Перейти до змісту

Як у Луцьку на відділенні Укрпошти № 26 крадуть бандеролі.


inhelp

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 103
  • Створено
  • Остання відповідь

Не в захист нашої пошти, але:

Ніколи не було проблем з відділенням 26. А приходили навіть такі штуки як Galaxy S,S2 . Galaxy Nexus, Galaxy Ace. І купа дорогих і не дуже речей.

Щось мені здається вам або китаєць "недоклав" або десь в київ при митному контролі "виняли".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не в захист нашої пошти, але:

Ніколи не було проблем з відділенням 26. А приходили навіть такі штуки як Galaxy S,S2 . Galaxy Nexus, Galaxy Ace. І купа дорогих і не дуже речей.

Щось мені здається вам або китаєць "недоклав" або десь в київ при митному контролі "виняли".

"Вскрытие покажет" :0130:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не в захист нашої пошти, але:

Ніколи не було проблем з відділенням 26. А приходили навіть такі штуки як Galaxy S,S2 . Galaxy Nexus, Galaxy Ace. І купа дорогих і не дуже речей.

Щось мені здається вам або китаєць "недоклав" або десь в київ при митному контролі "виняли".

На рахунок продавця і "недоклав" я писав вище, --- уважно читайте тему... На рахунок митного контролю не скажу --- так як ще повністю не з`ясував обставин )))

З`ясую обставини -- точно скажу ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не в захист нашої пошти, але:

21 отделение, маленькое, там всего пару человек работает, никогда очередей нет, про бандероли всегда звонят мне на мобильный, приехал забрал, проблем ни разу не было) из-за границы постоянно что-то таскаю...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пане Іване те що вас негарно обслужили на пошті, не дає вам права обзивати їх злодіями. Ви за руку їх не спіймали, а дістати ваш товар могли на різних "перевалочних" пунктах а то і не покласти, а ота лейба з кодом то часом не сам відправник її друкує і клеє?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блін, сам посилку чекаю. Налякали тут мене... Правда, моє відділення №23, а не згадане тут 26. До того все, тьху-тьху, приходило вчасно. Надіюсь і зараз так буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене особисто не було проблем з відділенням № 26, навіть, коли я отримував товар з пошкодженою упаковкою під час транспортування, все було на місці

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Писав колись на адресу Кравчука скаргу, що працівники 10-го відділення хами. Допоміг миттєво, притягнув до дисциплінарки, потім, наче шовкові почали спілкуватися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені на 26-те телефони приходили. тьху-тьху все добре минулось. Тут ТС зробив помилку що розписався за отримання, але якщо поскаржиться Кравчуку письмово то внутрішне розслідування з письмовою відповіддю буде. І як не цей раз то в наступний хамовитій працівниці пригадають що вже були на неї скарги. І з вагою варто з"ясувати, де ж дійсно вона зменшилась. Можливо ще в Києві когось по голові погладять. З іншого боку старші працівниці пошти знервовані клієнтами за все життя, і це треба розуміти. Уявіть що вас все життя пилять за те що хтось десь щось вкрав чи пошкодив а ви тут крайній. Варіант звільнитись не канає, комусь же треба людям посилки видавати....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скаргу пишіть не тільки з приводу хамства персоналу, але й з приводу того що для того щоб впевнитись що всередині бандеролі все добре треба спочатку розписатись що всередині бандеролі все добре (як закрутив!), тобто наперед відмовитись від претензій щодо вмісту і цілісності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

по личной статистике, вероятность пропадания бандероли с трекингом стремится к нулю, чаще случается, что она приходит перепакованная на таможне или надорванная, но опять же с пометкой, что повреждение заметили на таком-то пункте с печатью. пропажи из самой бандероли случались крайне редко, несколько раз при большом количестве однотипного товара и я больше грешу на продавцов – "не доложили". бандероли же без трекинга пропадают довольно часто (более, чем в трети случаев), особенно если китайские обалдуи пишут в CN23 такие штуки, как "electronics", "iphone", "pocket light" и прочую полезную для крадунов информацию.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а так працює Пошта Роіссі :)

5c69418cb4f9a689dd1c0402c92a4773.jpg

022370bec06ff23d5abdd25cebfe9674.jpg

5ff94e4124dcb19acea6164d25adaee3.jpg

Не думаю, що в нас ситуація кардинально інша, все ж "коріння" однакове.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 отделение, маленькое, там всего пару человек работает, никогда очередей нет, про бандероли всегда звонят мне на мобильный, приехал забрал, проблем ни разу не было) из-за границы постоянно что-то таскаю...

А, то от хто той другий, про якого мені поштарки говорили :-D

Теж частенько замовляю, проблем ніяких

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Amblee,

Цілий, просто на пошті зробили правильно - запломбували і відписали на посилці шо і як щоб не мати лишніх запитань від отримувача (де порвали невідомо чи у нас чи в китаї)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримаю Boromir,

ТС, нерозібравшись звинувачує у крадіжці працівників поштового відділення, причому, наскільки зрозуміло, вкрала саме тітонька яка видавала посилку "русявенька" (вона хамила ТС і завоювала його антипатію - тому вкрала вона) плюс начальниця цього відділення в змові з "русявенькою" (аналогічна антипатія до неї, розмова не склалась) - прям організована злочина група.

Недивлячись на те, що декілька людей, в темі відписались що у цьому відділені отримують все без проблем ТС в темі зазначив що там крадуть бандеролі і по сценарію в першому повідомлені повинна бути розповідь проте як у нього вкрали бандероль .

Що радять у темах-скаргах про негаразди при покупці через інтернет? - захотів купити дешевше, чи ексклюзив - будь готовий до ризиків повязаних з інтернет купівлями, не хочеш ризикувати - магазин/ринок де це все щупається, трогається там і чек видають і на протязі 14 днів приймуть назад товар.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну да, я понимаю обиду, злость... Но вот это:

після цього я вже буду жорстко відноситись до працівників Укрпошти і ставити свої вимоги щодо отримання бандерольок.

Халявная доставка - ты же ничего за неё не платишь, ну разве что 1.5-2 доллара за трекинг-номер. Поэтому требования будут слегка необоснованы.

Да, большая вероятность, что потрошат посылки уже в Украине (по другим странам они идут нормально) но вряд ли виновата тётенька, которая тебе выдавала посылку. Да, она хамло - но вряд ли больше.

Кроме того, даже в случае жалобы - не думаю, что что-то выгорит. Послылка эта идёт как рекомендованная бандероль или что-то типа того, т.е. не является ценной. В общем, русская рулетка :)

Хочешь гарантий доставки - можно пользоваться платными услугами, типа DHL или EMS, принесут посылку лично в руки, сайты такую доставку предлагают. Правда конечная цена товара вырастает значительно :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...