Юріч Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 19:40 #26 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 19:40 12 минуты назад, sergkots сказал: Добре п’є. Цей погано п'є)) http://www.carexpert.ru/models/renault/Scenic_Grand/tech/renosc-2012l15.htm
natalka) Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 19:58 #27 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 19:58 З 2010 року йдуть вже Viano замість Vito. Дорогі...
romaxa11 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:05 #28 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:05 У мене була Вітка 99 року в оригінальному пасажирі - була десь півроку лазєйка ще за Кучми що поприганяли трохи пасажирів. От так вона тут і з'явилась. Дуже комфортна і прохідна машинка. Підвіска дуже комфортна, споживала до 7,5 літра. Маленька і зручна навіть в місті. Продав бо ржавіла і шкода було постійно вкладати в покраску, а на ржавілій серце боліло їздити. На рахунок новіших Віто, в пасажирах на них практично ніхто не їздив, думаю просто бомба. По Мерсах є ще R-клас - красиві, потужні тачки. Якраз з 2010 року виробництва можна вкластись в вказану суму.
vaz75 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:07 #29 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:07 1 час назад, Zheny@ сказал: Мерс то є мерс. А якщо оригінальний пасажир, а не переробок, то тим паче. 15-17доларів за Мерседес? В оригінальному пасажирі? 5-ти річний? Ет навряд чи.
sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:11 Автор #30 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:11 9 хвилин тому, Юріч сказано: Цей погано п'є)) http://www.carexpert.ru/models/renault/Scenic_Grand/tech/renosc-2012l15.htm А як вони нашу солярку переварюють - все ж таки євро 5.
vaz75 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:11 #31 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:11 3 минуты назад, romaxa11 сказал: На рахунок новіших Віто, в пасажирах на них практично ніхто не їздив, думаю просто бомба. Я їздив - комфортна м'яка мащина. Задній привід відчувається лише взимку на поганій гумі. 5 минут назад, romaxa11 сказал: По Мерсах є ще R-клас - красиві, потужні тачки. Якраз з 2010 року виробництва можна вкластись в вказану суму. Мо хай вже Майбаха шукає?
Юріч Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:12 #32 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:12 16 минут назад, natalka) сказал: З 2010 року йдуть вже Viano замість Vito. Дорогі... Віано, це Мерседес V-Class. V-Class = заводський пасажир Vito (випускався з 1999 по 2003 рік). З 2003 року Мерседес V-Class почали випускати під іменем Viano. Ось цитата: " Mercedes-Benz Viano - семейство комфортабельных автомобилей, которые с одинаковым успехом могут быть офисом на колесах, передвижным семейным коттеджем с кухней или просто минивэном, хорошо приспособленным для вылазок на природу с горными велосипедами. В 2003 году компания DaimlerChrysler одновременно выпустила две модели, внешне похожие друг на друга как сестры-близнецы, но совершенно разные по своей сути - Vito II и Viano, которые пришли на смену семейству V-Class. Выпускают Viano в Испании на заводе "Виториа", который специально для новой модели существенно расширили. Mercedes-Benz Viano изначально задуман исключительно как комфортабельный бизнес-кар, "люксовая" пассажирская версия. И если раньше покупателям предлагался всего один тип кузова - с низкой крышей и трехметровой колесной базой, то теперь придется выбирать между короткобазной машинкой длиной 4748 мм (объем ее кузова - 4,65 куб. м), фургоном со средней базой (4993 мм) и длиннобазной версией (5223 мм), в кузове которой запросто поместятся трехметровые трубы или доски. Как и у Vito II, у Viano две колесные базы (3200 и 3439 мм), сочетания длин базы и заднего свеса, "низкая" или "высокая" крыша (здесь высота грузового отсека - почти 1,8 м, полезный объем - 6,5 куб.м). В отличие от Vito, задняя дверь не распашная двустворчатая, а подъемная – не на заказ, а в серии."
romaxa11 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:12 #33 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:12 Можна рік-два почекати і купити вже з новіших за нормальною ціною. З пасажирами на базі Т5 (мультиван, каравелла) треба бути обережним. В кого не був, то мотор вже роблений. (В моїй Вітці я такого не памятаю, ще в 99-му на моторі стояла цепура і всьо було чікі піки. Головне гімном не заправлятись. ) Там постійно якісь проблеми з моторами. Хіба кажуть від недавна почали замість ременів в мотор шестеренки пхати, от ті по ідеї мають їздити.
vaz75 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:17 #34 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:17 7 минут назад, Юріч сказал: Віано, це Мерседес V-Class. V-Class = заводський пасажир Vito (випускався з 1999 по 2003 рік). З 2004 року Мерседес V-Class почали випускати під іменем Viano. Ні. Пасажирський Vito випускаэться і до цих пір і розрахований на комерційні і корпоративні перевезення пасажирів. Viano - це преміум версія Віто з витікаючими комфортом і ціною. І так, Віано є послідовником V-класу.
yu2007 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:18 #35 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:18 2 hours ago, sergkots said: Авто хочу пригнати з Німеччини під новий закон Трохи зради на ніч )))
sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:18 Автор #36 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:18 11 хвилин тому, romaxa11 сказано: По Мерсах є ще R-клас - красиві, потужні тачки. Якраз з 2010 року виробництва можна вкластись в вказану суму. Це сума з розтаможкою й постановкою на облік. По R-класу точно не влізу.
natalka) Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:20 #37 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:20 12 минуты назад, romaxa11 сказал: ...По Мерсах є ще R-клас - красиві, потужні тачки. Якраз з 2010 року виробництва можна вкластись в вказану суму. Гарний, але дорого Реально раціональніше віано чим R з цими двома задніми сидіннями на яких навряд чи доросла людина розміститься.... Юріч, а я не те саме написала?
sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:21 Автор #38 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:21 6 хвилин тому, romaxa11 сказано: Можна рік-два почекати і купити вже з новіших за нормальною ціною. З пасажирами на базі Т5 (мультиван, каравелла) треба бути обережним. В кого не був, то мотор вже роблений. (В моїй Вітці я такого не памятаю, ще в 99-му на моторі стояла цепура і всьо було чікі піки. Головне гімном не заправлятись. ) Там постійно якісь проблеми з моторами. Хіба кажуть від недавна почали замість ременів в мотор шестеренки пхати, от ті по ідеї мають їздити. Не вийде вже рік-два чекати - сім’я збільшується + коляска. У гольф вже не вмістимось.
ISV Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:21 #39 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:21 Є нові Renault Kangoo Maxi вони теж 7 місні, за такі гроші можна купити досить свіжу 14-15 років випуску.
Юріч Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:22 #40 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:22 13 минуты назад, vaz75 сказал: Ні. Пасажирський Vito випускаэться і до цих пір і розрахований на комерційні і корпоративні перевезення пасажирів. Viano - це преміум версія Віто з витікаючими комфортом і ціною. І так Віано є послідовником V-класу. Серьога, я і не писав, що пасажирські Віто перестали випускати. Я там цитату добавив. 19 минут назад, sergkots сказал: А як вони нашу солярку переварюють - все ж таки євро 5. А хто його знає...Треба лити найкращу з того, що є))) 25 минут назад, romaxa11 сказал: По Мерсах є ще R-клас - красиві, потужні тачки. Якраз з 2010 року виробництва можна вкластись в вказану суму. Ой не впевнений http://www.mobile.de/ru/автомобиль/mercedes-benz-r-klasse/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:17200_-15_,frn:2010,dmg:false Тим паче треба вже дивитись з 2011 року...
natalka) Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:24 #41 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:24 З французами точно впишешся в бюджет, їх і на ринку багато - можна і подивитись і покататись. Але мені здається вони дуже дорогі в обслуговуванні. А в новому гранд сценіку оці всі кнопочки, куча електронніки - самалёт фіг розберешся. І там тоже два задніх малюсіньких
vaz75 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:24 #42 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:24 @romaxa11 , перестань молоти дурниці. Каравелли, Віани, R-класи нові коштують понад 50 кєврів. За 5 років навіть якщо вони знеціняться вдічі (що навряд) то це 25 кєврів. А бюджет до 17 кдоларів. Січеш?
vaz75 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:28 #43 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:28 4 минуты назад, Юріч сказал: Серьога, я і не писав, що пасажирські Віто перестали випускати. Я там цитату добавив. А, ясно, важко було зрозуміти оце 15 минут назад, Юріч сказал: V-Class = заводський пасажир Vito (випускався з 1999 по 2003 рік). А цитати ще не було, як я тобі писав.
sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:33 Автор #44 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:33 5 хвилин тому, natalka) сказано: З французами точно впишешся в бюджет, їх і на ринку багато - можна і подивитись і покататись. Але мені здається вони дуже дорогі в обслуговуванні. А в новому гранд сценіку оці всі кнопочки, куча електронніки - самалёт фіг розберешся. І там тоже два задніх малюсіньких Воно то так але чи не краще взяти трохи старішого VW чи Toyota за ці гроші. Та ще й нові дизеля зажаті екологічними нормами - це вже не старі надійні тракторці.
sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:35 Автор #45 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:35 13 хвилин тому, ISV сказано: Є нові Renault Kangoo Maxi вони теж 7 місні, за такі гроші можна купити досить свіжу 14-15 років випуску. 1. Автомат. 2. Комфорт на дальню дорогу. А Кенго все ж таки більш комерційний автомобіль.
vaz75 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:38 #46 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:38 14 минуты назад, natalka) сказал: З французами точно впишешся в бюджет, їх і на ринку багато - можна і подивитись і покататись. Але мені здається вони дуже дорогі в обслуговуванні. А в новому гранд сценіку оці всі кнопочки, куча електронніки - самалёт фіг розберешся. І там тоже два задніх малюсіньких в будь-якому з перечислених мінівенів задні сидіння неповноціні. Повноціні в мікроавтобусах (бусах).
Юріч Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:38 #47 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:38 15 минут назад, natalka) сказал: Юріч, а я не те саме написала? Ви зовсім не те написали. Ви написали, що Віано замінили Віто в 2010 році. А в реальності, і те що я написав, Віано стали паралельно випускати разом з Віто з 2003 року, як люксову версію Віто.
natalka) Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:38 #48 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:38 4 минуты назад, sergkots сказал: Воно то так але чи не краще взяти трохи старішого VW чи Toyota за ці гроші. Та ще й нові дизеля зажаті екологічними нормами - це вже не старі надійні тракторці. Не знаю точно, але чула що тойота плювала на євро стандарти і в них євро-5 мінімум з 2013 року. Треба погуглити )
lanima Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:43 #49 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:43 Не ображайте форди)) Дуже гарні і невибагливі машини. Форд турнео коннект http://otomoto.pl/oferta/ford-tourneo-connect-klimatronic-ks-serwisowa-7-osobowy-szklany-dach-ID6ywy3d.html#f5be1843a1 Форд транзит євролайн http://otomoto.pl/oferta/ford-transit-gwarancja-euroline-7osobowy-ksiazka-fv-23-ID6yrE7j.html#fde387262b
Юріч Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:43 #50 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 20:43 11 минуту назад, vaz75 сказал: А, ясно, важко було зрозуміти оце Я хотів сказати, що на грузових Віто - писалось Віто, на пасажирських V 220 (цифри в залежності від мотору). До речі в мого тестя зараз V 220 на автоматі...повний оригинальний пасажир...жре собака))
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.