volks Опубліковано 22 Січня, 2019 в 19:41 #101 Опубліковано 22 Січня, 2019 в 19:41 1 час назад, Barugan сказал: звичайний дизель за 4 год доїде? А чому ні? Він же не буде біля кожного стовпа ставати.
amadey777 Опубліковано 22 Січня, 2019 в 21:08 #102 Опубліковано 22 Січня, 2019 в 21:08 Цитата 35 грн 50 коп Якщо така ціна то дуже навіть норм. Бла-бла вартує 120, але і їде швидше Ранковий дизель що на 8-30 і стає скрізь є в Сапіжанці в 13й і від Сапіжанки до Львова 1година., +затримка за ковельським і у Львові ви в 14-30. [всього 6 годин маринування] Щоб вклався в 4 години з зупинок має бути Мар'янівка, Стоянів, Радехів, К.Бузька, Підзамче, Львів. А на Волиньпост погнали, фоточку нічо таку вставили з Інтерсіті
Bliksss Опубліковано 27 Січня, 2019 в 16:12 #103 Опубліковано 27 Січня, 2019 в 16:12 On 22.01.2019 at 23:08, amadey777 сказано: А на Волиньпост погнали, фоточку нічо таку вставили з Інтерсіті ось, більш реальне фото https://www.volyn24.com/news/120333-u-merezhi-pokazaly-onovlenu-elektrychku-kiverci-lviv-foto рейковий автобус - таки забрали...
volks Опубліковано 27 Січня, 2019 в 16:35 #104 Опубліковано 27 Січня, 2019 в 16:35 Електричка на неелектрифікованій лінії. Журналізди... 4 год га дерев'яній лавці. 21 століття.
jack74 Опубліковано 27 Січня, 2019 в 16:57 #105 Опубліковано 27 Січня, 2019 в 16:57 А тут в сусідній темі недавно один адепт "покращень" розпинався, що Укрзалізниця пакращується і пакращується
volks Опубліковано 27 Січня, 2019 в 17:30 #106 Опубліковано 27 Січня, 2019 в 17:30 Ну вона покращується. Точніше обновлюється як не крути. Нові тепловози, нові дизельпоїзди, нові вагони, капремонти вагонів і електропоїздів. Але не в даному випадку. Сам салон в хорошому вигляді. Але не декілька годин в такому їхати.
Ha3aP Опубліковано 27 Січня, 2019 в 18:29 #107 Опубліковано 27 Січня, 2019 в 18:29 1 година тому, volks сказано: 4 год га дерев'яній лавці. 21 століття. А скільки м"які сидіння проживуть? Тиждень? Для кого їх робити, для бидла? Не вміємо користуватись - будимо на дерев"яних лавках і в 22 столітті їздити!
case_l Опубліковано 27 Січня, 2019 в 18:30 #108 Опубліковано 27 Січня, 2019 в 18:30 Щойно, Ha3aP сказано: А скільки м"які сидіння проживуть? Тиждень? Для кого їх робити, для бидла? Не вміємо користуватись - будимо на дерев"яних лавках і в 22 столітті їздити! ідіотська логіка
Ha3aP Опубліковано 27 Січня, 2019 в 18:31 #109 Опубліковано 27 Січня, 2019 в 18:31 1 хвилина тому, case_l сказано: ідіотська логіка А що, раз в тиждень сидіння ремонтувати?
case_l Опубліковано 27 Січня, 2019 в 18:36 #110 Опубліковано 27 Січня, 2019 в 18:36 4 хвилин тому, Ha3aP сказано: А що, раз в тиждень сидіння ремонтувати? ні, треба в товарних вагонах возити
Ha3aP Опубліковано 27 Січня, 2019 в 18:38 #111 Опубліковано 27 Січня, 2019 в 18:38 2 хвилин тому, case_l сказано: ні, треба в товарних вагонах возити Ну товарний вагон, це товарний вагон. А тут чистенько, пофарбовано )
volks Опубліковано 27 Січня, 2019 в 19:23 #112 Опубліковано 27 Січня, 2019 в 19:23 49 минут назад, case_l сказал: ідіотська логіка Нічого не ідіотська. Але для приміського транспорту, а не міжміського. А взагалі згоден з Назаром. Для нашого бидла не можна нормально робити. Воно смітники і лавки в канали кидає, кущі троянд і туї краде. Про свинарник під вікнами взагалі мовчу.
case_l Опубліковано 27 Січня, 2019 в 20:55 #113 Опубліковано 27 Січня, 2019 в 20:55 1 година тому, volks сказано: Нічого не ідіотська. Але для приміського транспорту, а не міжміського. А взагалі згоден з Назаром. Для нашого бидла не можна нормально робити. Воно смітники і лавки в канали кидає, кущі троянд і туї краде. Про свинарник під вікнами взагалі мовчу. може і в тролейбусах і в маршрутках дерев'яні робити?
volks Опубліковано 28 Січня, 2019 в 05:04 #114 Опубліковано 28 Січня, 2019 в 05:04 8 часов назад, case_l сказал: може і в тролейбусах і в маршрутках дерев'яні робити? Часом є таке бажання. А ще краще окремий транспорт для нормальних людей і для бидла.
rrid Опубліковано 28 Січня, 2019 в 09:41 #115 Опубліковано 28 Січня, 2019 в 09:41 4 годин тому, volks сказано: транспорт для нормальних людей маєш гарантію якусь, що тебе туди пустять? не припускав, що твоє "бидло" за бидло вважає тебе?
rrid Опубліковано 28 Січня, 2019 в 09:48 #116 Опубліковано 28 Січня, 2019 в 09:48 On 22.01.2019 at 19:21, yurgen сказано: на сайті львівської залізниці приміській тариф на 150 км відстані - 35 грн 50 коп 17 годин тому, volks сказано: 4 год га дерев'яній лавці. 21 століття. і що ж тут не так? альтернатив вистачає, наприклад: On 22.01.2019 at 23:08, amadey777 сказано: Бла-бла вартує 120, але і їде швидше
zverexe Опубліковано 28 Січня, 2019 в 10:05 #117 Опубліковано 28 Січня, 2019 в 10:05 тільки бронювання на бла бла вже стає платним від 100км
yucore Опубліковано 28 Січня, 2019 в 10:41 #118 Опубліковано 28 Січня, 2019 в 10:41 Блін, це просто жесть. Дерев'яні лавки в вагоні, після оновлення. Це вже навіть не смішно. Але найбільше мені цікаво, що знаходяться люди, які то все підтримують. Дешево? - Дешево, питань нема, але блін, дерев'яні лавки? От після таких новин мені здається, що в нас ніколи і нічого не зміниться, як би це печально не було
volks Опубліковано 28 Січня, 2019 в 19:49 #119 Опубліковано 28 Січня, 2019 в 19:49 9 часов назад, rrid сказал: що ж тут не так? альтернатив вистачає, наприклад Дійсно, що ж тут не так... Просто в 21 ст маємо міжміський потяг з дерев'яними сидіннями. 10 часов назад, rrid сказал: не припускав, що твоє "бидло" за бидло вважає тебе? От це мені взагалі до лампочки. Є загальноприйняті норми поведінки в суспільстві. Ті, хто їх не дотримується, і називаються бидлом.
Skorpio76 Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 14:14 Автор #120 Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 14:14 Без коментарів... Чим електричка Ківерці – Луцьк лякає пасажирів
jack74 Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 15:35 #121 Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 15:35 1 година тому, Skorpio76 сказано: Без коментарів... Чим електричка Ківерці – Луцьк лякає пасажирів взагалі-то, це трохи не та "електричка", про яку тема
Basil Опубліковано 5 Травня, 2021 в 14:11 #122 Опубліковано 5 Травня, 2021 в 14:11 Не зовсім Луцьк-Львів... Маршрут регіонального експреса Львів — Чернівці подовжено до Луцька Цитувати З 6 травня поїзд № 701/702 Львів — Чернівці курсуватиме до Луцька. Це допоможе розвантажити автошляхи та зменшити затори, які утворилися через обвал автомобільного мосту в селі Гайок на автодорозі Львів — Луцьк. от тільки графік, як на мене трохи не зручний: Цитувати До Львова цей поїзд прибуватиме діючим розкладом, потім о 09:51 вирушатиме до Луцька та прибуватиме на кінцеву станцію о 14:25. Зворотно поїзд відправлятиметься з Луцька о 14:45 і прибуватиме до Чернівців о 23:14.
Basil Опубліковано 5 Травня, 2021 в 14:37 #123 Опубліковано 5 Травня, 2021 в 14:37 виявив помилку, зі Львову до Луцька віправляється в 10:22 (то в 09:51 від тільки прибуває до Львова з Чернівців). і ходить він щоденно, крім середи та четверга. ось повний графік: Цитувати Інформація за номером поїзда 702 Маршрут Номер поїзда Періодичність з початкової станції маршруту Час в дорозі Чернівці, Львів Луцьк 702 з 7/05/2021 щоденно, крім середи та четверга 8:21 Маршрут руху Станція Час прибуття Час вiдпр. Чернівці 06:04 Снятин 06:40 06:42 Коломия 07:08 07:12 Івано-Франківськ 07:58 08:02 Ходорів 08:59 09:01 Львів 09:51 10:22 Підзамче 10:33 10:35 Сапіжанка 11:14 11:15 Кам'янка-Бузька 11:20 11:21 Радехів 12:15 12:16 Горохів 12:59 13:00 Луцьк 14:25 і зворотньо: Цитувати Інформація за номером поїзда 701 Маршрут Номер поїзда Періодичність з початкової станції маршруту Час в дорозі Луцьк, Львів Чернівці 701 з 6/05/2021 щоденно, крім середи 8:29 Маршрут руху Станція Час прибуття Час вiдпр. Луцьк 14:45 Горохів 16:12 16:13 Радехів 16:56 16:57 Кам'янка-Бузька 17:49 17:50 Сапіжанка 17:55 17:56 Підзамче 18:36 18:38 Львів 18:50 19:07 Ходорів 20:01 20:03 Івано-Франківськ 21:17 21:20 Коломия 22:04 22:07 Снятин 22:38 22:40 Чернівці 23:14
volks Опубліковано 5 Травня, 2021 в 15:06 #124 Опубліковано 5 Травня, 2021 в 15:06 54 минуты назад, Basil сказал: от тільки графік, як на мене трохи не зручний: Та й 4 години трохи забагато.
romanc Опубліковано 5 Травня, 2021 в 15:48 #125 Опубліковано 5 Травня, 2021 в 15:48 38 минут назад, volks сказал: Та й 4 години трохи забагато. Та ветка самая медленная в Украине, для тепловозов ограничение 25 км/ч, а вот автобус был легче и ему можно было быстрее ехать. И ремонтировать путь не было в планах, так как грузы по тому направлению не востребованы. Это со слов железнодорожника.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.