Forever Autumn Опубліковано 18 Січня, 2017 в 16:04 #51 Опубліковано 18 Січня, 2017 в 16:04 3 часа назад, Ніна1221 сказал: Їхала буквально позавчора, то поломався і додому попала замість 20-00 в 24-00(( Читала у ФБ - він замерз і став серед поля? (((
Roma Fur Опубліковано 18 Січня, 2017 в 16:37 #52 Опубліковано 18 Січня, 2017 в 16:37 50 хвилин тому, Zevs_Isver сказано: нууу, ти ризикнув би їхати по наших дорогах (і по залізніх і по звичайних)....... ? Німеччина кажеш... а скільки там квиточок коштує з "Гамбурга" до "Мюнхена"? Ну потяг Інтерсіті+ їздить зі середньою швидкістю трошки більше як 90 км/год, значить це можливо і в наших реаліях, без модернізації і заміни колії. А яка різниця, скільки в Німеччині коштує квиток? Мабуть в Німеччині і доходи в населення не 200, а 2 000 євро, правда? В розвинутих країнах частка зарплати в собівартості продукту становить 60-70%, а в нас рідко до 30% доходить. А ціноутворення регулюється ринком. Можна встановити і 20 євро вартість квитка, але якщо буде альтернатива, то перевізник буде знижувати вартість перевезення до того моменту, поки пасажиропотік почне зростати, або ліквідує маршрут, залежно від рентабельності. Не, думаю, що нас влаштовує добу їхати в Крим. Ми надто відстала країна
yu2007 Опубліковано 18 Січня, 2017 в 17:03 #53 Опубліковано 18 Січня, 2017 в 17:03 1 hour ago, Zevs_Isver said: Німеччина кажеш... а скільки там квиточок коштує з "Гамбурга" до "Мюнхена"? Від Гамбурга до Мюнхена 800 км. А от до Берліна менше 300.
Zevs_Isver Опубліковано 18 Січня, 2017 в 17:29 #54 Опубліковано 18 Січня, 2017 в 17:29 51 хвилин тому, Roma Fur сказано: Ну потяг Інтерсіті+ їздить зі середньою швидкістю трошки більше як 90 км/год, значить це можливо і в наших реаліях, без модернізації і заміни колії. точно точно без модернізації?
Roma Fur Опубліковано 18 Січня, 2017 в 19:48 #55 Опубліковано 18 Січня, 2017 в 19:48 2 годин тому, Zevs_Isver сказано: точно точно без модернізації? Точно нову колію не будували (я про Київ-Львів). Звичайно, що щось підлатали там. Але не треба до слів придиратись. Здається, я зрозуміло попередньо висловився 2 годин тому, yu2007 сказано: Від Гамбурга до Мюнхена 800 км. А от до Берліна менше 300. Правильно, 290 км. і поїзду потрібно 2 години, значить приблизна швидкість 150 км/год А ми за дві години зі Львова в Луцьк не можемо заїхати
Zevs_Isver Опубліковано 18 Січня, 2017 в 19:50 #56 Опубліковано 18 Січня, 2017 в 19:50 1 хвилина тому, Roma Fur сказано: Точно нову колію не будували (я про Київ-Львів). Звичайно, що щось підлатали там. Але не треба до слів придиратись. Здається, я зрозуміло попередньо висловився а ти згадай стан дороги, звичайної дороги, Київ-Львів і Луцьк-Львів - відчуваєш різницю
Lisovic Опубліковано 18 Січня, 2017 в 19:55 #57 Опубліковано 18 Січня, 2017 в 19:55 8 хвилин тому, Roma Fur сказано: Точно нову колію не будували (я про Київ-Львів). Звичайно, що щось підлатали там. Але не треба до слів придиратись. Здається, я зрозуміло попередньо висловився Модернізували, причому капітально. Модернізовані дороги дозволяють рухатись зі швидкістю до 160км/год. В першу чергу роботи велися на основних магістралях, які сполучали великі міста Харків, Львів, Донецьк і т.д. По цих же дорогах і пустили інтерсіті. Навіть наш "Столичний експрес" на відрізку до Шепетівки їде зі швидкістю 100-120 км/год. А Після Шепетівки максимум 90. А по ділянці Луцьк-Львів, так там крім стану самого полотна, є і друга більш серйозна проблема, дорога з самого початку не планувалась як швидкісна, через що є велика кількість поворотів з малим радіусом, що унеможливлює рух з великою швидкістю.
itax Опубліковано 1 Лютого, 2017 в 09:12 #58 Опубліковано 1 Лютого, 2017 в 09:12 On 18.01.2017 at 7:29 PM, Zevs_Isver said: точно точно без модернізації? Електричка з Рівного до Львова розвиває швидкість 115-118 км/год. Сам заміряв. Так що все ок там із коліями.
Zevs_Isver Опубліковано 1 Лютого, 2017 в 10:00 #59 Опубліковано 1 Лютого, 2017 в 10:00 47 хвилин тому, itax сказано: Електричка з Рівного до Львова розвиває швидкість 115-118 км/год. Сам заміряв. Так що все ок там із коліями. через Мар`янівку(Горохів)?
olsad Опубліковано 1 Лютого, 2017 в 12:54 #60 Опубліковано 1 Лютого, 2017 в 12:54 Дк вона, поки ділянка електрифікована - розганяється а далі по інерції до львова котиться
itax Опубліковано 2 Лютого, 2017 в 10:20 #61 Опубліковано 2 Лютого, 2017 в 10:20 23 hours ago, biathlonfan said: Ну да. Електричка з Річного на Львів їздить через Луцьк. Навіть незважаючи на те, що лінія неелектрифікована. Написав про ту електричку просто аби зауважити, що не тільки щось іноземне типу Хюндайчиків нормально може їздити. І те, що і на наших територіях є нормальні дороги (а не тільки десь в центральній/східній Україні)
romanc Опубліковано 2 Лютого, 2017 в 11:36 #62 Опубліковано 2 Лютого, 2017 в 11:36 чуть заграничного опыта. приходилось ездить в Чехии поездом из Праги в Остраву, расстояние около 370км. В Чехии много железнодорожных перевозчиков, Чешские железные дороги, Регион Джет и др. Поезда в одном направлении могут ехать почти в одно и то же время. отличаются ценой, комфортом и условиями перевозки. Выбирал исходя из цены. цены начинались от 190кр (200грн), но в ЧЖД это цена билета только при покупке через интернет. Перевозку велосипеда предоставляют только ЧЖД, а сервис лучше у РегионДжета (в зале ожидания беспл. вайфай и кофе, при посадке выдали бутылочку воды, потом несколько раз бесплатный натуральный кофе или чай, вайфай, мультимедиа с наушниками и подают еду по ценам ниже, чем в кафешках-это большая статья дохода). Дорога занимает 3ч. 24 мин. по навигатору разгонялись до 180 км\ч. Я за конкуренцию в сфере жд перевозок.
Гість rl72 Опубліковано 14 Лютого, 2017 в 05:10 #63 Опубліковано 14 Лютого, 2017 в 05:10 До Ковеля зі Львова – рейковим автобусом 13 Лютого 2017 22:45 vidomosti-ua.com У приміському сполученні з’являться нові потяги. Відтак поїзний парк Львівської залізниці отримав додатково три рейкові автобуси. Новий потяг “Львів-Луцьк-Ківерці” замінить раніше скасований регіональний експрес “Львів-Ковель-Львів”, – повідомляє “Волинь 24“, посилаючись на прес-службу Львівської залізниці. У приміському сполученні з’являться нові потяги. Відтак поїзний парк Львівської залізниці отримав додатково 3 рейкові автобуси 620 М-003,004,025 та 2 дизель-поїзди 630М-001,002. Рейковий автобус 620 М-004 вже курсує чинним графіком поїзду №812/811 на дільниці Львів – Луцьк – Ківерці, щоденно, крім вівторка та середи. Ще один змінить вже раніше скасований регіональний експрес №704/703 із сполученням Львів – Ковель – Львів. Їздитиме у складі одного вагона із кількістю 91 місце для пасажирів. Розклад руху розробляється таким чином, щоб пасажири із Ковеля зранку прибували у Львів, а у вечері зворотно повертались до Ковеля. Нові потяги планують запровадити на маршрутах приміського сполучення вже до кінця лютого. Нагадаємо, нещодавно скасували новий залізничний маршрут Львів-Ковель-Львів.
Titan Titanovich Опубліковано 21 Червня, 2017 в 18:19 #64 Опубліковано 21 Червня, 2017 в 18:19 Добрий день. Хто в курсі зараз на рейковий автобус діє електронний квиток чи потрібно роздрукований з інтернету обмінювати в касі?
difoto Опубліковано 22 Червня, 2017 в 02:48 #65 Опубліковано 22 Червня, 2017 в 02:48 завжди діяв, донька їздила з квитком у смартфоні.
jack74 Опубліковано 22 Червня, 2017 в 04:03 #66 Опубліковано 22 Червня, 2017 в 04:03 9 годин тому, Titan Titanovich сказано: Добрий день. Хто в курсі зараз на рейковий автобус діє електронний квиток чи потрібно роздрукований з інтернету обмінювати в касі? На тому "електронному" квитку (я так розумію мова про квиток купований на сайті uz.gov.ua?) пише який він, чи треба його обмінювати в касі на нормальний, чи ні.
Titan Titanovich Опубліковано 22 Червня, 2017 в 14:27 #67 Опубліковано 22 Червня, 2017 в 14:27 11 час назад, difoto сказал: завжди діяв, донька їздила з квитком у смартфоні. Дякую) Просто на сайті УЗ в переліку поїздів на які діє електронний квиток рейкового автобуса немає, тому і запитав.
Zevs_Isver Опубліковано 22 Червня, 2017 в 15:49 #68 Опубліковано 22 Червня, 2017 в 15:49 з початку кондуктори на рейковому не мали сканерів тому і треба було обмінювати зараз може вже повидавали сканери
Victorius Опубліковано 10 Травня, 2018 в 10:15 #69 Опубліковано 10 Травня, 2018 в 10:15 Чи може хтось підказати - яка ситуація з рейковим потягом зараз: 1) курсує щодня? 2) квитки можна купити онлайн наперед? (наприклад за місяць) 3) квитки де купляти - сайт УЗ?
Basil Опубліковано 10 Травня, 2018 в 12:19 #70 Опубліковано 10 Травня, 2018 в 12:19 1 година тому, Victorius сказано: 1) курсує щодня? крім середи та четверга 1 година тому, Victorius сказано: 2) квитки можна купити онлайн наперед? (наприклад за місяць) так, максимум за 45 днів 2 годин тому, Victorius сказано: 3) квитки де купляти - сайт УЗ? УЗ, привєтбанк, ощадбанк, каса зал. вокзалу.
Yava Опубліковано 10 Травня, 2018 в 13:49 #71 Опубліковано 10 Травня, 2018 в 13:49 таки на цей потяг не за 45 днів, а тільки за 10 днів можна купити квиток
Victorius Опубліковано 1 Червня, 2018 в 09:49 #72 Опубліковано 1 Червня, 2018 в 09:49 А може хтось підказати - як розміщені місця у цьому "автобусі". А то хотів замовити 3 місця поряд (їдемо з дітьми), але схеми розміщення місць на різних сайтах відрізняються. На довідці залізничного вокзалу теж морозяться "не знаємо".
Yava Опубліковано 1 Червня, 2018 в 10:51 #73 Опубліковано 1 Червня, 2018 в 10:51 та схема, що зараз розміщена на сайті купівлі квитків від укрзалізниці вірна. booking.uz.gov.ua
yucore Опубліковано 1 Червня, 2018 в 11:56 #74 Опубліковано 1 Червня, 2018 в 11:56 1 hour ago, Yava said: та схема, що зараз розміщена на сайті купівлі квитків від укрзалізниці вірна. booking.uz.gov.ua Не зовсім, в рейковому є місця по 2є + бокові. тут же, всі місця поставлені скопом
Yava Опубліковано 1 Червня, 2018 в 12:22 #75 Опубліковано 1 Червня, 2018 в 12:22 Блін, недавно дивився була інша, правильна схема. Зараз таки знов все змішали
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.