Перейти до змісту

«Укрпошта» провела ребрендинг


Basil

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
1 година тому, jack74 сказано:

це якщо трек маєш нормальний. А якщо китайський, то й бот не допоможе :)

 

 

Китайський трек? 

  • Відповідей 70
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
5 годин тому, Oli сказано:

Так в чому проблема? Що бот пише?

Бот пише: "Відправлення надійшло до відділення зв’язку", але реально на відділенні цієї посилки немає.

Опубліковано

Кілька місяців нічого не отримував на Укрпошті, а сьогодні був приємно здивований. Раніше кидали в поштову скриньку папірець із повідомленням про посилку, а сьогодні у Вайбер прийшло повідомлення, щоб забрав у відділенні і вказаний номер телефону, за яким можна замовити доставку.

Однозначно позитив.

Опубліковано

Не так давно відправили мені посилку з Києва, в четвер. В п'ятницю зранку дивлюсь по треку, посилка вже в Луцьку на головному відділенні. Ну думаю заберу. Хрен там... Забрав в вівторок ввечері, 4 рази ходив (раз в п'ятницю ввечері, раз в понеділок і два рази в вівторок, зранку і ввечері). По треку в  п'ятницю вона вже була на 16-му відділенні. Розігнати всіх нах і нових понабирати. Сидить дві курки за склом, одна посилки перебирає, до неї не підходь, а друга обслуговує клієнтів як вагітний таракан совається(((((((((((((((

Опубліковано
Дата Індекс Місце виконання операції Країна Операція
23.10.2018 11:40:00 xxxxx м.Одеса Україна Відправлення прийняте
23.10.2018 16:43:14   м.Одеса Україна Надходження на сортувальний центр
24.10.2018 09:06:56   ТЕРМIНАЛ Україна Надходження на сортувальний центр
25.10.2018 08:24:21   м.Львів Україна Надходження на сортувальний центр
26.10.2018 03:06:20   м.Ужгород Україна Надходження на сортувальний центр
27.10.2018 05:34:04   м.Львів Україна Надходження на сортувальний центр
28.10.2018 23:03:56   м.Луцьк Україна Надходження на сортувальний центр
29.10.2018 09:00:57 xxxxx м.Луцьк Україна Відправлено до точки видачі/доставки
29.10.2018 10:42:00 xxxxx м.Луцьк Україна Відправлення у точці видачі/доставки
Опубліковано
22 годин тому, Oli сказано:

Китайський трек? 

так, коли посилка з Китаю і трек в нестандартному (китайському) форматі, без букв.

 

12 годин тому, Віталій СК сказано:

Кілька місяців нічого не отримував на Укрпошті, а сьогодні був приємно здивований. Раніше кидали в поштову скриньку папірець із повідомленням про посилку, а сьогодні у Вайбер прийшло повідомлення, щоб забрав у відділенні і вказаний номер телефону, за яким можна замовити доставку. Однозначно позитив.

Перші повідомлення від укрпоштівського бота я почав отримувати ще в травні 2017го, теж зрадів, "клас, нарешті і вони до прогресу докарабкались", але повідомлення йшли десь до кінця 17-го... Далі, в 18-му знов почали просто дзвонити, іто час-від-часу

Опубліковано

Мені часом здається, що в нас дві різні Укрпошти: для тих, хто отримує, і для тих, хто відправляє. Мінуси, звісно ще є, куди без них, але видно, що діло зрушилось, компанія розвивається, змінюється на краще. Я прям вболіваю за них :)

Міжнародка зазвичай за один-три дні вже на експорті, а найбільші затримки вже на сортуваннях в аеропортах і митниці. А коли минулого року були страшні різдвяні затримки по США, Укрпошта надала додаткові знижки для відправлень в ту сторону. Ну і, звісно, радує особистий кабінет: і знижки є, і повністю контролюєш всі дані, і без черги обслуговуєшся. Нарешті термінали з'явились для оплати карткою, термопринтери для адресних ярликів і CN22.

Радує постійний зв'язок з користувачами. Нарешті є сторінки в соцмережах, де можна оперативно отримати відповіді, нікуди не телефонуючи. Дівчата з відділу експорту постійно моніторять "настрій" постійних відправників: що змінити, що не влаштовує, де найважливіші проблеми. Мені особисто писали на мило, щоб отримати фідбек по кабінету. Нещодавно відкрили в одній групі дискусію стосовно можливого майбутнього сервісу страхування строків доставки. Власне по тим дискусіям на фейсбуці і їхнім реакціям мені здається, що в Укрпошти є величезний ентузіазм і купа ідей.

Але не все робиться швидко, і не все від них залежить. Тим більше важко з тими працівниками, що звикли до старих стандартів, не хочуть працювати і вчитись, через що і складається погане враження про пошту, бо ж ми якраз із цією останньою ланкою і контактуємо.

Після останньої акції Нової пошти "Розкривайте пакунок, ми його перепакуємо за ваші гроші, а потім напишем, що товар не оглядався" я остаточно переходжу на пересилання Укрпоштою Експрес. Бо мені нерви дорожчі за тих кілька днів різниці в строках доставки.

Опубліковано
18 годин тому, sasha2008lk сказано:

В п'ятницю зранку дивлюсь по треку, посилка вже в Луцьку на головному відділенні.

 

18 годин тому, sasha2008lk сказано:

По треку в  п'ятницю вона вже була на 16-му відділенні.

 

 

???

 

посилки привозять у мішках, його ще треба розпакувати і посортувати посилки  в тому мішку

Опубліковано
4 хвилин тому, Oli сказано:

посилки привозять у мішках, його ще треба розпакувати і посортувати посилки  в тому мішку

На Новій пошті чогось зранку в Луцьку - вечором забрав на відділенні. А тут три дні розпаковували мішок, якщо суботу і неділю не рахувати.

Опубліковано
3 годин тому, sasha2008lk сказано:

На Новій пошті чогось зранку в Луцьку - вечором забрав на відділенні. А тут три дні розпаковували мішок, якщо суботу і неділю не рахувати.

 

Так привозять після 14:00 , яке зранку?

Да і забрати лише після 14:00 можна

 

Типу того...

IMG_20181109_175302.jpg.5a4d714eff14a4c101606059d36103c6.jpg

Опубліковано
33 хвилин тому, halcogen сказано:

УкрПошта в черговий раз зворотню доставку загубила. Карма в них така? Чи руки з жопи ростуть? Є відчуття що все таки справа в руках..

 

Чекаю з китаю посилку, а сьогодні сказали що буде доставляти МістЕкспрес, в поштомат у відділенні Приватбанку   :)

Опубліковано
2 хвилин тому, Oli сказано:

Так привозять після 14:00 , яке зранку?

Да і забрати лише після 14:00 можна

Може й так, але не 3 дні. Якщо порівнювати з Новою поштою, то 4 дні, бо та в суботу працює. Сьогодні забирав на Укрпошті посилки з Китаю, без проблем, відразу знайшли, 5 хв. зайняло. Надіюсь, що так буде надалі, може вони й виправляться.

Опубліковано

Сегодня забирал посылку с китая на УкрПочте. Мандец полный. Какого то хера, вместо 5 того отделения ( которое указано на посылке ) это жд вокзал, приехало на 20тое - это Ровенская. Вот скажите как можно перепутать :) так ещё и нахамили. :) люблю УКРПОЧТУ. 

Опубліковано
1 година тому, DarkMonk сказано:

Сегодня забирал посылку с китая на УкрПочте. Мандец полный. Какого то хера, вместо 5 того отделения ( которое указано на посылке ) это жд вокзал, приехало на 20тое - это Ровенская. Вот скажите как можно перепутать :) так ещё и нахамили. :) люблю УКРПОЧТУ. 

Можливо індекс не відповідав адресі, в мене таке було, шлють у відділення, що належить вашому адресу, не залежно від індексу, що ви вказали.  На моє питання відповіли : люди часто не знають номер свого відділення, тому орієнтир адреса. 

Опубліковано
В 9 ноября 2018 г. в 20:47, NeoN сказал:

Можливо індекс не відповідав адресі, в мене таке було, шлють у відділення, що належить вашому адресу, не залежно від індексу, що ви вказали.  На моє питання відповіли : люди часто не знають номер свого відділення, тому орієнтир адреса. 

И индекс и адрес, не менялся у меня в профиле более 5 лет :) И почему-то раньше все было нормально, присылали на 5тое отделение, а в этот раз накосячили. Да был ещё один замечательный раз, когда прислали на почту ( та что на площади Воссоединения ) пришёл туда, а мне говорят Вы посылку уже получили и подпись показали в журнале (разумеется не мою) . Долго с ними разбирался, подключал " нужных людей " т.к. Посылка была дорогая ,таки отдали паскуды.

  • 10 місяців потому...
Опубліковано

"я пачєму врєдний бил?! - патамушта у мєня вєласіпєєєда елєктросамоката нє била!©

почьтальйон Пєчькін

 

Цитувати

34691048_1759305380782775_5156932606280859648_n.png?_nc_cat=1&_nc_oc=AQk9uihJfmnb27uok0XBNNuPJYT2gjMvvddewGqPQqsvIWUGPNaApHTpbZSCtKRQLvg&_nc_ht=scontent.fiev13-1.fna&oh=b22bb723e6216f6348e83752c47c20e6&oe=5E33109BУкрпошта

20 вересня о 13:01 

Прискорюємо наших кур'єрів парою коліс 
Укрпошта розпочала тестування електросамокатів для кур’єрської доставки!

Хочемо зробити цей процес максимально зручним і для клієнтів, і для працівників пошти. Тим більше, що електротранспорт не наносить шкоди екології та дозволяє вирішити проблему втрати часу кур’єрами у заторах 
Самокати, які ми тестуємо, можуть розвивати швидкість до 60 км/год, та витримують навантаження до 150 кг. За них дякуємо нашому партнеру Citrus.ua.

Спойлер

 

P.S. Впізнали тестувальника наприкінці відео? ;)

Спойлер

 

 

 

... квадракоптерами вже доставляють, да...

Опубліковано

"боротьба за клієнта" по-укрпоштівськи! :) 

 

Відправка посилок та листів через «Укрпошту» подорожчає

Цитувати

«Укрпошта» з 1 січня 2020 року підніме тарифи на відправку посилок і кореспонденції в середньому на 12,5%.

Національний оператор поштового зв'язку «Укрпошта» з 1 січня 2020 року в зв'язку з прогнозованим зростанням мінімальної зарплати в Україні підніме тарифи на універсальні поштові послуги в середньому на 12,5%, зокрема, на відправлення посилок і письмової кореспонденції.

Як повідомив УНІАН керівник компанії Ігор Смілянський, відповідне рішення ухвалила на своєму засіданні 3 вересня Національна комісія з питань регулювання зв'язку та інформатизації (НКРЗІ). «Підвищення в середньому на 12,5% із 1 січня 2020 року. Це (рішення Нацкомісії - УНІАН) дає можливість нашим клієнтам заздалегідь передбачити відповідні видатки в своїх бюджетах на 2020 рік», - сказав Смілянський. Також керівник «Укрпошти» зазначив, що зарплатний фонд виробничого персоналу компанії становить 70% усіх видатків, а після зростання мінімальної зарплати ці видатки зростуть, у зв'язку з чим виникла необхідність переглянути тарифи в бік збільшення. «Тому ми повинні реагувати на політику держави, щоб зберігати робочі місця й не порушувати норми законодавства. Навіть після підвищення тарифів «Укрпошта» залишиться одним із найдоступніших поштово-логістичних операторів із нормальною доставкою та нормальною ціною», - підкреслив керівник компанії. Як повідомляв УНІАН, у першому кварталі 2019 року «Укрпошта» отримала 221,4 млн гривень чистого прибутку проти 295,2 млн гривень чистого збитку в першому кварталі 2018 року. У липні «Укрпошта» заявила про необхідність збільшити тариф на доставку пенсій, без чого вона відмовиться доставляти пенсії з 1 січня 2020 року.

Довідка УНІАН.

«Укрпошта» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України і є національним оператором поштового зв'язку в країні.

Підприємство надає понад 50 видів послуг через 12 тис. відділень по всій Україні. Штат компанії налічує близько 76 тис. співробітників. «Укрпошта» щорічно здійснює обробку та доставку споживачам понад 240 млн поштових відправлень, 16 млн посилок і відправлень із оголошеною цінністю, 15 млн переказів, а також доставляє понад 83 млн пенсій.


Смілянський вважає, що покращивши лише функціонал сайту укрпошти та змінивши голотип вже можна й ціни піднімати??? А на відділеннях нехай все так і лишається??? ну-ну...

Опубліковано
53 хвилин тому, jack74 сказано:

Укрпошта розпочала тестування електросамокатів для кур’єрської доставки!

Ну а чо, кльово. Якраз по сезону транспорт.

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

В Укрпошти я б не сказав що по Україні ціна велика, доставка кур'єром до дверей 12 грн.

Так само й відправка в США наприклад пів кілограма до 300 грн.

 

У пошти є вже багато конкурентів тому ціни не будуть суттєво зростати на мою думку.

 

А от від доставки пенсій пошта не відмовіиться це хороший кусок прибутку для них, томц це блеф, що будуть відмовлятись.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

«Укрпошта» з січня збільшить тарифи на міжнародні відправлення

Цитувати

З січня 2020 року АТ "Укрпошта" підвищить тарифи на міжнародні відправлення в кількох категоріях.

Про це повідомляється на сайті поштового оператора.

"Змінюється вартість доставки дрібних пакетів до країн Зони 1 та Зони 3: для відправлення масою до 250 грамів зростає на 0,25 долара, а від 250 грамів до 2 кілограмів — на 0,5 долара", - зазначили в Укрпошті.
Тобто для відправлень з урахування збору за рекомендований статус (цей збір не змінюється) та ПДВ, фінальний тариф до сплати без знижок становитиме: на дрібні пакети вагою 0-250 г - від 6 дол. до 6,3 дол., вагою 250-500 г - від 11,4 дол. до 12 дол. Підвищення становитиме 3-5% (тарифи вказані у дол. США без ПДВ).
Щодо посилок масою від 10 кг, змінюється тариф лише для чотирьох країн: Велика Британія, Канада, Росія та США.
Водночас, як наголосили, вартість доставки до країн Зони 2 залишається незмінною.
Крім того, Укрпошта знайшла можливості не змінювати тарифи на ключових напрямках та продуктах доставки на експорт з України і зберегти програму накопичувальної знижки.

Спойлер

Taryfy_na_mizhnarodnu_dostavku_zminy_z_01_01.2020_new-1.thumb.jpg.1329c06514f0abcb2b1cbe0eb6868b20.jpg

 

"Тарифи" на сайті "Укрпошти"

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...