУТИ???? КУДИ ВИВОЗИТИ???? Людина запитує "для невиїзних авто"!

Короче, я чітко писав на початку 

On 30.11.2018 at 17:42, jack74 сказано:

Різні "я думаю-гадаю" лишаємо при собі, лише факти, 100%-ну інфу, чи копіпаст інфи з посиланням на пруф.

- будь добрий, не флудь тут. Маєш для цього іншу тему

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 17.12.2018 в 10:21, romanc сказал:

На границе 10 евро или если сразу на внутреннюю таможню, то 8500 грн, сертификация авто ( справка о евро и сертификат в мрэо)-2-4к.грн, брокер 60-350 $, стоянка в терминале таможни( в Ужгороде 500грн) , пенсионный в мрэо 3% от стоимости, в которую оценила таможня, 490- постановка на учет.+ Банковские комиссии ( большую сумму выгодно через ТАС банк- 0,4%комиссия)

На учет не 490, как на сайте, а 563+ 200грн еще одна экспертиза.

Итого 6 экспертиз авто прошло + в ноябре делал техосмотр и экологичку.))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пару свежачков: сегодня оформляли Вектру 2005 года. Швак выдал стоимость 1480 евро. В результате таможня подняла цену до 2000, мотивируя "ценой аналогичных товаров". Вот такой вот поворот...

А вот Kia Sorento 2007 года, оформилась по цене 2250евро... Ну и еще оформили Trafic 2005 года по 1800 евро и Corsa 2007 года по 1500. 

Вот такие вот разные цены получаются.

А на счет штрафа, то пока все оплачивали, прецедента "без штрафа" пока не было. Если будет отпишусь.   

К стати, завтра собираемся пробовать оформлять авто по фактуре, которая ниже цены в шваке на 300 евро - посмотрим что получится...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, 

постанова Кабінету Міністрів України
від 12 грудня 2018 р. № 1077

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
виконання митних формальностей під час здійснення
митного оформлення транспортних засобів для
їх вільного обігу на митній території України  в Урядовому кур'єрі досі не надрукована. Тобто митники мають право і далі рахувати по повній. Саботаж продовжується...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 годин тому, Wettal сказано:

До речі, 

постанова Кабінету Міністрів України
від 12 грудня 2018 р. № 1077

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
виконання митних формальностей під час здійснення
митного оформлення транспортних засобів для
їх вільного обігу на митній території України  в Урядовому кур'єрі досі не надрукована. Тобто митники мають право і далі рахувати по повній. Саботаж продовжується...

Нарешті сьогодні надрукували.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 18.12.2018 в 21:52, alekspas сказал:

К стати, завтра собираемся пробовать оформлять авто по фактуре, которая ниже цены в шваке на 300 евро - посмотрим что получится...

Є якісь новини? Буде розмитнення по фактурі згідно останньої постанови чи все, як і раніше?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 часа назад, stryzhko сказал:

Є якісь новини? Буде розмитнення по фактурі згідно останньої постанови чи все, як і раніше?

Пока ничего особо не изменилось. Подали на оформление по 1800евро - не пропустили, подняли цену до 2-х тыс. Авто NISSAN X-TRAIL 2006 года, дизель, 2184 см3.

Ну а так процесс идет, оформляются постоянно и, достаточно много.

P.S. Нюанс с ценой по фактуре в том, что для подтверждения цены, указанной в фактуре, требуется, как минимум, экспортная декларация, ну и платежные документы за авто. А их, как правило, практически ни у кого нет. Но посмотрим что будет дальше, может что то и будет шевелиться, но, как показывает практика, улучшения для "обычных людей" - это не кредо нашего государства... 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Доброго дня ,  а якщо машина зареєстрована в слупску чи можу я зняти її з обліку  в Хелмі або Грубешові??? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Igor_RWR сказано:

Доброго дня ,  а якщо машина зареєстрована в слупску чи можу я зняти її з обліку  в Хелмі або Грубешові??? 

Авто в PL знімається по місцю реєстрації. Є телефони в  інтернеті можна подзвонити запитати там нададуть всю інформацію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 21.12.2018 at 20:37, alekspas сказано:

Пока ничего особо не изменилось.

Які на сьогодні новини?  Є позитивні зрушення? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Розмитнення авто на Волині без черг і зайвих витрат: інструкція

Цитувати

Середа, 09 січня 2019

Волинська митниця ДФС підготувала покрокові інструкції щодо розмитнення автомобілів на іноземній реєстрації. Вони розроблені для двох варіантів ситуацій щодо ввезення вживаних легкових транспортних засобів, здебільшого з Європи, – інформує прес-служба відомства. 

Спойлер

 

Існують інші варіанти. Наприклад, не подавати попередню митну декларацію і випускати авто у вільний обіг уже з пункту пропуску через державний кордон України. Або ввозити транспортний засіб не через автомобільні шляхи, а через морські або авіаційні перевезення.

У кожному випадку будуть свої особливості, індивідуальні консультації щодо яких можна отримати через загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс ДФС «ЗІР» zir.sfs.gov.ua.

Додані покрокові інструкції відображають два найпоширеніших для Волині варіанти і дозволяють уникнути невиправданих простоїв та зайвих витрат під час митного оформлення легкових транспортних засобів для власного використання.

За їх допомогою оформити легкове авто, але не більше одного на особу резидента, можна встигнути у 90-денний період, протягом якого до сплати акцизного податку застосовують коефіцієнт 0,5.

Цей період триватиме до 22 лютого 2019 року.

 

489a737316249a889ecdcec09bea8ced.jpg

 

a03b7ed027dd43070b3a7bdc1e537c55.jpg

 

 

 

Розмитнення автомобілів – 2019. Що нового?

Цитувати

15 січня 2019          Остап Новицький

Зміни у законодавстві, які стосуються всіх видів транспорту, що ввозиться з-за кордону

Інформація, яку ми розглянемо у цьому матеріалі, буде корисна тим, хто планує «легалізувати» авто на єврореєстрації чи просто пригнати вживаний автомобіль із-за кордону. Причому, не лише легковий, а й автобус, «фуру», вантажівку чи мотоцикл. Також розглянемо як будуть розмитнюватись електромобілі, та які податки доведеться сплатити при переобладнанні ТЗ із вантажного в легковий.

Спойлер

Що таке «розмитнення»?

При імпорті транспортного засобу в Україну, за звичай, необхідно сплатити три головних платежі: мито, акциз та ПДВ (податок на додану вартість). Мито розраховується як відсоток від оціночної вартості автомобіля (ту, за яку авто було придбано, або ж отриману зі спеціальних каталогів). Акциз визначається за формулою (для легковиків), чи має фіксований розмір (для гібридів), або ж вираховується від типу та об’єму циліндрів двигуна. ПДВ завжди становить 20% від суми (оціночна вартість ТЗ)+(мито)+(акциз).

 

Як визначається країна походження ТЗ?

На ТЗ, які мають походження з певних країн, можуть бути встановлені знижені ставки мита. Однак не варто вважати, що, наприклад, «Опель» - німецьке авто і має однозначне походження із Євросоюзу. Автомобіль розглядається митницями як конкретна товарна одиниця, а не абстрактний продукт певного автобренду, і в залежності від того, де авто було виготовлено та звідки імпортується, за спеціальною методикою визначатиметься його країна походження. Для отримання знижки необхідно надати документи, що підтверджують країні походження товару – сертифікат або декларацію про походження, котрі можна отримати у відповідній установі країни, з якої авто імпортується.

Ще кілька слів щодо груп країн: ЄС – країни Євросоюзу, а ЄАВТ – Європейська асоціація вільної торгівлі, до якої входять Ісландія, Ліхтенштейн, Норвегія та Швейцарія.

 

Як точно визначити легковий чи вантажний автомобіль, електричний чи гібрид?

Часом трапляються спірні моменти: наприклад, до якої категорії (легкових чи вантажних) віднести пікап, якщо у ньому два сидіння в кабіні, а позаду лише кузов? Або з якою саме силовою установкою авто вважатиметься «гібридом» - адже їхніх варіантів та компоновок на ринку чимало... У подібних ситуаціях рішення прийматимуться індивідуально фахівцями митниць, після огляду ТЗ та вивчення документації на нього з огляду на Методичні рекомендації щодо класифікації товарів за УКТ ЗЕД.

 

(Корисно до теми: Покажи «техпаспорт»! Запрацював онлайн-сервіс перевірки свідоцтв про реєстрацію)

Які вимоги «Євро» для вживаних авто діють у 2019 році?

«Прохідними» екологічними стандартами для вживаних транспортних засобів у 2019 році в Україні є наступні:

Розмитнення мотоциклів у 2019 році

Мито: повна ставка без змін - 10%, на весь мототранспорт із ЄАВТ мито нульове, на мото із Канади – 5%. З країн ЄС більшість типів таких ТЗ обкладаються нульовим митом, окрім моторолерів (двигун від 50 до 250 см3) та мотоциклів з двигуном об’ємом від 51 до 125 см3, для яких мито становить 3,3%.

Акциз визначається від типу об’єму двигуна (по таблиці в ПКУ), його ставки залишились без змін, як і розмір «стандартного» ПДВ (20%).

Щодо електричних велосипедів та мотоциклів, все теж залишилось без змін: акциз фіксований, 22 євро за 1 шт, мито справляється, окрім ТЗ з ЄС та ЄАВТ (0%), та зниженого до 5% мита на мото-ТЗ із Канади. ПДВ сплачується, 20% від суми (оціночна вартість ТЗ)+(мито)+(акциз).

 

(Корисно до теми: «Техпаспорти» та «закон 3251». Питання вирішено.)

Розмитнення вантажівок у 2019 році

Принципи нарахування акцизу та ПДВ цього року залишились без змін, як і базові ставки мита. Зміни відбулись у розділі мита на ТЗ із країн ЄАВТ (0%), та з ЄС (від 2,5 до 5%, залежно від типу ТЗ); мито на вантажівки з Канади нульове, крім групи ТЗ з повною масою до 5 тонн та об’ємом дизельного двигуна до 2,5 л (6,25%).

Розмитнення автобусів у 2019 році

Акцизний податок та ПДВ цього року «старі», як і повні ставки мита. Знижено мита на автобуси з ЄС (5% для всіх типів, крім тих, що мають дизельний двигун більше 5 л (для них 10%)), та 0% на пасажирські автобуси з ЄАВТ. Також розпочала дія наступної черги знижених мит на автобуси походженням з Канади.

 

(Корисно до теми: Електромобілі. Як їх будуть розмитнювати у 2019-му?)

Розмитнення електромобілів у 2019 році

«Чисті» електромобілі, такі як Nissan Leaf, чи усі моделі Tesla розмитнюватимуться із застосуванням нульового мита та без сплати ПДВ. Залишився лише акциз, розмір якого 1 євро за 1 кВт*год ємкості тягового акумулятора.

Розмитнення гібридних легкових авто у 2019 році

ПДВ на ці типи ТЗ справляється у повному обсязі, акциз зафіксовано у вигляді єдиної ставки 100 євро за один ТЗ. Мито – повна ставка 10%, або ж 0% на авто з ЄАВТ чи Канади, та 5% на автівки з Євросоюзу.

 

(Корисно до теми: Три в одному: скільки електромобілів привезли до України протягом року)

Розмитнення вантажних електромобілів у 2019 році

З цією категорією не все однозначно. Для уточнення інформації ми навіть звертались у ДФС за роз’ясненнями, в і в результаті нам повідомили, що вантажні електромобілі (типу малих комерційних фургончиків як-то Renault Kangoo ZE, Nissan eNV-200 та їм подібних) можуть бути віднесені як до «легкових» так і до «вантажних», все залежатиме від рішення фахівця ДФС, який огляне авто та вивчить супровідну документацію на нього.

Якщо ж авто буде класифіковане як «вантажне», доведеться сплатити мито (до 10%) та ПДВ, а от акциз для групи «вантажні ТЗ – інші» не передбачений. Якщо авто потрапить у категорію «легкові-електро», тоді мито та ПДВ будуть нульові, натомість залишиться акциз (1 євро за 1 кВт*год ємкості АКБ).

 

(Корисно до теми: Як розмитнити електромобіль, якщо він комерційний?)

Розмитнення легкових автомобілів у 2019 році

Для легковиків відбулось найбільше змін (хоч вони були «узаконені» ще у минулому році, однак для повноти цієї інструкції включимо їх у даний матеріал). Перша зміна – «зміщення» вимог відповідності легкових авто нормам «Євро»: тепер можна ввозити машини, що відповідають екостандарту, не нижчому за Євро-2 (за методикою МІУ – зареєстровані вперше не раніше 1.01.1997 р.).

Мито та ПДВ залишились незмінними, окрім наступної черги зниження ставок мита на авто з країн ЄС та ЄАВТ: у 2019-му ставка мита дорівнює 6,3%, а на легківки з Канади мито нульове.

Акциз визначається за формулою, в якій враховується вік авто, тип та об’єм двигуна, які множаться на базову ставку (від 50 до 150 євро). До 23 лютого (22.02.2019 – останній день) діятимуть знижені вдвічі ставки акцизу, скористатись якими можна лише раз при імпорті авто, або «легалізації євробляхи». Розрахувати орієнтовний розмір митних платежів можна скориставшись нашим калькулятором.

 

(Корисно до теми: Кабмін визначив тимчасовий порядок розмитнення «євроблях»)

 

«Євробляхи». Поточний рік має стати роком закінчення «ери євроблях», оскільки з 24 травня розпочнуть діяти жорсткі санкції щодо тих, хто надалі експлуатуватиме нерозмитнене авто. На таких автомобілістів чекають штрафи до 170 тисяч гривень та конфіскація автомобіля. Виявляти порушників буде поліція, яка вже має безпосереднє право зупиняти всі авто на іноземній реєстрації з метою перевірки правомірності його експлуатації. До згаданої дати можна провести «легалізацію» нерозмитненого автомобіля, для чого навіть затверджено спеціальний тимчасовий порядок (+покрокова інструкція).

Звичайний імпорт («пригон») легковиків. Формула акцизу та «поріг» щодо Євро-2 встановлені на постійній основі, тимчасовою є лише разова «знижка» на акциз, яка перестане діяти 23 лютого. Купуєте авто за кордоном, сплачуєте мито, акциз та ПДВ, і його розмитнення закінчено.

 

(Корисно до теми: В Україні запрацював онлайн-кабінет водія)

 

Авто з великими двигунами. До зміни правил обчислення акцизу за старими, вже скасованими табличними значеннями, розмір акцизу на легковики з двигунами об’ємом більше 3-х літрів міг бути більшим за вартість цілого авто за кордоном, навіть у кілька разів. Тепер же, хоч акциз і не копійчаний, приганяти авто з великими моторами буде вигідніше. Детальніше про це можна прочитати тут.

 

(Корисно до теми: Дорогі «джипи» подешевшають: як рахувати?)

Оформлення переобладнання ТЗ із вантажного в легковий

При переобладнанні авто з вантажного в легковий доведеться сплатити акциз, за формулою, яка застосовується при звичайному розмитнення легковиків. Цей принцип діятиме лише у тому разі, якщо в результаті переобладнання отримуємо легкове авто (8+1 місце).

Калькулятор розрахунку акцизу на переобладнання:

Який збір за першу реєстрацію авто треба платити у 2019 році?

Перед отриманням українських номерних знаків та свідоцтва про реєстрацію у сервісному центрі МВС, доведеться сплатити ще збір у Пенсійний фонд, розмір якого становитиме від 3 до 5% від вартості автомобіля.

105515.jpg

Хто платитиме транспортний податок у 2019 році?

Якщо у вас є легковий автомобіль віком до 5 років та середньоринковою вартістю не менше 1 564 875 гривень, за володіння таким ТЗ доведеться сплачувати 25 000 гривень транспортного податку, щорічно, поки машина не стане старшою 5-ти років або її середньоринкова вартість не стане меншою за вказану.

105516.jpg

Сертифікація ввезеного автотранспорту

Це ще одна процедура, схожа на техогляд, яку потрібно здійснити до реєстрації «свіжопригнаного» авто чи «легалізованої» легківки що раніше експлуатувалась на єврономерах. Процедура платна та потребує подачі автомобіля в орган сертифікації. Установи, які мають чинні дозволи на проведення сертифікації колісних ТЗ перелічені на сторінці Мінінфраструктури.

Калькулятор обчислення розміру митних платежів

Для попереднього розрахунку вартості розмитнення мотоцикла, електромобіля, легковика, вантажівки чи автобуса, ми створили спеціальний калькулятор митних платежів, актуалізований на 2019 рік, який доступний за цим посиланням.

 

 

Стосується теми - Реєстрація авто 2019: як переоформити транспортний засіб - відеоінструкція

Цитувати

22 січня

Головний сервісний центр МВС України випустив відеоогляд-інструкцію щодо переоформлення транспортного засобу в 2019 році.

Спойлер

Щоб продати та купити автомобіль в 2019 році, тепер покупцю та продавцю не потрібно окремо відвідувати орган реєстрації МВС. Для цього достатньо обом особам завітати до будь-якого сервісного центру МВС незалежно від місця проживання громадян та реєстрації авто. Це суттєво економить час та гроші.

Як перереєструвати автомобіль без зайвих клопотів та витрат, дивіться на відео Головного сервісного центру МВС:

Для цього продавцю та покупцю потрібно завітати в будь-який Сервісний центр. З собою треба мати паспорти та податкові коди майбутнього та колишнього власника, а також техпаспорт (свідоцтво про реєстрацію) на авто.

Далі потрібно отримати номер електронної черги, згодом – провести огляд автомобіля за допомогою експерта. Потім адміністратор приймає усі документи, а продавець та покупець – оплачують послуги у банку, який знаходить на території сервісного центру. З машини знімають державні номерні знаки.

За цей час адміністратор підготує заяву та договір купівлі-продажу автомобіля. Покупець та продавець розраховуються один з одним, перевіряють правильність даних та підписують документи.

Новий власник отримує свідоцтво (техпаспорт) на свій автомобіль та нові номерні знаки.

Читайте також: як отримати посвідчення водія

Які документи потрібні для реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів:

  • заява встановленого зразка (заповнюється в ТСЦ);
  • документ, що посвідчує особу;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • документ, що підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортного засобу;
  • документ, де зазначена вартість транспортного засобу (для первинної реєстрації транспортного засобу);
  • сертифікат щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху (лише для першої реєстрації);
  • платіжні документи (квитанції), які засвідчують оплату адміністративної послуги та плату за бланкову і спеціальну продукцію;

Якщо договір купівлі-продажу оформляється в ТСЦ, необхідно надати оціночну або середньоринкову вартість транспортного засобу та документ про сплату податку на дохід від продажу об’єкта рухомого майна (виключення становлять: легкові автомобілі, мотоциклі, мопеди. Необхідність надання оціночної або середньоринкової вартості та оподаткування виникає лише у випадку продажу/обміну протягом звітного (календарного) року більш ніж одного легкового автомобіля та/або мотоциклу, та/або мопеду).

Вартість послуги реєстрації та перереєстрації транспортного засобу (на 21.01.2019):

  • Для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва та країн СНД або окремих агрегатів (із видачею номерного знака) — 525,47 грн. (в тому числі послуга — 152,63, державний номерний знак — 171,84, бланк свідоцтва — 201).
  • Для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва або окремих агрегатів (із видачею номерного знака) — 562,99 грн. (в тому числі послуга — 190,15, державний номерний знак — 171,84, бланк свідоцтва — 201).
  • Для мототранспорту, причепів вітчизняного виробництва та країн СНД (із видачею номерного знака) - 420,31 грн. (в тому числі: послуга — 148,63, державний номерний знак — 70,68, бланк свідоцтва — 201).
  • Для мототранспорту, причепів іноземного виробництва (із видачею номерного знака) - 457,83 грн. (в тому числі послуга — 186,15, державний номерний знак — 70,68, бланк свідоцтва — 201).
  • Для мопедів або окремих їх агрегатів становить (із видачею номерного знака) — 302,63 грн. (в тому числі послуга — 54,83, державний номерний знак — 46,80, бланк свідоцтва — 201).
  • + послуги банку.

Читайте також: Скільки платити при реєстрації авто в 2018 році

У 2019 році збір на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації транспортного засобу становить:

  • якщо вартість транспортного засобу не перевищує або дорівнює 316 965 грн. – 3%;
  • якщо вартість транспортного засобу більше ніж 316 965 грн. або дорівнює 557 090 грн. – 4%;
  • якщо вартість транспортного засобу більше ніж 557 090 грн. – 5%.

 

При продажу (обміну) транспортного засобу (як виняток при продажі легкового автомобіля та або мотоцикла та або мопеда вдруге і більше протягом звітного податкового року) сплачується податок на дохід від продажу (обміну) за ставкою: 5%-ПДФО+1,5%-військовий збір (відповідно до статті 173 Податкового кодексу).

Строк надання послуги – протягом робочого дня з моменту одержання заяви

Підстава для відмови у реєстрації автомобіля:

  1. подання до суб’єкта надання адміністративної послуги неповного пакета документів;
  2. невідповідність ідентифікаційних номерів складових частин транспортного засобу із зазначеними в поданих документах;
  3. в результаті перевірки за Єдиним державним реєстром МВС та автоматизованою базою даних про розшукувані транспортні засоби встановлено, що транспортний засіб перебуває в розшуку або під арештом.


https://auto.24tv.ua/tag/porady_tag24

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Кабмін спростив розмитнення "євроблях"

Цитувати

Уряд скасовує обов'язкову сертифікацію по екологічним нормам

Кабінет міністрів України на засіданні 13 лютого спростив процедуру митного оформлення автомобілів на іноземній реєстрації "євроблях". Відповідні документи є у розпорядженні РБК-Україна.

Спойлер

proekt-postanovi-1-1-638.jpg?cb=1550063171

Зокрема, в уряді зазначили, що одним із стримуючих факторів митного оформлення "євроблях" є складна і тривала процедура сертифікації, в тому числі, для підтвердження відповідності екологічним нормам. Зазначимо, без результатів сертифікації таке авто не може бути розмитнено.

З метою спрощення підтвердження відповідності такого автомобіля екологічним нормам при митному оформленні та першій реєстрації на рівні з сертифікатами відповідності тепер будуть використовувати технічний паспорт країни останньої реєстрації.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

то всьо Порошенко )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...