Перейти до змісту

Церква і інакшодумці


Гість Zibers

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 113
  • Створено
  • Остання відповідь

соры за синтаксис бо сижу з комуныкатора а укр. мови нема

багато писати небуду.

выдповым на деякы запитання

що до питання Некто на рахунок того щоб в щось повырити треба докази - так насправды мены завжди треба докази бо вырити в щось нереальне (це стосуэться релыгыы)

до чого ти там згадав про мобыльны телефони ы выру в щось я нерозумыю але ми це упустимо це неважливо

а ще забув выра в радыохвилы це вже до чого ми тут ныби про релыгыю роворимо а не про фызику але ы ми це упустимо бо питань було багато але по темы мало

на рахунок фыльму так вын мены сподобався ы хоч до того я невырив в релыгыю ы бога в цылому пысля його перегляду став невырити усе быльше

на рахунок людей лохыв ы аферу здаэться я ж ныкого неназивав лохами я просто сказав що це э афера столыть а пыд розводом можна розумыти багато що

я тепер зрозумыв позицыю romaxu11 ы чого вын так пыдтримуэ цю тему

на рахунок священникыв я практично нычогонемаю але деяких повбивав би

у поряднысть твоых родичыв священникыв romaxa11 я повыру через те що час раныше був не той що зараз ы тоды недумали аби собы быльше увырвати

ы нерозумыю чому ми вчепились в християнсво як то быльше релыгый неыснуэ з ыы церквами

думаю що тему справды можна переносити у флейм бо уже починаэться чорт зна що

romaxa11 +1 за настойчывость

тепер я зрозумыв твою позицыю бо великий вплив я так зрозумыв мали родичы

але це все не значить що я выдступив выд своых поглядыв на релыгыю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Есть три типа священников: веселые, хитрые и вредные.

Веселые - это православные священники, потому что все время поют. Венчают - поют, отпевают - поют.

Хитрые - это католические священники, потому что всех женят, а сами не женятся.

А вредные - это еврейские священники, потому что отрезают там, где и так коротко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

то чому дві тисячі років тому коли виникло християнство (народився ісус христос)

Не путайте теплое с мягким плз :)

Христианство как религия зародилось гораздо раньше :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось я мікс не зрозумів..

Так коли виникло християнство? Можна почути твою версію?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щас, християнсво виникло не з вигадок, а з достовірних фактів, як і кожна релігія, тільки тут таке питання :

1. Чи вірно трактували ті факти, ті особи які придумали релігію.

2. Чи в праві замовчувати факти які відомі Ватикану ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а нету моей или не моей версии...

Сопсно сама вера в приход мессии утвердилась по крайней мере еще с VI в. до н.э.

Монотеизм же реально существовал в I в. до н. э. — I в. н. э. в учениях, развившихся на библейской почве.

Так что христианство существовало и до рождения христа...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а нету моей или не моей версии...

Сопсно сама вера в приход мессии утвердилась по крайней мере еще с VI в. до н.э.

Ну якщо бути геть точним, то ще в едемському саду Бог сказав Єві що від неї (від жінки) народиться месія. Це бо перше пророцтво про Христа за тисячі років до Його народження.

Монотеизм же реально существовал в I в. до н. э. — I в. н. э. в учениях, развившихся на библейской почве.

Так что христианство существовало и до рождения христа...

Так, монотеїзм був ЛИШЕ в юдейського народу.

"Слухай Ізраїль, Господь Бог твій Бог Один є". Це те, що постійно повторюють правовірні юдеї й досі. "Шма Ізраель..."

А от як може бути ХРИСТиянство без ХРИСТА, я ніяк зрозуміти не можу.

А ось і перша згадка про християн в Біблії (їх так вперше почали називати) 30-40 років після Христа.

Дiї.11:26 І збирались у Церкві вони цілий рік, і навчали багато народу, і в Антіохії найперш християнами названо учнів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Історична неувязка. Релігія існувала до Христа. Під Месію могла попасти любий "целітель", пару удачних факторів, лапші на вуха, в ітозі маємо те що маємо.

"ще в едемському саду Бог сказав Єві що від неї (від жінки) народиться месія. Це бо перше пророцтво про Христа за тисячі років до Його народження."

Давай не про Єто ! Бо генетично НЕМОЖЛИВО щоб в однієї пари були ВСІ набори хромосом (раси, група крові). + тлумачення Нострадамуса, також можна крутить як завгодно...тому кому це вигідно.

"Опен йор майнд"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а нету моей или не моей версии...

Сопсно сама вера в приход мессии утвердилась по крайней мере еще с VI в. до н.э.

Монотеизм же реально существовал в I в. до н. э. — I в. н. э. в учениях, развившихся на библейской почве.

Ошибочка,монотеизм существовал гораздо раньше и не только на библейской почве.

1.Индуистская ветвь-вайшнавизм.Монотеистическая религия.Первое упоминание(письменное) более 5000лет назад.

2.Древние славяне.Не скажу сейчас по времени,но у них тоже был монотеизм.Единый Бог-Род.

3.Ну и конечно же иудаизм,о котором уже Габриель написал.

По поводу мессии.Мессии нисходят к нам периодически.Либо это лично Бог,в каком либо обличье,либо его посланники.Об мессиях и причинах их прихода описывается во всех священных писаниях.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По поводу мессии.Мессии нисходят к нам периодически.Либо это лично Бог,в каком либо обличье,либо его посланники.Об мессиях и причинах их прихода описывается во всех священных писаниях.

Цитати в студію пліз.

жест что нада на картінко

2503200705.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дивіться у сучасне, на минуле немам чого озиратись

У СВЯТИХ ПЕТРА І ПАВЛА КЛЮЧІ ВІД РАЮ, У ОТЦЯ ВОЛОДИМИРА — ВІД КЛАДОВИЩА?

30.04.2008 17:47 | http://www.viche.lutsk.ua ДЖЕРЕЛО

ворота кладовища

Чи перебуває гіркополонківське кладовище у приватній власності і чи можна закопати покійника без дозволу місцевого священика?

Кілька тижнів тому помер мешканець села Гірка Полонка (що неподалік Луцька) Олександр Никитюк. Тіло покійного родичі вирішили поховати на місцевому кладовищі. Коли траурна процесія наблизилася до воріт цвинтаря, раптом виявилося, що шлях до викопаної могили закрито. На замок.Хтось із присутніх сказав, що ворота зачинив місцевий священик – отець Володимир, котрий начебто вважає себе мало не єдиним господарем гіркополонківського кладовища. За мить біля воріт з'явився і священик. При вході на цвинтар він затіяв суперечку з рідними покійного та отцем Василем.– Хоронити чоловіка ми запросили іншого батюшку, із сусіднього села Баєва, – пояснює дружина покійного Марія Никитюк.Саме це і не сподобалося отцю Володимиру. Свого часу, коли місцеві мешканці обрали його депутатом Гіркополонківської сільської ради, він нібито претендував на приватизацію тамтешніх кладовища та храму. За словами Марії Никитюк, отець Володимир Присяжнюк на сесії сільської ради озвучив свій намір, в якому, щоправда, сільські обранці йому відмовили, мотивуючи тим, що сільський цвинтар та церква все-таки належать громаді.– Дай волю отцю Володимиру і дозволь йому приватизувати кладовище, то заради грошей померлих там будуть хоронити стоячи, – обурюються тамтешні жителі.За словами селян, вони не пригадують такого, щоб будь-коли раніше їхнє сільське кладовище зачиняв будь-хто на замок. Проте віднедавна ключі від воріт місцевого цвинтаря тримає у себе отець Володимир.Вісім років тому Володимир Присяжнюк перебрався у Гірку Полонку, де став настоятелем тамтешнього храму. З тих пір він і намагається встановлювати свої правила. Зокрема після обрання депутатом місцевої ради отець Володимир вирішив ще й приватизувати будинок, який на території храму звели місцеві селяни. Щодо самих селян, то у переважній більшості випадків вони майже ніколи не наважувалися перечити новоспеченому представнику церкви і зазвичай саме його запрошували хоронити своїх родичів та близьких. Тож чотири роки служіння у тамтешній церкві отець Володимир вже звик до такої безумовної покірності.Звик і тому й цього разу зачинив ворота на кладовище. Обурився, що Никитюки наважилися запросити іншого священика – отця Василя. А скандал біля воріт сільського кладовища завершився тим, що рідний брат покійного пригрозив отцю Володимиру, і той змушений був усе ж таки відчинити замок на воротах. – Якщо не віддаси ключів, то я тебе самого… у ту яму… – попередив тоді священика обурений чоловік.Зчинивши привселюдний скандал, отець Володимир все ж таки змушений був відступити... І, звісно, ключі він віддав. Хоча пізніше, голосно обурюючись, начебто почав ображати отця Василя, обзиваючи його косооким...…Олександра Никитюка того дня таки поховали, причому саме на гіркополонківському цвинтарі. Однак за кілька хвилин потому ворота сільських могилок знову виявилися закритими на замок, а ключі від нього забрав отець Володимир.Кілька разів поспіль ми намагалися зустрітися із Володимиром Присяжнюком. Але біля храму вдалося поспілкуватися лише із його сусідкою Василиною Павлівною Щегельською. Літня жінка розповіла нам, що теж має клопіт із священиком, оскільки той зневажає деякі правила добросусідства. За її словами, під чужим парканом церковний служитель порозкладав зняті із кладовища хрести та металеві огорожі і чомусь не реагує на сусідські претензії та зауваження. У відповідь на ці претензії отець Володимир телефоном пояснив, що Василина Павлівна йому особисто їх не висловлювала. Однак шістдесят років тому, коли на місці гіркополонківського храму був влаштований зерновий склад, саме ця жінка там збудувала свої хлів та інші господарські споруди практично на людських кістках. – Де знаходиться її садиба, було місце поховання монахів, – каже отець Володимир.Згаданий конфлікт біля кладовища Володимир Присяжнюк пояснює по-своєму і каже, що ключі від цвинтаря зазвичай перед похованням селяни беруть у нього. Оскільки рішенням сільської ради доручено саме йому відповідати за благоустрій та прибирання сільських могилок. – Кладовище перебуває під опікою Михайлівської, тобто нашої церкви. Але я не заперечую, коли на ньому хоронять покійників і п'ятидесятники, і свідки Єгови, – пояснює священик.За його словами, саме під його керівництвом на місцевому цвинтарі зробили благоустрій та навели порядок, зокрема пофарбували паркан. З тих пір, мовляв, ключі від цвинтаря постійно знаходяться у відповідальних за порядок. Никитюки, мовляв, про це теж добре знали, а тому повинні були звернутися за ключами до отця Володимира. А щодо священика із Баєва, отця Василя, то цього разу, мовляв, цей служитель церкви прийшов у сусіднє село хоронити, але навряд чи так само допустив би, аби у селі Баїв звершив такий обряд, наприклад, отець Володимир...А начебто одному Богу моляться…

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дивіться у сучасне, на минуле немам чого озиратись

У СВЯТИХ ПЕТРА І ПАВЛА КЛЮЧІ ВІД РАЮ, У ОТЦЯ ВОЛОДИМИРА — ВІД КЛАДОВИЩА?

30.04.2008 17:47 | http://www.viche.lutsk.ua ДЖЕРЕЛО

ворота кладовища

Чи перебуває гіркополонківське кладовище у приватній власності і чи можна закопати покійника без дозволу місцевого священика?

Кілька тижнів тому помер мешканець села Гірка Полонка (що неподалік Луцька) Олександр Никитюк. Тіло покійного родичі вирішили поховати на місцевому кладовищі. Коли траурна процесія наблизилася до воріт цвинтаря, раптом виявилося, що шлях до викопаної могили закрито. На замок.Хтось із присутніх сказав, що ворота зачинив місцевий священик – отець Володимир, котрий начебто вважає себе мало не єдиним господарем гіркополонківського кладовища. За мить біля воріт з'явився і священик. При вході на цвинтар він затіяв суперечку з рідними покійного та отцем Василем.– Хоронити чоловіка ми запросили іншого батюшку, із сусіднього села Баєва, – пояснює дружина покійного Марія Никитюк.Саме це і не сподобалося отцю Володимиру. Свого часу, коли місцеві мешканці обрали його депутатом Гіркополонківської сільської ради, він нібито претендував на приватизацію тамтешніх кладовища та храму. За словами Марії Никитюк, отець Володимир Присяжнюк на сесії сільської ради озвучив свій намір, в якому, щоправда, сільські обранці йому відмовили, мотивуючи тим, що сільський цвинтар та церква все-таки належать громаді.– Дай волю отцю Володимиру і дозволь йому приватизувати кладовище, то заради грошей померлих там будуть хоронити стоячи, – обурюються тамтешні жителі.За словами селян, вони не пригадують такого, щоб будь-коли раніше їхнє сільське кладовище зачиняв будь-хто на замок. Проте віднедавна ключі від воріт місцевого цвинтаря тримає у себе отець Володимир.Вісім років тому Володимир Присяжнюк перебрався у Гірку Полонку, де став настоятелем тамтешнього храму. З тих пір він і намагається встановлювати свої правила. Зокрема після обрання депутатом місцевої ради отець Володимир вирішив ще й приватизувати будинок, який на території храму звели місцеві селяни. Щодо самих селян, то у переважній більшості випадків вони майже ніколи не наважувалися перечити новоспеченому представнику церкви і зазвичай саме його запрошували хоронити своїх родичів та близьких. Тож чотири роки служіння у тамтешній церкві отець Володимир вже звик до такої безумовної покірності.Звик і тому й цього разу зачинив ворота на кладовище. Обурився, що Никитюки наважилися запросити іншого священика – отця Василя. А скандал біля воріт сільського кладовища завершився тим, що рідний брат покійного пригрозив отцю Володимиру, і той змушений був усе ж таки відчинити замок на воротах. – Якщо не віддаси ключів, то я тебе самого… у ту яму… – попередив тоді священика обурений чоловік.Зчинивши привселюдний скандал, отець Володимир все ж таки змушений був відступити... І, звісно, ключі він віддав. Хоча пізніше, голосно обурюючись, начебто почав ображати отця Василя, обзиваючи його косооким...…Олександра Никитюка того дня таки поховали, причому саме на гіркополонківському цвинтарі. Однак за кілька хвилин потому ворота сільських могилок знову виявилися закритими на замок, а ключі від нього забрав отець Володимир.Кілька разів поспіль ми намагалися зустрітися із Володимиром Присяжнюком. Але біля храму вдалося поспілкуватися лише із його сусідкою Василиною Павлівною Щегельською. Літня жінка розповіла нам, що теж має клопіт із священиком, оскільки той зневажає деякі правила добросусідства. За її словами, під чужим парканом церковний служитель порозкладав зняті із кладовища хрести та металеві огорожі і чомусь не реагує на сусідські претензії та зауваження. У відповідь на ці претензії отець Володимир телефоном пояснив, що Василина Павлівна йому особисто їх не висловлювала. Однак шістдесят років тому, коли на місці гіркополонківського храму був влаштований зерновий склад, саме ця жінка там збудувала свої хлів та інші господарські споруди практично на людських кістках. – Де знаходиться її садиба, було місце поховання монахів, – каже отець Володимир.Згаданий конфлікт біля кладовища Володимир Присяжнюк пояснює по-своєму і каже, що ключі від цвинтаря зазвичай перед похованням селяни беруть у нього. Оскільки рішенням сільської ради доручено саме йому відповідати за благоустрій та прибирання сільських могилок. – Кладовище перебуває під опікою Михайлівської, тобто нашої церкви. Але я не заперечую, коли на ньому хоронять покійників і п'ятидесятники, і свідки Єгови, – пояснює священик.За його словами, саме під його керівництвом на місцевому цвинтарі зробили благоустрій та навели порядок, зокрема пофарбували паркан. З тих пір, мовляв, ключі від цвинтаря постійно знаходяться у відповідальних за порядок. Никитюки, мовляв, про це теж добре знали, а тому повинні були звернутися за ключами до отця Володимира. А щодо священика із Баєва, отця Василя, то цього разу, мовляв, цей служитель церкви прийшов у сусіднє село хоронити, але навряд чи так само допустив би, аби у селі Баїв звершив такий обряд, наприклад, отець Володимир...А начебто одному Богу моляться…

Ви б навели ще коментарі до цього матеріалу, які опубліковані на сайті. А також опублікували вибачення авторки статті в наступному номері. Перефразуючи класика, пораджу: "Не читайте по утрам газету Віче і зокрема Олену Мороз".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Какіє благородние, что топором голову рубаєм і кровушку папіваєм.

Це голова Іоана Предтечі , якому відрубали голову за наказом царя Ірода за його проповідування .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це голова Іоана Предтечі , якому відрубали голову за наказом царя Ірода за його проповідування .

І паделом йому за язик воздалось.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене в селі батюшка до дівчаток чіпляється. Також крав рибу на базарі. І що далі?

Службу він нормально проводить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так... про що тут мова?

може про ваші гріхи поговоримо?

припиняємо ці балачки не по темі обговорення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У нас два по всем наyкам,

Hо ботаникy мы знаем на пять.

Два по всем наyкам,

Hо ботаникy мы знаем на пять -

Пока живы pастаманы из глyбинки -

Вавилонy бyдет не yстоять ©БГ :D

щоб дотумкати різницю між ватиканом і вавилоном + раннім християнством/іудаїзмом, філософією/політикою, вірою/забобоном, злом/дурістю, блазнюванням/убогістю і т.д., і т.под., доведеться-таки собі вчити матчасть. й інших закликаю. а то лолимо тут культурне інетство :) своїми релігієзнавчими та історичними версіями "по колу". ;) ганьба та рішучий бій невігластву - в мені, в тобі, і в кожному! ура, товаріщі! (гучні оплески 3,14 хв)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У нас два по всем наyкам,

.....

Вавілон згадала...там досить цікаве різблення по каменю, опис деяких досить цікавих наукових речей.. але для більшості це релігійна тематика, а для декого , хто постить тут - зовсім те що існувать не повинно :D

пост мой - надоело бросатца вирізками з кніг, ібо пости режут, РО бросают і за чела нормального не счітают :)...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...