Перейти до змісту

Вибір всесезонних шин


Ukrainec

Рекомендовані повідомлення

Привіт усім!

Постало питання вибору всесезонних шин. Чому? Бо в принципі все наявне "з"їздилося", а майбутнє ще не придбано!

Чому саме всезезонка:

Наявні 2 шт Matador MP-55 Plus Silika M+S на ведучих колесах повністтю себе виправдовують в зимку. А майже "сліким" на передніх колесах інколи додають адреналіну!

Катаюся по нинішнім міркам не багато до 3000км/рік і не швидко до 100км/год (авто не те щоб розганятися), тому купувати спеціалізовано "літо" і "зиму" сенсу не бачу. Також планується покупка нового авто і теж мікролітражки, то думаю нові шини зайвими не будуть.

Б/В не розглядаю так, як вже разок на ньому "спалився", більше не хочу.

Нагуглив про всезезонку багато негативних відгуків, але все ж більше схиляюсь саме до її вибору. вибір пав на Goodyear Vector 4Season, а ось що кажуть про них тут

Так ось хто що порадить для обода R13 з чим мав справу чи так від фонаря!

Побалакаємо?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 111
  • Створено
  • Остання відповідь

Не гони, всесезонних шин не існує!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не гони, всесезонних шин не існує!!!

Неправда! минулого року МР 55 були всесезонними! :D

Правда зносилися за літо - 2500км на 1,5мм!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а что мешает взять еще пару MP 55, раз так нравится?

кстати, разный износ протектора, а тем более разные покрышки на ведущих и ведомых осях – опасная штука и лучше так не делать. у тебя ж не "москвич" небось, где сзади ставят "тракторную" резину чтоб в селе по полю ехать, а вперед абы что. на скользкой дороге такой трактор управляется чуть более, чем никак.

насчет самой идеи всесезонной резины поддерживаю, так как тоже езжу мало, 2-3k в год отсилы. Kumho Solus KH16, которые в стоке шли с моим Accent'ом хоть и не такие злые, как твои матадоры и ближе все-таки к лету, чем к зиме, но вполне прилично ведут себя на укатанном снегу и в умеренный холод на чистом шоссе – не дубеют и не скользят.

такие как у тебя матадоры я ставил себе на Passat B2 когда много ездил по просёлку. они отлично гребут в снегу и грязи из-за ламелей, но очень мягкие, конечно, асфальт их быстро сжирает

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якраз наперід ставлю новіше, а ззаду аби що! Чисто з міркувань безпеки!

МР 55 на літо трішки не того, з переду на них машину кидає, як на мене бо м"які дуже! Вони - "зима" все ж таки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

безопаснее всего – сравнительно одинаковый протектор на всех колёсах, но это каждый по кошельку решает. я так просто меняю местами передние и задние 1-2 раза в год чтобы износ был равномерный. по-хорошему надо еще и запаску в этот цикл подключать, но я как-то тормознул первые пару лет, а когда вспомнил, то было уже поздно.

MP 55 кроме Snow еще и отличный вариант для Mud (рыбалка-дача-ебеня, смотря что за машина), там на борту как раз S&M написано и это не про концерт Металлики :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MP 55 кроме Snow еще и отличный вариант для Mud (рыбалка-дача-ебеня, смотря что за машина), там на борту как раз S&M написано и это не про концерт Металлики :smile3:

MUD мається на увазі ту грязюку, яка виникає саме в зимовий період в час відлиги, на шині є позначення сніжинки, яке теж не в якості гравюри для панків нанесли!

Там де я літом рибалю, капаюсь, купаюсь і т.д. і т.п. туди тра ще від 50 до 150 км проїхать по розпеченому асфальту!

МР 55 чомусь зараз не має ніде в Україні, лише на шина.сс в одному екземплярі! на початку зими хотів таки купити парочку :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так это понятно, я просто описал свои впечатления по бэк-кантри на этих покрышках. летняя грязь им тоже не помеха :smile3:

а то, что зимой нельзя зимние шины купить – это проблема наших продавцов, конечно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та ні їх вже ніби як не випускають! Їх замінили типу на "перспективнішу" модель MP 52

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як часто в погоні за примарною економією ми наражаємо на велику небезпеку себе та ІНШИХ, ні в чому не винних людей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хай краще буде нова всесезонка чим підношена зима.моє імхо. Колись при СССР взагалі не мали поняття зима-літо головне щоб на зиму був новий протектор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як можно казати:

Чисто з міркувань безпеки!

і ставити різний протектор на вісі, чи абищо на задню вісь? невже ви думаєте що це безпечно?????

з такім підходом зимою краще не їздити - оце безпека буде.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хай краще буде нова всесезонка чим підношена зима.моє імхо. Колись при СССР взагалі не мали поняття зима-літо головне щоб на зиму був новий протектор.

Всесезонка и не зима и не лето!!!И дело здесь не в вождении,а в безопасности в экстренных случаях при каком-нибудь маневре!!!Какой бы ни был опыт и мастерство шансы на положительный исход минимальны!!!

-А насчет того что раньше не было зимней резины скажу так-скоростя были не те,машин было меньше и люди были ответственнее за рулем!!!

-Да и резину зимнюю придумали не просто так!Если ее раньше не было это не значит,что надо и дальше без нее жить!

-Человек стремится,прогрессирует что бы обезопасить себя и окружающих!

-А когда-то и вилок не было,так давайте как раньше есть руками!!!

P.S. Давайте спочатку розберемось - що нам потрібно.

1. Літня гума стійка до високих температур дорожного покриття, гарно тримається за асфальт при Т більше +7 градусів і має дрібний, не розвинений рисунок для зменшення шумності і підвищення зносостійкості.

2. Літня гума підвищеної прохідності - стійкий до пошкоджень борт і крупний рисунок для їзди по бездоріжжю.

3. Зимова гума, яка зберігає еластичність при низьких температурах і має крупний, розвинений рисунок для гарного зчеплення з щільним снігом і достатньої прохідності в сніговій каші.

4. Зимова шипована гума для кращого зчеплення на льоду і утрамбованому снігу.

5. Всесезонна гума - гібрид літньої і зимової - гладкий, в міру розвинений рисунок. Злегка тримається за сніг і не сильно стирається об асфальт, погано їде по болту.

От і вибирайте. Вчора по тєліку показували якогось консультанта по гумі (не застав початку передачі), який сказав, що два комплекти всесезонки не проїдуть стільки, як один зимовий і один літній. Я з ним згоден.

Звісно, тут грають роль ще і наявність грошей і місця для зберігання коліс не в сезон.

Я особисто використовую літню, зимову і зимову, підвищеної прохідності з шипами (деколи одягаю для поїздок в гори і "по рідних селах" літом). Все стоїть на дисках - легше міняти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всесезонка и не зима и не лето!!!

Скільки комплектів всесезонної гуми ти зносив?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки комплектів всесезонної гумми ти зносив?

спєрва добєйся ©?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки комплектів всесезонної гумми ти зносив?

спєрва добєйся ©?

Ні.

Так:

– Вот все говорят: «Карузо! Карузо!» А я послушал – так ничего особенного.

– Вы слышали Карузо?!

– Нет. Мне Рабинович напел.

або так:

Не читал, но осуждаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На всесезонці Pirelli P400 Aquamile (що дісталася мені від Shkoder-a), чудово відїздив і літо, і дощове літо, і зиму, і в горах іздив зимою. Їздив швидко, по дорогам та бездоріжжю. Жодного разу не буксував. Жодна зимня таких результатів не показувала. Кидаю камінь в сторону тих, хто каже, що не існує всесезонки.

3447.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кидаю камінь в сторону тих, хто каже, що не існує всесезонки

Чуєш, я за твоєю спиною груддю стану! )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли у людей пробіг в рік 3-5 тис.км. І у випадку коли ви глянули зимнім ранком у вікно, а там снігу по коліну і у вас немає стовідсоткової потреби брати автомобіль, а можна скористатись маршруткою, тролейбусом, "пішкарусом" - то вам всесезонка нормальний варіант. Коли є пробіг 3-4 тис км у місяць, і коли зранку лід, сніг, дорога не розчищена і їхати 200-300 км, то я думаю що всесезонка впорається гірше, ніж гарна зимова гума з протектором мінімум 6-7 мм , а в ідеалі 8-9 мм.

Хоча безумовно головне в такий ситуації - це прокладка між кермом і сидінням.

Сам маю 2 комплекти гуми, але і їзджу багато.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись теж їздив на всесезонці. Спочатку росава ВС-20 - це взагалі жесть, напевно гіршої гуми в світі не має! Вона дубова навіть літом, про зиму взагалі мовчу... Потім якась німецька всесезонка бу (назви не пам'ятаю) - на голову краще за росаву, але до зимової ой як ще далеко...

Вже 3 сезони маю 2 комплекти коліс на дисках. В рік наїзджаю мінімум 20 тис. км. З тими, хто пишуть, що всесезонка майже так само себе веде зимою як зимова гума, не згоден категорично. Зимова суттєво краще, кажу це з власного досвіду.

Але слова Vect0r-а підтримую, якщо пробіг в РІК 3-4 тис., то всесезонка правильний вибір.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сам собі перечиш. Спочатку стверджуєш:

Не гони, всесезонних шин не існує!!!

Потім ж пишеш варіанти, серед яких є такий:

5. Всесезонна гума - гібрид літньої і зимової - гладкий, в міру розвинений рисунок. Злегка тримається за сніг і не сильно стирається об асфальт, погано їде по болту.

При невеликих пробігах цілком прийнятний варіант.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На всесезонці Pirelli P400 Aquamile (що дісталася мені від Shkoder-a), чудово відїздив і літо, і дощове літо, і зиму, і в горах іздив зимою. Їздив швидко, по дорогам та бездоріжжю. Жодного разу не буксував. Жодна зимня таких результатів не показувала. Кидаю камінь в сторону тих, хто каже, що не існує всесезонки.

А я от не вірю, що такий протектор

pirelli_p400_aquamile_fr_302.jpg

по снігу буде кращим, наприклад, чим такий (Sava S3 - середнячок серед зимових)

eskimo-s3-02.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4Season хороша резина, я до неї довго приглядався, читав багато відгуків і т.п.

Взяв би собі, але вибір впав на Ultra Grip Ice +, просто досвіду водіння в мене мало, тому вирішив брати зимову і не експерементувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чомусь згідно статистики серед тих хто добре вміє плавати найбільше потопельників.

Я не сперечаюсь з тим що зимова гірше влітку, а літня в зимку. Тим паче маю з чим порівнювати

Як тут вже писали при їзді 2-3тис. км в рік сенсу купувати 2 комплекти я не бачу! Але хочеться вибрати щось з оптимальними, середніми характеристиками зими і літа за нормальною ціною!

Хоч я водій і не з великим досвідом, але перед усім керую обережно. За перші 3 роки як сів за кермо я наїздив близько 18тис на И-151 і зимою, і літом - це режина дійсно ЖЕСТЬ! І в прямому і в переносному сенсі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4Season хороша резина, я до неї довго приглядався, читав багато відгуків і т.п.

Взяв би собі, але вибір впав на Ultra Grip Ice +, просто досвіду водіння в мене мало, тому вирішив брати зимову і не експерементувати.

4Season - теж читаю що хороша, але спиняє мене від її покупки 3 фактора:

1)Так як випускається лише 175/65 або 165/65, то вона нижча на 4 см від моєї номінальної, як наслідок втрата зовнішнього вигляду і незначно прохідних властивостей.

2) Потенційна перевитрата палива

3) відносна дороговизна

для мене 3-є в принципі не критично, а от перші два фактори передусім розглядаю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...