Перейти до змісту

Влада Тернополя відмовилась від маршруток — ЗМІ. Може і нам так зробити?


kushmiruk

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
5 годин тому, kroha сказано:

а чому я маю витрачати свій ресурс на менш якісний товар?

тільки тому,що він украінський ?!

перепрошую, а чому діти того ж президента вчаться за кордоном ?

а лікуються?відпочивають на Мальдівах?

гардероб там теж далеко не украінський,як мінімум з Італіі

в решті -решт на яких автомобілях іздять

держслужбовці високого рівня мають бути прикладом для громадян

і вони обиралися для певних обовязків,у нас куча міністерств-от хай подумають,які запустити програми щоб ми хотіли купувати украінське

 

 

 

вон яка сволоч в нас президент, а кроха мусить в ресторанах порції по піввареника замовляти. 

кроха, а піввареники хоч українські?

  • Відповідей 115
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
4 часа назад, Zheny@ сказал:

уже на совісті покійного Романюка і неіснуючих директорів ЛПЕ

Так на порозі нова "совість" з новими б/у вимальовується...

Опубліковано
3 часа назад, Barugan сказал:

відстань в проході між сидіннями мала, що 2 людини ледве вміщаються, про час пік мовчу

А ви не їздили громадським транспортом наприклад у Німеччині, Скандинавських країнах? Ну то там у великих міських автобусах, тролейбусах і у час-пік дуже мало стоячих пасажирів, а у деяких містах і взагалі заборонено стояти! Ну і якщо двоє захочуть розійтись, то теж проблеми будуть, конструкції ні чим не відрізняються від наших, навіть Богдан ще і просторішим буде але там графік руху такий, що всі у нормальних умовах можуть роз'їхатись. То може треба прагнути до кращого?

Опубліковано
12 хвилин тому, igorgame сказано:

А ви не їздили громадським транспортом наприклад у Німеччині, Скандинавських країнах? Ну то там у великих міських автобусах, тролейбусах і у час-пік дуже мало стоячих пасажирів, а у деяких містах і взагалі заборонено стояти! Ну і якщо двоє захочуть розійтись, то теж проблеми будуть, конструкції ні чим не відрізняються від наших, навіть Богдан ще і просторішим буде але там графік руху такий, що всі у нормальних умовах можуть роз'їхатись. То може треба прагнути до кращого?

:160: аха.....коли вже те краще у нас наступить? є якісь конкретні дати:0032:

Опубліковано
10 годин тому, ForZa сказано:

Ну ви ж про це написали і зауважили, то означає що є діло, ви ж іншого не навели у приклад :)

 

 

Спитаю ще раз - ви були на заводі і бачили як збирають наші тролейбуси? Так от скажу вам, що там зараз стоїть такий конвеєр і покрасочна станція які є одиниці у Європі, а це означає, що все збирають і роблять по технологіх MAN, Mersedes... а це вже зовсім відрізняється якістю і порівняння Мерса з Ланосом тут вже не проходить! Ну і мало хто з лучан знає, що обладнання змінено на заводі і там випускають конкурентну продукцію, а тому і луплять свої "порівняння"

відкрили лінію айземан? здається вона закрита стоїть. 

а як збирали років 10 тому я бачила на власні очі.навіть брала в цьому безпосередню участь на фарбувальній дільниці. 

про яку високу технологію може йти мова. коли голий метал в маслі бруді часто досить в іржі жіночки вручну протирають ганчірками з розчинником. а це основа основ. від цього залежить, як потім триматиметься все лакофарбове покриття

 

 

 

Опубліковано
13 минут назад, lanima сказал:

про яку високу технологію може йти мова. коли голий метал в маслі бруді часто досить в іржі жіночки вручну протирають ганчірками з розчинником. а це основа основ. від цього залежить, як потім триматиметься все лакофарбове покриття

Якщо таке є, то фарба мала б злізти в перший же рік роботи. Але тррлейбуси їздять вже більше 5 років і не видно, щоб іржа виходила назовні.

Опубліковано

Думаю це той випадок, коли альтернативи луцьким тролейбусам справді немає. Єдине, якщо міськрада купуватиме ці апарати, то по суттєво завищених цінах. Інакше ніяк. Це вже не переробиш. Петрусь так заробляє. От зараз гуляє по фейсбуках інфа, що амери передають нам два океанські катери з крутим тюном і можливостями за 5млн. баксів штука. Але ніхто їх вже пару років не забирає, бо заводик петруся лєнінська кузня кліпає річний катерок з скромними характеристиками "Гюрза М" за 25-30 млн. баксів. Це сввятая святих - захист національного товаровиробника. Їх у нас, дякуючи владі, вкрай мало, тож маємо носити їх на руцях і віддавати останнє, бо хто як не ми і вони теж як не як.

Опубліковано
8 часов назад, romaxa11 сказал:

Думаю це той випадок, коли альтернативи луцьким тролейбусам справді немає.

Альтернатива є. Але краще залишити гроші на місці.

 

8 часов назад, romaxa11 сказал:

Єдине, якщо міськрада купуватиме ці апарати, то по суттєво завищених цінах

Якщо при владі залишиться укроп(не дай Бог), то куплять щось інше, аби не Богдан.

Опубліковано
11 годин тому, romaxa11 сказано:

Думаю це той випадок, коли альтернативи луцьким тролейбусам справді немає. Єдине, якщо міськрада купуватиме ці апарати, то по суттєво завищених цінах. Інакше ніяк. Це вже не переробиш. Петрусь так заробляє. От зараз гуляє по фейсбуках інфа, що амери передають нам два океанські катери з крутим тюном і можливостями за 5млн. баксів штука. Але ніхто їх вже пару років не забирає, бо заводик петруся лєнінська кузня кліпає річний катерок з скромними характеристиками "Гюрза М" за 25-30 млн. баксів. Це сввятая святих - захист національного товаровиробника. Їх у нас, дякуючи владі, вкрай мало, тож маємо носити їх на руцях і віддавати останнє, бо хто як не ми і вони теж як не як.

Ага, точноо так само з катерами, як і з двигунами до тролів, які ставили виробництва мордору.

У великих розслідувачів з радіо саобода правда вистачило мужності написати, що все таки почпли ставити електродвигуни харківського виробництва. Хоча чомусь це вони записали собі в заслуги.

Про те чия заслуга у відновленні виробництва у Харкові вони скромно мовчать 

Опубліковано
17 годин тому, volks сказано:

Якщо таке є, то фарба мала б злізти в перший же рік роботи. Але тррлейбуси їздять вже більше 5 років і не видно, щоб іржа виходила назовні.

ніхто не придивляється просто. іржу там видно і гарно і багато

 

Опубліковано
1 час назад, lanima сказал:

ніхто не придивляється просто. іржу там видно і гарно і багато

 

В Криму білі тролейбуси і іржу на них було б видно здалеку. Але не видно. А їм вже 7 років. 7 років щоденної експлуатації.

Опубліковано
1 година тому, volks сказано:

В Криму білі тролейбуси і іржу на них було б видно здалеку. Але не видно. А їм вже 7 років. 7 років щоденної експлуатації.

іхто заглдядає на днище, чи на профілі які під підлогою, на стелі, в стінах? фарба зовні це естетика більшою мірою. головне каркас.  в моїй темі про ремонт авто можна побачити фото десятирічного богдана. саме з середини. коли іржа стане помітною зовні, всередині вже нічого не залишиться.  думаю, що така сама ситуація і з кримськими тролейбусами.

 

 

Опубліковано
1 час назад, lanima сказал:

іхто заглдядає на днище, чи на профілі які під підлогою, на стелі, в стінах?

Та да. Цікаво було б заглянути всередину.

Опубліковано
17 часов назад, volks сказал:

В Криму білі тролейбуси і іржу на них було б видно здалеку. Але не видно. А їм вже 7 років. 7 років щоденної експлуатації.

В Криму через іх клімат машини гниють значно менше ніж у нас.

Опубліковано
51 минуту назад, Trrrrr сказал:

В Криму через іх клімат машини гниють значно менше ніж у нас.

Є ще Полтава. Там вони вже 6.5 років.

Опубліковано

Якби в нас так обслуговували б ті Богдани як в Швейцарії їхні тролі, то і їздили б по 20 чи 30 років. А так куплять швейцарські, але з нашим підходом будуть підтримувати стан "на ходу, і добре". Скільки таке прослужить?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...