Litovets Опубліковано 13 Листопада, 2014 в 15:55 #26 Опубліковано 13 Листопада, 2014 в 15:55 Машинка поїхала на сервіс №4. Добре було б щоб на цьму "сервісі" вам накінець полагодили авто. А взагалі, як показує практика, якщо не хочеться мати проблем з "майстрами" і "сервісами" варто самому стати майстром для свого залізного коня Луцьким СТО і майстрам сміливо можна довірити хіба-що грубу роботу на кшталт перебрати підвіску чи замінити в ній якісь деталі.
adebt Опубліковано 13 Листопада, 2014 в 16:04 Автор #27 Опубліковано 13 Листопада, 2014 в 16:04 Добре було б щоб на цьму "сервісі" вам накінець полагодили авто. Дякую А взагалі, як показує практика, якщо не хочеться мати проблем з "майстрами" і "сервісами" варто самому стати майстром для свого залізного коня Луцьким СТО і майстрам сміливо можна довірити хіба-що грубу роботу на кшталт перебрати підвіску чи замінити в ній якісь деталі. Ну, як показує моя практика, то в мене до цього діла руки точно не заточені ) Та і не можна все на світі вміти робити якісно.
Igoryoshek Опубліковано 13 Листопада, 2014 в 19:57 #28 Опубліковано 13 Листопада, 2014 в 19:57 Ну, як показує моя практика, то в мене до цього діла руки точно не заточені ) Та і не можна все на світі вміти робити якісно.Життя заставить. Я колись також думав так як ви.
adebt Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 15:58 Автор #29 Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 15:58 Промивка радіатора на сервісі №4 позитивних результатів не дала (Завтра поїду сваритися на сервіс №1 де міняли прокладку ГБЦ
Igoryoshek Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 18:51 #30 Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 18:51 Я думаю що позивних результатів це також не дасть. Але хай щастить.
adebt Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 19:37 Автор #31 Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 19:37 Я думаю що позивних результатів це також не дасть. Але хай щастить.Ну буду сваритися до останнього, бо їхній ремонт виліз мені боком.
Vitaliy L Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 19:47 #32 Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 19:47 і в кожному з "сервісів" ви оплачували роботу і матеріали при тому, що несправність автівки так і не усунули?
Barkas Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 19:57 #33 Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 19:57 Кум Слава Україні!!!Позвони Гансу в нього на 725 дизелі така сама сра.... була!!!!!! замінили якогось патрубка і бабка яйком викачала ,столо все добре !!!!
adebt Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 12:21 Автор #34 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 12:21 і в кожному з "сервісів" ви оплачували роботу і матеріали при тому, що несправність автівки так і не усунули?Та кругом було по-суті гадання на пальцях типу "от ця штука несправна, може бути причиною…". Так і мінялися по кругу запчастини, хоча мушу додати, що все що міняли було або неробоче або в поганому стані. Така собі комплексна перевірка вилізла.Кум Слава Україні!!!Позвони Гансу в нього на 725 дизелі така сама сра.... була!!!!!! замінили якогось патрубка і бабка яйком викачала ,столо все добре !!!!Та я її в понеділок вже посуну на самий перший сервіс, будуть махатися з нею вже до останнього. Бо сьогодні їздив туди скандалив.
HelloBoy Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 12:28 #35 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 12:28 adebt вибачаюсь за тупе запитання, але Ви діагностику робили авто за допомогою комп"ютера?тобто, зчитували за допопогою діагостичного роз"єму помилки? можливо шось Вам підскаже...
adebt Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 15:09 Автор #36 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 15:09 вибачаюсь за тупе запитання, але Ви діагностику робили авто за допомогою комп"ютера?тобто, зчитували за допопогою діагостичного роз"єму помилки? можливо шось Вам підскаже...Так, звичайно. Робилася першим ділом після того, як почали з’являтися проблеми з охолодженням. Помилок не було. От така "загадка". Полазивши по купі БМВ-форумів я для себе зробив висновок, що це одна з характерних "болячок" цієї моделі.
Litovets Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 17:16 #37 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 17:16 Полазивши по купі БМВ-форумів я для себе зробив висновок, що це одна з характерних "болячок" цієї моделі.А яка модель двигуна у вашої БМВ якщо не секрет?
adebt Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 20:18 Автор #38 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 20:18 А яка модель двигуна у вашої БМВ якщо не секрет? Та чому це мав би бути секрет? Ось такий двигун в мене
Kernel Опубліковано 24 Листопада, 2014 в 07:50 #39 Опубліковано 24 Листопада, 2014 в 07:50 Вдалось вирішити проблему?
adebt Опубліковано 24 Листопада, 2014 в 11:37 Автор #40 Опубліковано 24 Листопада, 2014 в 11:37 Вдалось вирішити проблему?На даний момент ситуація така: замінили віскомуфту на нову, останні 4 дні мотор не гріється, тосол з під кришки бачка не жене. Тепер задача: повернути на шрот куплену у них віскомуфту )
adebt Опубліковано 6 Січня, 2015 в 14:07 Автор #41 Опубліковано 6 Січня, 2015 в 14:07 Апну темкуВ результаті всіх маніпуляцій встановлено: 2 мікротріщини в блокові, попадання на 8К гривень, які вилетіли в трубу. В даний момент зайнятий пошуком двигуна для заміни.
foma144 Опубліковано 6 Січня, 2015 в 17:14 #42 Опубліковано 6 Січня, 2015 в 17:14 Апну темкуВ результаті всіх маніпуляцій встановлено: 2 мікротріщини в блокові, попадання на 8К гривень, які вилетіли в трубу. В даний момент зайнятий пошуком двигуна для заміни.Так глибоко не копали, як діагностували тріщини, ризикнули знову зняти ГБЦ?
bekson Опубліковано 6 Січня, 2015 в 17:36 #43 Опубліковано 6 Січня, 2015 в 17:36 Ходять слухи що БМВ не ламається
adebt Опубліковано 7 Січня, 2015 в 16:14 Автор #44 Опубліковано 7 Січня, 2015 в 16:14 Так глибоко не копали, як діагностували тріщини, ризикнули знову зняти ГБЦ?Так, змусив працівників СТО зняти ще раз ГБЦ і везти її на перевірку та шліфовку. Ну і тоді вже побачили тріщини.Ходять слухи що БМВ не ламаєтьсяну на те вони і слухи
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.