Перейти до змісту

Сьогоднішня чергова ДТП - 2008


Саня

Рекомендовані повідомлення

Щоб ти знав в М412 гальма ДВОХКОНТУРНІ з регулятором гальмівних зусиль, ДИСКОВІ спереду (в супортах по 2 циліндри в кожному), якщо порівнювати з там же ланосом то в ланоса гальмівна система примітивніша. А ондноконтурні барабанні випускались до середини 70х (скільки москалів того віку ти бачив?).

Читай уважніше і слідкуй за тим, що пишеш.

Тенденція мені стала помітною, коли я після свого ДТП взяв 412-го "косміча". На перших порах їзда по місту для мене стала випробуванням на місцність нервової системи. Зразу ж зауважу, що авто, не дивлячись на вік (73 р.в. :-)) знаходиться в практично їдеальному стані...

і ще одне повідомлення:

...Та й гальма в таких умовах треба мати кращі. Барабанні, одноконтурі можуть й підвести.

Гальма з успіхом перероблені на двоконтурну ситему з розподілювачем тормозних зусиль та дисками спереді :P

P.S. В батька "москалик" 1972 р.в. Повір, я знаю які там гальма :P

З наступаючим Новим роком! Бажаю усім більше поваги на дорогах і менше прикрих неприємностей. Хай в 2009 році не підводять ні техніка, ні люди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 1,1 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...