Перейти до змісту

MARIO BRUNI пр. Волі (і не тільки) НАКИПІЛО!


Asbarik

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 95
  • Створено
  • Остання відповідь
Віддаю перевагу луцькому "Кадар"

Теж мав три пари взуття цього виробника, і теж купував в одному місці (можна було випросити більшу знижку ^_^ )

Але в них є біда - пустотіла підошва. Протирається перших 1-1.5см, а далі п'ятка робить своє діло.

А зимові почали промокати а потім просто розійшлись по шву.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вам втюхали взуття за 1000грн., без гарантії, не допомогли, та ще й висміяли що ви такий культурно кажучи "тупак". Робіть висновки.

І хто має задуматись в таких випадках, продавець, власник бутіка чи сам покупець???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хамство продавцов

а все остальные такие приветливые... :)

Отличный пример сарказма на фоне непонимания! :)

Я о том, что в Луцке сложно найти приветливых продавцов. Но это не значит, что их нет. Кстати прекрасный пример Акрополь, просто музей совковой культуры общения)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чьот для мене купувати "взуття" в луцького Маріо Бруні (читай Ваня Іванов) - це вже діагноз. А далі якби несуттєво - базарники , вони кругом базарники.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кстати прекрасный пример Акрополь, просто музей совковой культуры общения)))

А це, дозвольте поцікавитись, де?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кстати прекрасный пример Акрополь, просто музей совковой культуры общения)))

А це, дозвольте поцікавитись, де?

Гастроном на против стадиона Авангард.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гастроном на против стадиона Авангард.

Гастроном - Акрополь? Оужс %)

Доречі, в гастрономах біля стадіона поголовно працюють жінки військових, багато з яких прибули до нас невідомо-звідки. Це як варіант ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі, в гастрономах біля стадіона поголовно працюють жінки військових, багато з яких прибули до нас невідомо-звідки. Це як варіант ^_^

да, да "хамство в MARIO BRUNI пр. Волі (і не тільки) "- то "рука масквы"... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вам втюхали взуття за 1000грн., без гарантії, не допомогли, та ще й висміяли що ви такий культурно кажучи "тупак". Робіть висновки.

І хто має задуматись в таких випадках, продавець, власник бутіка чи сам покупець???

"""""Отправлено Вчера, 21:41

snapback.pngSunSeth (03 грудня 2012 - 21:36) писал:

Щас тобі тут напишуть: не нравицця, не купуй в них (т.є сам дурак).

"Я не жаліюсь на взуття, я навіть припускаю, що шнурки це таке, всяке буває, можуть і порватись. Робити з мене винного, та щей похіхікувати при цьому, це перебор. Во про що я""""""

Да вам пряма дорога в програму "Максимум"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може ви дівчатам сподобались, вони з вами загравали! якщо вас "тільки це" турбує, і не піднімайте тему взагалі, типу вас це дістало!

тобто вас можуть дурити, але щоб серйозно не хіхікаючи???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може ви дівчатам сподобались, вони з вами загравали! якщо вас "тільки це" турбує, і не піднімайте тему взагалі, типу вас це дістало!

тобто вас можуть дурити, але щоб серйозно не хіхікаючи???

Ви походу щось не розумієте! Мене не обдурювали! цього ще мені не вистачало... Я задоволений взуттям, трохи не пощастило з шнурками! Тема взагалі не про те, що ви пробуєте сюди вставити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ото тянем тему) головне, що клієнт задоволений, а вже шнурки це ваша справа. А те що продавщиці посміялись, то ви їм подарували рік життя) вони вам за то вдячні.

А якісь претензії по обслуговуванню? то вам ніхто не поспівчував в вашій проблемі, а питається чому вам співчувати? у вас ексклюзивний бренд? у вас чек є? у вас ще якісь гарантії?

нічого! а ви не один купуєте взуття, якщо перед кожним стелитись то продавці з глузду зійдуть, от вони і посміялись сподіваючись на ваше подальше розуміння.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Луцке попытка воспользоваться конституционными правами является административным правонарушением.

А попытка возмутиться по этому поводу - уголовным преступлением. (©)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись теж купував взуття в Mario Bruni, років 4-5 назад, тоді і ціни були адекватні і на якість скарг не було, а коли вони вже розкрутились ну і відповідно цна вверх-якість вниз + до всього зверхнє відношення продавців, найшов, як на мою думку, хорошу заміну - взуття IKOS - наш Луцький виробник, носяться прекрасно, гарантія , якість хороша і ціна в 2 рази менша.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись теж купував взуття в Mario Bruni, років 4-5 назад, тоді і ціни були адекватні і на якість скарг не було, а коли вони вже розкрутились ну і відповідно цна вверх-якість вниз + до всього зверхнє відношення продавців, найшов, як на мою думку, хорошу заміну - взуття IKOS - наш Луцький виробник, носяться прекрасно, гарантія , якість хороша і ціна в 2 рази менша.

Угу, і я там купував взуття 4 роки тому постійно, поки ціни у них в космос не полізли, при цьому не відповідаючи якості. Крім того ше й наші умєльци клєпати почали в Глобусі.

Мені там подобалось, бо я просто казав розмір моделі, і міг навіть не міряти :). + ціна була приємна і = якість.

а ТСу, та не переймайся ти так, раз вже тебе образило їх хамство, то потрібно було це на місці вирішувати (наприклад попросити книгу скарг, або менш прийнятний варіант нахамити у відповідь :), тут кому що більше до вподоби).

Особисто мені ніколи не хамили в Маріо, навпаки :).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись теж купував взуття в Mario Bruni, років 4-5 назад, тоді і ціни були адекватні і на якість скарг не було, а коли вони вже розкрутились ну і відповідно цна вверх-якість вниз + до всього зверхнє відношення продавців, найшов, як на мою думку, хорошу заміну - взуття IKOS - наш Луцький виробник, носяться прекрасно, гарантія , якість хороша і ціна в 2 рази менша.

Угу, і я там купував взуття 4 роки тому постійно, поки ціни у них в космос не полізли, при цьому не відповідаючи якості. Крім того ше й наші умєльци клєпати почали в Глобусі.

Мені там подобалось, бо я просто казав розмір моделі, і міг навіть не міряти :). + ціна була приємна і = якість.

а ТСу, та не переймайся ти так, раз вже тебе образило їх хамство, то потрібно було це на місці вирішувати (наприклад попросити книгу скарг, або менш прийнятний варіант нахамити у відповідь :), тут кому що більше до вподоби).

Особисто мені ніколи не хамили в Маріо, навпаки :).

Ну я, какбеее, так щоб сильно перейматись, то ні) А хамити у відповідь, то я раніше практикував, доки не зрозумів що краще від цього нікому не стане, тільки втратиш час та нерви. А Книги скарг мені вистачає і на борді. На то вона і є тут, щоб такі ситуації обговорювати. :_37:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А Книги скарг мені вистачає і на борді.

на якість обслуговування у вищевказаному магазині - це не вплине! Аж ніяк..

А от якби там все ж таки накатати - то вплинуло б. Одразу. Передзвонив би власник і вибачився, подарував би шнурівки (Знайшов би одразу! в магазині!) і дівчатам, що вирішили поржати за спиною дісталося б на горіхи!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна провести флеш-моб, суть же в тому, що стотисячпятсотт народу заходить в магазин поодному і просить шнурівки/иіряє черевики.

20/30 хв. подібної круговерті - і продавщиці будуть валитися з ніг. Викласти усе на Ютуб. Коротше, створити антирекламу.

Але чи не занадто ми перебільшуєм один випадок у цьому магазині? Можливо, справді дівчата хіхікали над чимось своїм, а тут покупець із шнурівками...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще раз перечитав усе заново. Стажу так. В мене нема цілі позакривати ті магазини і точки, я не хочу щоб ті дівчата горіли в пеклі. Єдина ціль мого посту - це конкретна скарга на конкретний випадок у книзі скарг луцького борду, щоб усі однобордівці знали що може їх чекати у тих магазинах. Мене не цікавить чому вони хіхікали, і хто там загравав чи не загравав. Мене обурила ця ситуація що сталась, я вирішив не сваритись на місці бо в мене були справи поважливіше ніж " скарга на дівчаток з обувного". Особисто я наступного разу задумаюсь заходити до них чи ні. А чи задумаєтесь ви? А може для когось це нормально, а може хтось захоче поскаржитись власнику. Це вже не моя справа. Висновки всі робіть самі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

стався до людей так, як ти хочеш, щоб ставилися до тебе....

особисто мені в магазинах цієї мережі (купував в магазинах на Волі і в Юванті) ніколи не хамили, сервіс там не нав"язливий, навпаки всього в міру. Багато разів ходив, цікавивися цінами, примірявся і сам, і з дружиною, і навіть якщо нічого не купував перемірявши 5-7 пар взуття, то нас ніхто не матюкав і не казали нам, щоб ми більше тут не займали їх часу чи ще щось в такому роді.

Навіть подарували лопатку для взування їх фірмову (таку велику металічну із чорною ручкою).

наскільки нерозуміюся в гарантіях на придбаний товар, то вона не розповсюджується на витратні матеріали (в даному випадку таким матеріалом є шнурівки). Це те ж саме, що купити, наприклад принтер, і через місяць просити поміняти Вам юсб-кабель, бо від неодноразових згинань він переломався і тепер принтер через це не друкує.

згадав, в магазинах Маріо бруні дають місячну гарантію на взуття. якщо купуєш у них взуття не в сезон (купуєш зимові черевики у серпні місяці), то відлік цього терміну починається вд початку сезону (ніби, 15 листопада).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо купуєш у них взуття не в сезон (купуєш зимові черевики у серпні місяці),

часто там так продають?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...