Перейти до змісту

Бойкот товарів окупантів


justice777

Рекомендовані повідомлення

"Укрзалізниця" застопорила страховий бізнес "януковичів"

Протягом 2013 року і до останнього часу за угодою з Державною адміністрацією залізничного транспорту України пасажирів страхували три фірми — ПрАТ «Український страховий дім», СТ «Домінанта» і ПрАТ «СК “Злагода”». Усі три контори — бізнес «януковичів»

http://espreso.tv/article/2014/07/24/ukrzaliznycya_zastoporyla_strakhovyy_biznes_yanukovychiv

За що ми стояли на Майдані? Українці дедалі частіше і резонно повторюють це питання, а воно щодня звучить риторичніше

Справді, боролися за зміну влади, вимагали реформи і люстрацію, а що натомість маємо? У новому уряді кілька нових імен, та й то не на ключових позиціях, у парламенті так само засідають регіонали й комуністи, що вже казати про менших і дрібніших чиновників, бізнесменів, корупціонерів, бюрократів.

Пересічні українці збирають гроші на спорядження військовикам у зоні АТО, купують і передають їм бронежилети, взуття, тепловізори, організовують допомогу біженцям з Донбасу.

А в цей час утікач Янукович, котрий досі вважає себе легітимним президентом, десь із Москви чи з Ростова спонсорує терористів нашими ж грішми. «Сім’я» Януковича в Україні нічого не втратила: їхньому клану так само належать банки, вугільні підприємства, сонячні електростанції, страхові компанії й інші бізнеси.

Дороге життя в дорозі

Здавалося б, як можна наживатися на страхуванні, відколи вдарила криза. Страховка — це останнє, про що подумає звичайний українець, якому треба спочатку нагодувати й одягнути сім’ю. Проте існують обов’язкові види страхування, настільки непомітні, що мало хто звертає на них увагу. Серед них найприбутковіше, мабуть, особисте страхування від нещасних випадків на транспорті.

Ціну страхового полісу автоматично закладено у вартість квитка. Для залізничного транспорту вартість страхування з 2007 року становила в міжміських поїздах 1,5 %, у приміських поїздах — 3 % від вартості проїзду. Тобто з кожних 100 грн за квиток страхова компанія отримувала 1,5 грн чи 3 грн відповідно. За нашими підрахунками на підставі фактичного пасажирообігу, торік пасажири Укрзалізниці заплатили близько 80 млн грн обов’язкових страхових платежів

Самій залізниці належать комісійні та інші виплати в розмірі 70–80 % від усього потоку коштів. Решту зібраних грошей після страхових виплат забирають страховики. За даними Нацкомфінпослуг, рівень виплат за результатами обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті (мається на увазі залізниця й автотранспорт) протягом 2006–2010 років не перевищував 4 % від зібраних страхових платежів, на залізниці ж цей показник ще менший і не досягнув навіть 2 %.

Залізничний тупик

Торік пасажири Укрзалізниці заплатили 205 млн грн обов’язкових страхових платежів. Кому дісталися ці гроші, крім самого перевізника?

Протягом 2013 року і до останнього часу за угодою з Державною адміністрацією залізничного транспорту України пасажирів страхували три фірми — ПрАТ «Український страховий дім», СТ «Домінанта» і ПрАТ «СК “Злагода”». Усі три контори — бізнес «януковичів»

Приватне акціонерне товариство «Український страховий дім» (УСД) якийсь час було акціонером Укрбізнесбанку, що належить Олександру Януковичу. Донедавна членом наглядової ради УСД був Михайло Берлін, батько Януковичевого однокласника, який володів також 5 % акцій підприємства.

Сам Віктор Берлін теж починав в УСД начальником відділу страхування автотранспорту, потім побував директором київської філії, дослужився до виконавчого директора УСД. З вересня 2010 року Берлін-молодший став заступником голови Національної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України, а в березні 2013-го Нацкомфінпослуг очолив Борис Візиров, кум Віктора Берліна, якого призначив на цю посаду Віктор Янукович. Схема, на перший погляд, складна: Віктор Янукович — син Олександр — однокласник Віктор Берлін — кум Борис Візиров й одночасно батько Михайло Берлін. Але у справжній «сім’ї» нікого не забувають — тут усе схоплено.

Основний пакет акцій страхового товариства «Домінанта» належить ТОВ «Актуарний інформаційно-дослідницький центр». Очолює цю загадкову контору, яка веде нотаріальну та іншу юридичну діяльність, Андрій Тарасов, колишній голова запорізької філії «Українського страхового дому», а сліди власників через низку фірм ведуть кудись на Британські острови.

Акції ПрАТ «Страхова компанія “Злагода”» тримають троє — Олександр Іващенко, Олександр Левченко та Мар’ян Ільницький, про яких мало що відомо. Однак ЗМІ стверджують, що насправді страхову компанію контролює Борис Колесніков, колишній міністр інфраструктури в уряді Азарова, а також Голова комітету Верховної Ради з питань транспорту і зв’язку.

До Укрзалізниці Колесніков приклався з усім ентузіазмом корупціонера й злодія, чого вартий лише контракт із Hyundai Corporation: десять дорогучих поїздів, які не відпрацювали і двох років. А заплатили за цю розкіш — постояти в морозному степу під Полтавою — пасажири Укрзалізниці коштом радикального підвищення цін на квитки та скасування на цих маршрутах швидких і дешевих поїздів вітчизняного виробництва. Можна тільки уявити, як нажилися на здороженні залізничних пасажироперевезень страхові компанії та скільки поклала у свої кишені «сім’я».

Стоп-кран для «януковичів»

Можливо, реформи — дуже повільна справа, адже налагоджена «папірєднікамі» система опиратиметься з усієї сили. Однак починати треба і починати з себе. Так і зробили в Державній адміністрації залізничного транспорту України: 8 липня Укрзалізниця припинила співпрацю з трьома названими вище страховими компаніями та перевела обов’язкове страхування пасажирів у СК «Інтер-Поліс».

ПАТ «Страхова компанія “Інтер-Поліс”» працює на українському ринку з 1993 року, спеціалізується на ризиковому страхуванні. Донедавна 41,84 % акцій СК «Інтер-Поліс» належало ТОВ «Інтер-Контакт» (Київ), а 7 липня 2014 року «Інтер-Контакт» передав їх у власність державному підприємству матеріально-технічного забезпечення залізничного транспорту України «Укрзалізничпостач». Наразі сукупна частка Укрзалізниці й держави в СК «Інтер-Поліс» становить понад 50 %.

Перший заступник генерального директора Укрзалізниці Максим Бланк пояснив, що цей крок дозволив швидко й безболісно розірвати стосунки з попередніми страховиками та зменшити можливості для корупції, проте він не означає, ніби Укрзалізниця відмовилася від ідеї відкритих конкурсів.

Від змін у страхуванні життя на залізниці виграли передусім пасажири, адже одночасно ставку страхового збору знижено майже вчетверо — з 1,5 % до 0,4 % від вартості квитка. Укрзалізниця одним рухом зруйнувала одну з численних схем фінансування «сім’ї» Януковича та зекономила кошти своїх пасажирів.

Коли настане черга решти?

Страховий бізнес — ласий шматок пирога, з якого Янукович і «сім’я» мають регулярні чималі прибутки, що дозволяють їм фінансувати терористів на Донбасі, всі ці ЛНР і ДНР. Одним ударом усіх п’явок, які присмокталися до державних підприємств, не роздушиш. Проте початок успішним реформам Укрзалізниця поклала і черга інших «сімейних» компаній, як-от СК «Нафтогазстрах», теж настане. І коли прийдуть і до них, тоді відповідь, за що ми стояли на Майдані, стане очевидною.

Сьогодні економічні реформи безпосередньо пов’язані з політикою. І зволікати з ними не можна, адже час — це гроші, а кожна гривня в кишеню «януковичів» — це зброя на Донбасі, націлена в наших хлопців.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 323
  • Створено
  • Остання відповідь

Супермаркети "Арсен", "Рукавичка" та "Сільпо" у Львові вже маркують російську продукцію

За словами керівника одного із супермаркетів, якого цитує Zahid.net, економічно фірмі це не завдало великих затрат, тому що таке маркування було виготовлене власними силами і до послуг друкарень ми не зверталися.

"Ми стараємося задовольнити всі потреби покупців, а їм вже самим обирати, чи будуть вони купувати товари російського виробництва", - розповідає Галина Балич.

В іншому супермаркеті розповіли, що не чекали ухвали, аби почати маркувати російські товари. Щоправда, спершу просто вказували країну-виробника. Зараз же з'явилися ще й російські прапорці. У супермаркеті зауважили, що були готові до того, що впаде попит на цю продукцію, тому й почали менше її закуповувати. Водночас економічного збитку після маркування, переконують, не зазнали.

Найближчим часом позначити російський продукт повинні усі крамниці: і великі, і маленькі. За словами директора міського департаменту економічної політики Ірини Кулинич, такі дії принесуть подвійну вигоду: покупець зможе вибрати на свій смак товар, а по-друге, більший попит буде на українську продукцію.

Нагадаємо, у Львові набула чинності ухвала Львівської міськради про маркування товарів російського виробництва, яка зобов’язує підприємців ознакувати продукцію, виготовлену в Російській Федерації.

Раніше активісти провели флешмоб проти російських закладів: врятуй людські душі, не купуй російські суші.

Питання: чим займаються луцькі депутати?!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а як щодо "Воля кабель"? чия?

Во́ля (Во́ля ка́бель) — група телекомунікаційних компаній, представлена в 21 регіоні, в тридцяти чотирьох містах України.[прим. 1] Група надає послуги кабельного телебачення (в тому числі HDTV та за технологією OTT Smart TV), широкосмугового доступу в Інтернет, хостингу серверів та хмарні сервіси. Компанія належить американським інвестиційним фондам SigmaBleyzer, Providence Equity Partners, Goldman Sachs та Eton Park Capital Management.

http://uk.wikipedia....Воля_(компанія)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Одесі тривають акції протесту проти виступу співачки

27 липня в Одесі відбулася попереджувальна акція проти виступу Ані Лорак, в рамках якої портрети співачки і її колег (Таїсії Повалій та «Потапа і Насті») закидали гнилими помідорами і персиками, повідомляє ДеПо.

Але активісти Євромайдана продовжили свій протест, мета якого - скасування концерту Кароліни Куєк в їхньому місті. На афішах співачки з'явилися наклейки з написами «Ганьба! Куєк - за буйок! ». Також стало відомо, що протестуючих підтримав міністр культури України Євген Нищук, який заявив, що бойкот таких «артистів» - правильне і потрібну справу.

Цікаво, що в Юрмалі Лорак стала патріоткою, закликавши молитися за Україну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Будьте уважні:

Лукойл-Украина меняет владельца. Или вывеску

Кто эти храбрые австрийские инвесторы, готовые заплатить около $250 млн за бизнес Лукойла в стране где идет война

Ушли по-тихому: Лукойл-Украина меняет владельца. Или вывеску

"ОАО "Лукойл" и австрийская компания AMIC Energy Management GmbH (AMIC) достигли принципиальной договоренности о продаже 100% участия "Лукойл-Украина", владеющего около 240 АЗС и шестью нефтебазами на территории Украины", - такой пресс-релиз появился 31 июля на официальном сайте нефтяной компании. Для участников топливного рынка новость об уходе Лукойла с Украины оказалось полной неожиданностью. На рынке не было ни слухов, ни намеков, что четвертый по размеру сети АЗС игрок введет переговоры о продаже. Чем вызван "аварийный" уход Лукойла из Украины и реальна ли объявленная сделка разбиралась ЛБИ.

Продать, чтобы остаться

Лукойл занимает в Украине 6% рынка розничных продаж в стране, больше только у сети АЗС группы Приват, компаний WOG и ОККО. Свое решение покинуть Украину компания объяснила так: "Продажа сети АЗС и нефтебаз в Украине компании AMIC позволит ЛУКОЙЛу оптимизировать структуру активов и систему управления сбытовой сетью в Восточной Европе", - приводяться в пресс-релизе слова вице-президент Лукойла Вадима Воробьева. Также в российской компании рассказывают, что переговоры были проведены по инициативе австрийской стороны

Подробностей сделки ни Лукойл, ни австрийцы не раскрывают. Из пресс-релиза можно понять, что австрийцы еще проводят проверку украинских активов и договор купли продажи еще только готовится.

Еще больше вопросов, чем внезапность сделки, вызывает личность покупателя. "Приобретение Лукойл-Украина является стратегически важным шагом по усилению инвестиционного портфеля AMIC в Центральной и Восточной Европе", - приводятся в пресс-релизе слова управляющего директора AMIC Гюнтер Майер.

"Многие комплексы компании последние два за последние два года были модернизированы. Поэтому розничный бизнес Лукойла можно смело оценить в приблизительно $250 млн, из расчета $1 млн за одну станцию".

Согласно австрийскому реестру юридических лиц, AMIC Energy Management была зарегистрирована в Вене семь месяцев назад (22 октября) Уставной капитал компании 35 000 евро. Специализация компании - управление энергетическими активами.

У упоминавшегося директора AMIC Гюнтера Майера нет опыта работы в сфере сбыта нефтепродуктов, с 2006 по 2011 год он занимался в австрийском концерне OMV проектами по возобновляемой энергетике.

Владельцем AMIC Energy Management является еще одна австрийская компания - AMIC Energy Holding GmbH. Эта фирма создана всего на неделю раньше своей "дочки" недавно ( 16 октября 2013).

AMIC Energy Holding принадлежит трем гражданам Австрии - Зернец Найнцу (10%), Клецль-Норберг Йоханнесу (50%) и Кунце Манфреду (40%).

Эти австрийцы также далеки от топливной розницы . Например, Кунце Манфред, скорее, финансист - он старший партнер австрийской Servithink Unternehmensberatung, занимающейся предоставлением услуг по управлению активам. До 2012 года он работал в московской компании Alpinex Asset Management, которая специализируется на управлении паевыми и инвестфондами.

"Лукойл просто пытается обезопасить свой бизнес в Украине в нынешних условиях, - говорит заместитель директора научно-технического центра Психея Геннадий Рябцев. - Российские компании могут ущемляться в Украине из-за вооруженного конфликта с Россией, а австрийская прописка даст определенные гарантии неприкосновенности бизнеса".

Популярная в социальных сетях версия продажи Лукойлом украинских АЗС -сработал бойкот российских товаров и сеть ушла в минус. Это не так. "Продажи в сети Лукойла упали в этом году на 20%, это сопоставимо с общим сокращением потребления нефтепродуктов в Украине, - говорит директор консалтинговой компании А-95 Сергей Куюн. - К примеру, продажи в сети АЗС ТНК (принадлежит Роснефти - Ред.) сократились за полгода на 54%".

Российские компании могут ущемляться в Украине из-за вооруженного конфликта с Россией, а австрийская прописка даст определенные гарантии неприкосновенности бизнеса

До последнего времени Лукойл продолжала инвестировать в развитие своей сети в Украине. До 2017 компания планировала вложить около $100 млн в модернизацию существующих и приобретение новых АЗС. "Прошлый год стал одним из самых успешных для Лукойла в сегменте оптовой торговли топливом в Украине, - говорит директор консалтинговой компании А-95 Сергей Куюн. - Очень сложно поверить, что на Западе нашелся инвестор, который решил вкладывать деньги в страну, где идет война".

lukoil_NY.jpgЕсли продажа

Впрочем, полностью исключать продажу Лукойлом бизнеса в Украине нельзя. Основной владелец компании Вагит Алекперов сказал, что западные санкции против российского бизнеса затрудняет доступ к капиталу и подталкивают компании сосредотачиваться на российских проектах. "Лукойл рассматривает возможность продажи части активов в Восточной Европе, чтобы сосредоточиться на российских проектах", - передает Reuters слова Алекперова.

Например, в апреле, после аннексии Крыма, российская компания избавилась от своей сети АЗС на полуострове, опасаясь санкций со стороны ЕС. Компании есть чего опасаться - заправки Лукойл есть в 24 европейских странах.

Если продажа реальна, то AMIC скорее всего "промежуточное звено" в сделке, а реальный покупатель хорошо знаком с украинским топливным бизнесом. "В Украину новый игрок сейчас вряд ли придет, чтобы работать на украинском рынке, нужно знать его изнутри, - говорит аналитик консалтинговой фирмы А-95 Александр Сиренко. - Так поступали и Shell и ТНК-ВР, когда покупали АЗС в Украине. Поэтому если сделка состоится, то покупателем будет тот, кто уже владеет подобным бизнесом в Украине".

Покупателю придется выложить немало средств, чтобы приобрести сеть АЗС Лукойла. "Многие комплексы компании последние два за последние два года были модернизированы, - напоминает Сиренко. - Поэтому розничный бизнес Лукойла можно смело оценить в приблизительно $250 млн, из расчета $1 млн за одну станцию".

http://biz.liga.net/...li-vyvesku-.htm

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Першу приватну броварню" перевірило СБУ

Служба безпеки України завершила перевірку одного з найвідоміших українських виробників пива ТОВ ТВК "Перша приватна броварня" та видала рішення щодо непричетності компанії до фінансування сепаратистської і терористичної діяльності на Сході України.

"Повідомляємо, що на даний час інформація, яка б засвідчила факти причетності компанії до протиправної діяльності на шкоду національнім інтересам і безпеці України, в органах державної безпеки відсутня", – йдеться у документі.

"Такий прецедент щодо проведення перевірки СБУ з власної ініціативи компанії – це цивілізоване та правове рішення, до якого ми вдалися, аби спростувати звинувачення у фінансуванні сепаратистів. Безумовно, іншого результату не могло і бути", – зазначає юрист компанії "Перша приватна броварня" Юлія Свистович.

Нагадаємо, що 11 липня компанія подала заяву до Служби безпеки України з проханням здійснити перевірку власної діяльності через заздалегідь сплановану замовну акцію у Львові та Києві, спрямовану на дискредитацію іміджу "Першої приватної броварні": у громадському транспорті та на вулицях міст масово поширювались листівки з недостовірною інформацією та відповідними безґрунтовними звинуваченнями.

Компанія також звернулася з відповідними позовами до Генеральної Прокуратури та Прокуратури Львівської області щодо початку розслідування кримінального правопорушення та притягнення винних до адміністративної та кримінальної відповідальності.

Інформація про компанію

"Перша приватна броварня" була створена в 2004 році родиною Андрія Миколайовича Мацоли і залишалася виключно сімейним бізнесом до січня 2012 року.

У 2012 році відбулося злиття компанії з ПБК "Радомишль", який належав міжнародній групі OASIS CIS, що спеціалізується на виробництві пива та безалкогольних напоїв у 6 країнах. 30% акцій OASIS CIS належать Європейському Банку Реконструкції та Розвитку (ЄБРР) i німецькому пивному концерну Oettinger. Контрольним пакетом OASIS CIS володіють 4 керуючих партнера компанії – громадяни США, Ізраїлю, Великобританії та Росії.

"Перша приватна броварня" сьогодні здійснює управління 2-ма пивзаводами – у Львові та в Радомишлі сумарною потужністю 2 млн гл пива в рік. Найбільшим акціонером компанії та її СЕО є український бізнесмен Андрій Мацола, другий за величиною пакет належить ЄБРР. Решта акцій розподілені між концерном Oettinger і керуючими партнерами групи OASIS. http://gazeta.ua/articles/life/_pershu-privatnu-brovarnyu-perevirilo-sbu/572899

Руські бізнесмєни не при ділах, виходить?!?...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Руські бізнесмєни не при ділах, виходить?!?...

просто вирішили попіаритись :( або відволікти СБУ від нагальніших задач :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зайшов сьогодні в ПАККО - і душа радуєтсья: російський товар із відповідним маркування (прапорці парашстану).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зайшов сьогодні в ПАККО - і душа радуєтсья: російський товар із відповідним маркування (прапорці парашстану).

А чому тут радіти? Якщо товар на прилавку, то російський виробник за нього гроші вже отримав. А купимо ми його тут чи він піде у смітник, його вже мало колише.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не все, що має російський штрих-код - російського виробництва. Для прикладу чіпси Лейс. Маюсь як польський, так і російський штрих-код. Але виробник позначається літерами в штампі дати виробництва (розміщений в лівому верхньому куті лицьової частини упаковки). На пачці є розшифровка країни-виробника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зайшов сьогодні в ПАККО - і душа радуєтсья: російський товар із відповідним маркування (прапорці парашстану).

Але ж ТОВАР НА ПРИЛАВКУ :_02: Господарям маркету глибоко до лямпеги патріотичність і війна з хулом. І всі ті маркування прапорцями, це окозамилювання, типу, ось я ж підтримую байкот. Але постає питання, нащо ж він закуповує той товар? :_02:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є чому радіти:

1) відразу діє наче червоний колір світлофора - Стій! Не смій навіть підходити до цих товарів! (при цьому, не втрачаймо пильність і далі читаємо етикетки на не маркованих товарах);

2) зменшиться продаж - відповідно в майбутньому будуть зменшуватися закупки;

3) багато чого залежить від договорів виробника/дистиб'ютора з ПАККо. Можливі варіанти: оплата після реалізації, повернення товару, якщо строк зберігання вийшов або наближається до такого ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є чому радіти:

1) відразу діє наче червоний колір світлофора - Стій! Не смій навіть підходити до цих товарів! (при цьому, не втрачаймо пильність і далі читаємо етикетки на не маркованих товарах);

2) зменшиться продаж - відповідно в майбутньому будуть зменшуватися закупки;

3) багато чого залежить від договорів виробника/дистиб'ютора з ПАККо. Можливі варіанти: оплата після реалізації, повернення товару, якщо строк зберігання вийшов або наближається до такого ...

Лідери продажу по певних категоріях товару - російські. Хоч череп і кості приліпи до них. По друге, вітчизняний виробник не взмозі замінити російський товар повністю, по третє заміна товарів трансконтинентальних компаній з російських виробництв на європейські збільшить вартість товару на 30-40%. Знову ж так в розрізі певнх категорій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По друге, вітчизняний виробник не взмозі замінити російський товар повністю

без яких саме російських товарів ми не зможемо вижити?

p.s. зараз москалі набіжать і почнуть кричати - "без газа, без газа" :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По друге, вітчизняний виробник не взмозі замінити російський товар повністю

без яких саме російських товарів ми не зможемо вижити?

p.s. зараз москалі набіжать і почнуть кричати - "без газа, без газа" :)

Зможемо без всіх. Але, як був по продажах в штуках №1 шампунь парашного Концерна Калина Чистая линия, так і залишвся. А наша Ельфа перебити не може. Треба або закрити імпорт з Росії товарів, або ввести мито, щоб ціна жахала.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чистая лінія гавняний шампунь. один разу купував пару років тому. гівно рідкісне. не знаю як воно на першому місці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще забули про братів наших чотирилапих менших: Віскас і Кітікет - все паРаша. В продажах 60-70% від об єму.

Чистая лінія гавняний шампунь. один разу купував пару років тому. гівно рідкісне. не знаю як воно на першому місці.

Точно знаю що №1, бо дивлюсь зараз на дані. І голову ним би не ризикнув мити. Хоча, наша Ельфа не краща по якості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Точно знаю що №1, бо дивлюсь зараз на дані. І голову ним би не ризикнув мити. Хоча, наша Ельфа не краща по якості.

Ельфа не краща, але і не гірша. Раніше часто брав Чисту Лінію, недавно купив Ельфа Потрійна Сила - по ціні не дорожчий, по якості те ж саме, навіть консистенція однакова, такий же рідкий. Тоді навіщо купляти ЧЛ, якщо немає різниці? ІМХО, найкращий з магазинних шампунів, який мені найбільше сподобався - це Head and Shoulders, але ціна на нього... засмучує, явно не для мого гаманця.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Преглянув статистичні дані Асінільсон по Західній Україні за травень:

2 місце продажі "Барахатные ручки" крема для рук росія

3 міце аерозолі "Брізал" росія

1 місце штук в шампунях "Чиста лінія" росія. А Зелена Аптека як наш бренд на 20 місці штук в Україні.

Отака гірка статистика.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для братів менших є прекрасний український виробник:

Компанія «Кормотех» – перший український виробник сухих та вологих кормів для домашніх тварин. Корми для тварин виробництва компанії Кормотех є готовим, повністю збалансованим харчуванням, розробленим з урахуванням фізіологічних особливостей тварин. Продуктовий портфель компанії включає сухі та вологі корми для котів і собак у стандарт (“Гав”, “Мяу”), преміум (“Клуб 4 Лапи”) та суперпреміум сегментах (“Optimeal”). Технології виготовлення останніх належать швейцарській компанії “Swiss Pet Nutrition Group GmbH”, що спеціалізується на інноваційних рішеннях в харчуванні тварин.

http://kormotech.com/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

tihiy, чи можна посилання на джерело Вашої статистики?

Або розпишіть ТОП-10 чи ТОП-20 (на Ваш смак).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для братів менших є прекрасний український виробник:

“Гав”, “Мяу” і "Клуб 4 Лапи” - лайно ще те, незважаючи на те, що вітчизняний виробник. Це економ-корми, типу кітікету і фріскасу, які швидко наблизять дату відходу вашого улюбленця в країну вічного полювання. Годувати тварину чимось нижче суперпреміума вважаю злочином. Але краще все ж збалансованою натурою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для братів менших є прекрасний український виробник:

“Гав”, “Мяу” і "Клуб 4 Лапи” - ... це економ-корми, типу кітікету і фріскасу.

Ви самі собі суперечите. Для чого купувати імпортний кітікет, якщо є аналогічний вітчизняний "Мяу" чи кращої якості оптімель?!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для братів менших є прекрасний український виробник:

Компанія «Кормотех» – перший український виробник сухих та вологих кормів для домашніх тварин. Корми для тварин виробництва компанії Кормотех є готовим, повністю збалансованим харчуванням, розробленим з урахуванням фізіологічних особливостей тварин. Продуктовий портфель компанії включає сухі та вологі корми для котів і собак у стандарт (“Гав”, “Мяу”), преміум (“Клуб 4 Лапи”) та суперпреміум сегментах (“Optimeal”). Технології виготовлення останніх належать швейцарській компанії “Swiss Pet Nutrition Group GmbH”, що спеціалізується на інноваційних рішеннях в харчуванні тварин.

http://kormotech.com/

Нажаль, Кормотех займає 17% в продажах на Західній Україні. Ворожі виробнцтва Кітікет і Ко - 70%.

Дані з комерційних джерела ACNielsen, яке надає статистику в світі для комерційних компаній. Такі данні просто так не отримаєте.

Топ якого продукту? Мій смак упереджений.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...