Yarchik Опубліковано 14 Серпня, 2007 в 13:11 #1 Опубліковано 14 Серпня, 2007 в 13:11 Нашла на мане така блаж. Вирішив боротися з розмірами черевної порожнини (хрен там вона - порожнина...) шляхом регулярного катання на двоколісному транспорті (без двигуна. Двоколісний з двигуном вже пробував). Де почитати? Де купувати? В яку суму вкластися, щоб отримати новий надійний на нашому бездоріжжі і в міру комфортний байк з необхідним розумним набором можливостей? На що орієнтуватися? Ну... і які ще питання?
Yarchik Опубліковано 14 Серпня, 2007 в 13:46 Автор #3 Опубліковано 14 Серпня, 2007 в 13:46 Прочитав... ще менше вкурюю. Вєлікі шо - як компи - апгрейдити треба і купувати по частинах?Хочу горніка. Бюджет - думаю, десь 600. В Луцьку, так зрозумів, тіко "Велозона". І бегемоти якісь...Мля... де мій "Аист"? Ніяких тобі заморочок, самий складний механізм - задня втулка, який розбирається, чиститься і збираєтся з робочим тормозом за 10 хвилин. Єдина проблема - рипучі педалі... А тут... гідравліка, 27 швидкостей, амортизатори...
keepo Опубліковано 14 Серпня, 2007 в 14:16 #4 Опубліковано 14 Серпня, 2007 в 14:16 я послухав поради FKCX_half і купив для початку б/в - Ді його бачив.поїздивши трохи вже бачу, що мені хочеця, і що буду міняти.А так, не пощупавши і не скажеш, що треба...
Luka Опубліковано 14 Серпня, 2007 в 14:21 #5 Опубліковано 14 Серпня, 2007 в 14:21 Я це питання теж вивчав перед покупкою, і бютжет виділив такий самий. Зупинився на Bergamont stalion, 2750грн. Передзвонив до Lexx Giant- він мій вибір підтримав. Це універсальний байк з дуже непоганими комплектуючими. При бажанні тормоза можна замінити на дискові(хоча якщо не катаєшся по горах то вони не потрібні- в цьому мене переконали) і поставити серйознішу вилку(для звичайного катання по асфальту і лісу стандартної комплектації вистачить з головою). Додатково потрібно буде купити насос,ключ,ліхтар і т.д.,так що краще брати з собою ще 500-1000грн зверху. Надумаєш- маякни, познайомлю тебе з Лексом, підем разом виберем.
TreNeR Опубліковано 14 Серпня, 2007 в 20:21 #6 Опубліковано 14 Серпня, 2007 в 20:21 При бажанні тормоза можна замінити на дискові(хоча якщо не катаєшся по горах то вони не потрібні- в цьому мене переконали) Про отсутствие дисковых тормозов начинаешь жалеть в дождь, когда мокрый и грязный обод и мокрые колодки
Luka Опубліковано 14 Серпня, 2007 в 20:44 #7 Опубліковано 14 Серпня, 2007 в 20:44 В дощ починаєш жаліти що взагалі виїхав з дому. Сьогодні я це відчув. Проблем з тормозами не було, зате спина в болоті, болотники не допомогли. І пів години миття велосипеда.
Lexx_Giant Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 07:57 #8 Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 07:57 Що за песимізм..... Лука........ Від тебе таких думок не чекав. Якщо виїхав, це вже прогрес а дощ це дрібниці, водонепроникна вітровка на себе і вперед..... Дискові тормоза потрібні для більш точного і легкого управління байком при спусках. У всіх інших випадка вібрейки рівня ЛХ і вище з "модними" трьохкомпонентними колодками типу ВВВ і нормальними тормозними ручками (той же ЛХ) достатньо з головою.
TreNeR Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 08:09 #9 Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 08:09 вібрейки рівня ЛХ і вище А какая разница в самих вибрейках? Я хотел купить деор, взамен стоковых тектро, но разницы не уловил Но готов пересмотреть мнение
Lexx_Giant Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 08:28 #10 Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 08:28 Вище ЛХ - так звані паралельки. Парелельне підведення кололодок до обода, як результат більша сила тормозіння + рівномірний знос самих колодок.
TreNeR Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 08:35 #11 Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 08:35 Я понял Задумался
Luka Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 09:37 #12 Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 09:37 Що за песимізм..... Лука........ Від тебе таких думок не чекав. Якщо виїхав, це вже прогрес а дощ це дрібниці, водонепроникна вітровка на себе і вперед..... Дискові тормоза потрібні для більш точного і легкого управління байком при спусках. У всіх інших випадка вібрейки рівня ЛХ і вище з "модними" трьохкомпонентними колодками типу ВВВ і нормальними тормозними ручками (той же ЛХ) достатньо з головою. Якщо водонепроникна вітровка- тоді можна. Я коли їхав не розраховував, що попаду під дощ і що мої болотники ніхрена не захищають від болота.
Igrek Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 10:01 #13 Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 10:01 Я вже теж заколупався дивитися прогнози, потім їхати на роботу маршруткою, бо по прогнозу дощ, а потім шкодувати, що дощу то й не було, а я втратив шанс поїздити в цей день. Купив водонепроникну курточку Вчора попав під дощ коли їхав додому з роботи Болотники звичайно допомагають, але рюкзак все рівно в болоті. Велосипед після того страшний Але задоволення отримав. Єдине, що голова намокла, бо з капюшоном незручно - заважає, коли назад обертаєшся. P.S. Ніхто не має якихось прикольних дзеркал заднього виду "зайвих" - бо те що на базарі продається, лякає мене сильно.
TreNeR Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 10:28 #14 Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 10:28 Нееее, зеркала не наш выбор Лучше прозрачный капюшон А я себе спецом для вела "выделил" ветровку, а шорты сохнут быстро
The_Sentinel Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 19:44 #15 Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 19:44 "Мій маленький офтоп! (в усіх темах де цікаво, власне мені)" == то був мій маленький офтоп ---А тепер сер"Ёзно: Знайомство з дівчиною, прагнення до здорового способу життя, 15км - ось що привело мене в цю гілку! Досить корисно почитав. Одразу зрадів, що досі не купив ноут, тобто є гроші на велик початкового рівня і "капітал" на інші розумні думки. Доречі, хотів би б/в велика "німецького" (типу, надійного - з хороших комплектуючих) купити шоб передня вилка з амортизаторами була, тормоза щоб не вбиті були і находу! Ціна теж має значення, бо думок багато, а ресурс обмежений). Може щось підкажете гурвели (гуру-велосипедисти) ?
Zevs_Isver Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 19:55 #16 Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 19:55 Хочу лісапєда просмотриш мои фотки - перехочеш
The_Sentinel Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 20:10 #17 Опубліковано 15 Серпня, 2007 в 20:10 Хочу лісапєда просмотриш мои фотки - перехочеш А шо с тобой стало?
Адміністратори kmd Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 04:53 Адміністратори #18 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 04:53 Перше падіння.
Yarchik Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 05:31 Автор #19 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 05:31 Zevs, двоколісним транспортом я володію з 5 років. Було два "Зайчика", потім був "Аист", який відслужив мені з третього класу і по п'ятий курс університету. Далі - скутер. Тобто, їздити явважаю, що вмію. Але зацікавленість до велосипеда в мене не просто поганяти. А похудати. Так як із всіх видів спорту велосипед - це те, до чого в мене найбільше лежить (чи стоїть), то вирішив, чи реально позбутися за кілька місців лишніх 10-15 кг, якщо приділяти в день 1-1,5 год. активної їзди.
Адміністратори kmd Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 05:59 Адміністратори #20 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 05:59 Якщо активної. То так.Якщо прогулочної то ні.
Yarchik Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 06:12 Автор #21 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 06:12 Активної. Плеєр на вуха, окуляри на носа - і вперед км так на 30-40, а потім назад.
TreNeR Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 06:16 #22 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 06:16 ...Плеєр на вуха.... лучше не надо
ursa Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 06:43 #23 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 06:43 Плейер в ушах - причина травматизма и матов со стороны подкравшихся сзади водителей...
Samhayne Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 06:50 #24 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 06:50 Плейер в ушах - причина травматизма и матов со стороны подкравшихся сзади водителей... Я без плеера не езжу, но пользуюсь токо одним наушником (правым), так как водители обычно подкрадываюся слева...
Yarchik Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 07:28 Автор #25 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 07:28 Нє, одним наушником - не канає. Стерео має бути, як мінімум. А дзеркала на сучасні байки не прийнято ставити? І ще. На велосипеді я маю звичку їхати по лівій стороні - назустріч транспорту.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.