Перейти до змісту

Хочу лісапєда


Рекомендовані повідомлення

На велосипеді я маю звичку їхати по лівій стороні - назустріч транспорту

Не по правилам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 53
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Маршрутки будуть заважати ще сильніше, ніж якщо їздити справа.

Об'їжджати машини, що стоять, і вирулювати комусь в лоба при цьому теж мабуть дуже круто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я мав на увазі по трасі, а не в місті. В місті - як вийде... де - тротуар, де - дорога... а по трасі, ІМХО, краще бачити, що тобі назустріч їде, ніж що ззаду робиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ді, це твоя точка зору, цитування ПДР чи ти вважаєш, що краще дійсно мати машини на трасі ззаду, ніж перед очима?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да, лучше иметь машину сзади. *ROFL* :(

Хотя бы потому, что при ударе ваши скорости будут вычитаться, а вот при лобовом столкновении - складываться...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ой, не знаю... якщо вже машина дожене - то, як правило, на такій швидкості, що "вичитай-не вичитай"... А якщо побачиш, що назустріч хтось несеться обочиною (є в нас такі любителі обганяти, що херачить по зустрічній, а всіх на обочину виштовхує) - може, хоч зрулиш чи спригнеш з велосипеда в сторону.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і перше, і , саме головне!!! - друге(а ПДР все ж таки не дурні писали, щось думали при цьому) , а нарахунок третього - типовий приклад: ти виїжджаєш з-за перешкоди, між тобою і автівкою - 30 метрів. У випадку руху по зустрічній полосі швидкість зближення сягатиме (для прикладу) 60 км/год + 30 км/год=90, у випадку ж руху по правій частині - 60 км/год - 30 км/год = 30!

Неважко здогадатись , у якому з цих двох випадків у водія і велосипедиста буде більше часу для маневрування (навіть якщо велосипедист не буде бачити авто).

Це - не ІМХО, це ПДР і практика водіння як велосипеда, так і автомобіля.

ЗІ я в останньому поході вилетів з сідла на швидкості більше 40 км/год. - як бачите - пишу і далі їжджу, так що 30-40 - це далеко не 90-100! :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мой личный опыт говорит, что по трассе безопаснее все-же по встречке...Всегда можна съехать на обочину, в случае опасных ситуаций...Говорю после того, как на трассе на расстоянии 60 см от меня проехала обгоняющая фура... По встречке, правда, машины тормозят своими воздушными потоками ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

велосипед, выехавший на проезжую часть - равноправный участник дорожного движения. поэтому должен ехать не по-аглицки. машины ведь по встречкам не гоняют. (разве что идиоты-смертники какие)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пішоходи за межами населених пунктів, згідно ПДР, якщо рухаються по узбіччю дороги, повинні йти назустріч транспорту. Велосипедисти - в одну сторону з транспортом. Але чому тоді для пішоходів так передбачено, а для велосипедистів - ні? Це перше.

Друге. Я не знаю нікого (підкреслюю - НІКОГО!!!!!!!!!!!!!!!!), хто за межами міських доріг їздить по правилах, в селах збавляє швидкість і т.д. Всі женуть 90-120, а то й більше. Тому якщо всі перевищенням швидкості створюють потенційно небезпечні ситуації на дорогах - я один на велосипеді не збираюся слідувати правилам дорожнього руху, і їхати так, як книжка пише. Всі їдуть так, як хочуть - я буду їхати так, як вважаю найбільш безпечним: щоб потенційна небезпека не чекала на мене ззаду. Краще я буду бачити своїми очима, що мене чекає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чтобы сзади опасность внезапно не подкралась - лучше плейер не одевать. тогда услышишь машины приближающиеся. а про пешеходов - там ключевое слово "по обочине". а велосипед - он на дороге, но не более 1м от ее края, если не объезжает стоящий транспорт.

а то, что народ не по правилам ездит - они их могут и не знать. "права купил, ездить не купил"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви лісапєда вибираєте чи обговорюєте як на ньому їздити будете :(

Треба його перше мати щоб потім рішати по якій стороні їхати ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2Yarchik

Ну если тебе буде легче от того, что ты увидишь равнодушное лицо давящего тебя - то велкам, нарушай правила...

Но потом в статистике может проскочить сообщение - сегодня был сбит велосипедист, он ехал по встречной полосе, нарушая ПДД, и водитель, выполнявший обгон, ничего не смог сделать...

Оно тебе надо?

Обычно попутные автомобили на обочину уходят, если встречная машина идёт по твоей полосе. Но эту ситуацию ты можешь видеть - придурок-200-по-встречной незамеченным остаётся редко. Соответственно и реагируешь уходом в кювет ;)

Но чаще велосипедист попадает в потенциально опасную ситуацию по своей глупости - типа, я езжу уже 5 месяцев и знаю о правилах поведения на дороге всё... :( RIP

Але чому тоді для пішоходів так передбачено, а для велосипедистів - ні?
-- просто потому, что велосипед - это полноценное транспортное средство, участвующие в движении
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну да...

Задній амортизатор - зло чи ні?

Для тих задач, що ти ставиш собі- однозначно зло. А якщо будеш кататися з форумчанами то на двохпідвісі тобі буде взагалі тяжко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

І під твою вагу, занадто крутий двухпідвіс потрібно. :(

http://www.trekbikes.com.ua/index.php?b=trek_2007&n1=HYBRID

Щось тіпа цього треба дивитись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мда... я навіть не знав, шо треба їздити по правій стороні... на ровері...

весь час їздив по лівій... навіть старався по лівій... :(

якось безпечніше бачити перед собою машину. а не їздити і думати чи вона тебе ззаді зіб"є чи ні... ;)

моя точка зору:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коротше, так. Громадяни велобайкери! З метою усунення демагогії, флудерастії і словоблудства, пропоную так: візьму в оренду (пропонуйте умови) на 1-2 вихідні дня велосипед. Мій зріст - 1,90 м., вага - 105 кг не снідавши :( Хотілося б попробувати велосипед-МТВ, оскільки стіль їзди на всіх транспортних засобах мав і маю досить жорсткий і агресивний (не переживайте, Вашу приватну власність гробити не буду, віднесусь лояльно, заподіяні збитки та завдані дефекти відшкодую); місцезнаходження моє не балує гладеньким асфальтом, так що треба щось більш надійне на наших дорогах. Запланований мною тестовий маршрут - навколо Луцька: кільце на Дубнівській, об'їздна з Дубнівської на Рівненську, об'їздна з Рівненської від кільця на Ковельську трасу, Львівська, ДПЗ, Рованці, Дубнівська... Якщо не здохну - то буду купувати собі двоколісного друга.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yarchik, ще вкажи відстань від землі до паху :( щоб потім не було "мучительно больно"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори
kmd, а за даним тобою лінком - хіба "горнікі" з двухпідвіскою?

Ти мене не зрозумів.

Я показав який тобі підійде.

А горніки двіхпідвіси тоббі низя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yarchik, ще вкажи відстань від землі до паху щоб потім не було "мучительно больно"...

Десь 80 см...

Це мені нагадало один випадок. Колега по роботі умнічає:

- Ярик, от який в тебе ККД?

Співробітниця швидко відповідає за мене:

- Двадцять п'ять сантиметрів!

Це вона так наугад, бо знати не могла і не знала... але всім було смішно :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І під твою вагу, занадто крутий двухпідвіс потрібно. smile.gif

http://www.trekbikes.com.ua/index.php?b=trek_2007&n1=HYBRID

Щось тіпа цього треба дивитись.

или такой http://bergamont.com.ua/2007/bike/rephlex :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...