Перейти до змісту

Хочу лісапєда


Рекомендовані повідомлення

Нашла на мане така блаж. Вирішив боротися з розмірами черевної порожнини (хрен там вона - порожнина...) шляхом регулярного катання на двоколісному транспорті (без двигуна. Двоколісний з двигуном вже пробував). Де почитати? Де купувати? В яку суму вкластися, щоб отримати новий надійний на нашому бездоріжжі і в міру комфортний байк з необхідним розумним набором можливостей? На що орієнтуватися? Ну... і які ще питання?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 53
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Прочитав... ще менше вкурюю. Вєлікі шо - як компи - апгрейдити треба і купувати по частинах?

Хочу горніка. Бюджет - думаю, десь 600. В Луцьку, так зрозумів, тіко "Велозона". І бегемоти якісь...

Мля... де мій "Аист"? Ніяких тобі заморочок, самий складний механізм - задня втулка, який розбирається, чиститься і збираєтся з робочим тормозом за 10 хвилин. Єдина проблема - рипучі педалі... А тут... гідравліка, 27 швидкостей, амортизатори...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я послухав поради FKCX_half і купив для початку б/в - Ді його бачив.

поїздивши трохи вже бачу, що мені хочеця, і що буду міняти.

А так, не пощупавши і не скажеш, що треба...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я це питання теж вивчав перед покупкою, і бютжет виділив такий самий. Зупинився на Bergamont stalion, 2750грн. Передзвонив до Lexx Giant- він мій вибір підтримав. Це універсальний байк з дуже непоганими комплектуючими. При бажанні тормоза можна замінити на дискові(хоча якщо не катаєшся по горах то вони не потрібні- в цьому мене переконали) і поставити серйознішу вилку(для звичайного катання по асфальту і лісу стандартної комплектації вистачить з головою). Додатково потрібно буде купити насос,ключ,ліхтар і т.д.,так що краще брати з собою ще 500-1000грн зверху. Надумаєш- маякни, познайомлю тебе з Лексом, підем разом виберем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При бажанні тормоза можна замінити на дискові(хоча якщо не катаєшся по горах то вони не потрібні- в цьому мене переконали)

Про отсутствие дисковых тормозов начинаешь жалеть в дождь, когда мокрый и грязный обод и мокрые колодки :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В дощ починаєш жаліти що взагалі виїхав з дому. Сьогодні я це відчув. Проблем з тормозами не було, зате спина в болоті, болотники не допомогли. І пів години миття велосипеда.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що за песимізм..... Лука........ Від тебе таких думок не чекав. :)

Якщо виїхав, це вже прогрес а дощ це дрібниці, водонепроникна вітровка на себе і вперед..... :)

Дискові тормоза потрібні для більш точного і легкого управління байком при спусках. У всіх інших випадка вібрейки рівня ЛХ і вище з "модними" трьохкомпонентними колодками типу ВВВ і нормальними тормозними ручками (той же ЛХ) достатньо з головою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вібрейки рівня ЛХ і вище

А какая разница в самих вибрейках? Я хотел купить деор, взамен стоковых тектро, но разницы не уловил ;) Но готов пересмотреть мнение :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вище ЛХ - так звані паралельки. Парелельне підведення кололодок до обода, як результат більша сила тормозіння + рівномірний знос самих колодок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що за песимізм..... Лука........ Від тебе таких думок не чекав. ;)

Якщо виїхав, це вже прогрес а дощ це дрібниці, водонепроникна вітровка на себе і вперед..... :)

Дискові тормоза потрібні для більш точного і легкого управління байком при спусках. У всіх інших випадка вібрейки рівня ЛХ і вище з "модними" трьохкомпонентними колодками типу ВВВ і нормальними тормозними ручками (той же ЛХ) достатньо з головою.

Якщо водонепроникна вітровка- тоді можна. Я коли їхав не розраховував, що попаду під дощ і що мої болотники ніхрена не захищають від болота.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вже теж заколупався дивитися прогнози, потім їхати на роботу маршруткою, бо по прогнозу дощ, а потім шкодувати, що дощу то й не було, а я втратив шанс поїздити в цей день.

Купив водонепроникну курточку :D

Вчора попав під дощ коли їхав додому з роботи :) Болотники звичайно допомагають, але рюкзак все рівно в болоті. Велосипед після того страшний :) Але задоволення отримав. Єдине, що голова намокла, бо з капюшоном незручно - заважає, коли назад обертаєшся.

P.S. Ніхто не має якихось прикольних дзеркал заднього виду "зайвих" - бо те що на базарі продається, лякає мене сильно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нееее, зеркала не наш выбор :)

Лучше прозрачный капюшон :D А я себе спецом для вела "выделил" ветровку, а шорты сохнут быстро :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Мій маленький офтоп! (в усіх темах де цікаво, власне мені)" == то був мій маленький офтоп

---А тепер сер"Ёзно:

Знайомство з дівчиною, прагнення до здорового способу життя, 15км - ось що привело мене в цю гілку!

Досить корисно почитав.

Одразу зрадів, що досі не купив ноут, тобто є гроші на велик початкового рівня і "капітал" на інші розумні думки.

Доречі, хотів би б/в велика "німецького" (типу, надійного - з хороших комплектуючих) купити шоб передня вилка з амортизаторами була, тормоза щоб не вбиті були і находу! Ціна теж має значення, бо думок багато, а ресурс обмежений). Може щось підкажете гурвели (гуру-велосипедисти) :) ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zevs, двоколісним транспортом я володію з 5 років. Було два "Зайчика", потім був "Аист", який відслужив мені з третього класу і по п'ятий курс університету. Далі - скутер. Тобто, їздити явважаю, що вмію. Але зацікавленість до велосипеда в мене не просто поганяти. А похудати. Так як із всіх видів спорту велосипед - це те, до чого в мене найбільше лежить (чи стоїть), то вирішив, чи реально позбутися за кілька місців лишніх 10-15 кг, якщо приділяти в день 1-1,5 год. активної їзди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Якщо активної. То так.

Якщо прогулочної то ні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Активної. Плеєр на вуха, окуляри на носа - і вперед км так на 30-40, а потім назад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Плейер в ушах - причина травматизма и матов со стороны подкравшихся сзади водителей... :glare:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Плейер в ушах - причина травматизма и матов со стороны подкравшихся сзади водителей... :glare:

Я без плеера не езжу, но пользуюсь токо одним наушником (правым), так как водители обычно подкрадываюся слева...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нє, одним наушником - не канає. Стерео має бути, як мінімум. А дзеркала на сучасні байки не прийнято ставити? І ще. На велосипеді я маю звичку їхати по лівій стороні - назустріч транспорту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...