Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
3 годин тому, Cherman сказано:

Та, не клацали по клаві- лазили по кришах з кабелями.

то вже "новодєл", трушний Візор був на діал-апі

  • Ха-ха 1
  • +1 1
Опубліковано
5 годин тому, rabzy сказано:

Це на вашу думку. Але в даному випадку важлива не ваша думка, а думка ваших абонентів, які користуються вашим сервісом.

То нехай пропадає Інтернет та й глючить, лише щоб дешевше було?

Опубліковано
31 хвилин тому, serega-cool сказано:

То нехай пропадає Інтернет та й глючить, лише щоб дешевше було?

Так мова не йде про дешевше, мова йде якраз таки про дорожче. Але не просто дорожче, а й якісніше звісно. В моєму розумінні якісно - це звичайно стабільно і без обривів, з адекватним пінгом. Це взагалі дефолтні речі, інакше в такому сервісі просто немає ніякої потреби. А надбавка у швидкості - це такий собі приємний бонус для абонентів.

Опубліковано
28 минут назад, ipua сказал:

Чому ви мені шлете СМС якщо я не підключений на жодні СМС розсилки ?  В мене немає заборгованості. 28 числа кожного місяця кошти автоматично знімаються банком. Що я маю перевіряти в особистому кабінеті ??? 

Та сама фігня.

Прийшла смс перевірити рахунок в особистому кабінеті

Опубліковано
11 годин тому, ipua сказано:

Чому ви мені шлете СМС якщо я не підключений на жодні СМС розсилки ?  В мене немає заборгованості. 28 числа кожного місяця кошти автоматично знімаються банком. Що я маю перевіряти в особистому кабінеті ??? 

Це було інформаційне смс. Подивіться свій баланс, зробіть звірку. Тарифи ж змінилися.

Опубліковано
17 часов назад, WebTraveller сказал:

Мій тариф не помінявся. 225 гривень як було так і залишилось. Нафіг доплачувати?

На моїх договорах на 25 грн. подорожчало. Можливо Сергій прокоментує, чому у Вас без змін...

  • +1 1
Опубліковано
9 годин тому, Igor DMX сказано:

На моїх договорах на 25 грн. подорожчало. Можливо Сергій прокоментує, чому у Вас без змін...

У деяких районах вартість 225 грн. була встановлена раніше.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано (змінено)
3 годин тому, pashka05 сказано:

Останній місяць швидкість інтернету просто жахлива. Тариф 50 мбіт/сек

 

Screenshot_2020-03-21-20-27-21-933_org.zwanoo.android.speedtest.jpg

Звертались у технічну підтримку?

Чи цілий місяць мучитесь?

Змінено користувачем serega-cool
Опубліковано
On 21.03.2020 at 23:34, serega-cool сказано:

Звертались у технічну підтримку?

Чи цілий місяць мучитесь?

Звернувся.  Проблема вирішена була на день. Сьогодні те ж саме

  • +1 1
Опубліковано
13 годин тому, pashka05 сказано:

Звернувся.  Проблема вирішена була на день. Сьогодні те ж саме

Напишіть мені в приват Ваш номер договору.

Опубліковано

Все по інтернету від ВОМ. Вдушились. Нахапались договорів, а технічної можливості всім адреси,швидкості  надати нема- треба вкладатись. Народ на карантині в інтернет, а у відповідь 0. А про швидкість я вже мовчу 100 мб/с то празнік. Що не позвоню в підтримку, то роутер мені настроюють, то просять роутер поміняти, то перезагрузити модем і роутер і т.д.

  • +1 1
Опубліковано
22 хвилин тому, alexsa сказано:

Все по інтернету від ВОМ. Вдушились. Нахапались договорів, а технічної можливості всім адреси,швидкості  надати нема- треба вкладатись. Народ на карантині в інтернет, а у відповідь 0. А про швидкість я вже мовчу 100 мб/с то празнік. Що не позвоню в підтримку, то роутер мені настроюють, то просять роутер поміняти, то перезагрузити модем і роутер і т.д.

Шановні абоненти
ПРОСИМО звернути Вашу УВАГУ!
На мережі сталася АВАРІЯ⚠️
У зв'язку з пошкодженням зовнішнього каналу ІНТЕРНЕТ.
Більшість серверів НЕДОСТУПНІ.
Ми зараз працюємо над усуненням даної проблеми!
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Дякуємо за розуміння.

Опубліковано
28 хвилин тому, alexsa сказано:

Все по інтернету від ВОМ. Вдушились. Нахапались договорів, а технічної можливості всім адреси,швидкості  надати нема- треба вкладатись. Народ на карантині в інтернет, а у відповідь 0. А про швидкість я вже мовчу 100 мб/с то празнік. Що не позвоню в підтримку, то роутер мені настроюють, то просять роутер поміняти, то перезагрузити модем і роутер і т.д.

Куліш завтра напише шо його пацани стійко відновлювали пошкоджену магістраль і тому роботягам треба підняти зарплату так що з вас новий тариф плюс шеколадка в абонплату

 

 

 

Опубліковано
1 хвилина тому, westboiuu сказано:

Куліш завтра напише шо його пацани стійко відновлювали пошкоджену магістраль і тому роботягам треба підняти зарплату так що з вас новий тариф плюс шеколадка в абонплату

 

 

 

вам щось заважає підключити іншого провайдера?

Опубліковано
8 хвилин тому, Dima4s сказано:

вам щось заважає підключити іншого провайдера?

Заважає бо він в мене на районі монополіст 

 

Опубліковано
29 хвилин тому, westboiuu сказано:

І ціни не адекватні а пояснення взагалі піздець

 

сумніваюсь що такими постами ви можете вплинути на ціноутворення.
Думаю при відключенні ВОМ гроші не бере)
Хоча мені ця фігня з грішми коли не користуєшся також дивна. Особливо якщо за підключення заплатив 1500.
 

Опубліковано
20 минут назад, westboiuu сказал:

Не користуєшся інтернетом всеодно башляй дань в місяць

 

В кс та сама фігня, якось все спаскудилось в Луцьку за останні пару місяців в плані провайдерів.

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...