Перейти до змісту

Їзда накатом - на нейтралці чи на передачі?


sergkots

Рекомендовані повідомлення

Як правильно та як економно?

Тема звісно лише для власників механічної коробки.

Вхідна інфа:

Езда "накатом" - пережиток прошлого или возможность сэкономить бензин?

https://www.drive2.ru/b/1058421/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 180
  • Створено
  • Остання відповідь

Є безліч авторитетних видань, які давно цю тему розжували.

Перевірити можна на авто з механікою, у якого бортовий показує миттєву витрату пального (категорично не рекомендується робити це безпосередньо водію).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 минуту назад, sergkots сказал:

Тема звісно лише для власників механічної коробки.

На автоматі накатом теж показує нульовий розхід. Чи "їзда накатом" - це тільки їзда на нейтралці?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на механіці при їзді на нейтралці падає практично чуть не до 0.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, gigant сказал:

на механіці при їзді на нейтралці падає практично чуть не до 0.

а у мене на нейтралці і на гальмуванні двигуном однакові цифри :(

можливо при гальмуванні двигуном подача бензину не припиняється... х.з.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, Savage сказано:

На автоматі накатом теж показує нульовий розхід. Чи "їзда накатом" - це тільки їзда на нейтралці?

Можна і автомат включити в обговорення. Хоча я особисто лише в режимі драйв їжджу. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, gigant сказано:

на механіці при їзді на нейтралці падає практично чуть не до 0.

А на передачі буде 0.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, sergkots сказал:

Хоча я особисто лише в режимі драйв їжджу. 

Аналогічно.

І при цьому спостерігаю таку картину: коли котишся на драйві - стрілка розходоміра падає на нуль. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Savage сказано:

Аналогічно.

І при цьому спостерігаю таку картину: коли котишся на драйві - стрілка розходоміра падає на нуль. 

Так і має бути - в сучасних двигунах паливо не подається, коли гальмуєш двигуном чи їдеш накатом на передачі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 хвилин тому, Savage сказано:

Чи "їзда накатом" - це тільки їзда на нейтралці

Інтернети пишуть що так, бо накат на передачі - це термін "гальмувати двигуном".

Але я вважаю, що накат - це обидва варіанти, так як в обох випадках автомобіль рухається по інерції від відданої раніше двигуном потужності.

 

Хто пише, що витрати пального при накаті на нейтралці і передачі майже однакові, вказуйте свої авто і двигуни, бо це цікаво.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 минуты назад, host1303 сказал:

Інтернети пишуть що так, бо накат на передачі - це термін "гальмувати двигуном".

Але я вважаю, що накат - це обидва варіанти, так як в обох випадках автомобіль рухається по інерції від відданої раніше двигуном потужності.

 

Хто пише, що витрати пального при накаті на нейтралці і передачі майже однакові, вказуйте свої авто і двигуни, бо це цікаво.

 

40 минут назад, St@S_ сказал:

а у мене на нейтралці і на гальмуванні двигуном однакові цифри :(

можливо при гальмуванні двигуном подача бензину не припиняється... х.з.

ок!

Авео 1,5 2008р.в. механіка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, St@S_ сказано:

можливо при гальмуванні двигуном подача бензину не припиняється

це може бути глюком БК

 

На бензинових двигунах на мінімальних обертах із закритою заслінкою палива якраз і має споживатись більше, бо повітря надходить мало, а оберти потрібно підтримувати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В сучасних двигунах з системою роздільного впорскування (форсунки) при гальмуванні двигуном подач палива припиняється, відбувається т.з. продування циліндрів. А оберти підтримуються інерцією авто через ввімкнену КПП. Тоді паливо не витрачається. А при спуску на нейтралці оберти двигуна підтрумуються спалюванням палива.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

при т.з. економії не забувайте про безпеку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Saddy сказал:

при т.з. економії не забувайте про безпеку.

а при чому тут безпека?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, vaz75 сказано:

а при чому тут безпека?

На нейтралці не можна спускатись з гір, лише на передачі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Saddy сказано:

при т.з. економії не забувайте про безпеку.

Теж правильно. У США в багатьох штатах є "no-coasting on a downgrade law", тобто їхати накатом по схилу заборонено законом. Це прописано в ПДР і карається штрафом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не скажу як в сучасних авто (потрібно курити мануал, але не думаю що щось змінилось на гірше), а вже в ВАЗ 2105 було так зване ЄПХХ котре при накаті вимикало подачу пального при відпущеному акселераторі і обертах овер 1600 і вмикало при падінні обертів до 1200.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, sergkots сказал:

На нейтралці не можна спускатись з гір, лише на передачі.

Якщо в цьому сенсі, то так, але ж ми говоримо про економію "гальмуванням двигуном", тут навіть вища безпека, бо менше ймовірності блокування коліс при різкому гальмуванні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, vaz75 сказано:

Якщо в цьому сенсі, то так, але ж ми говоримо про економію "гальмуванням двигуном", тут навіть вища безпека, бо менше ймовірності блокування коліс при різкому гальмуванні.

Ще певно не втикати на комп'ютер а дивитись за дорогою.

@Saddy Що мав на увазі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, sergkots сказал:

Ще певно не втикати на комп'ютер а дивитись за дорогою.

 

Тю, хто так робить?..

Чекай, зупинюся і відпишу :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не знаю, який саме накат мав на увазі ТС - на передачі чи на нейтралці.

але з статті, на яку він дав лінк:

Цитата

давайте проясним: "езда накатом" – это движение автомобиля на нейтральной скорости.

.......

стиль езды «накатом» весьма небезопасен. Ведь по-сути, вы можете попасть в неуправляемый занос.

я в своєму пості мав на увазі саме накат на нейтралці.

адже прихильники накату вимикають передачу навіть на спусках (накат буде більший), про нейтралку взимку я взагалі мовчу.

ну і як писали вище - постійне спостереження за миттєвою витратою на екрані БК - дивіться за дорогою.

по економії при накаті на передачі - моє імхо -

припустимо їде авто по дорозі (рівна чи горбиста неважливо), розігнався до певної швидкості, далі пустив авто накатом на передачі. так проїхав 500 м з нульовою витратою пального. але при цьому його швидкість настільки зменшилася, що йому необхідне прискорення і тоді він авто масою 1500 кг змушений розігнати від 50 км/год. до дозволеної швидкості на даному відрізку дороги. а при цьому спалиться більше пального, ніж він зекономив.

при русі по пагорбах це ще більш недієво, бо авто треба розганяти та підіймати під гору.

з практики найбільш економний стиль водіння на дальні дистанції (траса, та й місто теж в принципі) - рух зі стабільною "крейсерською" швидкістю (залежить від об'єму та потужності двигуна) без гальмувань та непотрібних розгонів, в ідеалі навіть без перемикання передач, врубав 5-ту та йдеш собі непоспішаючи.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись мав голфа 1,6 дизеля на ручці. Доводилось постійно їздити по 100 км в день і вирішив навчитись економній їзді. Проводяться навіть чемпіонати економічної їзди, почав читати, шукати інформацію, пробувати. Для себе визначив найекономніший стиль - стабільна швидкість на 5-й передачі, я тримав 80 - тоді не доводилось гальмувати перед селами та розганятись потім. Передачі не вимикав ніколи, гальмування планував заздалегідь та старався робити це максимум двигуном. Повороти на максимально можливій та безпечній швидкості - щоб потім витрачалось мінімум палива на розгін. 

Дуже сильний вплив на витрати мав стан дорожнього полотна - ями, неякісний асфальт (крупнозернистий) це все збільшувало витрату пального. Колись на трасі Луцьк = Рівне зміг добитись витрати 3,1 л/100 км. Паспортні 3,9 легко вкладався на більшості доріг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Saddy , коли я говорив, що часто користуюсь накатом (на нейтралці), я мав на увазі саме в місті, а не на трасі. І то, малось на увазі не просто, як ти описав, котитись до останнього ( а потім розганятися), я мав на увазі, що я завжди аналізую дорожню обстановку впереді (чи то кільце, поворот, світлофор (червоне), помало рухаючі автівки) і зазделегідь пускаю авто в накат, а не жму на газ до останнього, а потім різко гальмую. 

А на трасі, якщо їду 90-110 (зараз так зазвичай їжджу, не швидше), то приближаючись до населеного пункту, не жму до останнього ( а перед самим знаком гальмую до дозволених 60), а за метрів 500, а то і більше, пускаю авто в накат (на передачі), саме за цю відстань авто встигає скинути швидкість до дозволеної. Або, якщо використовується круїз, тупо кнопкою "мінус" швидко переводжу показник швидкості з 90 на 60 і авто саме скидає поступово швидкість.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їду накатом (на нейтралці) тільки коли кінчився бензин і треба докотитися до заправки :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...