Перейти до змісту

В Україну заборонено ввозити автівки, які старші 5 років


seolutsk

Рекомендовані повідомлення

пане Rock , при всій повазі - ну не в революційних настроях діло,  а в бредятині яку приймають наші кнопкодави - є набагато потрібніші і більш нагальніші справи, які потребують врегулювання та законів. А це все другорядне і на рівні цирка (типу аля ми робимо щось важливе)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В першому пості нічого не сказано про якісь вимоги Європи. Їх немає. Європі в принципі вигідно щоб хтось купляв їх беушні машинки, що фактично стимулює продаж новіших автомобілів.

Закон виключно для внутрішнього споживання. Єдина мета це максимально обмежити коло ввезених б/у автомобілів при вимогах ЄС максимально зменшити їх імпортне розмитнення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Сео, розжовую:

в Україні вводять стандарт з 1 січня 2016 року. В Європі з 1 вересня 2009 року, але авто з Євро-5 почали виробляти раніше на декілька місяців-років, цей фактор вже залежить від автовиробника. Так ось рахуємо:

20016-2009=7 років. 7 років Карл!

 

До чого в назві теми 5 років? 

Надіюсь тепер ти зрозумів.

ОМГ) Це Ви вже доколупуєтесь. З стандартом ЄВРО-5 машина може бути і 2008 року випуску і її можна буде ввозити в Україну, але скільки таких автівок на ринку ЄС? 0,1%? Суть про те, що в основній своїй массі автівки з стандартом ЄВРО-5 з 2010 роком випуску і далі. Тому не розумію, до чого ці придирання до якоїсь там невеличкої похибки у пару відсотків.

 

А може бути і 2011 року і не відповідати Євро-5 ... (Пд. Корея)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну добре,ти ще щось по темі писав ,

а такі пани як petyavaps і yu2007 і ще деякі

що по темі написали ,одні висери

Я запитав, чи вітчизняний автопром комплектує машини двигунами євро 5.

Ти написав про ліпецьку канхвєтну, фуражки і броньовик.

Що з цього має стосунок до теми, а що "висер"?

Порохоботи такі порохоботи ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

РОк, в настройках є така функція ігнор. Просто мегакруто стільки непотрібства відразу пропало.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

покупці і продавці вживаних авто готові один одному горло перегризти :(

справжні українці :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені здається, від цього закону рядовий українець тільки програє. Бо раніше у нього був вибір: старенька але якісна іномарка чи наш ТАЗ. Тепер же залишиться лише наш ТАЗ. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

покупці і продавці вживаних авто готові один одному горло перегризти :(

справжні українці :(

А все це через двох інших справжніх українців Петра і Таріела, які вже років з 15 жорстко лобіюють свій автобізнес через ось такі закони (утилізаційні податки і хто їх вводив не забули?).

Є факт: в країні з найнижчими в Європі зарплатами ціни на вживані авто найвищі. Усі нові закони, в тому числі і цей, не роблять ці ціни нижчими, а навпаки. Кому це вигідно - не треба й пояснювати.

То причому ж тут прості покупці і продавці?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлопці чого ви завились, до цього закону діяв закон євро4, але старі машини ж ввозились?

Даже я саму стару привозив 99 рік. Просто замісць 50 доларів хабара будуть требувати 100

йомайо же євро 5.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та закрийте нахер цю тему ,

і так ясно що в усьому виний вальцман ,і ліпецька хфабрика 

,набігли революціонери і похерили тему ,

требе мера попросити чоб десь поставив броньовичок і фуражки напрокат давали .

може там будуть вживу речі ревплбціониє толкать.

зрадофіли ви вкурсі що є спеціально обучені теми для для обсирання і кідання кізяками.

 

Казочки про доброго царя і поганих бояр розповідайте у іншій країні. І порох користувався високою вартісю розтаможки при власному виробництві автомобілів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлопці чого ви завились, до цього закону діяв закон євро4, але старі машини ж ввозились?

Даже я саму стару привозив 99 рік. Просто замісць 50 доларів хабара будуть требувати 100

йомайо же євро 5.

Як так? Продовжують брати хабарі? Тобто оті слогани "Жити по-новому" просто були гарними словами, а корупція й далі цвіте та пахне?

А якщо серйозно, то ця машинка 99го року розмитнювалась і ставилась на облік? Якщо так, то скільки вийшло по грошах +/- і який був двигун?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Хлопці чого ви завились, до цього закону діяв закон євро4, але старі машини ж ввозились?

Даже я саму стару привозив 99 рік. Просто замісць 50 доларів хабара будуть требувати 100

йомайо же євро 5.

Як так? Продовжують брати хабарі? Тобто оті слогани "Жити по-новому" просто були гарними словами, а корупція й далі цвіте та пахне?

А якщо серйозно, то ця машинка 99го року розмитнювалась і ставилась на облік? Якщо так, то скільки вийшло по грошах +/- і який був двигун?

 

привезив декілька гольфів 1,4 бенз. декілька смартів 99 року які були далеко не євро 4.

на митниці всі "проплати" старі діють вже декілька років. Я перевізник яку загрузку дали по таку і іду машину.

Пробував декілька раз недавати, сварився, нехотіли оформляти, затримували на декілька годин, деколи получалась.

Дуже сильно ставлять палкі в колеса коли не хоч платить.гольф виходив десь до 6тис.дол.

самарт до 3тис.Всі облік ставились без проблем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Людоньки! Я почав гуглити і нагуглив, що в усьому винувата злочинна панда:

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/5177-17

Отож Порох "ні в чьом нє уіноуат".

Правда він на той момент був міністром економічного розвитку і торгівлі, але це ж чистий збіг... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

.......яка тут взагалі мова про ЄВРО6 - "оошень смЕшно" з 18 року.... збіг кажеш - недумаю))) :mellow: "ВобСчем наворотілі по самоє ніхочю"

Мені от цікаво (хоч і незовсім ця темка) як змінятся митні ставки і ліміт по товарах наприклад з піднебесної з НР - ми ж бо тепер в "европі почті" :D

А якщо по великому рахунку виходити з покращень в Україні - то тільки почув краєшком вуха що "буде ліпше" зразу т реба насторожитись......як в темці про дешевий борщ себто дешеві авто і розтаможку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

яка тут взагалі мова про ЄВРО6

Просто Янукович був відомий "зелений", який турбувався не лише про страусів, а й про зменшення шкідливих викидів в атмосферу України.

В той же час він вірив в "долар по 8" і фінансове благополуччя пересічних українців, які без напрягів зможуть дозволити собі Євро 5 з 1 січня 2016, і Євро 6 з 1 січня 2018.

Але, як каже Рок, прийшов Парасюк і Ярош, і зробили долар по 25. І мрії Януковича не справдились :(

А що ПРорошенко? А нічого, там же ж чорним по білому "за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Весь наш луцький  автобазар гуде, що на весну 2016 року мають прийняти РОЗПІАРЕНИЙ закон про зменшення акцизу на розмитнення авто... там є пункти про зменшення акцизу на авто з малим об'ємом двигуна (до 1,5 л) в ДЕСЯТЬ разів ....
P.S.  У іншому випадку весь ринок б/в авто просто вимре, як динозаври ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...