deluxkangoo Опубліковано 26 Лютого, 2014 в 10:56 #726 Опубліковано 26 Лютого, 2014 в 10:56 В 14.02.2014 в 09:49, SysR сказав: Цитата Більш того, що проблема в перетворювачі напруги який вставляється в прикурку, який там вихідний роз'єм, та вольтаж-ампераж? Яке авто?ІМХО джерело шуму всередині реєстратора. Коли від'єднуєш кабель живлення від реєстратора шум зменшується, а при вимкненому взагалі пропадає. При тому роз'єм знаходиться в прикурювачі.БЖ який в роз'ємі без нагрузки може менше шуміти.
arimantaras Опубліковано 2 Березня, 2014 в 18:53 #727 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 18:53 Підкажіть хорошого майстра для ремонту старої чи встановлення нової рульової рейки на Опель Кадет 1987р.
Nikitamega Опубліковано 2 Березня, 2014 в 19:10 #728 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 19:10 (змінено) В 24.02.2014 в 22:36, Wettal сказав: До кого звернутися на рахунок встановлення автосигналізації? Бажано людина з хорошою репутацією. Дякую.0668587372 ІванВін вже стільки їх переставив і на різні авто.... Дзвони не пошкодуєш. І не тільки сигналізації, а і взагалі всього різного по електриці. Змінено 2 Березня, 2014 в 19:11 користувачем Nikitamega 1
Meison Опубліковано 2 Березня, 2014 в 20:16 #729 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 20:16 В 02.03.2014 в 18:53, arimantaras сказав: Підкажіть хорошого майстра для ремонту старої чи встановлення нової рульової рейки на Опель Кадет 1987р. не дня без пригод? - вранці просив допомоги з свічками, а вечері вже рейку треба ремонтувати...
arimantaras Опубліковано 2 Березня, 2014 в 20:18 #730 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 20:18 В 02.03.2014 в 20:16, Meison сказав: В 02.03.2014 в 18:53, arimantaras сказав: Підкажіть хорошого майстра для ремонту старої чи встановлення нової рульової рейки на Опель Кадет 1987р. не дня без пригод? - вранці просив допомоги з свічками, а вечері вже рейку треба ремонтувати... Та просто рейка з самого початку стукала, ще як машину брав, от і роблю все по трошки))
Koly4ui Опубліковано 3 Березня, 2014 в 17:37 #731 Опубліковано 3 Березня, 2014 в 17:37 В мене також стукала. Кум поміняв.
relaxgood45 Опубліковано 3 Березня, 2014 в 19:05 #732 Опубліковано 3 Березня, 2014 в 19:05 В 02.03.2014 в 20:18, arimantaras сказав: В 02.03.2014 в 20:16, Meison сказав: В 02.03.2014 в 18:53, arimantaras сказав: Підкажіть хорошого майстра для ремонту старої чи встановлення нової рульової рейки на Опель Кадет 1987р. не дня без пригод? - вранці просив допомоги з свічками, а вечері вже рейку треба ремонтувати... Та просто рейка з самого початку стукала, ще як машину брав, от і роблю все по трошки)) Її легко міняти. Підходить нова з Ланоса здаеться. А так можна б.у. за 300 грн взяти. Якщо треба можу допомогти з встановленням.
relaxgood45 Опубліковано 3 Березня, 2014 в 19:42 #733 Опубліковано 3 Березня, 2014 в 19:42 але спочатку спробуй на пару градусів затянути рейку, може перестати стукати, але руль чуть тугіше буде ходити
firsyura Опубліковано 4 Березня, 2014 в 12:49 #734 Опубліковано 4 Березня, 2014 в 12:49 Є проблеми з вакуумною системою в мерседеса w124 94р. 2,5 TD - треба діагностика і ремонт. Хто може допомогти або порадити когось?
DClutsk Опубліковано 11 Березня, 2014 в 20:15 #735 Опубліковано 11 Березня, 2014 в 20:15 В 04.03.2014 в 12:49, firsyura сказав: Є проблеми з вакуумною системою в мерседеса w124 94р. 2,5 TD - треба діагностика і ремонт. Хто може допомогти або порадити когось?099-291-26-26 Андрей на львовской возле аптечных складов
arimantaras Опубліковано 12 Березня, 2014 в 21:31 #736 Опубліковано 12 Березня, 2014 в 21:31 (змінено) Люди, де можна якісно і не дорого зробити стартер на Опель кадет, 1987 року, 1,3 мотор. Принципі потрібно тільки замінити бендикс і щітки?? Змінено 12 Березня, 2014 в 21:39 користувачем arimantaras
EleKtrik Опубліковано 13 Березня, 2014 в 10:38 #737 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 10:38 В 12.03.2014 в 21:31, arimantaras сказав: Люди, де можна якісно і не дорого зробити стартер на Опель кадет, 1987 року, 1,3 мотор. Принципі потрібно тільки замінити бендикс і щітки??На формулу, до стартеристів, питати Вову.
Megaherz Опубліковано 13 Березня, 2014 в 19:24 #738 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 19:24 Підкажіть майстра/ станцію ТО де б якісно продіагностували систему ГРМ та приводу генератора на автомобілі Шкода.Суть проблеми така, що на холодному двигуні свистить якийсь ролік чи щось таке подібне, але це не ролики ГРМ - оскільки знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав. Генератор місяць назад робився, є підозра на кондиціонер чи натяжний ролик.
SmartS Опубліковано 13 Березня, 2014 в 19:37 #739 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 19:37 В 13.03.2014 в 19:24, Megaherz сказав: Підкажіть майстра/ станцію ТО де б якісно продіагностували систему ГРМ та приводу генератора на автомобілі Шкода.Суть проблеми така, що на холодному двигуні свистить якийсь ролік чи щось таке подібне, але це не ролики ГРМ - оскільки знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав. Генератор місяць назад робився, є підозра на кондиціонер чи натяжний ролик.Я, звісно, далеко не експерт - скоріше "наїздник", але на своїй ВАЗівській 99ці спостерігав подібний симптом. Виявилося, що свист був від помпи (водяний насос), яка приводиться в рух ремнем ГРМ. Вилилося це в те, що в дорозі порвався ремінь ГРМ, який не наїздив і 10 тис. км. - майстер пояснив, що саме підтікаюча помпа, а точніше антифриз від неї, в результаті спричинилася до такої халепи з ремнем (роз'їло чи зіслизнуло).Не знаю, можливо, у Шкоді там якось інакше з цим, але про всяк випадок майте на увазі.До речі, у Вас часом не зникає потроху антифриз останнім часом?
Megaherz Опубліковано 13 Березня, 2014 в 20:02 #740 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 20:02 В 13.03.2014 в 19:37, SmartS сказав: В 13.03.2014 в 19:24, Megaherz сказав: Підкажіть майстра/ станцію ТО де б якісно продіагностували систему ГРМ та приводу генератора на автомобілі Шкода.Суть проблеми така, що на холодному двигуні свистить якийсь ролік чи щось таке подібне, але це не ролики ГРМ - оскільки знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав. Генератор місяць назад робився, є підозра на кондиціонер чи натяжний ролик.Я, звісно, далеко не експерт - скоріше "наїздник", але на своїй ВАЗівській 99ці спостерігав подібний симптом. Виявилося, що свист був від помпи (водяний насос), яка приводиться в рух ремнем ГРМ. Вилилося це в те, що в дорозі порвався ремінь ГРМ, який не наїздив і 10 тис. км. - майстер пояснив, що саме підтікаюча помпа, а точніше антифриз від неї, в результаті спричинилася до такої халепи з ремнем (роз'їло чи зіслизнуло).Не знаю, можливо, у Шкоді там якось інакше з цим, але про всяк випадок майте на увазі.До речі, у Вас часом не зникає потроху антифриз останнім часом?також думав про помпу, антифриз на місці.
vaz75 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 20:18 #741 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 20:18 Ви самі себе чуєте В 13.03.2014 в 19:24, Megaherz сказав: знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав. В 13.03.2014 в 19:37, SmartS сказав: Виявилося, що свист був від помпи (водяний насос), яка приводиться в рух ремнем ГРМ.Є спеціальні спреї (антисвист) прискається на пас, якщо свист пропадає, то натягується пас, або міняється.Якщо не пропадає, знімається пас і перевіряються ролик, генератор,компресор кондиціонера,насос гідропідсилювача керма(якщо є)
Megaherz Опубліковано 13 Березня, 2014 в 20:29 #742 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 20:29 В 13.03.2014 в 20:18, vaz75 сказав: Ви самі себе чуєте В 13.03.2014 в 19:24, Megaherz сказав: знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав. В 13.03.2014 в 19:37, SmartS сказав: Виявилося, що свист був від помпи (водяний насос), яка приводиться в рух ремнем ГРМ.Є спеціальні спреї (антисвист) прискається на пас, якщо свист пропадає, то натягується пас, або міняється.Якщо не пропадає, знімається пас і перевіряються ролик, генератор,компресор кондиціонера,насос гідропідсилювача керма(якщо є)прискав на ремінь всім чим тільки можна було - не діє.свист не постійний - схожий на те, ніби ролик/підшипник підсвистує в певній точці - пів оберта свистить пів оберта тихо.і по темі - до кого звернутися?
vaz75 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 20:34 #743 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 20:34 А чому генератор ремонтували? до цього свист був?Думаю причина в ньому (щось чиркає в середині).
Megaherz Опубліковано 13 Березня, 2014 в 20:40 #744 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 20:40 (змінено) В 13.03.2014 в 20:34, vaz75 сказав: А чому генератор ремонтували? до цього свист був?Думаю причина в ньому (щось чиркає в середині).одні "майстри" сказали проблема в ньому - здав в ремонт, замінили щетки і змазали підшипники.підсвистування не пропало. свист схожий як на відео по ссилці http://www.youtube.com/watch?v=FPNAQuvj5Hc Змінено 13 Березня, 2014 в 20:40 користувачем Megaherz
vaz75 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 21:04 #745 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 21:04 на цьому відео водяний насос желєзобєтонно - частота свисту співпадає з частотою відхилення паса ГРМ на шківах розподільного валу (це перекіс, зміщення не повинно бути взагалі)В твоєму випадку дійсно треба до майстра - це не пас, і скоріше не генератор
soccer Опубліковано 14 Березня, 2014 в 06:32 #746 Опубліковано 14 Березня, 2014 в 06:32 купа спеців дає поради,а ніхто навіть не спитав яка Шкода і який обєм мотора.якщо1.4 як на відео-помпа на ремені ГРМ,але ж є ще і 1.2,де стоїть цеп.о5оо773712-Юра
Roman12321 Опубліковано 14 Березня, 2014 в 07:21 #747 Опубліковано 14 Березня, 2014 в 07:21 Цитата Підкажіть майстра/ станцію ТО де б якісно продіагностували систему ГРМ та приводу генератора на автомобілі Шкода. Суть проблеми така, що на холодному двигуні свистить якийсь ролік чи щось таке подібне, але це не ролики ГРМ - оскільки знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав. Генератор місяць назад робився, є підозра на кондиціонер чи натяжний ролик. Цитата купа спеців дає поради,а ніхто навіть не спитав яка Шкода і який обєм мотора.якщо1.4 як на відео-помпа на ремені ГРМ,але ж є ще і 1.2,де стоїть цеп. о5оо773712-ЮраЧитай уважно, записав же про ролики ГРМ, так що 1.2 відпадає
SysR Опубліковано 14 Березня, 2014 в 07:47 #748 Опубліковано 14 Березня, 2014 в 07:47 Цитата одні "майстри" сказали проблема в ньому - здав в ремонт, замінили щетки і змазали підшипники.підсвистування не пропало. свист схожий як на відео по ссилціНа відео свистить ремінь, зверни увагу який він кривий, мабуть самий дешевий ставили.В мене схожа ситуація, на холодну посвистує вже кілька років. Минулого літа перевіряв систему кондиціонування, за весь час витікло лише 10% фріону. Генератор перебирав по іншій причині 2 роки тому. Тому я забив на це.
Megaherz Опубліковано 14 Березня, 2014 в 07:49 #749 Опубліковано 14 Березня, 2014 в 07:49 В 14.03.2014 в 07:21, Roman12321 сказав: Цитата Підкажіть майстра/ станцію ТО де б якісно продіагностували систему ГРМ та приводу генератора на автомобілі Шкода. Суть проблеми така, що на холодному двигуні свистить якийсь ролік чи щось таке подібне, але це не ролики ГРМ - оскільки знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав. Генератор місяць назад робився, є підозра на кондиціонер чи натяжний ролик. Цитата купа спеців дає поради,а ніхто навіть не спитав яка Шкода і який обєм мотора.якщо1.4 як на відео-помпа на ремені ГРМ,але ж є ще і 1.2,де стоїть цеп. о5оо773712-ЮраЧитай уважно, записав же про ролики ГРМ, так що 1.2 відпадаєДвигун 1.4 16 клапанний. можливо це і помпа - але підтікань поки немає, антифриз на місці.Направте ,будь-ласка, до хороших спеціалістів. Щоб не було як із попередніми коли невірно визначили причину.
vaz75 Опубліковано 14 Березня, 2014 в 08:31 #750 Опубліковано 14 Березня, 2014 в 08:31 (змінено) В 14.03.2014 в 06:32, soccer сказав: купа спеців дає поради,а ніхто навіть не спитав яка Шкода і який обєм мотора.якщо1.4 як на відео-помпа на ремені ГРМ,але ж є ще і 1.2,де стоїть цеп.о5оо773712-ЮраЯ так розумію, ти - спєц (раз даєш номер).Так от, написано, що при знятті паса генератора свист зникає. Отже це не привод ГРМ, чи то ланцюговий, чи то пасовий.Методом виключення визначаємо що свист дає те, що приводиться пасом генератора. Оскільки антиписком вже прискали, і свист не зник, то це не пас, не його натяг, не шківи. Оскільки генератор вже розбирали. не знайшли несправності, змастили і писк не зник (і характер його не змінився), то залишається 1.ролик паса генератора, 2. компресор кондиціонера (що наймовірніше), 3.насос гідропідсилювача.Для Megaherz-а, нажаль спеців в Луцьку не знаю, тому пораджу звернутися до власників такого ж авто в Луцьку, де вони обслуговуються Змінено 14 Березня, 2014 в 08:38 користувачем vaz75
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти