Перейти до змісту

В Україну заборонено ввозити автівки, які старші 5 років


seolutsk

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

В Україні набуває чинності екологічний стандарт "Євро-5", який забороняє ввезення з-за кордону старих автомобілів, які були випущені з конвеєра раніше 2010 року.

Про це повідомляє ТСН з посиланням на Асоціацію міжнародних автомобільних перевізників України.

"З 1 січня 2016 року ввезення автотранспортних засобів стандартів Євро-4 і нижче буде заборонено", - йдеться у повідомленні. Крім того, з 2018 року в країну буде заборонено ввезення aвтомобілів, які є нижчими стандарту "Евpo-6" (2015-2016 років випуcку), тoбто cтapші трьох років.

Посилення вимог до екологічних параметрів транспортних засобів під час ввезення в Україну вводиться відповідно до внесених змін до закону "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів" щодо колісних транспортних засобів".

Стандарт Євро-5 є обов'язковим для всіх нових вантажних автомобілів, які продаються в Євросоюзі, з жовтня 2008 року і для всіх легкових автомобілів - з 1 вересня 2009 року.

http://www.volynnews.com/news/auto/vidsohodni-v-ukrayinu-zaboroneno-vvozyty-avtivky-starshi-5-rokiv/

Опубліковано

1 вересня 2009 року і 1 січня 2016 року = 5 рокам?

Перша дата - це у Євросоюзі коли діє закон, друга - в Україні.

Опубліковано

А Європа вкурсі, що у нас жигулі 50річні катають по дорогах?

Як я розумію, основна мета данного закону - ПОСТУПОВО відмовитись від старих авто. Ключове слово ПОСТУПОВО.

Опубліковано

 

1 вересня 2009 року і 1 січня 2016 року = 5 рокам?

Перша дата - це у Євросоюзі коли діє закон, друга - в Україні.

 

Це більше ніж 5 років.

Опубліковано
 

 

Це більше ніж 5 років.

 

 

 

Ви не зрозуміли, про що мова. Аналогічний закон діє в ЄС з 1 вересня 2009 року, а у нас 1 січня 2016 року. 

75577.jpg
 
Опубліковано

Назва теми: В Україну заборонено ввозити автівки, які старші 5 років

 

А я кажу що можна ввозити авто старше 5 років!

Опубліковано

ёПодобається тенденція, якщо раніше ми відставли від Європи по введенню стандартів на 13, 9 років- то тепер лише на 3.

Опубліковано

Раніше, Олег Назаренко, генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів пояснивши, пояснив як це відіб'ється на вторинному ринку.


- З нового року набуває чинності заборона імпорту авто, що не відповідає Євро-5. А так як Євро-5 діє з вересня 2009 (модельний ряд 2010), то заборонено ввезення авто старше 5 років.


А тепер пробіжіться по сайтах типу mobile.de, або по шротам і подивіться: а є дешеві в ЄС 3-х, 4-х річні авто, які можна буде ввозити?


Найдешевші авто В ЄС в основному починаючи з 6-7-8-9 річного віку, але їх ввозити буде з нового року заборонено. Україна сама такий Закон прийняла і до європейської Директиви про Євро-5 в угоді з ЄС приєдналася.


Авто молодше 5 років навіть в ЄС коштують не набагато дешевше ніж нове (не в рази). Бажаючі: подивіться на сайтах, але ціни на авто молодше 5 років абсолютно не кульові. Це гірка правда, - впевнений Назаренко.


http://fakty.ictv.ua/ua/index/read-news/id/1568505


Опубліковано

Сео, розжовую:

в Україні вводять стандарт з 1 січня 2016 року. В Європі з 1 вересня 2009 року, але авто з Євро-5 почали виробляти раніше на декілька місяців-років, цей фактор вже залежить від автовиробника. Так ось рахуємо:

2016-2009=7 років. 7 років Карл!

 

До чого в назві теми 5 років? 

Надіюсь тепер ти зрозумів.

Опубліковано

Сео, розжовую:

в Україні вводять стандарт з 1 січня 2016 року. В Європі з 1 вересня 2009 року, але авто з Євро-5 почали виробляти раніше на декілька місяців-років, цей фактор вже залежить від автовиробника. Так ось рахуємо:

20016-2009=7 років. 7 років Карл!

 

До чого в назві теми 5 років? 

Надіюсь тепер ти зрозумів.

ОМГ) Це Ви вже доколупуєтесь. З стандартом ЄВРО-5 машина може бути і 2008 року випуску і її можна буде ввозити в Україну, але скільки таких автівок на ринку ЄС? 0,1%? Суть про те, що в основній своїй массі автівки з стандартом ЄВРО-5 з 2010 роком випуску і далі. Тому не розумію, до чого ці придирання до якоїсь там невеличкої похибки у пару відсотків.

Опубліковано

ОМГ) Це Ви вже доколупуєтесь. З стандартом ЄВРО-5 машина може бути і 2008 року випуску і її можна буде ввозити в Україну, але скільки таких автівок на ринку ЄС? 0,1%? Суть про те, що в основній своїй массі автівки з стандартом ЄВРО-5 з 2010 роком випуску і далі. Тому не розумію, до чого ці придирання до якоїсь там невеличкої похибки у пару відсотків.

Матиматика це точна наука і не важливо який процент в основному вироблених авто в 2010 чи 2015, факт залишився фактом. В країну можна ввозити авто стандартом Євро-5 не зважаючи на вік ось і все. І границя в 5 років тут ніяк не діє!

 

А доколупався той як Олег Назаренко який рахує себе спеціалістом постить Бог його знає яку інфу, а люди потім на це ведуться.

Опубліковано

Назаренко постить фігню, а НазаР виправляти мусить.)

Не в тому пролема, а в наших людях. Вони прочитають загаловок, ага 5 років, і будуть хотити та говорити "ото здобули, ото Європа". Вчора спостерігав подібне на одному із форумів.

А ти потім будиш їм клеймо вішати. 

 

Самі боремось проти не правди і тут же постимо брехню. Ось і все.

 

Той Назаренко вже і проти зняття розмитнення виступав, наче рівень продажу нових авто взагалі впаде на 0. А у людей є можливість купити сьогодні нове авто? З Європи хоч і ввезуть стареньку машину, та все ж вона буде крепша за 30 річний Жигуль... Ну, але це вже зовсім інша тема, веду я лише до того що є люди які захищають власний інтерес не дивлячись на правду.

Опубліковано

черговий дибільний закон (як з утилізацією наприклад), ми що вже в європі? (заходимо через задній прохід) Евро 5 кажете, а заправки де з Е5 пальним? Багато машин з Е5 , це блютеки , тобто нейтралізатором вихлопа виступає мочевина - багато ви бачили у Луцьку і околицях заправок з etblue? А як вони ці машини реагують на пальне стандарту евро 0 , яке продається на основній частині наших заправок? Запитайте у "топлівщиків" та "ремонтників" вони детально розкажуть як дохнуть форсунки та каталізатори з сажевими...... Короче як завжди - ніфіга непідготовлено до "новшеств" а закон вже підписали...... Складається враження що вони там всі несповна розуму........

Щоб небуло питань - сам працюю з комерційним транспортом в основній частині з фурами і євро 4-5 в мене хватає на обслуговуванні. Знаю про якість дизпалива досить щоби рахувати що при владі дибіли

Далі: а чому багато поляків, литовців їздять на Течиках та взагалі на машинах та бусах стандарту Евро 3? Вони ж у європі ніби???

Опубліковано

VovkleV, тобто, потрібно спочатку зменшити плату та податки на ввоз авто, а через місяць ввести в дію цей закон,при тому, що авто до 1000Є в Європі вже не залишиться?

скоро і до заправок діло дійде, і до підпільників.

все правильно роблять, але завжди знайдуться критики.

Вся Європа поділена на зони. на кожній зоні свої вимоги. Наприклад по всій Польщі та до Берліну можна їздити на Є-1 класі, а от Французи прискіпливі,там не меньше Є3.

а взагалі - це все образно. навіть на авто Є1 класу можна поїхати до тої ж самої Франції, тільки прийдеться оплатити додаткові послуги за старе авто (тобто замість 30Є по автобану ти заплатиш 40Є)

Опубліковано

скоро і до заправок діло дійде, і до підпільників.

все правильно роблять, але завжди знайдуться критики.

й завжди знайдутся ті, що мозком думати не хочуть. Толку з машини з євро-5 , якщо навіть для звичайних машин паливо гавняне ? Чи ти Віталька став крепко багатим що топливну систему раз в два роки повністю перебирати ? Машини з євро-0 можуть їздити на паливі євро-5 ? можуть. А машини з євро-5 можуть їздити на паливі євро-0 ? теж можуть, але не довго. То нащо та дурна мова ? 

Опубліковано

MANJAK11, я якраз і думаю, а не починаю "кричати".

 

тобто, без цього закону (от припустимо,що його немає) ніхто навіть і не звернув би уваги, що немає заправок Є5, і всі б заправлялися на ОККО чи де там ще.

введуть обмеження для заправок, введуть ще й платні дороги, придумають додаткові збори (і так ясно).

 

а взгалі,поки не буде нового митного кодексу - це все вилами по воді писано, вже і температурний мінімум в квартирі зменшили.

 

Опубліковано

MANJAK11, я якраз і думаю, а не починаю "кричати".

 

тобто, без цього закону (от припустимо,що його немає) ніхто навіть і не звернув би уваги, що немає заправок Є5, і всі б заправлялися на ОККО чи де там ще.

введуть обмеження для заправок, введуть ще й платні дороги, придумають додаткові збори (і так ясно).

 

 

то як мінімум це треба робити одночасно, чи купити авто й поставити, хай стоїть, поки євро 5 паливо скрізь не стане ? Й що значить, ніхто не звернув би уваги ? В нас мало авто на євро-5 їздять й зараз ? Й кому до того діло є ? Якщо вже пішла така пьянка й ПРИМУСОВО всіх переводять на авто євро-5, то будьте так добрі й паливо ЗАСТАВТЕ імпортерів якісне продавати, з регулярними перевірками й іншим. Хоча в любому випадку, в світі наших подій, то як знущання виглядає, люди й так пояси позатягували, а *душать* далі й далі. Це ще б можна було б зрозуміти, якби курс був 8 й доходи були тодішні, с скрипом рипом, якось можна було б ТАКІ (не наповнюючі бюджет) реформи проводити, а так, не розумію

Опубліковано

Рожеві окуляри познімайте - пороходрочери) правильно у вас все. Я прекрасно пам"ятаю коли почали піднімати питання про те щоб підвищити стандарти по паливу.......і вже мали б прийняти закон про новий стандарт, але ж схаменулись (не без участі нафтових магнатів звичайно) і відклали , так як "відєтєлі" немає  обладнання і всього іншого. Це теж саме як в фільмі назад в майбутнє: є долоріан але немає де взяти для неї палива........

правильно було б познімати усілякі удавки і дати бізнесу і людям спокій і фінансову стабільність, так як при таких фінансових показниках радить підручник єкономіки, а не набиратись кучку кредитів і роздеребанити їх........

А 100 % розтаможки я би ще зрозумів (при вартості припустимо машини у 2500 заплатити за аудюху наприклад 14 штук на виході і розбирати і ввозити її хрен зна як по запчастинах) - навіщо цей цирк панове???

Роблять вони в Києві як кіт на глині не більше.........і з тим же ефектом

якщо уж таке піклування про навколишнє середовище, то якого ххх не взятись за лісові господарства і незаконні вирубки!? Он подивітся просто по дорогах та по лісах збираючи грибочки наприклад - скільки вирубано і вирубується/крадется навіть у нас, не говорячи про Прикарпаття/закарпаття , Франківськ........З цього треба починати а не з радикального дибілізма. Можна те все зробити більш правильно і поступово - контроль вихлопу на рівні євро 3  і штрафи а не цирк з плясками на згарищі.........

Опубліковано

От цікаво, а те все, що зараз "виготовляється" на заводах васадзе і Петра Олексійовича, відповідає нормам евро 5?

Опубліковано

є там евро 4 богдан і Еталон - але спитайте на скільки там хватає тих автобусів з нашою солярою - перевізники розкажуть -  і яке воно в експлуатації

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...