Перейти до змісту

Енергоаудит будинків, квартир, тепловізійне обстеження


energoaydut

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Розпочинаємо прийом замовлень на проведення тепловізійного обстеження в сезоні 2015-2016!!! Замовте послугу вже сьогодні і зекономте Ваші гроші!:)

  • +1 2
  • -1 2
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Продовжуємо прийом замовлень на проведення тепловізійного обстеження в сезоні 2015-2016!!! Замовте послугу вже сьогодні і зекономте Ваші гроші! :)

  • +1 2
  • -1 2
  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Продовжуємо прийом замовлень на проведення тепловізійного обстеження в сезоні 2015-2016!!! Замовте послугу вже сьогодні і зекономте Ваші гроші! :)



  • +1 2
  • -1 2
Опубліковано

Проведені перші обстеження цього сезону для визначення засмічень і пошкоджень системи опалення (пошук тепломагістральної труби в бетонній стяжці). Якщо у Вас схожі проблеми, звертайтесь!:)

  • +1 2
Опубліковано

Продовжуємо прийом замовлень на проведення тепловізійного обстеження в сезоні 2015-2016!!! Замовте послугу вже сьогодні і зекономте Ваші гроші! :)

  • +1 2
Опубліковано

Зекономте Ваші кошти та скористайтесь нашою системою знижок:

  • При обстеження декількох об’єктів, розташованих не далеко один від одного – знижка від 10% до 50%
  • При повторному замовленні у нас (наприклад, після усунення недоліків, для об’єктивного визначення якості виконаних робіт) – знижка до 30%
  • При груповому замовленні знижка можлива на користь Вас.

http://energoaydut.jimdo.com/ Дивіться в розділі "вартість послуг"

  • +1 2
Опубліковано

Всі хто зацікавився темою тепловізійного обстеження, прошу задавати свої запитання тут на форумі, або за тел. 0509012070, або на електронну energoaydut@gmail.com Дякую.

  • +1 2
Опубліковано

Викладаю конструкцію пирога теплої підлоги. Якщо не важко поділіться будь-ласка інформацією, яку товщину кожного із шарів Ви робили! Інформація потрібна для дослідження, висновки по якому обов"язково викладу на форумі і на сайті. Дякую всім дописувачам!

П.С. Можна писати в приват

post-27632-0-78804900-1443784777_thumb.j

  • +1 2
Опубліковано

напишіть будь-ласка по правильній зборці криш, тобто є 2 поширених варіанти криш перша металочерепиця кладеться на рейкі які закріплені на крокви, а що далі думки розбігаються. і другий варіант крищи бітумна черепиця як має кластись під озб плиту і там дальше якоі товщини? що краще буде тримати тепло складений пиріг з металочерепиці чи бітумноі черепиці? криша має бути під кімнату а не горище.

Опубліковано

напишіть будь-ласка по правильній зборці криш, тобто є 2 поширених варіанти криш перша металочерепиця кладеться на рейкі які закріплені на крокви, а що далі думки розбігаються. і другий варіант крищи бітумна черепиця як має кластись під озб плиту і там дальше якоі товщини? що краще буде тримати тепло складений пиріг з металочерепиці чи бітумноі черепиці? криша має бути під кімнату а не горище.

Доброго дня! Почну із останнього питання. Дах складений із металочерепиці або із бітумної черепиці будуть однаково добре утримувати тепло в будинку, якщо під ними правильно влаштована теплоізоляція, оскільки сама покрівля виконує лише захисну функцію і ніякої ролі в теплоізоляції не відіграє, хоча можливо хтось буде буде казати, що ОСБ має нижчу теплопровідність ніж метал, це не важливо ПОВІРТЕ! Якщо цікавить власне моя думка, то для себе я вибрав метал (а конкретно металопрофіль, далі поясню чому не металочерепиця). Не буду лукавити, мені подобаються дахи із бітумної черепиці, але є в цьому матеріалі один великий мінус... Бітум руйнується під дією ультрафіолету!!! І що б мені хто не казав, що там захисний шар зверху, плюс бітум модифікований різними добавками і так далі і тому подібне, можливо й так, але ніхто мене не переконає в тому, що бітумна черепиця простоїть довше ніж метал, НЕ ПОВІРЮ НІКОЛИ!!! Чому металопрофіль а не черепиця? Відповідь проста: 1. Відмінний схід води із даху, що зводить до мінімуму ймовірність появи моху і цвілі на даху (зверніть увагу на дахи із металочерепиці. які вже простояли 5-10 років, на північній стороні найімовірніше Ви побачите не надто привабливу картину) 2. Економія, оскільки металопрофіль легше розкроїти без відходів (мова про косі відрізи на єндовах і т.д.)

Далі про утеплення: Ви написали, що покрівля кріпиться на рейки (по правильному обрешітка), які закріплені на крокви - це не правильно, обрешітка кріпиться на контробрешітку, яка в свою чергу кріпиться на крокви і тримає вітробар"єну мембрану (Strotex 1300, евробарьер) ВИКОРИСТОВУЙТЕ ТІЛЬКИ СУПЕРДИФУЗІЙНІ МЕМБРАНИ, НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПЛІВКУ!!! Далі йде шар утеплювача (мінвата), для нашого клімату достатньо буде 20 см, але це не значить 2 шари мінвати по 10см, якщо Ви застосовуєте вату в рулонах, (як це робитиму я для себе) має бути 3 шари мінвати, якщо її прижати трохи то там не буде 10 см, максимум 7-8. Останній шар мусить лягати поперек двох верхніх для перекриття швів. Обов"язково навіть якщо Ви застосували супердифузійну мембрану, між ватою і мембраною має бути продуха в 5 см, це можна зробити якщо розтягнути шпагат між кроквами прибиваючи його степлером (робота відверто напряжна і трохи займає часу, але потрібна). Після мінвати набивається дерев"яна обрешітка із рейки 30*100 мм із кроком 40-50см, я робитиму 50 і між рейками ще повставляю пінопласт 3 см товщиною. Далі іде пароізоляція (найкраще Strotex Al 90). Всі стики пароізоляції потрібно надійно проклеїти якісним скотчем і якнайщільніше пристикувати до стін (тут уже прийдеться трохи включити фантазію:), просто я ще не дійшов до цього етапу, а в неті мало інфи про цей вузол) Далі на цю обрешітку поверх пароізоляції закріплюємо металопрофіль, монтуємо гіпсокартон і радіємо, які ми молодці, що все так гарно зробили:) Удачі!:)

напишіть будь-ласка по правильній зборці криш, тобто є 2 поширених варіанти криш перша металочерепиця кладеться на рейкі які закріплені на крокви, а що далі думки розбігаються. і другий варіант крищи бітумна черепиця як має кластись під озб плиту і там дальше якоі товщини? що краще буде тримати тепло складений пиріг з металочерепиці чи бітумноі черепиці? криша має бути під кімнату а не горище.

Доброго дня! Почну із останнього питання. Дах складений із металочерепиці або із бітумної черепиці будуть однаково добре утримувати тепло в будинку, якщо під ними правильно влаштована теплоізоляція, оскільки сама покрівля виконує лише захисну функцію і ніякої ролі в теплоізоляції не відіграє, хоча можливо хтось буде буде казати, що ОСБ має нижчу теплопровідність ніж метал, це не важливо ПОВІРТЕ! Якщо цікавить власне моя думка, то для себе я вибрав метал (а конкретно металопрофіль, далі поясню чому не металочерепиця). Не буду лукавити, мені подобаються дахи із бітумної черепиці, але є в цьому матеріалі один великий мінус... Бітум руйнується під дією ультрафіолету!!! І що б мені хто не казав, що там захисний шар зверху, плюс бітум модифікований різними добавками і так далі і тому подібне, можливо й так, але ніхто мене не переконає в тому, що бітумна черепиця простоїть довше ніж метал, НЕ ПОВІРЮ НІКОЛИ!!! Чому металопрофіль а не черепиця? Відповідь проста: 1. Відмінний схід води із даху, що зводить до мінімуму ймовірність появи моху і цвілі на даху (зверніть увагу на дахи із металочерепиці. які вже простояли 5-10 років, на північній стороні найімовірніше Ви побачите не надто привабливу картину) 2. Економія, оскільки металопрофіль легше розкроїти без відходів (мова про косі відрізи на єндовах і т.д.)

Далі про утеплення: Ви написали, що покрівля кріпиться на рейки (по правильному обрешітка), які закріплені на крокви - це не правильно, обрешітка кріпиться на контробрешітку, яка в свою чергу кріпиться на крокви і тримає вітробар"єну мембрану (Strotex 1300, евробарьер) ВИКОРИСТОВУЙТЕ ТІЛЬКИ СУПЕРДИФУЗІЙНІ МЕМБРАНИ, НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПЛІВКУ!!! Далі йде шар утеплювача (мінвата), для нашого клімату достатньо буде 20 см, але це не значить 2 шари мінвати по 10см, якщо Ви застосовуєте вату в рулонах, (як це робитиму я для себе) має бути 3 шари мінвати, якщо її прижати трохи то там не буде 10 см, максимум 7-8. Останній шар мусить лягати поперек двох верхніх для перекриття швів. Обов"язково навіть якщо Ви застосували супердифузійну мембрану, між ватою і мембраною має бути продуха в 5 см, це можна зробити якщо розтягнути шпагат між кроквами прибиваючи його степлером (робота відверто напряжна і трохи займає часу, але потрібна). Після мінвати набивається дерев"яна обрешітка із рейки 30*100 мм із кроком 40-50см, я робитиму 50 і між рейками ще повставляю пінопласт 3 см товщиною. Далі іде пароізоляція (найкраще Strotex Al 90). Всі стики пароізоляції потрібно надійно проклеїти якісним скотчем і якнайщільніше пристикувати до стін (тут уже прийдеться трохи включити фантазію:), просто я ще не дійшов до цього етапу, а в неті мало інфи про цей вузол) Далі на цю обрешітку поверх пароізоляції закріплюємо металопрофіль, монтуємо гіпсокартон і радіємо, які ми молодці, що все так гарно зробили:) Удачі!:)

  • +1 4
Опубліковано

напишіть будь-ласка по правильній зборці криш, тобто є 2 поширених варіанти криш перша металочерепиця кладеться на рейкі які закріплені на крокви, а що далі думки розбігаються. і другий варіант крищи бітумна черепиця як має кластись під озб плиту і там дальше якоі товщини? що краще буде тримати тепло складений пиріг з металочерепиці чи бітумноі черепиці? криша має бути під кімнату а не горище.

Доброго дня! Почну із останнього питання. Дах складений із металочерепиці або із бітумної черепиці будуть однаково добре утримувати тепло в будинку, якщо під ними правильно влаштована теплоізоляція, оскільки сама покрівля виконує лише захисну функцію і ніякої ролі в теплоізоляції не відіграє, хоча можливо хтось буде буде казати, що ОСБ має нижчу теплопровідність ніж метал, це не важливо ПОВІРТЕ! Якщо цікавить власне моя думка, то для себе я вибрав метал (а конкретно металопрофіль, далі поясню чому не металочерепиця). Не буду лукавити, мені подобаються дахи із бітумної черепиці, але є в цьому матеріалі один великий мінус... Бітум руйнується під дією ультрафіолету!!! І що б мені хто не казав, що там захисний шар зверху, плюс бітум модифікований різними добавками і так далі і тому подібне, можливо й так, але ніхто мене не переконає в тому, що бітумна черепиця простоїть довше ніж метал, НЕ ПОВІРЮ НІКОЛИ!!! Чому металопрофіль а не черепиця? Відповідь проста: 1. Відмінний схід води із даху, що зводить до мінімуму ймовірність появи моху і цвілі на даху (зверніть увагу на дахи із металочерепиці. які вже простояли 5-10 років, на північній стороні найімовірніше Ви побачите не надто привабливу картину) 2. Економія, оскільки металопрофіль легше розкроїти без відходів (мова про косі відрізи на єндовах і т.д.)

Далі про утеплення: Ви написали, що покрівля кріпиться на рейки (по правильному обрешітка), які закріплені на крокви - це не правильно, обрешітка кріпиться на контробрешітку, яка в свою чергу кріпиться на крокви і тримає вітробар"єну мембрану (Strotex 1300, евробарьер) ВИКОРИСТОВУЙТЕ ТІЛЬКИ СУПЕРДИФУЗІЙНІ МЕМБРАНИ, НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПЛІВКУ!!! Далі йде шар утеплювача (мінвата), для нашого клімату достатньо буде 20 см, але це не значить 2 шари мінвати по 10см, якщо Ви застосовуєте вату в рулонах, (як це робитиму я для себе) має бути 3 шари мінвати, якщо її прижати трохи то там не буде 10 см, максимум 7-8. Останній шар мусить лягати поперек двох верхніх для перекриття швів. Обов"язково навіть якщо Ви застосували супердифузійну мембрану, між ватою і мембраною має бути продуха в 5 см, це можна зробити якщо розтягнути шпагат між кроквами прибиваючи його степлером (робота відверто напряжна і трохи займає часу, але потрібна). Після мінвати набивається дерев"яна обрешітка із рейки 30*100 мм із кроком 40-50см, я робитиму 50 і між рейками ще повставляю пінопласт 3 см товщиною. Далі іде пароізоляція (найкраще Strotex Al 90). Всі стики пароізоляції потрібно надійно проклеїти якісним скотчем і якнайщільніше пристикувати до стін (тут уже прийдеться трохи включити фантазію:), просто я ще не дійшов до цього етапу, а в неті мало інфи про цей вузол) Далі на цю обрешітку поверх пароізоляції закріплюємо металопрофіль, монтуємо гіпсокартон і радіємо, які ми молодці, що все так гарно зробили:) Удачі!:)

:0155: Прийдеться прочитати 3 рази, щоб краще зрозуміти, глюк борди... :0155:

  • +1 2
Опубліковано (змінено)

:0155: Прийдеться прочитати 3 рази, щоб краще зрозуміти, глюк борди... :0155:

Шановний. Не будьте наївним. За ці поради люди беруть не малі гроші. А ви, як "добрий самаритянин", роздаєте їх на ліво і на право.

Можливо це у Вас така політика роботи, але все ж таки раджу замислитися над цим.

Бо де-які тут пишуть що Ви дорого берете за свої послуги, а для ВЛАСНОГО дому провести енергоаудит зі спеціалістом і якісним обладнанням іх "жаба давить".

Сам колись хотів привезти тепловізор. Але перекваліфікувався.)))

Змінено користувачем Igor8819
Опубліковано

Ну не все в цьому світі одними грошима міряється, я завжди готовий поділитись своїм досвідом і знаннями якщо це комусь потрібно! А гроші мені платять за те щоб я приїхав, обстежив і застосував ці знання для конкретного випадку, для конкретного будинку, для конкретної стіни!!! Бо ж із загальних рекомендацій будинку не збудуєш:)

Та й взагалі бачите скільки мінусів мені понаставляли "добрі" люди... А тепер може хтось і плюс поставить, або ще мінусів сто вліплять:):):)

П.С. Потрібна порада з будівельної справи, звертайтесь, буду радий допомогти!:)

http://energoaydut.jimdo.com/

  • +1 4
Опубліковано (змінено)

І ще трохи про покрівлю.

Сьогодні довелось обстежити будинок свого сусіда, а саме утеплення мансарди. Побачив цікавий метод закріплення мембрани і вати, а саме на штукатурні маяки замість дерев"яної рейки, вони міцні і займають не багато місця. Побачив там і один недолік, хоча теплоізоляція виконана і непогано, але місце примикання останнюї крокви до зовнішньої стіни (а це проміжок порядка 1-3 см від крокви до стіни) виявився порожнім, а це відповідно діра із Вашої хати майже прямо на вулицю!

Висновок: БУДЬТЕ УВАЖНІ ПРИ ВИКОНАННІ ПРИМИКАНЬ ТЕПЛОІЗОЛЯЦІЇ ДО ЗОВНІШНІХ СТІН, ЩОБ ДОВГО НЕ ЗАМОРОЧУВАТИСЬ, ЇХ МОЖНА ПРОСТО ЗАПІНИТИ І ВСЕ БУДЕ ОК! :)

Змінено користувачем energoaydut
  • +1 3
Опубліковано

Шановні переглядачі моєї теми! Зважаючи на подорожчання енергоносіїв, я вирішив написати невелику статтю-довідку для кожного з Вас, яка можливо допоможе Вам відповісти на питання - А ЧИМ ВСЕ Ж ТАКИ ОПАЛЮВАТИ СВІЙ БУДИНОК???

Читайте тут http://energoaydut.jimdo.com/

Якщо раптом комусь ця інформація виявиться корисною, ставте + , буду знати що не даремно просидів над нею:) Дякую за увагу.

  • +1 2
Опубліковано

Шановні переглядачі моєї теми! Досвід останніх обстежень показує, що ні в якому разі мідну трубу не можна ховати в бетон (стяжку), бо вона може потекти на з"єднаннях (муфта, кутовий фітинг і т.д.) внаслідок теплового розширення/звуження. Місце дефекту в стяжці знайти дуже важко, адже в основному труба знаходиться ще й в утеплювачі і протікання може проявлятись не в місці з"єднання труба-фітинг!!! З цією проблемою до мене звернулась уже достатня кількість людей, тому якщо Ви ще тільки плануєте систему опалення, не ховайте мідні труби в бетон, максимум це за гіпсокартоном, а в ідеалі до з"єднань мідної труби має бути вільний доступ.

П.С. Читайте статтю "А ЧИМ ВСЕ Ж ТАКИ ОПАЛЮВАТИ СВІЙ БУДИНОК???" на сайті http://energoaydut.jimdo.com/

Опубліковано

П.С. Читайте статтю "А ЧИМ ВСЕ Ж ТАКИ ОПАЛЮВАТИ СВІЙ БУДИНОК???"

В ідеалі зберігати тепло. Ми виробляємо більше тепла ніж споживаємо.
Опубліковано (змінено)

На жаль вічного двигуна не існує, як і ідеального утеплювача, що збереже все тепло... Але Ви праві, потрібно зберігати тепло!!! Власне для цього я і працюю! Звертайтесь :)

ergoaydut.jimdo.com

Змінено користувачем energoaydut
Опубліковано

Шановні переглядачі моєї теми! Будь-ласка задавайте свої питання з тем будівництва і енергоаудиту тут, щоб відповіді на них були доступними для усіх відвідувачів! Дякую.

Більше інформації на сайті: ergoaydut.jimdo.com

За тел. 0509012070

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано

kalyanuc:(Читав вашу тему і виникло питання: замінили вікна, відкоси зовнішні зробив, питання в тому з чого робити внутрішні відкоси(щоб було тепло і гарно)?. І ще одне питання, підвіконня з квартири не змінювали, а між підвіконням і профілем монтажна пінка - чим краще заробити(щоб тепло не виходило)?

Дякую!!!)

Найкраще відкоси утеплити екструзійним пінополістиролом (бажано з обох сторін стіни з вулиці і з будинку), а зверху заштукатурити, якщо є місце можна на верх дати гіпсокартонну плиту замість штукатурки(звичайно це всередині будинку). А чим підвіконня зробити, то все залежить від матеріалу з чого зроблений Ваш підвіконник... Напишіть матеріал з якого він зроблений, щось придумаємо:)


  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано

Чим краще утеплити перекриття будинку? Будинок 1 поверховий, перекриття дерев'яне, з середини гіпсокартон. Чи доцільно буде зняти дошки на горищі, застелити паробар'єр, вложити мінвату або мати з базальту( доречі що краще), та повернути дошку на місце. Будинку 45_50 років. Дякую за відповідь.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...