Перейти до змісту

Російська митниця зупинила весь український імпорт


Ko3bMa

Рекомендовані повідомлення

Від 14 серпня поточного року митна служба Росії включила до переліку "ризикових" усіх без винятку українських імпортерів, що фактично на невизначений час блокувало поставку товарів з України.

Про це повідомила прес-служба Федерації роботодавців України (ФРУ).

Як уточнюють у ФРУ, російська митниця піддає українські вантажі суцільний перевірці, включаючи вивантаження, перевантаження і завантаження їх назад у транспорт.

"Усе це призводить до збільшення термінів простою вагонів та інших транспортних засобів, і, як наслідок, веде до подорожчання або зриву поставок товарів, псування продукції, підриває позиції українських товаровиробників на ринку РФ. Причому російський ринок для багатьох українських підприємств є критично важливим", - зазначили у ФРУ.

Крім вищесказаного нагадаємо, що у понеділок, 12 серпня, видання Українська правда (УП) писало, що Федеральна митна служба РФ від кінця минулого місяця посилила контроль вантажів, що завозяться більше ніж 40 українськими компаніями.

За даними газети, серед цих підприємств виявилися ПАТ Укрнафта і низка підприємств, підконтрольних Дмитру Фірташу.

Зокрема, до переліку "ризикових" імпортерів потрапили ПрАТ Кримський титан (АРК), Вільногірський ГЗК, ТОВ Синтез ресурс (вистриб’ютор Вільногірського ГЗК), ПАТ Кримський содовий завод (КСЗ, Красноперекопськ, АРК), ПрАТ Сєвєродонецьке об'єднання Азот (Луганська обл.) , ПАТ Сумихімпром, ТОВ НВП Зоря (Рубіжне Луганської обл.), ТОВ Хімічна компанія бензол (постачальник продукції Зорі).

УП повідомляє, що до списку також потрапили великі вагонобудівні підприємства: Дніпровагонмаш (Дніпропетровська обл., Власник - група ТАС), підприємства групи Азовмаш (Донецька обл., видання пов'язує їх із нині покійним Олександром Савчуком), Стахановський вагонозавод (Луганська обл., входить до групи Фінанси та Кредит Костянтина Жеваго), а також виробник вагонного литва Кременчуцький сталеливарний завод (Полтавська обл.).

Крім того, російських митників зацікавила продукція провідного підприємства енергомашинобудування ВАТ Турбоатом (75% належить державі).

Також у списку опинилися кілька підприємств агропромислової галузі: кондитерське ПО КОНТІ (основний бенефіціар - Борис Колесніков), сировари Агропродекспорт і КОМО-експорт, а також держпідприємство Артемсіль.

Видання стверджує, що українські підприємства були внесені до групи ризикових ще 12 липня 2013 року, а складності з оформленням імпорту товарів почалося у них приблизно від 24-25 липня. Вантажі згаданих українських компаній будуть піддавати ретельному огляду, що ускладнить імпортно-експортну діяльність. Така підвищена увага ФМС Росії пояснює виявленими проблемами під час оформлення декларацій.

Нагадаємо, що цього тижня між РФ та Україною мають розпочатися переговори з приводу заборони завезення на територію Росії продукції української кондитерської компанії Roshen. Варто також зазначити, що на початку липня стало відомо про плани Росії ввести торгові санкції щодо українських шоколаду, вугілля і скла у зв'язку із введенням Україною ввізного мита на імпортні авто.

кор

І тут же, кагбе ненароком, варіант

Членство в МС вберегло б Україну від проблем на російській митниці, вважають у Держдумі

Експерти окреслили сценарії розвитку торговельної сутички Києва і Москви

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 112
  • Створено
  • Остання відповідь

Росія тим самим показує що укр.влада повністю залежна і повинна знову прогнутись. Це тиск на окремих персон олігархічних кланів, а постраждаєм тіко ми. Так як прийдеться платити нам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нехай. Тепер до всіх сумлівающихся має дійти, що чекає нас в тайожном союзі, де уви медведь хазяїн.

Доречі, це імхо "ответка" ліліпутіна на оце.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Торговельною війною Росія порушує домовленості про відмову від ядерної зброї?

Росія давала гарантії Україні утримуватися від економічного тиску, коли у 1994 році Україна відмовилась від ядерної зброї.

Про це у своєму Facebook нагадав Правовий радник у "Майдан Моніторинг" Олександр Северин.

У Меморандумі про гарантії безпеки у зв'язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї, який був підписаний у 1994 році зазначалося:

"Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки підтверджують Україні їх зобов'язання згідно з принципами Заключного акта НБСЄ( 994_055 ) утримуватись від економічного тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким чином отримати будь-які переваги".

Як відомо, Федерація роботодавців України (ФРУ) заявила, що Митна служба РФ із 14 серпня включила в перелік "ризикових" усіх без винятку українських імпортерів, що, за оцінками ФРУ, означає повну зупинку українського експорту на невизначений час.

Водночас в Росії заявляють, що такі дії не є "тиском" або шантажем, водночас визнають, що такі складності викликані тим, що Україна не є членом Митного Союзу, в який Росія закликає вступити Україну.

Українська правда

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зі слів "регіоналів" - нічого страшного не відбувається:

Регионалы призывают украинских экспортеров к выдержке

Как сообщили в пресс-службе Партии регионов, по мнению Плотникова, проблемы, которые появились в торговле Украины и Российской Федерации, будут урегулированы путем двусторонних переговоров.

«Проблемы, которые мы сегодня наблюдаем в торговых отношениях Украины и Российской Федерации, не принесут пользы ни одной из этих стран. Это очевидно. Однако не стоит преувеличивать остроту сложившейся ситуации, а уж тем более расценивать возникшие трудности как какую-то торговую войну», – отметил Плотников.

«Вероятно, у Российской Федерации и ряда стран Таможенного союза существует свое внутреннее понимание того, как им следует обращаться со своими торговыми партнерами, в какой мере подобные отношения должны быть более-менее дружескими», – добавил он. По его убеждению, ситуация с экспортом украинских товаров в РФ будет урегулирована путем двусторонних переговоров или, возможно, переговоров с другими странами – членами Таможенного союза.

«С этой точки зрения, в данный момент необходимо проявить определенную выдержку. Есть надежда, что в результате переговоров сложившаяся ситуация будет разрешена», – сказал Плотников.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да чё вы так распереживались то, немного прищимили хвост Алегархам - у нас в украине государству (считай НАМ) уже почти нифига не принадлежит. Откашляют - договоряться - и опять потекут миллионы куда надо. Нам то точно с этого не обломится :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повністю згоден з DarkMonk . Державних підприємств в Україні майже не залишилось, а які залишились то в плачевному стані . А якщо це приватні фірми, то свої питання по якості і домовленостях мають вирішувати самі. Не подумайте, я розумію що вони платять податки і таке інше, но це приватні фірми і весь дохід йде не в бюджет а якомусь олігарху в карман, от хай він ці питання і вирішує. А те що наші політики на рахунок цієї ситуації заворушились доказує тільки те, що в них є там свої інтереси. Можливо Росія цим жестом хоче нам повідомити, що в Європу нам не треба йти, а входити в їх митний союз, хоча наскільки я чув, щось Білорусія недуже задоволена такою співпрацею з Росією.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Білорусія недуже задоволена такою співпрацею з Росією.

Таки да, ось відео, де Бацька разносить мутний сортир в пух і прах :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повністю згоден з DarkMonk . Державних підприємств в Україні майже не залишилось, а які залишились то в плачевному стані . А якщо це приватні фірми, то свої питання по якості і домовленостях мають вирішувати самі. Не подумайте, я розумію що вони платять податки і таке інше, но це приватні фірми і весь дохід йде не в бюджет а якомусь олігарху в карман, от хай він ці питання і вирішує. А те що наші політики на рахунок цієї ситуації заворушились доказує тільки те, що в них є там свої інтереси. Можливо Росія цим жестом хоче нам повідомити, що в Європу нам не треба йти, а входити в їх митний союз, хоча наскільки я чув, щось Білорусія недуже задоволена такою співпрацею з Росією.

Ну не знаю, как Белорусь. Но наши по ходу хотят как говориться "и нашим и вашим". Образно говоря ГАВНО не европейского стандарта задвигать в россию, казахстан ....и.т.д. и лоббируя интересы евросоюза задвигать нам еропо-китайское гавно, тем самым снова зарабатывая. Но ведь так не хорошо :) "на всякую хитрую жопу, найдётся хер с винтом". Вот россия и показывает ВИНТ, хотите в европу - торгуйте с ней. Только вот европа хитрая, у них своего такого ГОВНА хоть отбавляй - они ищут рынок сбыта.

ЗЫ, Кстати в этих фурах, которые гоняют в россию контробаса возят столько - что мама не грусти :) А теперь когда винт закрутили :) зубы на полку :) В европу не загонишь 20тонн спирта под видом Джерельной воды с Карпат :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да закрыла и хорошо, чем раньше тем лучше, да хоть 10 метровый забор пусть поставят и чем быстрее поставят и закроют тем быстрее мы перестроимся на нормальные европейские рынки, сколько можно уже мусолить, ну будет тяжко поначалу, потом только рады будем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да закрыла и хорошо, чем раньше тем лучше, да хоть 10 метровый забор пусть поставят и чем быстрее поставят и закроют тем быстрее мы перестроимся на нормальные европейские рынки, сколько можно уже мусолить, ну будет тяжко поначалу, потом только рады будем.

Когда остатки доллоровой массы импортёры вывезут в европу, мы будем как Ваньки Пэтрики дурачки. Радоваться и улыбаться. Улыбаться то мы будем, от осознания слабоумия.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да закрыла и хорошо, чем раньше тем лучше, да хоть 10 метровый забор пусть поставят и чем быстрее поставят и закроют тем быстрее мы перестроимся на нормальные европейские рынки, сколько можно уже мусолить, ну будет тяжко поначалу, потом только рады будем.

Вот только кто там на этих рынках нас и наш товар ждет? У них своих "мексиканцев" выше крыши, им нужно давать работу, а, соответсвенно, результаты труда нужно куда-то девать. И наши товары там точно не нужны.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И наши товары там точно не нужны.

От того и не нужны, что топчимся на одном месте, а тут реальный пендаль под попу будет, гляди и будем выпускать нормальные машины, бытовую технику, продукты и т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И наши товары там точно не нужны.

От того и не нужны, что топчимся на одном месте, а тут реальный пендаль под попу будет, гляди и будем выпускать нормальные машины, бытовую технику, продукты и т.д.

І в честь чого буде такий пендаль? Швидше наші олігархи прогнуться...

Ви що думаєте що тут якоюсь магією з'явліться високі технології? Хто ж їх надасть? Європейці? :_36:

ЄС ніколи не дасть нам розвивати СВОЮ авіацію, СВІЙ автопром, СВОЇ високі технології через те що європейцям абсолютно не потрібні конкуренти.

А інвестиції прийдуть тільки тоді коли тут стане вигідно та стабільно, будуть однакові правили гри для всіх. одним словом коли Україна перестане бути "банановою республікою"

А Росія просто дбає про свої інтереси, будуючи свою імперію. І добре якщо Україна навчиться відстоювати свої. власні інтереси

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зі слів "регіоналів" - нічого страшного не відбувається:

А я чи не вперше підтримую діючу владу (читай "регіоналів") через протистояння з Росією і, маю надію, у них вистачить сили вистояти проти Росії і під тиском українських виробників, чиї товари застрягли на кордоні. Вистоїмо - маємо шанс на євроасоціацію, з всіма її + і -. Прогнемося - привіт Митний Союз і вічна залежність від Росії (дивимося на Білорусь).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЄС ніколи не дасть нам розвивати СВОЮ авіацію, СВІЙ автопром, СВОЇ високі технології через те що європейцям абсолютно не потрібні конкуренти.

Ага, он бідні поляки, словаки і чехи не розвивають нічого) Не забувайте, що в ЄС є власне космічне агентство, туди можна було б залучити багато наших вчених, які тиняються без діла через дефіцит коштів в науковій галузі. Та й взагалі, плюсів багато, от тільки розписувати без толку, оскільки в будь-якому випадку митний союз для нас завжди буде гіршим варіантом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЄС ніколи не дасть нам розвивати СВОЮ авіацію, СВІЙ автопром, СВОЇ високі технології через те що європейцям абсолютно не потрібні конкуренти.

Ага, он бідні поляки, словаки і чехи не розвивають нічого)Не забувайте, що в ЄС є власне космічне агентство, туди можна було б залучити багато наших вчених, які тиняються без діла через дефіцит коштів в науковій галузі. Та й взагалі, плюсів багато, от тільки розписувати без толку, оскільки в будь-якому випадку митний союз для нас завжди буде гіршим варіантом.

Це е чешським, польським чи словацьким продуктом? Чи це є тим самим німецьким автопромом, чи американським, чи ще якимось, складеним на цих територіях, у цих країнах?

Мені щось тільки згадується шкода, більш нічого. Чи Ви можете назвати чисто польску марку авто?

Правда я не спорю й з тим що якість українських авто м'яко кажучи бажає кращого.

А Митний Союз. Вибачте я ще ні разу не чув аргументів проти, окрім емоціональних криків на тему що Митний Союз то ппц.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Electronshik, а взагалі хоча б радянський автопром був? Чи можна так казати про ВАЗ? Чи про той же "Москвич", здертий з післявоєнного Kadett'а? Мені от згадується лише "Волинянка".

В Польщі були свої Фіати, Полонези, Тарпан... А ще "Жуки" їхні пригадую. Інша справа, що де це зараз? Але ж люди там не сидять без роботи, автомобільна промисловість розвивається.

Ви зараз можете назвати якусь автомобільну марку, про яку можна скачати, що це чисто німецька, французська, англійська і т.п.? Наприклад, Volvo - ніби ж шведська марка, але їх вже кілька років тому викупили хто? Правильно, Geely.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зі слів "регіоналів" - нічого страшного не відбувається:

А я чи не вперше підтримую діючу владу (читай "регіоналів") через протистояння з Росією і, маю надію, у них вистачить сили вистояти проти Росії і під тиском українських виробників, чиї товари застрягли на кордоні. Вистоїмо - маємо шанс на євроасоціацію, з всіма її + і -. Прогнемося - привіт Митний Союз і вічна залежність від Росії (дивимося на Білорусь).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А мені зається, що електрончик просто хоче в росію, в псковщину,казаньщину, мордовщину, а його туди не пускають, от і відповідно має бажання ,-аби те ж саме відтворити в Україні. А Європа суцільна антисоцільна унія, забита, покріпачена та неправава системна формація, що нам там робити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Electronshik, а взагалі хоча б радянський автопром був? Чи можна так казати про ВАЗ? Чи про той же "Москвич", здертий з післявоєнного Kadett'а? Мені от згадується лише "Волинянка".

В Польщі були свої Фіати, Полонези, Тарпан... А ще "Жуки" їхні пригадую. Інша справа, що де це зараз? Але ж люди там не сидять без роботи, автомобільна промисловість розвивається.

Ви зараз можете назвати якусь автомобільну марку, про яку можна скачати, що це чисто німецька, французська, англійська і т.п.? Наприклад, Volvo - ніби ж шведська марка, але їх вже кілька років тому викупили хто? Правильно, Geely.

Волинянка збиралась з нуля, окрім двигуна. який йшов з ЗАЗУ. Зараз ЛУАЗ Богдан у Луцьку це чисто "викруткове" виробництво.

Якщо сюди прийде, наприклад, Форд, то це так само буде чисто "викруткове" виробництво, рішення про те чи виробляти чи ні певну модель будуть приймати за бугром, у штаб-квартирі корпорації. Форд, навіть зібраний в Україні все одно буде фордом.

Я взагалі не автомобіліст, трохи це не моє :_08: . Спробую навести приклад з української електроніки. До розпаду СРСР в Україні випускали декілька марок сучасних на той момент телевізорів типу Фотон, Електрон, Славутич. Причому їх робили на вітчизняній елементній базі (радянській). Де ці телевізори зараз? Ось вам приклад втрати високих технологій. І зараз, навіть якби ми могли це виробництво відновити, то навряд чи ЄС був би у захваті від того що на ринок високих технологій, де все досить жорстко поділено преться новий ігрок, який зараз торгує сировиною.

Або авіапром. Невже ЄС почне купляти наші АН? :0016:

А мені зається, що електрончик просто хоче в росію, в псковщину,казаньщину, мордовщину, а його туди не пускають, от і відповідно має бажання ,-аби те ж саме відтворити в Україні. А Європа суцільна антисоцільна унія, забита, покріпачена та неправава системна формація, що нам там робити?

Скажіть, а у якості чого Ви бачите Україну у ЄС? Типу як Німетчину, чи може Албанію?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В якості країни в якій держава дбає за свого громадянина, а громадянин сплачує за це податки. Де в митному союзі закладена така концепція. Європа і запаз живе за Магдебургдським правом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Або авіапром. Невже ЄС почне купляти наші АН? :0016:

Якщо за своїм рівнем вони перевершать Boeing - так. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В якості країни в якій держава дбає за свого громадянина, а громадянин сплачує за це податки. Де в митному союзі закладена така концепція. Європа і запаз живе за Магдебургдським правом.

Це не відповідь. Це якась абстракція.

За рівнем життя Ви бачите Україну на рівні Німетчини чи щось типу Сомалі?

Про право...Як демократично з вкладами поступив Кіпр, який просто підкорився наказу з Берліну та Парижу!

Ви думаєте що Брюссель буде краще ніж Москва?

Для того щоб країна дбала про свого громадянина не обов'язково лізти без мила проситись у ЄС. Просто бути нормальною країною. "Каждый народ имеет то правительство, которое он заслуживает", це якраз про нас, наша влада не з Марсу прилетіла.

Взагалі цей спір не по темі. Трохі відхилились, сорі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Або авіапром. Невже ЄС почне купляти наші АН? :0016:

Якщо за своїм рівнем вони перевершать Boeing - так. :)

Ви знаєте що таке лоббі? По перше нам навряд чи дадуть розвивати так свій АН. А по друге, лоббі боїнгу чи європейського виробника, ЄС буде купляти вищезазначені марки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...