Перейти до змісту

Сьогоднішня чергова ДТП


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
40 хвилин тому, Zheny@ сказано:

 

 

Ти не так живеш ,часом?

 

 

depositphotos_53830649-stock-photo-russi

Ніт. Я просто розумію що може статись будь що і будь де і параної на почві цього в мене немає.

33 хвилин тому, volks сказано:

Скандинавам якось вдається.

Там зовсім інший менталітет, я думаю що змінити наш до такого рівня - найближчих пару десятків років не реально, може і взагалі неможливо.

Опубліковано
2 минуты назад, halmer сказал:

Ніт. Я просто розумію що може статись будь що і будь де і параної на почві цього в мене немає.

Там зовсім інший менталітет, я думаю що змінити наш до такого рівня - найближчих пару десятків років не реально, може і взагалі неможливо.

Там ще і крім менталітету багато цікавого, чому варто повчитися.

Опубліковано
38 хвилин тому, Zheny@ сказано:

там якраз таки невідворотність покарання і неможливість відмазатися.

Кількість смертей в ДТП "гонщіків і єздюків" сильно зупиняє нових? Хрєн там. Так само і з покараннями, думаєш той малолєтній дєгєнєрат думав шо його хтось отмазувать буде? Нє він думав шо з ним нічого подобного не станеться він ж профі йопта.

 

  • +1 1
Опубліковано

об'єктивно там найбільш навантажений перехід у Луцьку, там або перехід зробити або там-там перенести на іншу сторону

Опубліковано (змінено)

Я колись теж був за підземні переходи, але якщо подивитись на деякі країни, то там навпаки думають якби то авто пустити тунелями, а поверху щоб люди ходили та дихали свіжим повітрям та не думали що можуть потрапити під колеса авто.

 

Змінено користувачем MACCEN
Опубліковано
6 часов назад, case_l сказал:

об'єктивно там найбільш навантажений перехід у Луцьку, там або перехід зробити або там-там перенести на іншу сторону

Ну навантажений і що? Асфальт на переході їх не витримує?

Опубліковано
5 minutes ago, romanc said:

Нагнуть Тамтам, чтоб за их счет переход выкопать.

Багато вже в Ужгороді викопали?

Опубліковано (змінено)

Люди,  які підземні переходи і навіщо? Як вони врятують від таких дій ідіотів?  Ну навантажений там перехід і що?, в звичайних умовах немає там транспортного колапсу.  А те, що малолітній гонщєг саме там наїхав на людей,  то так співпало,  не було б у тому місці пішоходів,  то були б через 200 метрів,  або трохи далі,  і дуже ймовірно,  що він всерівно в'їхав би в когось.  

Проблема не в переході,  а в тому,  що суспільство розплодило таких от дітей,  і в основному,  причиною є судова і правоохоронна системи..., також батьки.  Але основна проблема,  то висока ймовірність відмазатись,  в разі якщо спіймають,  тому і сіла та гопота за кермо. Було б невідворотнє і значне покарання за сам факт такого кермування,  то було б у рази менше подібних заїздів,  а,  отже,  набагато безпечніше на дорозі. 

 

Змінено користувачем Unknown
  • +1 3
Опубліковано (змінено)
22 минуты назад, xc90 сказал:

Багато вже в Ужгороді викопали?

Реально нет такого большого торгово-развлекательного центра. И нет улицы с тремя полосами, редко где 2. И такого интенсивного перехода тоже нет.

У нас один подземный переход с вокзала на пероны. И один надземный над жд, которым в отличии от Луцка никто никогда ни ходил, он с промзоны на рынок, но так как составы там не стоят и не огорожено, по нему не ходят.

Змінено користувачем romanc
Опубліковано
7 часов назад, MACCEN сказал:

якщо подивитись на деякі країни, то там навпаки думають якби то авто пустити тунелями,

Це рішення набагато складніше та дорожче ніж підземний перехід

9 минут назад, Unknown сказал:

Люди,  які підземні переходи і навіщо?

Фізичне розмеження транспортних потоків.

Чомусь ніхто не хоче подумати про те що фізичне розмежування працює набагато ефективніше чим купа законів які не рятують від смерті чи каліцтва внаслідок дій якихось неадекватів, накшалт цього малолітнього ублюдка.

На одному підприємстві я зіткнувся с західною системою охорони праці, де фактор транспортних потоків був названий одним з самих критичних у плані безпеки людей. І західних інвесторів не цікавила кількість законів інструкцій, якими можна підтертися,їх перш за все цікавило яким чином можна фізично розмежувати потоки, щоб зменшити до мінімума ймовірність перетину потоків людей та машин. Бо вони розуміли що саме фізична неможливість зустрітися людині та машині зменшує ймовірність нещасного випадку.

Я розумію що місто то не підприємство і не можливо зробити це у масштабах міста. Але на напружених місцях таке робити дуже варто.

  • +1 1
Опубліковано
1 минуту назад, Electronshik сказал:

Це рішення набагато складніше та дорожче ніж підземний перехід

Фізичне розмеження транспортних потоків.

Чомусь ніхто не хоче подумати про те що фізичне розмежування працює набагато ефективніше чим купа законів які не рятують від смерті чи каліцтва внаслідок дій якихось неадекватів, накшалт цього малолітнього ублюдка.

На одному підприємстві я зіткнувся с західною системою охорони праці, де фактор транспортних потоків був названий одним з самих критичних у плані безпеки людей. І західних інвесторів не цікавила кількість законів інструкцій, якими можна підтертися,їх перш за все цікавило яким чином можна фізично розмежувати потоки, щоб зменшити до мінімума ймовірність перетину потоків людей та машин. Бо вони розуміли що саме фізична неможливість зустрітися людині та машині зменшує ймовірність нещасного випадку.

Я розумію що місто то не підприємство і не можливо зробити це у масштабах міста. Але на напружених місцях таке робити дуже варто.

Или как у Париже, 30км/ч, а за 35 уже штраф.

Опубліковано
21 хвилин тому, Unknown сказано:

Проблема не в переході,  а в тому,  що суспільство розплодило таких от дітей,  і в основному,  причиною є судова і правоохоронна системи..., також батьки. 

ще й проблема в тому, що полішукам стали доступніші автомобілі 

  • Ха-ха 1
  • +1 1
Опубліковано
2 минуты назад, romanc сказал:

Или как у Париже, 30км/ч, а за 35 уже штраф.

@romanc хіба що програмно обмежити можливість автомобіля перевищувати швидкість у межах міста. Бо людина то по своїй натурі є мавпа і її не будуть зупинячти якісь обмеження. А так, дави на гашетку, але більше ніж 30-40кмм не вижмеше бо програма каже ніззя.

Опубліковано
2 minutes ago, Electronshik said:

Це рішення набагато складніше та дорожче ніж підземний перехід

Це рішення (машини опустити) - єдине, після якого люди не будуть перебігати дорогу. Думаєш, після появи підземного переходу усі проблеми зникнуть? Проти людської природи не попреш, а Луцьк лише виключно дегенеративним совєцьким плануванням магістралей такий проблемний. Будь яке європейське місто з такою ж кількістю населення навіть не чуло про такі проблеми, які ми маємо.

3 minutes ago, case_l said:

@Unknown от забрали перехід біля 5-тої школи  під мостом і тепер там нікого не збивають  

Так, паркани - то є щастя.

2 minutes ago, case_l said:

ще й проблема в тому, що полішукам стали доступніші автомобілі 

Звичайно, автомобіль заслуговують лише лучани в третьому поколінні:)

Інша справа - зробити (законодавчо) так, що людина 10 разів подумає перед купівлею автомобіля. В нас зараз - купуй все, на що вистачає грошей і катайся досхочу.

1 minute ago, Electronshik said:

@romanc хіба що програмно обмежити можливість автомобіля перевищувати швидкість у межах міста. Бо людина то по своїй натурі є мавпа і її не будуть зупинячти якісь обмеження. А так, дави на гашетку, але більше ніж 30-40кмм не вижмеше бо програма каже ніззя.

Думаєш, французи далі втікли від мавп?

  • +1 1
Опубліковано
8 минут назад, Electronshik сказал:

@romanc хіба що програмно обмежити можливість автомобіля перевищувати швидкість у межах міста. Бо людина то по своїй натурі є мавпа і її не будуть зупинячти якісь обмеження. А так, дави на гашетку, але більше ніж 30-40кмм не вижмеше бо програма каже ніззя.

Если бить денежным кнутом, ко всему приучается.

Опубліковано
8 хвилин тому, xc90 сказано:

Звичайно, автомобіль заслуговують лише лучани в третьому поколінні:)

Інша справа - зробити (законодавчо) так, що людина 10 разів подумає перед купівлею автомобіля. В нас зараз - купуй все, на що вистачає грошей і катайся досхочу.

місто було побудоване без врахування такої кількості автівок

Опубліковано
2 хвилин тому, romanc сказано:

Если бить денежным кнутом, ко всему приучается.

мабуть законотворці зайняті більш важливішими питаннями зараз 

Опубліковано
3 minutes ago, case_l said:

місто було побудоване без врахування такої кількості автівок

Імхо, дивлячись, що мати під поняттям "місто": двори - точно не передбачали, дороги - вміститься ще декілька поколінь "полішуків" (лише десь до 10 є "вузьких" місць по місту, але постояти в тягнучці, коли купив прекрасний пепелац - чому б і ні). Через такий перекос між дворами і дорогами і маємо ту ситуацію, де щовечора машини туляться по зеленим зонам, зате зранку з шиком виїжджають на широку дорогу.

Опубліковано
46 хвилин тому, Unknown сказано:

Проблема не в переході, 

І в ньому теж.

На роботу є немісцева людина. То от вона каже, що там з мосту і розганятися не потрібно. Просто гарненько так котишся. І є ж памороки, які ще й газку додають!

А тепер уяви. Якийсь тролейбус чи вантажівка, щось сталося із гальмами, чи просто ожеледиця і він не може спинитися. і його з мосту так су-у-у-у-у-у-не а там що? А там перехід!  А перед переходом машини. Та умовна кілька тонна вантажівка стукне в зад легковушку, яка в свою чергу зачепить людей.

 

І тут теж люди винні і суспільство?  (глобально так, не вдаючись в філософію, бо так за вуха все можна притягнути) .

 

А згадай но ДТП там само влітку. де батько з сином їхали в Кадіку, і  розверталися, а довбойоб на БМВ в них влетів. Влетів - бо він довбойоб, бо летів, не дотримуючись швидкісного режиму, з мосту. Прижав педальку. Ігнорував сигнал світлофору. Того світлофору - що перед переходом!

 

То ще хтось вважає, що там нічого робити не потрібно??

 

 

  • +1 2
Опубліковано
1 час назад, romanc сказал:

Нагнуть Тамтам, чтоб за их счет переход выкопать.

там ніби порт в свій час підписував зробити підземний перехід, але про це всі благополучно забили забули

  • +1 1
Опубліковано
52 хвилин тому, Electronshik сказано:

@romanc хіба що програмно обмежити можливість автомобіля перевищувати швидкість у межах міста. Бо людина то по своїй натурі є мавпа і її не будуть зупинячти якісь обмеження. А так, дави на гашетку, але більше ніж 30-40кмм не вижмеше бо програма каже ніззя.

Штрафи творять чудеса!

А там камер на 1кмІ все воно справно працює. перевищив - ввечері вже з картки спишеться!

Он на днях чувак розказував, як проїхався по місто "с вєтєрком"  на 2000+ грн. В "дію" ввечері прилетіло!

А ще, до штрафів. Треба додавати покарання палкою. По сраці!  Сильно. Щоб сісти не міг днів 3. Не кажучи про "за кермо"!

  • Подобається 1
  • +1 2
Опубліковано
22 хвилин тому, Arden сказано:

там ніби порт в свій час підписував зробити підземний перехід, але про це всі благополучно забили забули

пішов у небуття той, хто обіцяв це виконати. Разом з ним і обіцянка

  • +1 1
Опубліковано
1 час назад, Zheny@ сказал:

Штрафи творять чудеса!

Нажаль не для всіх. Тому ж мажору що летів у Харкові, ці штрафи як чашка кави.

Хіба що штрафи робити прогресивними, в залежності від доходу. 

Колись дивився передачу про розробку автопілотних систем для авто. Так там йшла така думка: коли автопілотні системи стануть досконалими, уряди підуть на те щоб заборонити людям керувати автомобілем. Бо якщо проаналізувати причини ДТП то виявиться що переважна більшість ДТП відбулась з вини людини.

2 часа назад, xc90 сказал:

Думаєш, французи далі втікли від мавп?

Та ні. Всі недалеко від мавп втекли. Просто там вже мавп видресировали а тут ще ні. Бо тут дресировщики геть про батога забули.

 

  • +1 2

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...