Перейти до змісту

Майстер по ремонту/сервісу авто


difoto

Рекомендовані повідомлення

Порадьте друзі, де краще купити/встановити/підключити фаркоп на авто?

яке авто?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Порадьте друзі, де краще купити/встановити/підключити фаркоп на авто?

я займаюсь установкою та підключенням 066-88-64-202; 098-716-28-28, скажи яке авто і пораджу де краще взяти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за відповідь

NISSAN X-trail t31 2011 року

найкращий варіант шукати по шротах, щоб все ідеально підійшло, можна купити і новий, але питання в тому чи найдеться на таку машину, та й може бути десь нестиковка, набери мене, обговоримо детальніше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Доброго дня. Підкажіть будь-ласка, до кого можна звернутись щоб перевірити старий фордовський інжектор (став багатенько бензину пити), Форд Скорпіо 2.0 Dohc.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброго вечора. Шукаю майстра який би міг зробити задню балку(торціон) на Renault 11

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Де є стенд для регулювання фар? Десь була така тема, але щось не можу знайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Mykola81,

у вас же на струмівці є діагностика?

в мене сьогодні вибило помилку системи впуску, горить не тухне.

почали холості пропадати ривками, і дим почав валити.

заглушив, завів, диму поки немає на холостих а помилка є.

і ще на свічі накала вибило.

фіат добло.

чи можна продіагностувати і зробити?

коли

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Даігностика є , можна в будь-який момент почитати .

Але я не є крутим спецом по дизелях

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

знаю тут у нас немало Кенгуводів, прошу допомоги!

потікло масло струмком після холодів(до -8) в моєму Кенгуряті, до цого було все добре...

тече на стику КПП і двигуна, але двигун в маслі від впускного колектора в районі ЕГР,

клапан ЕГР в місці кріплення теж в маслі.

тече тільки при працюючому двигуні, після прогріву до робочої температури.

що дивититися?

чи міг задній сальник двигуна в моменті потекти?

двигун 1,9D Lucas механіка, 2001р.в.

або порадьте до кого звернутися.

звірятко потрібне на кожен день, хелп!

Змінено користувачем St@S_
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

знаю тут у нас немало Кенгуводів, прошу допомоги!

потікло масло струмком після холодів(до -8) в моєму Кенгуряті, до цого було все добре...

тече на стику КПП і двигуна, але двигун в маслі від впускного колектора в районі ЕГР,

клапан ЕГР в місці кріплення теж в маслі.

тече тільки при працюючому двигуні, після прогріву до робочої температури.

що дивититися?

чи міг задній сальник двигуна в моменті потекти?

двигун 1,9D Lucas механіка, 2001р.в.

або порадьте до кого звернутися.

звірятко потрібне на кожен день, хелп!

Міг потекти, і, скоріш за все, й потік. Через ЄГР масло струмком тікти не буде.

П.С. - на мийку, якісно вимити і тоді точно визначити, звідки йому зле..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міг потекти, і, скоріш за все, й потік. Через ЄГР масло струмком тікти не буде.

П.С. - на мийку, якісно вимити і тоді точно визначити, звідки йому зле..

ще радили зернути увагу на рециркуляцію відпрацьованих газів, з настання холодів міг десь конденсат, або масляна жижа забитись.

може бути?

і ще - на впускному колекторі дуже в маслі ущільнююча резинка над клапаном ЕГР, але чи звідти тече не можливо візуально оприділити... :(

Міг потекти, і, скоріш за все, й потік

маховик сухий,щеплення не пробуксовує...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міг потекти, і, скоріш за все, й потік. Через ЄГР масло струмком тікти не буде.

П.С. - на мийку, якісно вимити і тоді точно визначити, звідки йому зле..

ще радили зернути увагу на рециркуляцію відпрацьованих газів, з настання холодів міг десь конденсат, або масляна жижа забитись.

може бути?

і ще - на впускному колекторі дуже в маслі ущільнююча резинка над клапаном ЕГР, але чи звідти тече не можливо візуально оприділити... :(

Міг потекти, і, скоріш за все, й потік

маховик сухий,щеплення не пробуксовує...

так сказали - на мийку!

там буде видно звідки сочиться і починати рити )

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так сказали - на мийку!

там буде видно звідки сочиться і починати рити )

тож прямо зараз непоїду :)

а можливість отримати відповідь когось із подібною ситуацією є ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

там пару варіантів може бути, тому для звуження місць копання - на мийку ))

на якій мийці в радіусі 2-3км від Лучеська (ато недоїду - масло витече) нормально вимиють двигун?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на якій мийці в радіусі 2-3км від Лучеська (ато недоїду - масло витече) нормально вимиють двигун?

На кільці справа, на Рівненській, виїзд на Струмівку.

П.С. Масло і долити можна, найдешевшу мінералку чи напівсинтетику - не знаю, що у Вас долито. Відповідно - літру докупили - і "фпєрьйод"

Реально навіть те, що тріснула трубка подачі/зливу масла на турбіну....

Без мийки тут ніяк. Ще нема у нас на Борді баби Ванги, наскільки я знаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

П.С. Масло і долити можна, найдешевшу мінералку чи напівсинтетику - не знаю, що у Вас долито. Відповідно - літру докупили - і "фпєрьйод"

Реально навіть те, що тріснула трубка подачі/зливу масла на турбіну....

турбіни немає :)

після мийки відпишусь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Mykola81,

у вас же на струмівці є діагностика?

в мене сьогодні вибило помилку системи впуску, горить не тухне.

почали холості пропадати ривками, і дим почав валити.

заглушив, завів, диму поки немає на холостих а помилка є.

і ще на свічі накала вибило.

фіат добло.

чи можна продіагностувати і зробити?

коли

якщо хтось ще буде мати подібну проблему, то це сажевий фільтр, якщо був не вирізаний .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сажевый фильтр имеет "систему самоотчистки", его вырезать не стоит

всерівно він не вічний, а в наших реаліях, при якості нашого палива навіть не зовсім довговічний, тому коли приходить кірдик сажевому фільтру й система самоочистки вже не спрацьовує то є два варіанти, або замінити (що досить не дешево й не дуже на довго), або *вирізати* з обманками на датчики чи іншим способом, чим наші кулібіни в основному й займаются

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ресурс фильтра 350-400 тыс км. С нашим топливом это число смело можно разделить на 2. А все что у нас продается из подержанного, пробег переваливает далеко за 300 тыс, за редким исключением...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...