Перейти до змісту

Який "тазік" вибрати


arimantaras

Який "тазік" вибрати?  

114 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Постало питання в купівлі машини, є декілька варіантів, авто приблизно однієї ціни, одного року 1988-1992, і мотори 1,4-1,6 літра, чесно не знаю навіть що обрати, питав різних людей кожен каже по різному, прошу проголосувати і обгрунтувати свою відповідь.

  • Відповідей 76
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Опель і Форд з живим кузовом в таких роках знайти буде важко.

Тай Мазду теж, як і більшість авто такого віку, хоча якщо добре пошукати.

Опубліковано

А чому саме зупинились на цих автомобілях? Якщо прочитати ваші вимоги до авто,то знайдеться ще купа машин, за ті самі гроші.

Опубліковано

враховуючи, що мова йде про далеко не нові авто, рекомендації по моделі/марці практично безглузді.

треба дивитись конкретні екземпляри.

Опубліковано

Півроку тому також постало питання вибору авто.

Дивився і Опеля і Форди і Фольци і 9-ки. Але вибір впав на 9-ку.

1) Дешевше за іноземні "аналоги" тих же років, навіть новіші, я свою за 3000 взяв 1997 року 1,5 інжектор . Але якщо, скажімо, є 3,500 - то краще вже 8-9-99. А якщо є 4,500, то ясно, що вже цікавіше взяти щось із вищеперечисленого забугорного. Воно буде і новіше, і ціліше. За 4500 можна було знайти афігєнного (в шикарному стані) Ланоса 1,5-1,6 літра. Або Джету чи Гольфа 3-ку.

2) Іноземці 88-92 років такі ж гнилі як і вітчизняні (8-9-99).

3) запчастини до іноземців трошечки дорожчі, аніж до 8-9-99. (Приклад те ж дзеркало бокове. Купив до 9-ки, за 50 грн НОВЕ!)

Якось так. Моя думка і моє бачення цього.

Опубліковано

Але вибір впав на 9-ку.

Аналогічно, тіко взяв 99-ку, 1,6, кінець 2007 р.в.

Критерії вибору Женя перечислив. Та й по, так сказати, комфорту, нічим не гірша, хіба що бракує гідропідсилювача.

Опубліковано
Постало питання в купівлі машини, є декілька варіантів, авто приблизно однієї ціни, одного року 1988-1992, і мотори 1,4-1,6 літра, чесно не знаю навіть що обрати, питав різних людей кожен каже по різному, прошу проголосувати і обгрунтувати свою відповідь.
У кожного автомобіля є свої недоліки. Але самий основний недолік коли авто не подобається своєму власнику. Тоді автомобіль стає купою брухту на колесах.
Опубліковано

Я за такі гроші взяв би Golf 2 або Audi 80, Audi 100, Ланос як альтернатива, але точно не ВАЗ

За які гроші?? Автор ні словом не обмовився про гроші! Якщо маєте на увазі мене - то краще ВАЗ 97-го, аніж Гольф 87-го! Це моя думка.

Мені не критично, що то вітчизняна. Чи я маю гордо заявляти "інамарка"!?

Опубліковано

Порадив би німця (Фольц, Ауді, Опель) але не старше 1995року - в цьому діапазоні ще можна знайти не дуже вбитий мотор та кузов, але треба добре пошукати.

Опубліковано

Я за такі гроші взяв би Golf 2 або Audi 80, Audi 100, Ланос як альтернатива, але точно не ВАЗ За які гроші?? Автор ні словом не обмовився про гроші! Якщо маєте на увазі мене - то краще ВАЗ 97-го, аніж Гольф 87-го! Це моя думка. Мені не критично, що то вітчизняна. Чи я маю гордо заявляти "інамарка"!?

якщо говорити за іномарку 88-92 р.в., якщо нормально експлуатувалась і в хорошому стані, то ціна їй буде до 5 тис. у.о., тому особисто я взяв би старішу іномарку, хоча я не проти ваших ВАЗіків, сам їздив на цьому нащасному "подобії" машини)

Опубліковано

Бюджет топікстартера на покупку можна оцінити з варіантів опитування. В даній ситуації теж схиляюсь до новішого ВАЗ'у. Буде, як мінімум, дешевше і простіше в обслугованні. Знайти іномарку 20-25-ти років не биту, не топлену і без гнилого кузова, - майже фантастика. А реальний пробіг уявити навіть страшно.

Vectra A (як і ще два Опеля) була свого часу у тата. Кузов Опелів тих років і корозія, - майже синоніми. З Фордами тієї ж епохи ситуація схожа.

Опубліковано

Кузов Опелів тих років і корозія, - майже синоніми

Рівно однаково гниють як і ВАЗ-ікі. Один в один. Із тією різницею, що більшість за "поварит пороги" ВАЗ-а візьме 500 грн, то за Опеля уже не менше 800. Чому, Бо ж ОПЕЛЬ!

якщо говорити за іномарку 88-92 р.в.,

Підозрюю, що саме на такій ти й їздиш?

Опубліковано

kravchuk сказал: якщо говорити за іномарку 88-92 р.в., Підозрюю, що саме на такій ти й їздиш?

ні не вгадав), я раніше їздив, старому німці, але він був в хорошому стані і кузов у нього був "лужоний" і за пороги я навіть не думав, а зараз катаюсь на мерені 2000 року і все там добре)

Опубліковано

Рівно однаково гниють як і ВАЗ-ікі.

Але ВАЗ за ті ж гроші буде новіший і, як наслідок, менш гнилий (і менш битий, і менш заїжджений, і т.д.). Та й запчастини на кожному кроці.

Опубліковано

а зараз катаюсь на мерені 2000 року і все там добре)

Я за тебе радий. Але якщо уважніше придивитися до того, що хоче автор, то можна зрозуміти, що він хоче.

1) Я так зрозумів, що автогр хоче іномарку. Розумію, трішечки комфортніше, аніж у ВАЗ-і. І це хіба що стосується Омеги. Але, як уже було сказано, більшість авто тих років вбиті. І якщо купувати в Україні (а з-за кордону воно зараз приїде золоте по гроошам), то в хлам вбиті.

2) Автор не розглядав варіанту покупки вітчизняного авто. А даремно.

3) Автор не озвучив орієнтовну суму. А це важливо. Тому як між двома приблизно однаковими машинами (того ж року) може бути "розброс" навіть в 500 у.о.!

Опубліковано
але він був в хорошому стані і кузов у нього був "лужоний"
Луджений Оцинкований у прямому розумінні у німців з'явився тільки з 4ого покоління, це десь 1995-97 рік модельного ряду.
Опубліковано

а зараз катаюсь на мерені 2000 року і все там добре)

"купити" - це одне, а "обслуговувати" - це вже зовсім інша історія. + пост № 22

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...