Перейти до змісту

Чи легко вернути телефон в Ельдорадо?


VoLLuMe

Рекомендовані повідомлення

Отож, знайомий вчора купив в Ельдорадо, що біля Сільпо, телефон, але знайшов кращий за ту ж ціну. Чи легко вернути телефон? і може хтось кине статтю закону?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закон України Про захист прав споживачів.

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І загальна тривалість дзвінків з нього не більше 2-3 хвилин...

Але бажано якщо в магазині починають морозитись одразу писати заяву прийняти телефон на ім"я директора магазину - в 2х примірниках і з реєстрацією у вхідній кореспонденції (чи як там її) або рекомендованим листом. Ну і щоб це побачили продавці :)

І паспорт з собою візьміть. Свій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маєш 14 днів на повернення, якщо є чек і нема слідів користування апаратом

То є в законі про Захист прав споживачів, про це всі давно знають, морозитись не будуть. Можуть тільки до "слідів користування апаратом" придертись

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як на рахунок ,,додаткових гарантій ,, ,,страхівок від кражі,, та поклейки плівки за 110 грн-теж оформляв?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ооооо.... ельдорадо.... до цих під памятаю того китайця з яким спорив про страховку та навчаннія користуватися цифровмком аж за 100грн... за навчання гроші повернули... бо воно мені не сподобалось та я почав кидатися ласкавими словама доволі гучно... блін жаль діачинку Яка на ще й страховку влетіла... недобачив....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ооооо.... ельдорадо.... до цих під памятаю того китайця з яким спорив про страховку та навчаннія користуватися цифровмком аж за 100грн... за навчання гроші повернули... бо воно мені не сподобалось та я почав кидатися ласкавими словама доволі гучно... блін жаль діачинку Яка на ще й страховку влетіла... недобачив....

Нічого не зрозумів. Ти сперечався з справжнім китайцем у "Ельдорадо"? А до чого тут якась дівчинка, яка влетіла на твою/свою страховку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ооооо.... ельдорадо.... до цих під памятаю того китайця з яким спорив про страховку та навчаннія користуватися цифровмком аж за 100грн... за навчання гроші повернули... бо воно мені не сподобалось та я почав кидатися ласкавими словама доволі гучно... блін жаль діачинку Яка на ще й страховку влетіла... недобачив....

Нічого не зрозумів.

гг.. не важливо... просто емоції з того дня....:-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як на рахунок ,,додаткових гарантій ,, ,,страхівок від кражі,, та поклейки плівки за 110 грн-теж оформляв?

да 110 грн оформляв

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну так логічно, що за плівку йому гроші не повернуть.

А за скільки і який телефон він купив?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Купував товар в Епіцентрі і не був впевнений чи точно розміри підійдуть... На касі запитав, чи зможуть вони його обміняти якщо мені він не підійде на більший, чи на менший, але аналогічного напрямку... Касир сказав - приносите назад на протязі 14 днів, вона вертає гроші, а далі, якщо хочете щось інше - то йдете та вибираєте...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І загальна тривалість дзвінків з нього не більше 2-3 хвилин...

Де таке написано? Аргументуй.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

.

якщо телефон включався і використовувався (побарабану скільки там хвилин) - продавець має повне право відмовити.

якби, навіщо зараз того поносу на 3 сторінки, якщо все в законі ясно написано.

.

Радив би знайти там знайомого або просто підійти і нормально спокійно поспілкуватися. Написання заяви - автоматично видає вам білет "нафіг" (при описаному розкладі), бо борзих завжди карають.

P.S.: читайте закон повністю, а не лише абзац який вас цікавить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І загальна тривалість дзвінків з нього не більше 2-3 хвилин...

Де таке написано? Аргументуй.

Якщо конкретно - то це я "чув таку фігню". Наскільки розумію це час розмови, за який достатньо зрозуміти що телефон "не то що треба". А більший час - ну це вже типу "телефоном користувались" - хоча зрозуміло і йожику що грані як такої нема, тобто доведеться потім доводити що ти не жираф і що телефонні розмови протягом 20 хвилин то ще не вважається що телефоном користувались.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...

цікаво було б почути продовження історії з поверненням тел.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

.

якщо телефон включався і використовувався (побарабану скільки там хвилин) - продавець має повне право відмовити.

якби, навіщо зараз того поносу на 3 сторінки, якщо все в законі ясно написано.

.

Радив би знайти там знайомого або просто підійти і нормально спокійно поспілкуватися. Написання заяви - автоматично видає вам білет "нафіг" (при описаному розкладі), бо борзих завжди карають.

P.S.: читайте закон повністю, а не лише абзац який вас цікавить.

Трохи з вами не згоден. Якщо з ними починаеш нормально то вони шукають підстави як і тебе культурно послати так, щоб ти цього і не зрозумів що тебе послали. Але якщо полюбовно не получаеться тоді "заява, і т.д." поможе.

А топікстартеру ось уважно почитайте і найдіть на яку статтю можна опиратись.

Але все одно телефон прийдеться занести в РобимГуб чи ще якийсь авторизований СЦ, щоб вони дали заключення, що він не падав, не плавав, і його не розбирали. За ноут за таку справку Ельдорадо заплатив СЦ за мій ноут близько 100грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если топикстартер еще и пленку за 110грн поклеил в Эльдорадо, то за пленку не вернут деньги, а независимую экспертизу придется делать скорее всего за деньги топикстартера, т.к. он инициатор возврата рабочего товара. В среднем 210 грн не вернут. Если телефон нашли на 500 грн дешевле, тогда да, надо возвращать, а если на 300-400 грн то не стоит он тех нервов и хождения по сервисам, магазинам. Надо было не спешить с покупкой в Эльдорадо, в Луцке еще много мест где можно купить дешевле.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Немає такого поняття в законі як трошки користований. Є або користований або не користований. Якщо товаром не користувалися то є 14 днів щоб його повернути в разі необхідності. Якщо товаром користувалися то права повернути немає. Перш ніж купувати товар потрібно все зважити і обдумати. Після покупки товару в покупця є 14 днів щоб зрозуміти чи підходить йому цей товар чи ні. І якщо є якісь сумніви чи питання до товару то потрібно їх уточнити в супровідній документації чи в продавя/виробника але до початку користування цим товаром. В законі про це чітко сказано:

Стаття 4. Права та обов'язки споживачів

........

3. Споживачі зобов'язані:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;

2) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;

..........

Тобто в ідеалі при покупці треба перш ніж почати користуватись добре вивчити правила експлуатації і добре подумати чи підходить даний товар. Коли почали користуватись товаром то назад шляху немає, і в магазині можуть відмовити в поверненні коштів протягом 14 днів. Навіть якщо товар купувався сьогодні і через кілька годин його приносять назад користованим то ніхто коштів не поверне. Є така приказка: сім раз відміряй - раз відріж.І вона найкраще підходить при покупці техніки чи електроніки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ельдорадо так надресирував свої продавців-"консультантів", що парять додаткові послуги типу страховки, встановлення ПО, і ще всяку х..ю під брендом Hi-Tech ніби так і треба :)

Купував дружині планшет там (по акційній ціні), то я ледь стримався щоб не послати продавця на юх (такий білобрисий пацик з тупим поглядом). Чого я так кажу про нього? Бо я чітко сказав - парити додаткові сервіси мені не потрібно, просто продайте мені голий планшет з гарантією ! Так нє, воно продовжує мені розказувати, що Андроїд то хитра штука, і без їх "спеців " ніяк. А страховка - без неї також нікуда...

Доречі, рахунок він мені виписав перший зі страховкою, другий після того як я його запитав чи він глухий, виписав нормальний. Жесть... а скільком довірливим громадянам парять це все...

А по темі: планшет був з вітрини (відповідно юзався), і на моє питання чи зможу я повернути на протязі 14 днів, якщо він юзаний, це чудо відповіло що так, ноу-проблем :), :0152: Треба було притащити поприколу назад... :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ельдорадо так надресирував свої продавців-"консультантів", що парять додаткові послуги типу страховки, встановлення ПО, і ще всяку х..ю під брендом Hi-Tech ніби так і треба :)

Купував дружині планшет там (по акційній ціні), то я ледь стримався щоб не послати продавця на юх (такий білобрисий пацик з тупим поглядом). Чого я так кажу про нього? Бо я чітко сказав - парити додаткові сервіси мені не потрібно, просто продайте мені голий планшет з гарантією ! Так нє, воно продовжує мені розказувати, що Андроїд то хитра штука, і без їх "спеців " ніяк. А страховка - без неї також нікуда...

Доречі, рахунок він мені виписав перший зі страховкою, другий після того як я його запитав чи він глухий, виписав нормальний. Жесть... а скільком довірливим громадянам парять це все...

А по темі: планшет був з вітрини (відповідно юзався), і на моє питання чи зможу я повернути на протязі 14 днів, якщо він юзаний, це чудо відповіло що так, ноу-проблем :), :0152: Треба було притащити поприколу назад... :_07:

На рахунок страховки, яку вони тюхають, їм за неї доплачують, через це продавець робиться і глухий і т.д.(колись робота була пов"язана з Ельдорадо)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок страховки, яку вони тюхають, їм за неї доплачують, через це продавець робиться і глухий і т.д.(колись робота була пов"язана з Ельдорадо)

знайомий десь там працював, то казав, що зарплата взагалі копійчана (гривень 300). решта - відсоток від впарених послуг та аксесуарів (типу гарнітури, чохли, сумки)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ой, думаю важко буде повернути телефон. У нас був випадок з Ельдорадо, купили Т2, домовившись, якщо не підійде принесемо. Так і сталось на Гнідаві він не тянув, через 2 години після покупки,чоловік завіс назад здати, отут почалося.....не приймемо...не має директора....візьміть другий.....писав бумаги на ім"я директора в Київ, щоб дав дабро вернути кошти. Коли я вже зібралась звертатись по правах споживачів, гроші вернули на шостий день після покупки і це принесли здати через 2 години після покупки......З того часу пройшов рік і для нас цього магазину не існує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...