Перейти до змісту

Енергоаудит будинків, квартир, тепловізійне обстеження


Рекомендовані повідомлення

Розпочинаємо прийом замовлень на проведення тепловізійного обстеження в сезоні 2015-2016!!! Замовте послугу вже сьогодні і зекономте Ваші гроші!:)

  • +1 2
  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Продовжуємо прийом замовлень на проведення тепловізійного обстеження в сезоні 2015-2016!!! Замовте послугу вже сьогодні і зекономте Ваші гроші! :)

  • +1 2
  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Продовжуємо прийом замовлень на проведення тепловізійного обстеження в сезоні 2015-2016!!! Замовте послугу вже сьогодні і зекономте Ваші гроші! :)



  • +1 2
  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проведені перші обстеження цього сезону для визначення засмічень і пошкоджень системи опалення (пошук тепломагістральної труби в бетонній стяжці). Якщо у Вас схожі проблеми, звертайтесь!:)

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Продовжуємо прийом замовлень на проведення тепловізійного обстеження в сезоні 2015-2016!!! Замовте послугу вже сьогодні і зекономте Ваші гроші! :)

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зекономте Ваші кошти та скористайтесь нашою системою знижок:

  • При обстеження декількох об’єктів, розташованих не далеко один від одного – знижка від 10% до 50%
  • При повторному замовленні у нас (наприклад, після усунення недоліків, для об’єктивного визначення якості виконаних робіт) – знижка до 30%
  • При груповому замовленні знижка можлива на користь Вас.

http://energoaydut.jimdo.com/ Дивіться в розділі "вартість послуг"

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всі хто зацікавився темою тепловізійного обстеження, прошу задавати свої запитання тут на форумі, або за тел. 0509012070, або на електронну energoaydut@gmail.com Дякую.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Викладаю конструкцію пирога теплої підлоги. Якщо не важко поділіться будь-ласка інформацією, яку товщину кожного із шарів Ви робили! Інформація потрібна для дослідження, висновки по якому обов"язково викладу на форумі і на сайті. Дякую всім дописувачам!

П.С. Можна писати в приват

post-27632-0-78804900-1443784777_thumb.j

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

напишіть будь-ласка по правильній зборці криш, тобто є 2 поширених варіанти криш перша металочерепиця кладеться на рейкі які закріплені на крокви, а що далі думки розбігаються. і другий варіант крищи бітумна черепиця як має кластись під озб плиту і там дальше якоі товщини? що краще буде тримати тепло складений пиріг з металочерепиці чи бітумноі черепиці? криша має бути під кімнату а не горище.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

напишіть будь-ласка по правильній зборці криш, тобто є 2 поширених варіанти криш перша металочерепиця кладеться на рейкі які закріплені на крокви, а що далі думки розбігаються. і другий варіант крищи бітумна черепиця як має кластись під озб плиту і там дальше якоі товщини? що краще буде тримати тепло складений пиріг з металочерепиці чи бітумноі черепиці? криша має бути під кімнату а не горище.

Доброго дня! Почну із останнього питання. Дах складений із металочерепиці або із бітумної черепиці будуть однаково добре утримувати тепло в будинку, якщо під ними правильно влаштована теплоізоляція, оскільки сама покрівля виконує лише захисну функцію і ніякої ролі в теплоізоляції не відіграє, хоча можливо хтось буде буде казати, що ОСБ має нижчу теплопровідність ніж метал, це не важливо ПОВІРТЕ! Якщо цікавить власне моя думка, то для себе я вибрав метал (а конкретно металопрофіль, далі поясню чому не металочерепиця). Не буду лукавити, мені подобаються дахи із бітумної черепиці, але є в цьому матеріалі один великий мінус... Бітум руйнується під дією ультрафіолету!!! І що б мені хто не казав, що там захисний шар зверху, плюс бітум модифікований різними добавками і так далі і тому подібне, можливо й так, але ніхто мене не переконає в тому, що бітумна черепиця простоїть довше ніж метал, НЕ ПОВІРЮ НІКОЛИ!!! Чому металопрофіль а не черепиця? Відповідь проста: 1. Відмінний схід води із даху, що зводить до мінімуму ймовірність появи моху і цвілі на даху (зверніть увагу на дахи із металочерепиці. які вже простояли 5-10 років, на північній стороні найімовірніше Ви побачите не надто привабливу картину) 2. Економія, оскільки металопрофіль легше розкроїти без відходів (мова про косі відрізи на єндовах і т.д.)

Далі про утеплення: Ви написали, що покрівля кріпиться на рейки (по правильному обрешітка), які закріплені на крокви - це не правильно, обрешітка кріпиться на контробрешітку, яка в свою чергу кріпиться на крокви і тримає вітробар"єну мембрану (Strotex 1300, евробарьер) ВИКОРИСТОВУЙТЕ ТІЛЬКИ СУПЕРДИФУЗІЙНІ МЕМБРАНИ, НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПЛІВКУ!!! Далі йде шар утеплювача (мінвата), для нашого клімату достатньо буде 20 см, але це не значить 2 шари мінвати по 10см, якщо Ви застосовуєте вату в рулонах, (як це робитиму я для себе) має бути 3 шари мінвати, якщо її прижати трохи то там не буде 10 см, максимум 7-8. Останній шар мусить лягати поперек двох верхніх для перекриття швів. Обов"язково навіть якщо Ви застосували супердифузійну мембрану, між ватою і мембраною має бути продуха в 5 см, це можна зробити якщо розтягнути шпагат між кроквами прибиваючи його степлером (робота відверто напряжна і трохи займає часу, але потрібна). Після мінвати набивається дерев"яна обрешітка із рейки 30*100 мм із кроком 40-50см, я робитиму 50 і між рейками ще повставляю пінопласт 3 см товщиною. Далі іде пароізоляція (найкраще Strotex Al 90). Всі стики пароізоляції потрібно надійно проклеїти якісним скотчем і якнайщільніше пристикувати до стін (тут уже прийдеться трохи включити фантазію:), просто я ще не дійшов до цього етапу, а в неті мало інфи про цей вузол) Далі на цю обрешітку поверх пароізоляції закріплюємо металопрофіль, монтуємо гіпсокартон і радіємо, які ми молодці, що все так гарно зробили:) Удачі!:)

напишіть будь-ласка по правильній зборці криш, тобто є 2 поширених варіанти криш перша металочерепиця кладеться на рейкі які закріплені на крокви, а що далі думки розбігаються. і другий варіант крищи бітумна черепиця як має кластись під озб плиту і там дальше якоі товщини? що краще буде тримати тепло складений пиріг з металочерепиці чи бітумноі черепиці? криша має бути під кімнату а не горище.

Доброго дня! Почну із останнього питання. Дах складений із металочерепиці або із бітумної черепиці будуть однаково добре утримувати тепло в будинку, якщо під ними правильно влаштована теплоізоляція, оскільки сама покрівля виконує лише захисну функцію і ніякої ролі в теплоізоляції не відіграє, хоча можливо хтось буде буде казати, що ОСБ має нижчу теплопровідність ніж метал, це не важливо ПОВІРТЕ! Якщо цікавить власне моя думка, то для себе я вибрав метал (а конкретно металопрофіль, далі поясню чому не металочерепиця). Не буду лукавити, мені подобаються дахи із бітумної черепиці, але є в цьому матеріалі один великий мінус... Бітум руйнується під дією ультрафіолету!!! І що б мені хто не казав, що там захисний шар зверху, плюс бітум модифікований різними добавками і так далі і тому подібне, можливо й так, але ніхто мене не переконає в тому, що бітумна черепиця простоїть довше ніж метал, НЕ ПОВІРЮ НІКОЛИ!!! Чому металопрофіль а не черепиця? Відповідь проста: 1. Відмінний схід води із даху, що зводить до мінімуму ймовірність появи моху і цвілі на даху (зверніть увагу на дахи із металочерепиці. які вже простояли 5-10 років, на північній стороні найімовірніше Ви побачите не надто привабливу картину) 2. Економія, оскільки металопрофіль легше розкроїти без відходів (мова про косі відрізи на єндовах і т.д.)

Далі про утеплення: Ви написали, що покрівля кріпиться на рейки (по правильному обрешітка), які закріплені на крокви - це не правильно, обрешітка кріпиться на контробрешітку, яка в свою чергу кріпиться на крокви і тримає вітробар"єну мембрану (Strotex 1300, евробарьер) ВИКОРИСТОВУЙТЕ ТІЛЬКИ СУПЕРДИФУЗІЙНІ МЕМБРАНИ, НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПЛІВКУ!!! Далі йде шар утеплювача (мінвата), для нашого клімату достатньо буде 20 см, але це не значить 2 шари мінвати по 10см, якщо Ви застосовуєте вату в рулонах, (як це робитиму я для себе) має бути 3 шари мінвати, якщо її прижати трохи то там не буде 10 см, максимум 7-8. Останній шар мусить лягати поперек двох верхніх для перекриття швів. Обов"язково навіть якщо Ви застосували супердифузійну мембрану, між ватою і мембраною має бути продуха в 5 см, це можна зробити якщо розтягнути шпагат між кроквами прибиваючи його степлером (робота відверто напряжна і трохи займає часу, але потрібна). Після мінвати набивається дерев"яна обрешітка із рейки 30*100 мм із кроком 40-50см, я робитиму 50 і між рейками ще повставляю пінопласт 3 см товщиною. Далі іде пароізоляція (найкраще Strotex Al 90). Всі стики пароізоляції потрібно надійно проклеїти якісним скотчем і якнайщільніше пристикувати до стін (тут уже прийдеться трохи включити фантазію:), просто я ще не дійшов до цього етапу, а в неті мало інфи про цей вузол) Далі на цю обрешітку поверх пароізоляції закріплюємо металопрофіль, монтуємо гіпсокартон і радіємо, які ми молодці, що все так гарно зробили:) Удачі!:)

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

напишіть будь-ласка по правильній зборці криш, тобто є 2 поширених варіанти криш перша металочерепиця кладеться на рейкі які закріплені на крокви, а що далі думки розбігаються. і другий варіант крищи бітумна черепиця як має кластись під озб плиту і там дальше якоі товщини? що краще буде тримати тепло складений пиріг з металочерепиці чи бітумноі черепиці? криша має бути під кімнату а не горище.

Доброго дня! Почну із останнього питання. Дах складений із металочерепиці або із бітумної черепиці будуть однаково добре утримувати тепло в будинку, якщо під ними правильно влаштована теплоізоляція, оскільки сама покрівля виконує лише захисну функцію і ніякої ролі в теплоізоляції не відіграє, хоча можливо хтось буде буде казати, що ОСБ має нижчу теплопровідність ніж метал, це не важливо ПОВІРТЕ! Якщо цікавить власне моя думка, то для себе я вибрав метал (а конкретно металопрофіль, далі поясню чому не металочерепиця). Не буду лукавити, мені подобаються дахи із бітумної черепиці, але є в цьому матеріалі один великий мінус... Бітум руйнується під дією ультрафіолету!!! І що б мені хто не казав, що там захисний шар зверху, плюс бітум модифікований різними добавками і так далі і тому подібне, можливо й так, але ніхто мене не переконає в тому, що бітумна черепиця простоїть довше ніж метал, НЕ ПОВІРЮ НІКОЛИ!!! Чому металопрофіль а не черепиця? Відповідь проста: 1. Відмінний схід води із даху, що зводить до мінімуму ймовірність появи моху і цвілі на даху (зверніть увагу на дахи із металочерепиці. які вже простояли 5-10 років, на північній стороні найімовірніше Ви побачите не надто привабливу картину) 2. Економія, оскільки металопрофіль легше розкроїти без відходів (мова про косі відрізи на єндовах і т.д.)

Далі про утеплення: Ви написали, що покрівля кріпиться на рейки (по правильному обрешітка), які закріплені на крокви - це не правильно, обрешітка кріпиться на контробрешітку, яка в свою чергу кріпиться на крокви і тримає вітробар"єну мембрану (Strotex 1300, евробарьер) ВИКОРИСТОВУЙТЕ ТІЛЬКИ СУПЕРДИФУЗІЙНІ МЕМБРАНИ, НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПЛІВКУ!!! Далі йде шар утеплювача (мінвата), для нашого клімату достатньо буде 20 см, але це не значить 2 шари мінвати по 10см, якщо Ви застосовуєте вату в рулонах, (як це робитиму я для себе) має бути 3 шари мінвати, якщо її прижати трохи то там не буде 10 см, максимум 7-8. Останній шар мусить лягати поперек двох верхніх для перекриття швів. Обов"язково навіть якщо Ви застосували супердифузійну мембрану, між ватою і мембраною має бути продуха в 5 см, це можна зробити якщо розтягнути шпагат між кроквами прибиваючи його степлером (робота відверто напряжна і трохи займає часу, але потрібна). Після мінвати набивається дерев"яна обрешітка із рейки 30*100 мм із кроком 40-50см, я робитиму 50 і між рейками ще повставляю пінопласт 3 см товщиною. Далі іде пароізоляція (найкраще Strotex Al 90). Всі стики пароізоляції потрібно надійно проклеїти якісним скотчем і якнайщільніше пристикувати до стін (тут уже прийдеться трохи включити фантазію:), просто я ще не дійшов до цього етапу, а в неті мало інфи про цей вузол) Далі на цю обрешітку поверх пароізоляції закріплюємо металопрофіль, монтуємо гіпсокартон і радіємо, які ми молодці, що все так гарно зробили:) Удачі!:)

:0155: Прийдеться прочитати 3 рази, щоб краще зрозуміти, глюк борди... :0155:

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:0155: Прийдеться прочитати 3 рази, щоб краще зрозуміти, глюк борди... :0155:

Шановний. Не будьте наївним. За ці поради люди беруть не малі гроші. А ви, як "добрий самаритянин", роздаєте їх на ліво і на право.

Можливо це у Вас така політика роботи, але все ж таки раджу замислитися над цим.

Бо де-які тут пишуть що Ви дорого берете за свої послуги, а для ВЛАСНОГО дому провести енергоаудит зі спеціалістом і якісним обладнанням іх "жаба давить".

Сам колись хотів привезти тепловізор. Але перекваліфікувався.)))

Змінено користувачем Igor8819
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну не все в цьому світі одними грошима міряється, я завжди готовий поділитись своїм досвідом і знаннями якщо це комусь потрібно! А гроші мені платять за те щоб я приїхав, обстежив і застосував ці знання для конкретного випадку, для конкретного будинку, для конкретної стіни!!! Бо ж із загальних рекомендацій будинку не збудуєш:)

Та й взагалі бачите скільки мінусів мені понаставляли "добрі" люди... А тепер може хтось і плюс поставить, або ще мінусів сто вліплять:):):)

П.С. Потрібна порада з будівельної справи, звертайтесь, буду радий допомогти!:)

http://energoaydut.jimdo.com/

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І ще трохи про покрівлю.

Сьогодні довелось обстежити будинок свого сусіда, а саме утеплення мансарди. Побачив цікавий метод закріплення мембрани і вати, а саме на штукатурні маяки замість дерев"яної рейки, вони міцні і займають не багато місця. Побачив там і один недолік, хоча теплоізоляція виконана і непогано, але місце примикання останнюї крокви до зовнішньої стіни (а це проміжок порядка 1-3 см від крокви до стіни) виявився порожнім, а це відповідно діра із Вашої хати майже прямо на вулицю!

Висновок: БУДЬТЕ УВАЖНІ ПРИ ВИКОНАННІ ПРИМИКАНЬ ТЕПЛОІЗОЛЯЦІЇ ДО ЗОВНІШНІХ СТІН, ЩОБ ДОВГО НЕ ЗАМОРОЧУВАТИСЬ, ЇХ МОЖНА ПРОСТО ЗАПІНИТИ І ВСЕ БУДЕ ОК! :)

Змінено користувачем energoaydut
  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановні переглядачі моєї теми! Зважаючи на подорожчання енергоносіїв, я вирішив написати невелику статтю-довідку для кожного з Вас, яка можливо допоможе Вам відповісти на питання - А ЧИМ ВСЕ Ж ТАКИ ОПАЛЮВАТИ СВІЙ БУДИНОК???

Читайте тут http://energoaydut.jimdo.com/

Якщо раптом комусь ця інформація виявиться корисною, ставте + , буду знати що не даремно просидів над нею:) Дякую за увагу.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановні переглядачі моєї теми! Досвід останніх обстежень показує, що ні в якому разі мідну трубу не можна ховати в бетон (стяжку), бо вона може потекти на з"єднаннях (муфта, кутовий фітинг і т.д.) внаслідок теплового розширення/звуження. Місце дефекту в стяжці знайти дуже важко, адже в основному труба знаходиться ще й в утеплювачі і протікання може проявлятись не в місці з"єднання труба-фітинг!!! З цією проблемою до мене звернулась уже достатня кількість людей, тому якщо Ви ще тільки плануєте систему опалення, не ховайте мідні труби в бетон, максимум це за гіпсокартоном, а в ідеалі до з"єднань мідної труби має бути вільний доступ.

П.С. Читайте статтю "А ЧИМ ВСЕ Ж ТАКИ ОПАЛЮВАТИ СВІЙ БУДИНОК???" на сайті http://energoaydut.jimdo.com/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще корисна інформація про конденсаційні котли

http://master-otoplenie.ru/otoplenie/49-stoit-li-pokupat-kondensacionnyy-kotel.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

П.С. Читайте статтю "А ЧИМ ВСЕ Ж ТАКИ ОПАЛЮВАТИ СВІЙ БУДИНОК???"

В ідеалі зберігати тепло. Ми виробляємо більше тепла ніж споживаємо.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На жаль вічного двигуна не існує, як і ідеального утеплювача, що збереже все тепло... Але Ви праві, потрібно зберігати тепло!!! Власне для цього я і працюю! Звертайтесь :)

ergoaydut.jimdo.com

Змінено користувачем energoaydut
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановні переглядачі моєї теми! Будь-ласка задавайте свої питання з тем будівництва і енергоаудиту тут, щоб відповіді на них були доступними для усіх відвідувачів! Дякую.

Більше інформації на сайті: ergoaydut.jimdo.com

За тел. 0509012070

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kalyanuc:(Читав вашу тему і виникло питання: замінили вікна, відкоси зовнішні зробив, питання в тому з чого робити внутрішні відкоси(щоб було тепло і гарно)?. І ще одне питання, підвіконня з квартири не змінювали, а між підвіконням і профілем монтажна пінка - чим краще заробити(щоб тепло не виходило)?

Дякую!!!)

Найкраще відкоси утеплити екструзійним пінополістиролом (бажано з обох сторін стіни з вулиці і з будинку), а зверху заштукатурити, якщо є місце можна на верх дати гіпсокартонну плиту замість штукатурки(звичайно це всередині будинку). А чим підвіконня зробити, то все залежить від матеріалу з чого зроблений Ваш підвіконник... Напишіть матеріал з якого він зроблений, щось придумаємо:)


  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чим краще утеплити перекриття будинку? Будинок 1 поверховий, перекриття дерев'яне, з середини гіпсокартон. Чи доцільно буде зняти дошки на горищі, застелити паробар'єр, вложити мінвату або мати з базальту( доречі що краще), та повернути дошку на місце. Будинку 45_50 років. Дякую за відповідь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...