Перейти до змісту

"Пакращення" від нової влади.


Dean

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 28.02.2018 в 21:28, nickel сказав:

З його слів, Укрзалізниця не змогла виділити достатньо кошті на ремонт. Я не спец, тому цитую того, хто розбирається краще за мене. Але я сильно сумніваюся, що ти більший спец по локомотивам за мене. Зате в тебе немає навіть краплі сумніву, що Петя все робить правильно. Час розставить все на свої місця. Дай боже, щоб вони не стали хюндаями.

Показати  

 

Скажу так, багато чого уже зроблено і робиться.

Хотілося б більшого і швидше, але треба розуміти умови і реальність

Опубліковано
  В 28.02.2018 в 21:51, rl72 сказав:

Скажу так, багато чого уже зроблено і робиться.

Хотілося б більшого і швидше, але треба розуміти умови і реальність

Показати  

З моєї колокольні бачиться так:

Дуже мало зроблено, набагато менше ніж можна було зробити за цей час.

Та й те що робиться, в багатьох випадках робиться лише після чарівного копня, чи то від народу чи то від МВФ.

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
  В 28.02.2018 в 21:47, rl72 сказав:

У мого батька є Москвич412ие. Десь такого віку і стану як ті тепловози.

Модернізуєш мені його до рівня хоча б нового ланоса?

 

Показати  

нах здати на брухт його...

а краще  взяти кредит, купити спорткар за 1млн евро і кататись на ньому в село по гриби і тд... 

розпідорити його за 5 поїздок і потім чесати репу...  і віддавати той кредит ще 5 поколіннями..

зато 5 поїздок і яких огогого!!! 

 

Логіка десь була.. була.. була.. 

була там де зрівнювати держ закупівлі, держ сектор і москвич з ланосом простих смертних... 

 

і ше одна "перемога" заключається в тому, що тих грошей, 100500%  "не хватило би" на модернізацію і підгонку нашого сектора для випуску тих магістральних "паравозів" .

Крюковскій жде така сама "Пєремога" як і наш ЛуАЗ.. коли його викупив Богдан! 

 

Змінено користувачем HelloBoy
  • +1 1
Опубліковано
  В 28.02.2018 в 22:26, HelloBoy сказав:

Крюковскій жде така сама "Пєремога" як і наш ЛуАЗ.. коли його викупив Богдан! 

Показати  

Поясни. А то мені здається, що виробників тролейбусів вже достатньо в Україні. 

І якби не Богдан, то вже б ЛуАЗ був би порізаний і був би в оренді під склади, адреналін чи якийсь університет.

  • +1 1
Опубліковано
  В 26.02.2018 в 10:59, ForZa сказав:

Гарно анонсували...

"Укрзалізниця" хоче купити 30 тепловозів у 2018 році

А от що за тим всім стоїть - нічого не кажуть...

 

Показати  
  Цитувати

Известный журналист Александр Дубинский

Показати  

 

це той що з 1+1? так, так відомий. маніпуляціями, якщо б не сказати брехнею. але ж то таке, хто ж після відомого журналіста буде перевіряти. сказав, що МО закупляє буряк столовий для армії по 19 грн. і всі вірять. зрада, бариги, крадуть.

 

і лише одиницям цікаво, що це "буряк столовий, готовий до вживання", а звичайний буряк в прайсі на одну строку нижче і на 10 грн. дешевше.

 

 

Опубліковано
  В 01.03.2018 в 05:33, volks сказав:

Поясни. А то мені здається, що виробників тролейбусів вже достатньо в Україні. 

І якби не Богдан, то вже б ЛуАЗ був би порізаний і був би в оренді під склади, адреналін чи якийсь університет.

Показати  

Тобто  маючи на ЛуАЗі  майже 80% "потужностей" для виробництва автомобіля, і здавши то всьо на метал(станки, преса) і зробивши "викруткове" виробництво, то явно господарський підхід до справи...

 

Так все важко, нічого легкого не буває, проте раз "напрягтись" і зробити  на 90-95% шось своє, цим самим "зробити круговорот грошей в країні" 

але ж ні, навіщо щось думати, краще закупити за бугром, відмити грошей, залучити "фахівців" для навачання наших "фахівців" закупити "уйму"  всяких "спец приблуд" для обслуговування 

а потім виявитися шо воно нах не вигідно, і не доцільно подальше використання...

 

Зовсім інше діло, якби, наш президент сказав шо мол закупляємо ЗАСОБИ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА власних "паравозів"  оце зовсім інша справа...

Ну не вірю я, що за ті "бабкі" не можна було б щось у нас на Україні придумати....

  • +1 2
Опубліковано
  В 01.03.2018 в 11:16, HelloBoy сказав:

Тобто  маючи на ЛуАЗі  майже 80% "потужностей" для виробництва автомобіля, і здавши то всьо на метал(станки, преса) і зробивши "викруткове" виробництво, то явно господарський підхід до справи...

Показати  

А що ЛуАЗ робив сам на автозаводі? Двигуни, редуктора, кпп, колеса, крісла?

  В 01.03.2018 в 11:16, HelloBoy сказав:

Так все важко, нічого легкого не буває, проте раз "напрягтись" і зробити  на 90-95% шось своє, цим самим "зробити круговорот грошей в країні" 

Показати  

Звичайно, що краще, але то треба вміти зробити. 

Опубліковано

У нас ще є проблема кадрів. Мало закупити обладнання - потрібно мати навчених, кваліфікованих та мотивованих працівників, що зможуть ефективно та відповідально працювати на ньому. У нас навіть на приватних фірмах не зовсім розумно чинять з ключовими спеціалістами. Яскравий приклад Модерн - пішло багато гарних спеціалістів. А в наш час ще й багато толкових виїхало. З ким працювати?

Опубліковано
  В 01.03.2018 в 11:35, sergkots сказав:

У нас ще є проблема кадрів. Мало закупити обладнання - потрібно мати навчених, кваліфікованих та мотивованих працівників, що зможуть ефективно та відповідально працювати на ньому

Показати  

Он ЗАЗ закупив і організував повний цикл. І двигуни сам робить. А толку, якщо їхня продукція неконкурентозможна

Опубліковано
  В 01.03.2018 в 11:47, volks сказав:

Он ЗАЗ закупив і організував повний цикл. І двигуни сам робить. А толку, якщо їхня продукція неконкурентозможна

Показати  

Ну як ланос може конкурувати з теслою чи бмв?

 

Опубліковано
  В 01.03.2018 в 12:05, kroha сказав:

Ну як ланос може конкурувати з теслою чи бмв?

 

Показати  

Варто порівнювати з автомобілем такого ж класу та комплектації. Це певно буде VW Polo sedan в базовій комплектації або рено логан. 

  • +1 1
Опубліковано
  В 01.03.2018 в 14:21, sergkots сказав:

Варто порівнювати з автомобілем такого ж класу та комплектації. Це певно буде VW Polo sedan в базовій комплектації або рено логан. 

Показати  

І корейці. Акцент і Ріо. Вони в цьому класі рулять. А також 301 пиж і сітроєн.

Опубліковано

Якщо не брати до увагі металолом на "католіцких" номерах, то яка адекватна заміна Ланосу ?  

шо за ці гроші з нового, можна купити?!

Опубліковано
  В 01.03.2018 в 14:33, HelloBoy сказав:

Якщо не брати до увагі металолом на "католіцких" номерах, то яка адекватна заміна Ланосу ?  

шо за ці гроші з нового, можна купити?!

Показати  

Так Ланос - це той самий тепловоз GE через декілька десятиліть.

Опубліковано
  В 01.03.2018 в 14:33, HelloBoy сказав:

Якщо не брати до увагі металолом на "католіцких" номерах, то яка адекватна заміна Ланосу ?  

шо за ці гроші з нового, можна купити?!

Показати  

Так Ланос - це той самий тепловоз GE через декілька десятиліть.

Опубліковано
  В 01.03.2018 в 12:52, volks сказав:

А чьо не відразу з ролсом і бентлі?

Показати  

Ага,люди вже випускають вантажівки які 800 км проіжджають на заряді батареі,а ми ланоси

рівень!

Опубліковано
  В 01.03.2018 в 12:52, volks сказав:

А чьо не відразу з ролсом і бентлі?

Показати  

Ага,люди вже випускають вантажівки які 800 км проіжджають на заряді батареі,а ми ланоси

рівень!

Опубліковано
  В 28.02.2018 в 20:57, nickel сказав:

Хіба якщо будемо як китайці: купляти, перемальовувати і клєпати самі.

Показати  

Або так. Підробки - це вчорашній день.

Geely стала крупнейшим акционером Mercedes-Benz

  Цитата

Ли, состояние которого оценивается в $18 млрд, не скрывает, что Китай заинтересован в поглощении Daimler. Причем, по мнению аналитиков, в данном случае Поднебесную интересуют не столько прибыли европейского автопроизводителя, сколько наработанные технологии в области электрификации и гибридизации автомобилей.

Показати  

 

Опубліковано

Це тільки говорить про мудрість влади: давайте ваші мільярди, вкладайте в нас, але Вольво залишився шведським, хоч і найбільший пакет у китаців (законодавство, мля!); міркую і німці так само з Даймлер-Бенцом можуть повестись: Бєнзін ваш, ідєї наши! ©

Опубліковано
  В 01.03.2018 в 19:37, Volyniaka сказав:

Вольво залишився шведським,

Показати  

Залишається, тільки китайці отримують доступ до технологій і їхні джилі виходять на зовсім інший рівень.

Опубліковано
  В 01.03.2018 в 20:32, volks сказав:

Залишається, тільки китайці отримують доступ до технологій і їхні джилі виходять на зовсім інший рівень.

Показати  

1.Щодо технологій: звідки інфа (маю на увазі, що їм передається? Кострукція рами? Двигуна? так, це прописано в контракті. так його й  в інеті можна пошукати... Але ще жодної інновції шведи не віддали!).

2. щодо Джилі: поки скромно промовчу (час покаже, хоча... див про Чері), але вже Чері та ГретВоли (Джипяра хоть куда! )) ) китайські, які було заполонили наші дороги кілька років тому, злиняли з наших доріг, як вітчизняний асфальт по весні. Кажуть в сервісах (може й брешуть) : ми їх навіть не розглядаємо до ремонту.

Опубліковано (змінено)
  В 01.03.2018 в 21:13, Volyniaka сказав:

ГретВоли (Джипяра хоть куда! ))

Показати  

колись теж задумувався над покупкою, таки не страшна на вигляд машина, але коли трохи почитав профільний форум, де люди писали, з якими нюансами стикаются на перших десяти тисячах пробігу, зрозумів, що я стільки не заробляю, щоб утримувати таке авто :) 

Змінено користувачем MANJAK11
  • Ха-ха 2
  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...