Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
15 хвилин назад, Oli сказав:

 

А ви що незнайомі? 

 

Можу і помилятися на рахунок вестнет

Виявляється не знайомі.

Якщо людина безпідставно пише про погану роботу Інтернету і не звертається в техпідтримку - відсотків 90% працює на конкурентів.

Опубліковано
В 13.12.2023 в 16:25, Oli сказав:

 

Зараз все добре. ;)

 

Проблема була в блоці живлення, при збільшенні підключень просіла напруга.

  • Дякую! 1
Опубліковано (змінено)
23 години назад, serega-cool сказав:

Гущанська 91, останнє звернення було 12.02.2023 20:29 (заміна ІР, клієнт має відзвонитися) - далі звернень немає.

Чорновола 15, такого будинку не існує, або якась помилка.

Соррі , Чорнорновола 18 будинок, не додивився що невірно написав

 

Там в повідомленнях вище ти засрав обладнання в волинських оптичних мереж, що вони працюють на тазіках і один влан на всіх, але до того надцять років кили ви працювали під одним брендом і ти розказував всім що це найкращий провайдер... Якось двухзначно виходить))) 

 

Коли напрягли і носом тицнюли що погано працює калнет, ти відразу почав скуліти "мене ущімляють канкуренти", а чомусь не було запропоновано вирішити питання. Це лояльне відношення до абонентів ???

 

Стосовно скріну з відгуками "оті двоє", то ж твої працівники - чому тут не озвучив ??? 

 

А тепер питання найголовніше, чого калнет їздить на брендованих машинах "волинські оптичні мережі" ???

 

І взагалі , хочеш щось обсуждати про свого провайдера, створи окрему тему "кулнет" і там продовжимо...

 

 

 

Змінено користувачем inhelp
Опубліковано
3 години назад, inhelp сказав:

Соррі , Чорнорновола 18 будинок, не додивився що невірно написав

 

Там в повідомленнях вище ти засрав обладнання в волинських оптичних мереж, що вони працюють на тазіках і один влан на всіх, але до того надцять років кили ви працювали під одним брендом і ти розказував всім що це найкращий провайдер... Якось двухзначно виходить))) 

 

Коли напрягли і носом тицнюли що погано працює калнет, ти відразу почав скуліти "мене ущімляють канкуренти", а чомусь не було запропоновано вирішити питання. Це лояльне відношення до абонентів ???

 

Стосовно скріну з відгуками "оті двоє", то ж твої працівники - чому тут не озвучив ??? 

 

А тепер питання найголовніше, чого калнет їздить на брендованих машинах "волинські оптичні мережі" ???

 

І взагалі , хочеш щось обсуждати про свого провайдера, створи окрему тему "кулнет" і там продовжимо...

 

 

 

1. Чорновола 18, яка квартира? (напишіть в особисті)

2. Коли було мало абонентів - тазіки рулили але час йде, потрібно розвиватись та йти далі (тому мережа Кулнет знову працює окремо від ВОМ)

3. Ми з Вами не пили, щоб до мене звертатись на "ти" (всі хто хочуть вирішити проблему, завжди пишуть мені в особисті, нікому не відмовляв)

4. Можливо працівники, якщо так, то і користуються вони теж нашим Інтернетом, їм теж заборонено ставити відгуки?

5. Процес розділення це не те, що на ринок зходити, автомобілі в процесі перебрендування.

6. Тему створити не проблема а продовжувати не бачу сенсу.

P.S. по Гущанській клієнт так і не передзвонив а ми чекаємо...

Опубліковано
В 14.12.2023 в 10:04, inhelp сказав:

А я вже працівник ВОМ :D ??? З якого це часу ???  А тепер по факту, по вулиці Гущанська 91 , вже декілька місяців інтернет гівно, часткові обриви. Ситуацію ніхто не вирішує, останнього разу все що змогли зробити це змінити ІР, професійно просто жесть ... Я так розумію що проблему не вирішується зовсім... Тепер по іншій адресі, де я зараз проживаю, по Чорновола 15, може зібрати підписи з всіх жителів хто незадоволений вашим інетом і тут опублікувати???  

Чекаю на опублікований список не задоволених клієнтів.

Опубліковано
В 15.12.2023 в 09:45, inhelp сказав:

А тепер питання найголовніше, чого калнет їздить на брендованих машинах "волинські оптичні мережі" ???

 

І взагалі , хочеш щось обсуждати про свого провайдера, створи окрему тему "кулнет" і там продовжимо...

 

 

1. Вашими молитвами - зроблено.

Фотозвіт:

coolnet-auto.thumb.jpg.6a4c66922164cb21d602a82d50b73526.jpg

2. Вашими молитвами - зроблено.

  • Подобається 2
  • Дякую! 1
  • Збентежений 1
  • +1 2
Опубліковано
1 годину тому, serega-cool сказав:

1. Вашими молитвами - зроблено.

Фотозвіт:

coolnet-auto.thumb.jpg.6a4c66922164cb21d602a82d50b73526.jpg

2. Вашими молитвами - зроблено.

ого.. я чесно кажучи думав що у вас масштаб компанії троха менший :)

Опубліковано
6 хвилин назад, vampirich сказав:

ого.. я чесно кажучи думав що у вас масштаб компанії троха менший :)

Приходьте на екскурсію!

Опубліковано (змінено)
6 годин назад, serega-cool сказав:

1. Вашими молитвами - зроблено.

Фотозвіт:

coolnet-auto.thumb.jpg.6a4c66922164cb21d602a82d50b73526.jpg

2. Вашими молитвами - зроблено.

отото бобіків) круть)

Змінено користувачем ZedaZ
  • Дякую! 1
  • 2 тижня потому...
Опубліковано
В 09.12.2023 в 14:02, inhelp сказав:

В мене Волинські Оптичні Мережі вже досить тривалий час, якість послуг повністю влаштовує і швидкість супер, і пропадань не було за останній рік, та й при відключенні світла інтернет працює стабільно.  Рекомендую !  Тим більше що в мене підключена система автоматизації, яка точно покаже і проїнформує, коли будуть проблеми з інетрнетом. 

можна детальніше?

аякс чи хоумасістант?

Опубліковано
10 годин назад, serega-cool сказав:

Іван, людина чекає на відповідь.

 

В 01.01.2024 в 00:22, Factory сказав:

можна детальніше?

аякс чи хоумасістант?

Majordomo, частина на телеграм ботах

  • Адміністратори
Опубліковано
21 годину назад, inhelp сказав:

 

Majordomo, частина на телеграм ботах

 

нічого шо сябро/рус? і лінки з гітхаба на мордор ведуть?

Опубліковано
В 14.12.2023 в 08:59, serega-cool сказав:

При тому, що у ВОМа НАТ на тазіках та всі абоненти в одному ВЛАНі.

НАТ на тазіку то взагалі не проблема, ну якшо той тазік не з позаминулого століття і той хто налаштовував не з двома лівими руками, так багато хто робить з малих провайдерів.

А от всі абонети в одному влан то біда, я про це і тут писав, і їх техпідтримці розказував. За таке весь NOC надо розігнати, так шоб в іт їх максимум взяли картриджі міняти.

  • +1 3
Опубліковано
В 07.01.2024 в 01:40, Lisovic сказав:

НАТ на тазіку то взагалі не проблема, ну якшо той тазік не з позаминулого століття і той хто налаштовував не з двома лівими руками, так багато хто робить з малих провайдерів.

А от всі абонети в одному влан то біда, я про це і тут писав, і їх техпідтримці розказував. За таке весь NOC надо розігнати, так шоб в іт їх максимум взяли картриджі міняти.

1. НАТ на тазіку та малий провайдер - норм. НАТ на тазіку та великий провайдер не норм.

2. Всі абоненти в одному ВЛАНі - краще промовчу.

Опубліковано
29 хвилин назад, vampirich сказав:

Просто цікавлюся - а з якої кількості абонентів провайдер вважається великим? :)

Моя суб'єктивна думка - більше 10к абонентів.

  • +1 1
Опубліковано

Та хоч побийтеся там(я про співласників) проведіть мені вже нарешті інтернет на конякіна, другий місяць чекаю. Немає сечі, чесне слового)

Опубліковано
2 години назад, serega-cool сказав:

Моя суб'єктивна думка - більше 10к абонентів.

Якшо не секрет, яке обладнання використовуєте для нат і бордерів?

Опубліковано

Якого чорта на ВОМі мені вже пару місяців постійно видає капчу на сайтах і каже що я бот з галімим IP?
То в тех підтримку ВОМа чи проблема з компом?)

Опубліковано

Бачу що тут дуже гарно модерують інфу, особливо видаляють деякі цікаві пости.  Не думав що борда стане такою помийкою, яка топить за ватника С. , ну що ж...  БАЖАЮ УДАЧІ !!!  Мєсний експерд в двох темах є, нехай тягне тему... 

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Хто в курсі чого то вчора відвалилися білі айпі на ВОМі і була необхідність звератися до ТП щоб знову отримати послугу?

Опубліковано

Діапазон ІР адрес 160.238.126.0/23 був орендований і використовувався Волинськими Оптичними Мережами для надання послуг абонентам згідно договору.
ТОВ Волинські Оптичні Мережі вчасно сплачувало орендну плату за цей блок.
Деякий час тому строк дії договору закінчився. Замість продовження, договір був переоформлений на іншу особу.
29-го березня до власника цього блоку звернулися нові орендарі з вимогою видалити route object з бази RIPE.
1-го квітня вже до нас надійшов лист від аплінків щодо вимоги від нового орендаря НЕГАЙНО припинити обслуговувати цей блок ІР адрес.
До кінця дня 1-го квітня ми мусили повернути орендований блок, про що повідомили наших абонентів.
Аплінки мають керуватися правилами RIPE для операторів зв'язку, а власник блоку ІР - договором оренди з свого боку, тому до них ніяких претензій ми не маємо.

Опубліковано
В 08.04.2024 в 13:48, Jason сказав:

До кінця дня 1-го квітня ми мусили повернути орендований блок, про що повідомили наших абонентів.
 

Маю договір вом, і ще обслуговую підприємця, в якого є мережа магазинчиків теж підключені до вом і з білими айпіхами. По жодному з трьох договорів не було попередження. Дізнався, коли вже все відвалилося :)

P.s. а ті цирки з ір не починалися десь в 20 числах березня? Бо тоді спамхауз сказав що оператор вказав нашу ір як ту, що входить в динамічний діапазон

Опубліковано
В 08.04.2024 в 15:17, vampirich сказав:

Маю договір вом, і ще обслуговую підприємця, в якого є мережа магазинчиків теж підключені до вом і з білими айпіхами. По жодному з трьох договорів не було попередження. Дізнався, коли вже все відвалилося :)

P.s. а ті цирки з ір не починалися десь в 20 числах березня? Бо тоді спамхауз сказав що оператор вказав нашу ір як ту, що входить в динамічний діапазон

Бізнес по нашому як то кажуть, в ЄС такого не може бути, принаймні кажуть там різні підходи до клієнтів.

 

В нас тупий деколи менеджмент, замовляєш напркилад меблі, і тобі кажуть буде в середу в 10 ранку, ти ждеш, дзвонять тобі в середу в 10 ранку і кажуть вибачте буде на слідучий день, і тут людина возмущається якого бена затримка і так далі. Манагер який має тупі мізки каже іншому колезі, якийсь клієнт дебіл, що для нього день почекати то ж фігня. Але воно недолуге не може зрозуміти що людина можливо відпросилась з роботи, взяла відгул, найняла ще компанію яка занесе їх на поверх та збере, і всі плани зірвались к єбеням.

 

Так і тут, а якщо адмін десь шашлики жарить і тут бац відвал мережі, то їм пофігу ну що тут такого переконфігурити перевірити і так далі.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...