Перейти до змісту

Позитив України


zaHARE

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Украинский производитель "Татра-Юг" вывел на испытания первый трамвайный состав для Египта. После проведения всесторонних испытаний и приемки заказчиком, первые украинские трамваи отправятся в столицу Египта Алескандрию.


Напомним, что Татра-Юг выиграла тендер на поставку в Александрию (Египет) 15 сочлененных трамваев. Поставка будет выполнена в течение 2,5 лет с момента внесения предоплаты египетской стороной. Двухсекционные трамваи длиной до 22 метров будут высокопольными. «Это изначально было требование заказчика. По их словам, это обусловлено климатическими условиями в Александрии и техническими параметрами трамвайной системы», - отметила пресс-секретарь Татра-Юг Инесса Кердивара.

Отмечается, что в тендере принимало участие шесть компаний, во второй тур вышли только три участника - Татра-Юг, швейцарская Stadler и китайская корпорация CRRC. Тендерный комитет Александрии акцептировал предложение украинской компании в начале этого года. Перед этим египетская делегация посещала производственные мощности Татра-Юг, которые размещены на территории завода Южмаш, и ознакомилась с техникой.

http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=41728

  • Відповідей 2,5 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Перша реконструкція за 45 років: в Миколаєві відкрили реконструйовані очисні споруди

Даний проект є пілотним для України, тож його наслідуватимуть інші області та міста.

Спойлер

Перша реконструкція за 45 років: в Миколаєві відкрили реконструйовані очисні споруди

Реконструкцію будівлі решіток Галицинівських споруд каналізації завершено, повідомляє прес-служба Миколаївської міської ради.

19 червня у Миколаєві офіційно презентували реконструйовану будівлю решіток Галицинівських споруд каналізації МКП «Миколаївводоканал». Роботи проведені в рамках проекту «Розвиток системи водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві», який реалізується спільно з Європейським інвестиційним банком.

Загальна сума коштів, яка була спрямована на реалізацію першого етапу проекту, склала 1 млн 900 тис євро. Це залучені кошти ЄІБ. При цьому з міського бюджету Миколаєва також виділялося фінансування для відшкодування ПДВ при закупівлі матеріалів та обладнання.

З нагоди урочистої події до міста завітали голова Постійного представництва Європейського інвестиційного банку в Україні Жан-Ерік де Загон, асоціативний директор ЄБРР, менеджер фонду Східноєвропейського партнерства з енергоефективності та екології (E5P) Андерс Лунд, крім того, участь у заході взяли Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич, заступники мера Юрій Степанець та Олександр Омельчук, депутати міської ради Євген Римар, Наталя Горбенко, Олег Грипас, Анатолій Петров, представники засобів масової інформації, представники підрядної організації, що виконувала роботи, спеціалісти МКП «Миколаївводоканал».

Для гостей влаштували екскурсію Галицинівськими очисними спорудами каналізації. Як пояснив інженер-технолог очисних споруд каналізації МКП «Миколаївводоканал» Олександр Мащенко, стічні води проходять через два ступені очищення – механічний та біологічний. При реконструкції старі металічні труби замінили на склопластикові, всі елементи, що схильні до корозії, замінили на нові. Роботи зайняли приблизно 1,5 року, виконувалися поетапно, при цьому процес очищення стічних вод не зупиняли. Нове обладнання іноземного виробництва (Німеччина, Італія, Фінляндія) введено в експлуатацію та проходить наладку. Завдяки встановленню нових решіток всі рештки, розміром більше 6 мм (раніше 20-30 мм), затримуються та відправляються на утилізацію.

Олександр Сєнкевич подякував всім причетним до вагомої справи, яку вдалося втілити в життя у Миколаєві.

- Станція решіток була збудована у 1973 році. Сьогодні вона виглядає як цивілізоване приміщення, де можуть нормально працювати люди, а процес очистки стічних вод проходить за європейським стандартом. Звісно, попереду ще багато роботи: це ремонт і реновація аеротенків, заміна насосного обладнання. Насправді ця подія – великий крок для миколаївців. Проект важливий для майбутніх поколінь, а не лише для нас з вами. Сподіваюся, що разом з ЄІБ та E5P ми зробимо наше підприємство найсучаснішим, взірцем для всіх регіонів України, - відзначив міський голова.

Голова Постійного представництва Європейського інвестиційного банку в Україні Жан-Ерік де Загон заявив, що робота з МКП «Миколаїводоканал» – це хороший приклад співробітництва, при чому, підкреслив він, міська влада докладає багато зусиль для реалізації проекту.

- Даний проект є пілотним для України, тож його наслідуватимуть інші області та міста. Не варто думати, що Європейський Союз – лише політична інституція. Ми хочемо продемонструвати, що насправді прагнемо покращити життєві стандарти наших громадян, - сказав Жан-Ерік де Загон.

 

Опубліковано
1 година тому, zaHARE сказано:

Перша реконструкція за 45 років: в Миколаєві відкрили реконструйовані очисні споруди

Даний проект є пілотним для України, тож його наслідуватимуть інші області та міста.

  Hide contents

Перша реконструкція за 45 років: в Миколаєві відкрили реконструйовані очисні споруди

Реконструкцію будівлі решіток Галицинівських споруд каналізації завершено, повідомляє прес-служба Миколаївської міської ради.

19 червня у Миколаєві офіційно презентували реконструйовану будівлю решіток Галицинівських споруд каналізації МКП «Миколаївводоканал». Роботи проведені в рамках проекту «Розвиток системи водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві», який реалізується спільно з Європейським інвестиційним банком.

Загальна сума коштів, яка була спрямована на реалізацію першого етапу проекту, склала 1 млн 900 тис євро. Це залучені кошти ЄІБ. При цьому з міського бюджету Миколаєва також виділялося фінансування для відшкодування ПДВ при закупівлі матеріалів та обладнання.

З нагоди урочистої події до міста завітали голова Постійного представництва Європейського інвестиційного банку в Україні Жан-Ерік де Загон, асоціативний директор ЄБРР, менеджер фонду Східноєвропейського партнерства з енергоефективності та екології (E5P) Андерс Лунд, крім того, участь у заході взяли Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич, заступники мера Юрій Степанець та Олександр Омельчук, депутати міської ради Євген Римар, Наталя Горбенко, Олег Грипас, Анатолій Петров, представники засобів масової інформації, представники підрядної організації, що виконувала роботи, спеціалісти МКП «Миколаївводоканал».

Для гостей влаштували екскурсію Галицинівськими очисними спорудами каналізації. Як пояснив інженер-технолог очисних споруд каналізації МКП «Миколаївводоканал» Олександр Мащенко, стічні води проходять через два ступені очищення – механічний та біологічний. При реконструкції старі металічні труби замінили на склопластикові, всі елементи, що схильні до корозії, замінили на нові. Роботи зайняли приблизно 1,5 року, виконувалися поетапно, при цьому процес очищення стічних вод не зупиняли. Нове обладнання іноземного виробництва (Німеччина, Італія, Фінляндія) введено в експлуатацію та проходить наладку. Завдяки встановленню нових решіток всі рештки, розміром більше 6 мм (раніше 20-30 мм), затримуються та відправляються на утилізацію.

Олександр Сєнкевич подякував всім причетним до вагомої справи, яку вдалося втілити в життя у Миколаєві.

- Станція решіток була збудована у 1973 році. Сьогодні вона виглядає як цивілізоване приміщення, де можуть нормально працювати люди, а процес очистки стічних вод проходить за європейським стандартом. Звісно, попереду ще багато роботи: це ремонт і реновація аеротенків, заміна насосного обладнання. Насправді ця подія – великий крок для миколаївців. Проект важливий для майбутніх поколінь, а не лише для нас з вами. Сподіваюся, що разом з ЄІБ та E5P ми зробимо наше підприємство найсучаснішим, взірцем для всіх регіонів України, - відзначив міський голова.

Голова Постійного представництва Європейського інвестиційного банку в Україні Жан-Ерік де Загон заявив, що робота з МКП «Миколаїводоканал» – це хороший приклад співробітництва, при чому, підкреслив він, міська влада докладає багато зусиль для реалізації проекту.

- Даний проект є пілотним для України, тож його наслідуватимуть інші області та міста. Не варто думати, що Європейський Союз – лише політична інституція. Ми хочемо продемонструвати, що насправді прагнемо покращити життєві стандарти наших громадян, - сказав Жан-Ерік де Загон.

 

ооо. ще б наші поміняли) а то гавно вже прост она території очистних споруд де попало розкидають_

ще одна новина ...
покращення вже сьогодні
Комітет з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування ВРУ підтримку пропозицію перейменування Дніпропетровської області у Січеславську, а Кіровоградську у Кропивницьку :horse:

Опубліковано
32 minutes ago, fedot said:

Востаннє прошу всіх тримати себе в руках.

 

Нарешті ті в темі з'явився

On 6/19/2018 at 10:15 AM, fedot said:

Fahrer

Чи то пак 

On 6/19/2018 at 10:15 AM, fedot said:

Fuhrer

 

Опубліковано

Закарпатські школи отримали нові шкільні автобуси

Цитата

Загальноосвітні – школи Берегівського, Іршавського, Великоберезнянського, Тячівського, Рахівського, Виноградівського, Перечинського, Мукачівського, Міжгірського та Хустського районів отримали нові автобуси для перевезення учнів. Ключі від одинадцяти транспортних засобів директорам шкіл вручили керівники краю – Геннадій Москаль та Петро Грицик, а також представник компанії-постачальника – Чернігівського автобусного заводу. Повідомляє прес-служба Закарпатської ОДА.
– Цьогоріч область отримала понад 14 мільйонів гривень з державного бюджету на придбання автобусів для учнів, – зазначає Геннадій Москаль. – Із обласного бюджету на ці цілі виділили більше 6 мільйонів гривень, співфінансування закупівлі складає 70% на 30%. 
Загалом з початку дії програми «Шкільний автобус» (2000р.) на Закарпатті для перевезення учнів придбали 202 транспортні засоби.

 

Опубліковано

На Львівщині відкрили новий аквапарк

20 червня, у смт. Східниця відкрили сучасний аквапарк на базі готельного комплексу “Три Сини і Донька”. У будівництво аквапарку, яке розпочали торік, інвестували 26 млн гривень. Сьогодні дійсно неординарна подія. Велика повага і честь тим інвесторам, які не втратили віру в Україну і продовжують вкладати кошти в її розвиток та створювати нові робочі місця. Сьогоднішнє відкриття цього чудового комплексу обов’язково привабить до нас туристів та дозволить нам й надалі йти шляхом сучасного розвитку та успіху», – зауважила під час відкриття Оксана Стоколос-Ворончук.

«У нас тут одні з найвищих гірок в Україні – 24 метрів. Як правило, аквапарки будують в обласних центрів. Тут, у Східниці, аквапарк збудований не для заробляння грошей, а для приваблення туристів та створення візитівки наших рідних Карпат», – наголосив власник відпочинкового комплексу Валентин Нечипоренко.

35761482_876500189224610_8757538677044805632_n.jpg?_nc_cat=0&oh=898fdce669f1a7974e6a3a4fcd4041a3&oe=5BA3746D

35733519_876500069224622_4389842689776943104_n.jpg?_nc_cat=0&oh=a4489ee451f68d71e3bfb7ccad01b111&oe=5BA27FB2

Опубліковано

На Черкащині відкрили новий завод з виробництва мінеральних добрив

Спойлер

19 червня, агрохімічна компанія Grossdorf відкрила в Черкаській області завод з виробництва мінеральних добрив загальною потужністю 35-50 тис. Тонн на рік. В майбутньому планується наростити в три рази потужність - до 100-150 тис. Тонн.

Про це повідомив комерційний директор компанії Сергій Рубан, передає Інтерфакс Україна.

Компанія має намір виробляти адаптивні добрива, і через два-три роки розраховує мати повний цикл виробництва.

Grossdorf виробляє багатокомпонентні тверді гранульовані мінеральні добрива. В основі нового виробництва лежить метод компактірованія: певні компоненти під високим тиском стискаються до утворення єдиної гранули. Метод компактор дозволяє змінювати компонентний склад і випускати продукти з будь-якою кількістю компонентів.

Grossdorf оцінює свої інвестиції в R&D в цілому в 150 млн грн.

За даними компанії, її частка на ринку КАС в Україні в 2017 році склала 15%. Після відкриття нового виробництва планується зайняти таку ж частку і в сегменті гранульованих продуктів. Більшу частину вироблених компанією добрив аграрії замовляють під свої потреби відповідно до власних формулами.

Агрохімічна компанія Grossdorf (Черкаси) створена в 2016 році. Займається виробництвом, імпортом, транспортуванням добрив, а також наданням послуг щодо внесення безводного аміаку. Основна спеціалізація компанії - поставка основних добрив для точного землеробства. Потужність виробництва рідких добрив КАС становить 350 тис. тонн в рік.

 

Опубліковано

В Мукачево розпочалося будівництво окремої посадочної платформи під колію стандарту 1435 мм для потяга “Мукачево – Будапешт”

Спойлер

До кінця літа, за два місяці, євроколією маємо запустити обіцяний поїзд “Мукачево – Будапешт”. Про це написав на своій сторінці в.о. керівника "Укразалізниці" Євген Кравцов

Спеціально для цього, за 500 м від залізничного вокзалу станції Мукачево, починаємо будувати окрему посадочну платформу. Вона примикатиме до колії стандарту 1435 мм. Зараз погоджуємо проект, паралельно опрацьовуємо питання графіка руху поїзда та тарифи.

Крім нової платформи, впорядкуємо близько 40 км євроколії. У перспективі - пряме залізничне сполучення вузькою колією зі Словаччиною, Чехією та іншими країнами Євросоюзу.

Новим поїздом до столиці Угорщини можна буде дістатись за 6 годин. 400/кілометровий маршрут пролягатиме через угорські міста Дебрецен та Ньїредьгаза.

Як повідомлялось раніше, «Укрзалізниця» спільно з «MÁV-START» запускає потяг Мукачево-Будапешт, який буде курсувати колією європейського стандарту - 1435 мм: 

 

Опубліковано

@zaHARE Ці всі позитиви крупного бізнесу. Україна стане успішна коли малий бізнес почне активно розвиватись - незалежний середній клас.

Опубліковано
2 годин тому, yu2007 сказано:

Позитив. За деякими даними Україна впевнено обходить москалів і сябрів, та впритул наближається до молдаван.

Я радий за молдаван...Але..

Не далі як вчора бачив карту, де UA йде попереду всіх у (наголошую! якийсь ресурс, що й не пригадаю) в піднятті ВВП з початку року...

нє, ну я ще бачив офіційну статистику... Молдавани точно мають заздрити.. ))

Опубліковано
В 20.06.2018 в 09:39, zaHARE сказал:

...а можна робити покроково.І якщо правда,що АЄС це й законопроект погодила,то це крок вперед- в рази зменьшений акциз і зняття обмеження на євро-5. Якби прийняли цей закон,то згодом(через пів року рік) можна давити далі щоб зняли ПФ і зменьшили ПДВ.

Я теж раніше думала що добре "хоть щось". Зараз в мене думка кардинально змінилась. Як роблять - то зразу. Новий закон про зменшення акцизу діяв 2 роки. Так от, цей якщо приймуть - то також мінімум 2 роки ніхто нічого міняти не буде.

ПДВ ніколи не зменшать. Це не реально. Жодна країна світу не вводить пільгові ставки ПДВ на авто (або я про такі не знаю). Це хіба що ми вступимо в ЄС як повноправний член, тоді типу не буде розмитнення.

А от акциз, митний збір і ПФ оце все якраз  і треба зменшувати до мінімуму. І взагалі змінити порядок нарахування ПДВ Це абсурд що ПДВ нараховується на акциз і митний збір, тобто податок нараховується на інший податок :blink:

І ще одне, от Ви також пишите що акциз зменшений в рази... В порівнянні з чим? ОТ відразу видно що не вникали в суть питання, а пишете все те що всі новини.

Зараз я найду тему про бляхи, напишу чому.

Опубліковано
12 минут назад, natalka) сказал:

Я теж раніше думала що добре "хоть щось". Зараз в мене думка кардинально змінилась. Як роблять - то зразу. Новий закон про зменшення акцизу діяв 2 роки. Так от, цей якщо приймуть - то також мінімум 2 роки ніхто нічого міняти не буде.

ПДВ ніколи не зменшать. Це не реально. Жодна країна світу не вводить пільгові ставки ПДВ на авто (або я про такі не знаю). Це хіба що ми вступимо в ЄС як повноправний член, тоді типу не буде розмитнення.

А от акциз, митний збір і ПФ оце все якраз  і треба зменшувати до мінімуму. І взагалі змінити порядок нарахування ПДВ Це абсурд що ПДВ нараховується на акциз і митний збір, тобто податок нараховується на інший податок :blink:

І ще одне, от Ви також пишите що акциз зменшений в рази... В порівнянні з чим? ОТ відразу видно що не вникали в суть питання, а пишете все те що всі новини.

Зараз я найду тему про бляхи, напишу чому.

Порівняння нового акцизного податку з чинним на прикладі авто різного віку і з різним об'ємом двигуна (бензин)

Об'єм двигуна, см3

Чинний акциз, євро

Новий акциз, євро

Нові авто

До 5 років

Понад

5 років

Нові авто

5 років

15 років

900

92

985

1 294

45

225

675

1 000

102

1 094

1 438

50

250

750

1 200

76

1 640

2 113

60

300

900

1 500

95

2 051

2 642

75

375

1 125

1 600

427

2 629

3 906

80

400

1 200

1 800

481

2 957

4 394

90

450

1 350

2 000

534

3 286

4 882

100

500

1 500

2 100

561

3 450

5 126

105

525

1 575

2 200

587

3 615

5 370

110

550

1 650

2 500

690

5 533

12 463

125

625

1 850

2 800

773

6 196

13 958

140

700

2 100

3 000

828

6 639

14 955

150

750

2 250

3 500

7 732

11 652

17 448

175

875

2 625

4 000

8 836

13 316

19 940

200

1 000

3 000

4 500

9 941

14 981

22 433

225

1 125

3 375

5 000

11 045

16 645

24 925

250

1 250

3 750

5 500

12 150

18 310

27 418

275

1 375

4 125

6 000

13 254

19 974

29 910

300

1 500

4 500


опирався на цю табличку,яка йде в супроводі до проекту закону Южаніної.Часових обмежень в дії закону не знайшов.

 

 

 

Опубліковано
21 час назад, zaHARE сказал:

В Мукачево розпочалося будівництво окремої посадочної платформи під колію стандарту 1435 мм для потяга “Мукачево – Будапешт”

  Показать контент

До кінця літа, за два місяці, євроколією маємо запустити обіцяний поїзд “Мукачево – Будапешт”. Про це написав на своій сторінці в.о. керівника "Укразалізниці" Євген Кравцов

Спеціально для цього, за 500 м від залізничного вокзалу станції Мукачево, починаємо будувати окрему посадочну платформу. Вона примикатиме до колії стандарту 1435 мм. Зараз погоджуємо проект, паралельно опрацьовуємо питання графіка руху поїзда та тарифи.

Крім нової платформи, впорядкуємо близько 40 км євроколії. У перспективі - пряме залізничне сполучення вузькою колією зі Словаччиною, Чехією та іншими країнами Євросоюзу.

Новим поїздом до столиці Угорщини можна буде дістатись за 6 годин. 400/кілометровий маршрут пролягатиме через угорські міста Дебрецен та Ньїредьгаза.

Як повідомлялось раніше, «Укрзалізниця» спільно з «MÁV-START» запускає потяг Мукачево-Будапешт, який буде курсувати колією європейського стандарту - 1435 мм: 

 

От я не знаю... Більшіть "новин" тут - це дійсно добре для чийогось бізнесу і все. В чому позитив?

Буде міжнародне сполучення? Я от тут недавно вивчала ціни на ж/д квитки міжнародного сполучення. 

Наприклад підсісти на поїзд Мінськ-Варна коштує майже 4000 грн. з одного в одну сторону !!!! Та кому з такими цінами потрібнете ж/д міжнародне сполучення? Багато людей може цим скористатись?

Вартість квиткиів на поїзд Київ - Відень я так і не знайшла. Цікаво чому? Що це за таке засекречене ціноутворення? Але є підозра що не менше ніж у випадку з Варною.

 

Опубліковано
2 минуты назад, zaHARE сказал:

опирався на цю табличку,яка йде в супроводі до проекту закону Южаніної

ага... в супроводі...

А перевіряли? Я ж кажу... новини... Маніпуляція людьми.  Відпишу в іншій темі

Опубліковано
11 минут назад, natalka) сказал:

От я не знаю... Більшіть "новин" тут - це дійсно добре для чийогось бізнесу і все. В чому позитив?

Буде міжнародне сполучення? Я от тут недавно вивчала ціни на ж/д квитки міжнародного сполучення. 

Наприклад підсісти на поїзд Мінськ-Варна коштує майже 4000 грн. з одного в одну сторону !!!! Та кому з такими цінами потрібнете ж/д міжнародне сполучення? Багато людей може цим скористатись?

Вартість квиткиів на поїзд Київ - Відень я так і не знайшла. Цікаво чому? Що це за таке засекречене ціноутворення? Але є підозра що не менше ніж у випадку з Варною.

 

Поїзд з Мукачева їхатиме до Будапешта близько шести годин. Маршрут йтиме через угорські міста Дебрецен та Ньїредьгаза. Вартість квитків складатиме 1043,62 грн першим класом та 711,84 другим. 
Поїзд Мукачево-Будапешт буде угорський. Мінськ-Варна там лише один вагон вроді прицепний,колись я ним їздив (він був тоді москва-Варнаціна дешевша за літак,але дорожча за автобус).

Думаю з розвитком спільної з Європою інфраструктури,розбудовою парку потягів+лоукости,вартість жд перевезень знизиться й на інші напрямки.

Ага,думаю,що  ще на цінуу квитка суттєво впливає потреба  перемонтажу на інші колеса(раму).Потяг Мукачево-Будупешт буде відразу на потрібних (євростандарт) рейках.

 

Опубліковано
7 минут назад, natalka) сказал:

ага... в супроводі...

А перевіряли? Я ж кажу... новини... Маніпуляція людьми.  Відпишу в іншій темі

Мені посилання дала людина,яка в темі і просуває власний проект по доступному розмитненню.

Опубліковано
1 час назад, zaHARE сказал:

Мені посилання дала людина,яка в темі і просуває власний проект по доступному розмитненню.

Я вас там, в іншій темі, тоже "послала" туда куда нада :)

1 час назад, zaHARE сказал:

...Думаю з розвитком спільної з Європою інфраструктури,розбудовою парку потягів+лоукости,вартість жд перевезень знизиться й на інші напрямки.

Ага,думаю,що  ще на цінуу квитка суттєво впливає потреба  перемонтажу на інші колеса(раму).Потяг Мукачево-Будупешт буде відразу на потрібних (євростандарт) рейках.

От тут я 100% погоджуюсь з ю2007, нехай спочатку збудують і встановлять нормальну адекватну ціну, а тоді це буде позитив ).

Опубліковано
22 годин тому, sergkots сказано:

@zaHARE Ці всі позитиви крупного бізнесу. Україна стане успішна коли малий бізнес почне активно розвиватись - незалежний середній клас.

Відкиють завод/запустять виробнтцтво сонячних панелей. Хто іх буде встановлювати? Малий (середній) бізнес. Купівельна спроможність населення, звичайно, має великий вплив, але в даному випадку, розвиток великого бізнесу тягне з собою малий.

П.с. а якщо це ще потягне зниження ціни на панелі

Опубліковано
23 часа назад, zaHARE сказал:

Тут, у Східниці, аквапарк збудований не для заробляння грошей, а для приваблення туристів та створення візитівки наших рідних Карпат», – наголосив власник відпочинкового комплексу Валентин Нечипоренко.

Тобто аквапарк "на базі" готельного комплексу Я так розумію на його території чи в його обслуговуванні? І Ви вірите в те що він не для заробляння грошей? Думаєте ніхто не буде брати гроші за вхід, чи за лежаки і т д.?

Знову ж таки, хтось отримує прибуток і невідомо чи сплатить хоть щось державі з того прибутку а навпаки ще може захочуть "взяти" з неї (це я про відшкодування ПДВ єслі шо). Так наівно...

P.S. Сама висока зелена горка закінчується в заборі? :rolleyes:

Опубліковано

Ви знаєте, я думав ця тема дійсно буде про позитив, про хороше. Але регулярно заглядаючи сюди склалося враження як у наступній картинці

image.thumb.png.874112bea78f0c7e705bce454d0dbed9.png

 

Опубліковано
37 минут назад, natalka) сказал:

Тобто аквапарк "на базі" готельного комплексу Я так розумію на його території чи в його обслуговуванні? І Ви вірите в те що він не для заробляння грошей? Думаєте ніхто не буде брати гроші за вхід, чи за лежаки і т д.?

Знову ж таки, хтось отримує прибуток і невідомо чи сплатить хоть щось державі з того прибутку а навпаки ще може захочуть "взяти" з неї (це я про відшкодування ПДВ єслі шо). Так наівно...

P.S. Сама висока зелена горка закінчується в заборі? :rolleyes:

 Наберіть рецепцію готелю і все розпитайте.)))
Враховуючи що 300 днів в рік аквапарк буде простоювати,то 26 млн. він не скоро відіб'є. 

Опубліковано
1 час назад, rl72 сказал:

розвиток великого бізнесу тягне з собою малий.

2016_01_13_10_01_21_1be676d7264c7e944404

 

дайте вже йому хто в морду Нобелевську премію з економіки, мо брєд перестане писати

Опубліковано
28 хвилин тому, MANJAK11 сказано:

2016_01_13_10_01_21_1be676d7264c7e944404

 

дайте вже йому хто в морду Нобелевську премію з економіки, мо брєд перестане писати

Ти читаєш лише так як хочеш прочитати? Чи розумієш прочитане так як в голову взбреде?

І якщо не можеш дати сам собі в морду, то з розбігу об стіну спробуй. Тільки стіну вибирай бетонну чи на крайняк цегляну, щоб стіну не пошкодити.

П.с. нова картинка - лови сиайлик

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...