Перейти до змісту

Мій електрощиток))


Coding

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Просто арматуру заборонено використовувати для заземлення, треба стальний прут або кутник. Це згідно ПУЕ. Здогадуєтесь чому так?

де заборонено - не знайшов, а те що пишуть - то бачив..

Опубліковано

Коли ми здавали на категорію по електробезпеці, то викладач казав що заборонено, бо ця арматура при забиванні зменшує опір заземлення.

Опубліковано

усі 16 каналів розмикають тільки фазу, або контактором, або автоматом. N - завжди залишається підключеним. Навіщо його розмикати? Вимикач у вашій кімнаті розмикає також тільки один провідник?

N - маю на увазі в якості змінної (математично), а не нульової шини. Хочу вказати що коло буде без керування якщо автомат виб’є? Чи помиляюсь, є якась хитрість?

Опубліковано

Для правильного заземлення використовують уголок не менше 50х50х4 в кількості не менше 3 шт. довжиною 3 м та зєднують іх полосою не менше 40х4.

Розміщення уголків може бути будь-яке (послідовно в один ряд або трикутником).

1. Викопуємо траншею глибиною не менше 80 см. Кувалдою забиваєм уголок, щоб залишилось 15-20 см над поверхнею.

2. Відстань між електродами (уголками) не менше 2 метрів.

3. Приварюємо полосу (надійно). Місце сварного шва промазуємо бітумною мастикою. Промазуємо добре, оскільки від цього залежить довговічність вашого контура заземлення + додатково можна обгорнути плівкою.

4. Перед тим як закопувати ОБОВЯЗКОВО потрібно перевірити опір контура заземлення спеціальним прибором. Опір повинен складати не більше 4 Ом. Якщо опір більше, вбиваємо ще один уголок.

5. До стіни біля щитка (бажано), виводимо полосу від контура і на ній приварюємо болт.

6. До щитка заводимо провід заземлення не менше 10м2 мідь або не менше 16 м2 алюміній.

Я це все рекомендую робити з власного досвіду монтажу контурів заземлення, оскільки це перевірено на практиці і підтверджено електролабораторіями.

P.S. Мене інколи просто вбивають продавці електроприборів своєю обізнаністю щодо контурів заземлення типу "Візьміть арматуру, забийте її в землю і звідти проводом приєднайте до бойлера". Це просто капец. Робіть все по правильному, оскільки це врятює вас і ваших близьких від пораження електричним струмом.

Опубліковано

Хочу вказати що коло буде без керування якщо автомат виб’є? Чи помиляюсь, є якась хитрість?

Саме так, якщо автомат спрацює від перенавантаження чи КЗ, то ввімкнути можна буде тільки вручну після усунення неполадок.

Опубліковано

Для багатожильного кабелю, щоб не підгоряла планка, та не миготіло світло, можна використовувати наконечники:

%2525D0%25259F%2525D1%252580%2525D0%2525B5%2525D0%2525BA%2525D1%252580%2525D0%2525B0%2525D1%252582%2525D0%2525B8%2525D1%252582%2525D0%2525B5%252520%2525D1%252581%2525D0%2525BA%2525D1%252580%2525D1%252583%2525D1%252587%2525D0%2525B8%2525D0%2525B2%2525D0%2525B0%2525D1%252582%2525D1%25258C.jpg

Для упорядкування кабелів - кабельканали:

Electrical-Control-Panel.jpg
Опубліковано

Для багатожильного кабелю, щоб не підгоряла планка, та не миготіло світло, можна використовувати наконечники:

Накінечники не можна, а потрібно використовувати. Тільки обжимка має бути ось така

PHiag.jpgpost-8568-0-50992000-1343302939_thumb.jpg

Опубліковано

Від відгоряння нуля на підстанції ти застрахувався контакторами, а від перевищення чи пониження напруги ?

При напрузі в однофазній мережі нижче скажем 180 В старт компресора холодильника в 50% випадків - це згоряння мотора, так як на такі струми обмотка не розрахована, мотор пралки - та сама історія.

http://axiomplus.com...dnofaznye/5846/

І вже якщо трифазна розетка а отже і трифазні прилади споживання в будинку (а крім ел. духовки це може бути і 3ф мотор - дровокол) при пропаданні однієї з фаз (згорів один із запобіжників на підстанції чи силовому трансформаторі) - мотору кердик, тому

http://axiomplus.com...ntrolya-faz/51/

Добавити, і буде по феншую.

Не сприймай як критику твоєї роботи, просто порада. Така річ як силовий щит робиться один раз, і служити повинен - вічно (якщо знаєш про що я).

Пропустив, добавлю. Відсутність накінечників при багатожильному проводі в силовому щиті - недопустимо. Зводить нанівець всю задумку (я про силову частину), так як з часом кожна ліца окислюється, контакт між жилами погіршується, опір збільшується, гранична А/мм2 зменшується і цей процес в прогресі по експоненті.

Опубліковано

Про захист думав, поки немає, але в майбутньому думаю реалізувати у прошивці захист + прийдеться поставити кілька не складних датчиків.

Занижена напруга поки мені не грозить. А от завищена часто буває

Опубліковано

І вже якщо трифазна розетка а отже і трифазні прилади споживання в будинку (а крім ел. духовки це може бути і 3ф мотор - дровокол) при пропаданні однієї з фаз (згорів один із запобіжників на підстанції чи силовому трансформаторі) - мотору кердик, тому

http://axiomplus.com...ntrolya-faz/51/

Добавити, і буде по феншую.

Щоб захиститись від пропадання фази достатньо двох магнітних пускачів з котушками на 380В і ненада ніяких реле контроля фаз за 500грн.

Опубліковано

Для захисту двигуна від пропадання фази необхідно не тільки використовувати 3 фазне реле контроля фаз за 500грн але й реле контролю напруги з термозахистом воно захистить Ваші струмоприймачі .

Котушка на 380 В лиш перевірить наявність 2 фаз з 3 х а ось від падіння напруги на 1 чи 2 чи 3 фаз не захистить.

При сучасній невідповідності напруги та струму нормам краще захистити Ваші струмоприймачі а ось Енергопостачальна організація не нестиме відповідальності від неякісних послуг.

Якість виконання монтажу залежить не тільки від якості обладнання але й від кваліфікації персоналу який виконує монтаж.

P.S. В мене 4 група допуску до і вище 1000В.

Опубліковано

То jeck Згідний. Не повіриш, наскільки лінь іноді детально описувати тривіальні ніби речі. ) Кожен для себе вирішує, як захистити своє обладнання.

P.S. Допуск такий же.

Опубліковано

Ну якщо захищатись від всього шо може бути то ще й нада подумати про захист від здвига фази, шось типу цього http://rza.org.ua/rele/read/Rele-kontrolja-naprjazhenija-i-ugla-sdviga-faz-RSNF_12.html

Опубліковано

Підкажіть як краще в розподільчій коробці з'єднувати провода (ппв 3*2,5) доброю старою скруткою чи наприклад задіяти клемні колодки?

Опубліковано

Підкажіть як краще в розподільчій коробці з'єднувати провода (ппв 3*2,5) доброю старою скруткою чи наприклад задіяти клемні колодки?

http://www.google.co...ed=0CCQQMygJMAk

перевіряв, 30 А тримає.

Опубліковано

Застосовую ВАГО 100% гарантія можна застосовувати як комбінованих з"єднань мідь + алюміній так і для однотипових з"єднань.

Є різні типи з застосуванням для провідників

- мідні 0,75 ÷ 2,5 мм2 - одножильні 1,5 ÷ 2,5 мм 2 - багатожильні (з жорсткими жилками)

- Алюмінієві 2,5 мм2 - одножильні

• Номінальна напруга: 400 В

• Номінальний струм: 24 A - для мідних провідників; 16 A - для алюмінієвих провідників;

Передбачена можливість монтування даних клем на ДІН-рейку за допомогою монтажного адаптера 773-332.

Опубліковано

Застосовую ВАГО 100% гарантія

Підкажіть як краще в розподільчій коробці з'єднувати провода (ппв 3*2,5) доброю старою скруткою чи наприклад задіяти клемні колодки?

Воно то добре, коли вразі чого можна відкрити коробку і перевірити/перещупати контакт. А що коробку під штукатурку? Особисто я використовую скрутку + зварку - на кінці роблю бульку з міді. Все це в термоусадку, а зверху трапяною ізолентою.

Опубліковано

Застосовую ВАГО 100% гарантія

Підкажіть як краще в розподільчій коробці з'єднувати провода (ппв 3*2,5) доброю старою скруткою чи наприклад задіяти клемні колодки?

Воно то добре, коли вразі чого можна відкрити коробку і перевірити/перещупати контакт. А що коробку під штукатурку? Особисто я використовую скрутку + зварку - на кінці роблю бульку з міді. Все це в термоусадку, а зверху трапяною ізолентою.

Я пропустив момент в розподільчій коробці. В себе робив скрутки 3 см і пропаював тугоплавким приппоєм. Трапчата ізоляція - і під штукатурку. Надіюсь, років з 20 послужить )

Всі клемніки добре використовувати в щитах, при вільному доступі.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...