Перейти до змісту

Влада Тернополя відмовилась від маршруток — ЗМІ. Може і нам так зробити?


kushmiruk

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 30.03.2018 в 11:38, kroha сказав:

а чому я маю витрачати свій ресурс на менш якісний товар?

тільки тому,що він украінський ?!

перепрошую, а чому діти того ж президента вчаться за кордоном ?

а лікуються?відпочивають на Мальдівах?

гардероб там теж далеко не украінський,як мінімум з Італіі

в решті -решт на яких автомобілях іздять

держслужбовці високого рівня мають бути прикладом для громадян

і вони обиралися для певних обовязків,у нас куча міністерств-от хай подумають,які запустити програми щоб ми хотіли купувати украінське

 

 

Показати  

 

вон яка сволоч в нас президент, а кроха мусить в ресторанах порції по піввареника замовляти. 

кроха, а піввареники хоч українські?

  • Відповідей 115
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
  В 30.03.2018 в 13:47, Zheny@ сказав:

уже на совісті покійного Романюка і неіснуючих директорів ЛПЕ

Показати  

Так на порозі нова "совість" з новими б/у вимальовується...

Опубліковано
  В 30.03.2018 в 14:32, Barugan сказав:

відстань в проході між сидіннями мала, що 2 людини ледве вміщаються, про час пік мовчу

Показати  

А ви не їздили громадським транспортом наприклад у Німеччині, Скандинавських країнах? Ну то там у великих міських автобусах, тролейбусах і у час-пік дуже мало стоячих пасажирів, а у деяких містах і взагалі заборонено стояти! Ну і якщо двоє захочуть розійтись, то теж проблеми будуть, конструкції ні чим не відрізняються від наших, навіть Богдан ще і просторішим буде але там графік руху такий, що всі у нормальних умовах можуть роз'їхатись. То може треба прагнути до кращого?

Опубліковано
  В 30.03.2018 в 18:20, igorgame сказав:

А ви не їздили громадським транспортом наприклад у Німеччині, Скандинавських країнах? Ну то там у великих міських автобусах, тролейбусах і у час-пік дуже мало стоячих пасажирів, а у деяких містах і взагалі заборонено стояти! Ну і якщо двоє захочуть розійтись, то теж проблеми будуть, конструкції ні чим не відрізняються від наших, навіть Богдан ще і просторішим буде але там графік руху такий, що всі у нормальних умовах можуть роз'їхатись. То може треба прагнути до кращого?

Показати  

:160: аха.....коли вже те краще у нас наступить? є якісь конкретні дати:0032:

Опубліковано
  В 30.03.2018 в 09:26, ForZa сказав:

Ну ви ж про це написали і зауважили, то означає що є діло, ви ж іншого не навели у приклад :)

 

 

Спитаю ще раз - ви були на заводі і бачили як збирають наші тролейбуси? Так от скажу вам, що там зараз стоїть такий конвеєр і покрасочна станція які є одиниці у Європі, а це означає, що все збирають і роблять по технологіх MAN, Mersedes... а це вже зовсім відрізняється якістю і порівняння Мерса з Ланосом тут вже не проходить! Ну і мало хто з лучан знає, що обладнання змінено на заводі і там випускають конкурентну продукцію, а тому і луплять свої "порівняння"

Показати  

відкрили лінію айземан? здається вона закрита стоїть. 

а як збирали років 10 тому я бачила на власні очі.навіть брала в цьому безпосередню участь на фарбувальній дільниці. 

про яку високу технологію може йти мова. коли голий метал в маслі бруді часто досить в іржі жіночки вручну протирають ганчірками з розчинником. а це основа основ. від цього залежить, як потім триматиметься все лакофарбове покриття

 

 

 

Опубліковано
  В 30.03.2018 в 19:54, lanima сказав:

про яку високу технологію може йти мова. коли голий метал в маслі бруді часто досить в іржі жіночки вручну протирають ганчірками з розчинником. а це основа основ. від цього залежить, як потім триматиметься все лакофарбове покриття

Показати  

Якщо таке є, то фарба мала б злізти в перший же рік роботи. Але тррлейбуси їздять вже більше 5 років і не видно, щоб іржа виходила назовні.

Опубліковано

Думаю це той випадок, коли альтернативи луцьким тролейбусам справді немає. Єдине, якщо міськрада купуватиме ці апарати, то по суттєво завищених цінах. Інакше ніяк. Це вже не переробиш. Петрусь так заробляє. От зараз гуляє по фейсбуках інфа, що амери передають нам два океанські катери з крутим тюном і можливостями за 5млн. баксів штука. Але ніхто їх вже пару років не забирає, бо заводик петруся лєнінська кузня кліпає річний катерок з скромними характеристиками "Гюрза М" за 25-30 млн. баксів. Це сввятая святих - захист національного товаровиробника. Їх у нас, дякуючи владі, вкрай мало, тож маємо носити їх на руцях і віддавати останнє, бо хто як не ми і вони теж як не як.

Опубліковано
  В 30.03.2018 в 20:28, romaxa11 сказав:

Думаю це той випадок, коли альтернативи луцьким тролейбусам справді немає.

Показати  

Альтернатива є. Але краще залишити гроші на місці.

 

  В 30.03.2018 в 20:28, romaxa11 сказав:

Єдине, якщо міськрада купуватиме ці апарати, то по суттєво завищених цінах

Показати  

Якщо при владі залишиться укроп(не дай Бог), то куплять щось інше, аби не Богдан.

Опубліковано
  В 30.03.2018 в 20:28, romaxa11 сказав:

Думаю це той випадок, коли альтернативи луцьким тролейбусам справді немає. Єдине, якщо міськрада купуватиме ці апарати, то по суттєво завищених цінах. Інакше ніяк. Це вже не переробиш. Петрусь так заробляє. От зараз гуляє по фейсбуках інфа, що амери передають нам два океанські катери з крутим тюном і можливостями за 5млн. баксів штука. Але ніхто їх вже пару років не забирає, бо заводик петруся лєнінська кузня кліпає річний катерок з скромними характеристиками "Гюрза М" за 25-30 млн. баксів. Це сввятая святих - захист національного товаровиробника. Їх у нас, дякуючи владі, вкрай мало, тож маємо носити їх на руцях і віддавати останнє, бо хто як не ми і вони теж як не як.

Показати  

Ага, точноо так само з катерами, як і з двигунами до тролів, які ставили виробництва мордору.

У великих розслідувачів з радіо саобода правда вистачило мужності написати, що все таки почпли ставити електродвигуни харківського виробництва. Хоча чомусь це вони записали собі в заслуги.

Про те чия заслуга у відновленні виробництва у Харкові вони скромно мовчать 

Опубліковано
  В 30.03.2018 в 20:10, volks сказав:

Якщо таке є, то фарба мала б злізти в перший же рік роботи. Але тррлейбуси їздять вже більше 5 років і не видно, щоб іржа виходила назовні.

Показати  

ніхто не придивляється просто. іржу там видно і гарно і багато

 

Опубліковано
  В 31.03.2018 в 13:30, lanima сказав:

ніхто не придивляється просто. іржу там видно і гарно і багато

 

Показати  

В Криму білі тролейбуси і іржу на них було б видно здалеку. Але не видно. А їм вже 7 років. 7 років щоденної експлуатації.

Опубліковано
  В 31.03.2018 в 15:12, volks сказав:

В Криму білі тролейбуси і іржу на них було б видно здалеку. Але не видно. А їм вже 7 років. 7 років щоденної експлуатації.

Показати  

іхто заглдядає на днище, чи на профілі які під підлогою, на стелі, в стінах? фарба зовні це естетика більшою мірою. головне каркас.  в моїй темі про ремонт авто можна побачити фото десятирічного богдана. саме з середини. коли іржа стане помітною зовні, всередині вже нічого не залишиться.  думаю, що така сама ситуація і з кримськими тролейбусами.

 

 

Опубліковано
  В 31.03.2018 в 17:00, lanima сказав:

іхто заглдядає на днище, чи на профілі які під підлогою, на стелі, в стінах?

Показати  

Та да. Цікаво було б заглянути всередину.

Опубліковано
  В 31.03.2018 в 15:12, volks сказав:

В Криму білі тролейбуси і іржу на них було б видно здалеку. Але не видно. А їм вже 7 років. 7 років щоденної експлуатації.

Показати  

В Криму через іх клімат машини гниють значно менше ніж у нас.

Опубліковано

Якби в нас так обслуговували б ті Богдани як в Швейцарії їхні тролі, то і їздили б по 20 чи 30 років. А так куплять швейцарські, але з нашим підходом будуть підтримувати стан "на ходу, і добре". Скільки таке прослужить?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...