Перейти до змісту

Sniper

Рекомендовані повідомлення

16.10 2013р. "МАГІСТРАЛЬ"

Львівська залізниця потребує негайного оновлення рухомого складу

За останні 10 років через зношеність парк Львівської залізниці зменшився на 197 пасажирських вагонів. Протягом першого півріччя 2013 року з інвентарного парку пасажирських вагонів Львівської залізниці відповідно до технічних рішень і з урахуванням настання граничного терміну експлуатації виключено 27 пасажирських вагонів. Жодного нового вагона за останні 5 років залізниця не отримала.

На Львівській залізниці підрахували, що за умови відшкодування збитків, які магістраль отримала від пасажирських перевезень, принаймні, за 9 місяців поточного року, можна було б придбати 91 пасажирський вагон, а відтак виконати трирічний план з оновлення пасажирського рухомого складу.

Сьогодні у приписному парку залізниці є 1033 пасажирських вагони. Загальний рівень зносу рухомого складу становить 86%. Зокрема, 59,5% (або 611 одиниць приписного парку пасажирських вагонів) відпрацювали встановлений заводом-виробником ресурс (28 років), із них лише 14,4% (150 одиниць) проведено капітально-відновлювальний ремонт і продовжено термін експлуатації до 41 і більше років. Інші вагони мають бути списані, але залізничники докладають чимало зусиль аби таки проводити їм відповідний плановий ремонт та технічне діагностування і відправляти вагони у рейс.

Нових вагонів, молодших 10 років, у залізничному парку 3,7% (38 одиниць), а вагонів віком від 10 до 20 років — лише 1,5% (16 вагонів). Відтак доводиться констатувати, що переважна більшість вагонів у приписному парку — застарілої конструкції, технічно та морально зношені. До того ж, порівняно з новим сучасним рухомим складом ці вагони мають низьку економічність, високу енерговитратність, не відповідають сучасним вимогам комфорту, якості і сервісу. Ремонтувати застарілий рухомий склад затратно і складно, але без цих зусиль виконати вповні свої зобов’язання щодо перевезення пасажирів залізниця не зможе.

Середня собівартість ремонту вагонів щорічно зростає. У плані витрат на ремонт пасажирських вагонів на 2013 рік Львівська залізниця передбачила майже 70 мільйонів гривень, що на 36% більше, ніж роком раніше.

Омріяні ж пасажирські «вагонні обновки» залізничники Львівської магістралі востаннє отримували у 2008 році, коли парк поповнився 38 вагонами побудови Тверського та Крюківського вагонобудівних заводів. На сьогоднішній час вартість нового пасажирського вагона орієнтовно становить 11 млн. грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Как оказалось, более 500 тыс. гривен были выделены не на "капитальный ремонт" старенького ГАЗ-31029, а на комфортабельный "Ленд Крузер" для руководства Приднепровской ж/д. Примечательно, что годовой пробег для автомобиля запланирован в размере 61 тыс. км, то есть более 160 км каждый день. Расходы топлива на 100 км составляют 21,6 литров.

Стало известно, что пресс-служба "Укрзалізниці" предоставила недостоверные данные журналистам относительно расходов в сумме 573 тыс. гривень на содержание ГАЗ-31029.

Об этом стало известно из ответа Госфиниспекции и Министерства инфраструктуры на запрос народного депутата Леси Оробец и ОО "Центр противодействия коррупции", сообщают "Наші гроші".

Согласно ответам, вся эта сумма будет потрачена на ремонт и содержание "Тойоты Ленд Крузер", которая закреплена за руководством "Приднепровской железной дороги" (ПЖД).

Из этих денег 136 тыс. гривен выделено на оплату двух водителей с зарплатой 4,1 тыс. гривен в месяц. Еще 136 тыс. гривен - расходы на бензин и масло. При этом годовой пробег для автомобиля запланирован в размере 61 тыс. км, или более 160 км каждый день. Расходы топлива на 100 км составляют 21,6 литров.

Остальное выделено на ремонт "Ленд Крузера" (76 тыс. гривен), амортизацию (82 тыс. гривен), замену резины (10 тыс. гривен), общепроизводственные и другие расходы (143 тыс. гривен).

Расходы же на ГАЗ-31029 составили лишь 5 тыс. гривен.

http://zn.ua/ECONOMICS/ukrzaliznicya-potratila-polmilliona-na-lend-kruzer-dlya-rukovodstva-131375_.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще років з 5 тому читав статтю (друковану), хто автор не пам'ятаю, про грядущу приватизацію залізниці.

Висказувалась думка, що приватизація УЗ буде заключатись в тому, що приватизують рухомий склад та перевезення, тобто вагони та бабло за перевозки будуть йти комусь в кишеню, а сама залізниця (рейки) залишаться у держави, в сенсі за державний кошт утримувати саме дорогу, а від перевезень держава нічого не буде отримувати, хіба що олігарх який приватизує рухомий склад вирішить заплатити податки з перевезень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...