Перейти до змісту

Чергова авіакатастрофа


jack74

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Прикра тенденція...

 

В Ростові-на-Дону розбився Boeing-737-800, всі загинули

%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%20%

  Цитувати

В 03.42 19 марта 2016 года на территории аэропорта города Ростов-на-Дону при повторном заходе на посадку потерпел крушение самолет Боинг 737-800, выполнявший рейс № 981 сообщением: аэр. Дубай – аэр. Ростов-на-Дону.

По предварительной информации на борту находились 62 человека - 55 пассажиров (из них 4 ребенка) и 7 членов экипажа, информация уточняется.

На месте работают оперативные группы ЮРЦ МЧС России и ГУ МЧС России по Ростовской области, аэромобильная группировка Донского спасательного центра МЧС России, пожарно-спасательные подразделения Ростовской области, бригады скорой медицинской помощи и другие экстренные службы.

Функционируют телефоны «горячей линии» МЧС России: 8 (800) 775-17-17, 8 (863) 239-99-99, для международных звонков - 8 (499) 216-55-55.

К ликвидации последствий происшествия привлечены силы и средства общей численностью более 700 человек и 90 единицы техники, в том числе от МЧС России – 500 человек и 34 единицы техники.

 

Список пассажиров и экипажа рейса № 981 сообщением аэр. Дубай – аэр. Ростов-на-Дону:

  Показати контент

 

Показати  

 

  Цитувати

Flydubai уточнила громадянство загиблих пасажирів Боїнга:

На борту літака Boeing 737-800 авіакомпанії Flydubai, який розбився в Ростові-на-Дону перебувало 44 росіянина, 8 українців, 2 громадянина Індії, 1 - Узбекистану

Показати  

 

В соцмережах і ЗМІ поширюють відео, на якому начебто знятий момент падіння... Камера встановлена на під'їзді будинку, навпроти аеродрому.

  Показати контент

якщо це правдиве відео, то літак просто падав, а не сідав

 

Перші кадри зі злітки

  Показати контент

 

Начеб-то останні переговори пілотів з диспетчерами

  Показати контент

 

  • Відповідей 112
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

В результаті авіакатастрофи Боїнгу 737-800, який виконував рейс з Дубая в Ростов-на-Дону загинули 8 громадян України

  Цитувати
Сьогодні, 10:14

За інформацією Генерального консульства України в Ростові-на-Дону в результаті катастрофи літака Боїнг 737-800, який виконував рейс з Дубай в Ростов-на-Дону, загинули вісім громадян України.

Працюють гарячі лінії:

- ГКУ (Генеральне Консульство України) в Ростові-на-Дону: +79185879993

- МЗС України +380442381657; +380442381777.

Генеральне консульство України в Ростові-на-Дону вживає заходів щодо інформування родичів загиблих у катастрофі громадян України.

Інформація станом на 10.00 год.

Показати  

Семеро дорослих і одна дитина :(

 

Опубліковано

Я коли вник в питання реально стало страшно. Короче інвестор купує літак, часто б/у, бо новий колосально дорогий, часто в кредит, бо б/у також колосально дорогий і починається його експлуатація. Літаки роблять дуже надійно, справді, але ось звичний розклад звичайного чартерного боїнга чи ейрбаса що використовується на комерційних вильотах в Україні: ранок виліт зі Львова в Хургаду, з Хургади виліт в Київ, з Києва виліт в Хургаду, з Хургади виліт в Львів, і так далі, підозрюю, що й вночі, тобто абсолютно неперервна експлуатація. тільки екіпажі час від часу змінюються. Більшість чартерів кацапські, екіпажі також, головне прибуток і відбиття бабла за літак.

Опубліковано

В России сообщили о редком природном явлении в районе крушения Boeing

 

Согласно анализу переговоров экипажа с диспетчерами, на борту не было проблем до крушения

В районе авиакатастрофы в Ростове синоптики зафиксировали так называемое "струйное течение", которое является редким природным явлением. Об этом телеканалу РБК сообщил специалист центра погоды ФОБОС Евгений Тишковец.

По словам Тишковца, погоду на момент авиакатастрофы в Ростове определяла южная периферия мощного атлантического циклона, при этом нижняя кромка облачности была на уровне 300-600 м, а скорость ветра в течение ночи на 19 марта составляла 12-14 м/с, при порывах достигая 18-19 м/с. В то же время на высоте от 600 до 10 тыс. м наблюдалось "струйное течение", в котором скорость ветрового потока обычно превышает 100 км/ч.

"В данной ситуации скорость этого ветра варьировалась от 104 км/ч на высоте 600 метров до 162 км/ч на высотах 5-7 тыс. м. Скорость ветра 104 км/ч на высоте 600 метров - это около 30 м/с, это скорость ураганного ветра. Конечно, он мог повлиять на динамику полета", - отметил Тишковец.

Как сообщает Интерфакс со ссылкой на источники, анализ переговоров экипажа Boeing с диспетчерами показывает, что проблем на борту до самой катастрофы не было. Голоса пилотов были спокойные, они не сообщали о проблемах

Напомним, МИД подтвердил гибель 8 украинцев в крушении Boeing в Ростове.

Опубліковано

romaxa11, компанія Flydubai не є російська, почитайте новини, чієї саме авіакомпанії розбився літак.

 Пишуть що були складні погодні умови, але поки що це припущення.

А щодо експлуатації, якщо ви не знаєте що таке ТО, яка його періодичність, то краще не пишіть. Якщо, наприклад, є термін у, скажемо 500 мотогодин на турбіну, після чого робляться певні операції, то туди раніше ніхто не полізе.

З цим дуже суворо, і це дотримуються всі авіакомпанії, якщо не хочуть позбутись ліцензії.

Опубліковано

Названі імена українців, загиблих в авіакатастрофі в Ростові

  Цитувати

У Ростові-на-Дону внаслідок авіакатастрофи загинула українська сім'я з п'ятирічною дитиною.

Про це УНІАН повідомили консули України.

"У списку загиблих громадян України, на жаль, вісім прізвищ: Цегельська Світлана, 1985 року народження; Цегельський Павло, 1975 року народження, Цегельський Данило, 2011 року", - сказав співрозмовник агентства.

Також серед загиблих – Жанна Андрєєва, 1991 року, Валентина Соміна, 1948 року народження, Володимир Федянін, 1980 року народження, Тетяна Кравченко, 1965 року народження, Анна Сергєєва, 1990 року.

Показати  

 

Опубліковано

З моральної точки зору думка не зовсім *морального* громадянина,хіба прізвище...

Не спешите переживать об украинцах, погибших в Боинге, — Чорновил

http://hvylya.net/news/exclusive/ne-speshite-perezhivat-ob-ukraintsah-pogibshih-v-boinge-chornovil.html

Опубліковано

Схоже, що відео, де літак просто врізається в землю, правдиве, бо з літака реально нічого більш-менш цілого не лишилося... Земля просто всіяна сміттям, і все... Літак рознесло на дрібні шматочки! Навіть складати не буде що

  Показати контент

 

відео зі злітки, уламки

  Показати контент

Щось тут десь неправда... Щоб літак почав так падати,  це ж не  за одну мить стається, це падіння мусили б помітити і пілоти, і диспетчери. Навіть якщо припустити, що пілоти і обладнання літака помилилися з висотою (хоча я такого навіть уявити не можу), то диспетчери ж мусили б бачити, що літак  не заходить на посадку, а просто падає, а на переговорах спокій...

Хоча там більше схоже на проблеми з літаком... Чи з рулями висоти, чи може тупо скінчилось паливо і він зірвався... Але це полюбому було б чути в повідомленнях пілотів, а там спокій... Певно, ті переговори - фейк

Опубліковано
  В 19.03.2016 в 14:42, jack74 сказав:

Схоже, що відео, де літак просто врізається в землю, правдиве, бо з літака реально нічого більш-менш цілого не лишилося... Земля просто всіяна сміттям, і все... Літак рознесло на дрібні шматочки! Навіть складати не буде що

Щось тут десь неправда... Щоб літак почав так падати,  це ж не  за одну мить стається, це падіння мусили б помітити і пілоти, і диспетчери. Навіть якщо припустити, що пілоти і обладнання літака помилилися з висотою (хоча я такого навіть уявити не можу), то диспетчери ж мусили б бачити, що літак  не заходить на посадку, а просто падає, а на переговорах спокій...

Показати  

 

на ФБ бачив в обговоренні скрін з якогось сайту, який відстежує польоти.

літак ішов на зниження (падав) під кутом 45 градусів, і це вже після спроби набирання висоти після чергового заходу на посадку

 

Опубліковано

версії

  Показати контент

 

Авиакатастрофу в Ростове-на-Дону смоделировали на компьютере реконструкция падения боинга в Ростове

  Показати контент

 

Два часа ада: траектория падения Boeing-738 на карте мониторинга

  Показати контент

 

Катастрофа самолета FZ981 в Ростове-на-Дону на flightradar24.com (детальный вид) Aircraft FZ981

  Показати контент

 

Опубліковано

Виявляється, той запис перемовин диспетчера і пілотів, що я прикріпляв на початку, це під час першого заходу на посадку... Вже наваяли стенограму-переклад

  Цитувати

В сети появилась стенограмма радиообмена пилотов Боинга 737-800 с диспетчерской вышкой перед уходом на второй круг. Ее перевело и опубликовало Международное консультативно-аналитическое агентство "Безопасность полетов". Подлинность не доказана, но и не опровергнута. Мы сравнили запись с уже опубликованными в Интернете кусками переговоров и склонны считать, что она реальна. Оба варианта — русский и английский (исходный) мы представляем вам. Напомним, трагедия произошла ночью 19 марта при второй попытке рейса компании FlyDubai совершить посадку в аэропорту Ростова-на-Дону при скорости ветра от 14 м/сек до 22 м/сек.

Первая попытка была прервана в 01:41 ночи и самолет ушел на второй круг. До этого момента и идет данная запись.

Переговоры по правилам международных перелетов идут на английском. Обе стороны прекрасно понимают друг друга, языковой барьер отсутствует. Судя по спокойному тону, идет обычная рутинная работа. Да, непорядок с погодой признается, но проблемной никто ситуацию не считает. Единственное, пилотов немного беспокоит ветер. Однако командир корабля уверен в себе, тон бодрый, даже пытается шутить. И никто даже не допускает мысли, что вскоре может произойти ужасная катастрофа...

Явно существует и вторая часть часть переговоров, которая пока не опубликована - это запись радиообмена при заходе на посадку во второй раз. Она может пролить на загадку трагедии. И мы продолжаем ее искать.

 

Расшифровка переговоров экипажа Боинга-737-800 с ростовскими диспетчерами (перевод)

  Показати контент

 

Показати  

 

 

Опубліковано
  В 20.03.2016 в 12:25, igorgame сказав:

Ну ось він нет - у всій "красі"! :) О-то вже брєдятина!!! :)

Показати  

Мене реально напрягає відсутність двигунів і шассі на місці катастрофи.Це фото вінтажівки,яка по обломках їхала!!!А чого бредятина?Цього борта реально вже не має,ніхто не спорить,але як він впав?А може рашка-пєрєхватчік завалив?Може по арабські не розумів,може обладнання заглючило(років по 20 тим коритам)?І вони відразу зрозуміли-ще одного збитого літака раша не потяне-це повна задніца.Ось і тягнули час,поки обломки якісь розкидали.А в цей час реальні обломки збирають,що б комісії предоставити.

Опубліковано

трішки аналізу від пілота

http://denokan.livejournal.com/138813.html

вимальовується ймовірна версія, падіння під кутом 60-70%, по причині обледеніння/збою датчиків/невірного рішення, можливо, при спробі набрати висоту.

тобто літак не просто впав, а влетів у смугу, тому усе просто розлетілось на друзки.

Опубліковано
  В 20.03.2016 в 13:00, ig_rok сказав:

шассі на місці катастрофи

Показати  

По ТБ пробиті шасі валялись, через них навіть кадр оператори будували, на фоні шасі уламки!!!

Опубліковано
  В 20.03.2016 в 17:09, igorgame сказав:

По ТБ пробиті шасі валялись

Показати  

Та я все розумію,не змогли б вони інсциніровку таку зробити.Супутники всякі,системи кодів...Але погодьтесь,який сценарій!!!

Опубліковано

Дуже цікаве відео аналізу катастрофи.

 

І дійсно якщо згадати кадри з дуже багатьох авіакатастроф то факт відсутності великих уламків просто неможливий, таке враження що боїнг віз тротил а не людей і багаж, дві години кружляв(палива там обмаль) і взриватись на хлам там просто нема чому. Згадайте як при посадці розбився літак з польським президентом і що там залтшилось, той же літак над синаєм, чи так само літак збитий кацапами над донбасом падали вони з 10 км і всеодно уламки були. А тут в Ростові таке враження що зібрали купу сміття з кількома тонами пального і підірвали щоб був вибух і шолуха. Те що боїнга і людей уже може не існувати в живих цілком можливо, але те що в ростові там де показали на смузі ніякий боїнг не падав то факт.

Опубліковано

Друзья мои, не страдайте фигней. Если алюминиевая штука врезается в асфальт на скорости 700 км в час - не будет ни гигантской воронки, ни обломков размером с дом, ни целых тел. А то этот новый очередной пароксизм конспирологии ну правда замучал уже.

ЗЫ: для особых конспирологов - стойка шасси, воронка, обломки. Остальные фото в гугле.

 
  Показати контент
 
Опубліковано

Звідки там 700км в час? Що за дурниці. При посадці швидкість 180-200км. Теж спочатку подумав, дивно що немає великих, уламків. Але кажуть, що вночі їх прибрали, бо як не-як це аеропорт. Є багато інших нюансів, і дуже хотілося б, щоб це був фейк, та люди залишились живі. Але нажаль всі факти вказують на трагедію. На рахунок теракту, сенсу було 2 години кружляти над взліткою а тоді взривати? Коли пального вже мало, терористи - дебіли? Не думаю.

Опубліковано

Навіть якщо це фейк, то люди все-одно мертві і літака вже нема... Але я не думаю, що то фейк... Так, загадок багато, але...

Відео того "аналітєга" з першого разу навіть додивитись не зміг до кінця - кривляється як паяц, та й все. Театр одного "самовлюбльонного" актора. Сьогодні дав йому шанс і додивився його "умозаключєнія" до кінця... Думка моя лише підтвердилась - кривляння перед камерою і висмоктування з пальця.

 

На рахунок доковирки, що відео з мобільника. Все правильно, якийсь охоронець сидів-чергував, побачив вибух, відмотав назад і зняв на мобільний з екрана. Як вмів, так і зробив. А на ранок, я впевнений, оригінал запису з камер було вилучено "соотвєтствующімі службамі".

По інету всюди почали кричати "там вєтєр бил, а дєрєв'я нє шевєляцца!" - скажу їм: роззуйте очі! Дерева хитаються і ще й як!, враховуючи, що вони навіть без листя.

Ще одні глазасті вумнічають "гдє тєнь ат машин і дєрєв'єв в мамєнт взрива?!" - якби джерело світла було точковим, були б тіні, а там зарево на пів-горизонту було, які тіні, та ще й на такій якості.

 

Я впевнений, що на аеродромі були камери, котрі дивляться на злітку, і які це все гарно записали, і ці записи мусять бути пред'явлені спецслужбам інших країн (принаймні, щонайменше - власнику літака), а тому якби хтіли ліпити якийсь фейк - "розбили" б Боїнг десь "в тіні".

 

Єдине, що я не можу зрозуміти, чому так мало уламків і чому "в сміття"... Пояснити тим, що "прибрали вночі, бо іншим літакам потрібна смуга", не можна. По-перше, смуга все-одно ще цілий день була закрита, бо була всипана уламками, і добре видно на відео, що йдуть пошуки, а не поспішне прибирання смуги. По-друге, при такій авіакатастрофі з іноземним літаком ніхто б такого собі не дозволив, та й аеродромів вистачає.

Але я не спеціаліст в авіакатастрофах, може й дійсно літак може так розлетітись на друзки... а тому буду чекати заключення спеціальних відповідних міжнародних комісій з розслідування катастрофи, яким Раша обов'язково надасть всі відео- і аудіозаписи.

Опубліковано
  В 21.03.2016 в 17:34, jack74 сказав:

Навіть якщо це фейк, то люди все-одно мертві і літака вже нема... Але я не думаю, що то фейк... Так, загадок багато, але...

Показати  

В новинах, на якомусь з наших каналів (не звернула уваги який саме) сказали, що Дубайська авікомпанія підтвердила факт катастрофи.

Опубліковано
  В 21.03.2016 в 07:16, Dieselsmart сказав:

Згадайте як при посадці розбився літак з польським президентом і що там залтшилось

Показати  

Згадую - літак пройшовся по деревах і тому залишились великі уламки. 

Там де псіх у гору літак направив - теж нічого не залишилось як і у Ростові.

На Донбасі вразило ракетою у двигун і на тій висоті воно все розлетілось і ще летіло і розвалювалось тому теж є великі уламки.

А от коли майже піке на швидкості і у землю з вибухом... що ви там хочете знайти і побачити???

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...