Перейти до змісту

"Пакращення" від нової влади.


Dean

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 28.02.2018 в 18:19, difoto сказав:

може тому, що локомотив і трактор - різні речі? 

Показати  

Та ладно. о_О

  1 минуту назад, difoto сказал:

А ще - я розробляв бронежилети, вивчав матеріали і можу відповідально сказати, що їхній ковш - хуйня повна. 

Але це буде зрада і порох гнітить винахідників.

Проїхали

Показати  

Ваще пох

Опубліковано
  В 28.02.2018 в 18:21, nickel сказав:

Та ладно. о_О

Ваще пох

Показати  

А ти смішний :) 

Іноді рівняють х*й з пальцем, щоб переконати у чомусь. Але хуїщє з моторчиком від китайської іграшки - вперше бачив ;) 

Опубліковано
  В 28.02.2018 в 18:27, difoto сказав:

А ти смішний :) 

Іноді рівняють х*й з пальцем, щоб переконати у чомусь. Але хуїщє з моторчиком від китайської іграшки - вперше бачив ;) 

Показати  

Ти вже доказав який ти спеціаліст в спорі про вебмані, я пам'ятаю як ти бив себе копитом в грудь і як по тихому здувся з теми. Можеш починати бухтіти як ти хотів відкрити ескаваторний завод разом з Торіком, а ці любителі ніпуркуа не розуміють в тому що роблять. Посміємося всією Бордою.

  • Ха-ха 1
Опубліковано

Ну шоб не було образливо - в нас випускали коє-як дизельні паровозики, але в Луганську. І їх на метал здали в тій самій ЛНР за допомоги тієї самої Роіссі, а якщо коротше - просто вивезли.

Туда. Ага.

Тому (щоб) побудувати дизельний "тягач" - трохи важче, ніж трандіти про "ВСЬОПРАСРАЛІ!", але треба хоч шось робить, шоб Соромітник у Львів на конференцію з'їздив, ну або на закупи. 

 

  • +1 2
Опубліковано
  В 28.02.2018 в 18:33, nickel сказав:

Ти вже доказав який ти спеціаліст в спорі про вебмані, я пам'ятаю як ти бив себе копитом в грудь і як по тихому здувся з теми. Можеш починати бухтіти як ти хотів відкрити ескаваторний завод разом з Торіком, а ці любителі ніпуркуа не розуміють в тому що роблять. Посміємося всією Бордою.

Показати  

А ти смішний дійсно :)

Опубліковано (змінено)
  В 28.02.2018 в 18:39, difoto сказав:

якщо коротше - просто вивезли.

Показати  

Якщо вивезли, то правильно зробили. Завод був російський. Не залишати ж його, щоб на метал розтягнули.

А шо наші. Наші он до легкової не могли дизеля зробити, на КрАЗи, ХТЗ, автобуси також за бугром купують.

А кацапи молодці, і дизелі роблять, і тепловози, і електровози, і електрички.

Змінено користувачем volks
Опубліковано
  В 28.02.2018 в 19:32, difoto сказав:

А ти ще смішніший, ніж здаєшся :)

Показати  

Ти ще хоч 10 разів це напиши, але смішнішого ніж це, я сьогодні не  читав:

"А ще - я розробляв бронежилети, вивчав матеріали і можу відповідально сказати, що їхній ковш - хуйня повна. "

Нагадало мені це:

  В 22.01.2018 в 12:54, difoto сказав:

Друже, я з вебманями працював на рівні власного з т0ріком обмінника ще років 10 тому. Ти зараз ніби пробуєш пояснити автослюсарю, що шліфанути клапана можна не знімаючи головки блоку з двигуна. Давай пояснення в ПП, я тебе або здивую, або здуюсь і скажу, що ти був правий.

Показати  

І ми ж пам'ятаємо чим це скінчилося?

  • +1 1
Опубліковано
  В 28.02.2018 в 19:44, difoto сказав:

Ти взагалі - клоун ))) Давай далі - чим це закінчилося? Ну? :)

Показати  

Дімка здувся і начав постити фоточоки шевронів сєпарів. Склєроз?

Опубліковано

Тобто  на Крюковскому + ше парочка заводів України зібрати все крім ДВЗ (якій можна було б тупо купити) було б дорожче ніж брати локомотіви в Америці?! тіпа в Америці...

  • Дякую! 1
  • +1 1
Опубліковано
  В 28.02.2018 в 18:39, difoto сказав:

Тому (щоб) побудувати дизельний "тягач" - трохи важче, ніж трандіти про "ВСЬОПРАСРАЛІ!", але треба хоч шось робить, шоб Соромітник у Львів на конференцію з'їздив, ну або на закупи. 

Показати  

 

Це набір слів, чи мені потрібно вдуматися ? :)

  • Ха-ха 1
Опубліковано
  В 28.02.2018 в 20:08, Соромітник сказав:

Це набір слів, чи мені потрібно вдуматися ? :)

Показати  

Блін, в мене надія була лише на тебе, що прийдеш і поясниш. :)

  • Ха-ха 1
Опубліковано

і у мене "вспливає другій вапрос" а чи доцільно було взагалі їх купувати?! чи можливо було б відремонтувати вже існуючі? модернізувати і тд...

Опубліковано

і ще третій *вопрос*. Я так панімаю, що ремонтуватись й обслуговуватись вони будуть так само нашими слєсарями з допомогою *молотка й такой то матєрі* ? Памьятаєтся, в темі про війну, упорно доказував хтось, що новітня західна військова техніка нам нафіг не потрібна, бо ми всерівно не зможемо її обслуговувати ще довгий час. Хоча всерівно признаю, що нове, це краще, ніж ремонтувати старе. Але чи так воно має бути, як зазвичай виходить ?

  • +1 3
Опубліковано
  В 28.02.2018 в 20:28, HelloBoy сказав:

і у мене "вспливає другій вапрос" а чи доцільно було взагалі їх купувати?! чи можливо було б відремонтувати вже існуючі? модернізувати і тд...

Показати  

 

там уже просто списувати треба.

 

  В 28.02.2018 в 19:57, HelloBoy сказав:

Тобто  на Крюковскому + ше парочка заводів України зібрати все крім ДВЗ (якій можна було б тупо купити) було б дорожче ніж брати локомотіви в Америці?! тіпа в Америці...

Показати  

у нас є готові розробки рівня того, що закупляється? яку кількість ми можемо випустити?

 

Опубліковано (змінено)
  В 28.02.2018 в 20:50, rl72 сказав:

у нас є готові розробки рівня того, що закупляється?

Показати  

Звідки вони візьмуться, якщо ми локомотиви будемо за кордоном купувати? Хіба якщо будемо як китайці: купляти, перемальовувати і клєпати самі.

А якщо включити фантазію, скільки ж робочих місць можна було створити для виробництва локомотивів, це ж не один завод запрацював би. Зарухалися б суміжні заводи і фабрики, субсидіантів поменшало. В бюджеті дірка зменшилася. Та що там зменшилася, взагалі пропала, бо не тільки субсидіанти пропали, а податки пішли в бюджет, з зарплат, з продаж. А вот фіг вам.  Живемо по новому, працюємо по старому.

Змінено користувачем nickel
  • +1 5
Опубліковано
  В 28.02.2018 в 20:57, nickel сказав:

Звідки вони візьмуться, якщо ми локомотиви будемо за кордоном купувати? Хіба якщо будемо як китайці: купляти, перемальовувати і клєпати самі.

Показати  

 

купляти ми будемо зараз.

розробки до того, як уклали цю угоду, були? так зрозуміліше, щоб без китайців?

і база для виготовлення 30 тепловозів у рік у нас є?

про можливості Корюківського заводу гарну відповідь дає вікі.

  Показати контент

і дає відповідь про те, що дає ця угода цьому ж заводу

  Цитувати

General Electric поставить ПАТ «Укрзалізниця» 30 дизельних локомотивів ТЕ33А Evolution. Запланований термін поставки — жовтень 2018 року — 1 квартал 2019 року.

Передбачається, що із суми 1 млрд доларів близько 400-450 мільйонів доларів отримають саме українські виробники.

Серед українських підприємств, які будуть співпрацювати з General Electric – Крюківський вагонобудівний завод. Йдеться, зокрема, про спільне виробництво. Де буде організоване великовузлове складання локомотивів.

Показати  

 

Опубліковано
  В 28.02.2018 в 20:50, rl72 сказав:

 

там уже просто списувати треба.

 

у нас є готові розробки рівня того, що закупляється? яку кількість ми можемо випустити?

 

Показати  

 

я Вам говорю шо Холодно а Ви мені шо Пересолено......

 

Опубліковано
  В 28.02.2018 в 20:50, rl72 сказав:

там уже просто списувати треба.

Показати  
  Цитата

По словам экс-замминистра Александра Кавы приобретение новых тепловозов не решает проблему повышения эффективности работы УЗ. "У УЗ нет дефицита тепловозов - есть дефицит отремонтированных тепловозов. Сотни тепловозов 2М62 и 2ТЭ116 стоят в ожидании ремонта. Если их отремонтировать или модернизировать, то проблема будет снята полностью", - говорит эксперт.

По его словам, эффективнее закупить более экономичные двухсистемные электровозы. "Если бы УЗ приобрела 125 новых грузовых двухсистемных электровозов мощностью 9600 кВт, то можно было бы списать порядка 300 старых электровозов, построенных в 50-е и 60-е годы, увеличить вес грузовых поездов, увеличить плечи обслуживания локомотивов, повысить оборот грузовых вагонов, сократить время в пути. Новые тепловозы и близко подобного эффекта не обеспечат", - отметил Кава.

Показати  

 

Опубліковано (змінено)
  В 28.02.2018 в 21:07, HelloBoy сказав:

 

я Вам говорю шо Холодно а Ви мені шо Пересолено......

 

Показати  

 

  В 28.02.2018 в 21:11, nickel сказав:

 

Показати  

 

В інвентарному локомотивному парку ПАТ "Укрзалізниця" є 609 магістральних вантажних тепловозів різних серій (2ТЕ116, М62, 2М62в/і, 2ТЕ10в/і), зношеність 100%, а середній вік 31 рік при нормативному терміні служби 20 років.

 

@nickel,

люблю слухати екс-міністрів і замміністрів. вони зараз всі такі розумні, і так знають, що нам треба зараз робити, що аж хочеться їх повернути у владу.

от тільки зупиняє те, що при них НІКУЯ того всього що вони говорять не робилось .

 

чого ж той ексміністр не модернізовував рік тому ті всі тепловози, вони ж ще на рік молодші були ніж зараз :D

 

п.с. прикольно звучить нет дефицита тепловозов - есть дефицит отремонтированных тепловозов . якщо нема відремонтованих, то нема й робочих. значить - дефіцит. але то таке, ексзамміністру можна

Змінено користувачем rl72
Опубліковано
  В 28.02.2018 в 21:18, rl72 сказав:

@nickel,

люблю слухати екс-міністрів і замміністрів. вони зараз всі такі розумні, і так знають, що нам треба зараз робити, що аж хочеться їх повернути у владу.

от тільки зупиняє те, що при них НІКУЯ того всього що вони говорять не робилось .

 

чого ж той ексміністр не модернізовував рік тому ті всі тепловози, вони ж ще на рік молодші були ніж зараз :D

Показати  

З його слів, Укрзалізниця не змогла виділити достатньо кошті на ремонт. Я не спец, тому цитую того, хто розбирається краще за мене. Але я сильно сумніваюся, що ти більший спец по локомотивам за мене. Зате в тебе немає навіть краплі сумніву, що Петя все робить правильно. Час розставить все на свої місця. Дай боже, щоб вони не стали хюндаями.

  • Ха-ха 1
  • +1 2
Опубліковано
  В 28.02.2018 в 21:07, HelloBoy сказав:

 

я Вам говорю шо Холодно а Ви мені шо Пересолено......

 

Показати  

У мого батька є Москвич412ие. Десь такого віку і стану як ті тепловози.

Модернізуєш мені його до рівня хоча б нового ланоса?

 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...