Перейти до змісту

Висока вологість у хаті


Fala

Рекомендовані повідомлення

Не знаю, що робити в таких випадках. В хаті висока вологість, через те повітря постійно стоїть важке. Що підскажите?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 83
  • Створено
  • Остання відповідь

провітрювати й топити, в першу чергу.

якщо дах не тебе, має допомагати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розкажіть про стіни, про "пиріг" стіни. Вікна які? Дах чим утеплений, має якісь плівки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Здирайте пінопласт зі стін зовні.

А взагалі перший спосіб знизити вологість - нагріти об"єм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

теж така проблема 30-40 см. від підлогі завжди тече з стіни вода і аж до самого плінтуса і трохи по цвіло та почорніло

мебель (нова) цвіте білим дуже під діваном чуть ли не ростуть гриби і все це зроблено трохи більше як пів року.

літом трохи не так.Робилось все з нуля в середині тільки сама постройко змурована давно.та занесені нові меблі що в кухні то й в кімнаті одинакова проблема.

стіна змурована в кірпіч (червоний) посередині продуха поштукатурена та нанесений короїд

потолок гіпсокартон доскі засипано тирсою і знову доски

вікна металопластикові 5камерні

підлогу опустив десь на 10см. ниже фундамента (була дуже низька висота)

застелено плівкою застелено спеціальний твердий пінопласт та зроблена стяжка розстворна 7-9 см.

постелений ламинат на 0,2 пінопласт

все робилось як годиться грошей не жалів.

може проблема в підлозі?

підскажіть майстри що не так зробив.

придлагають обклеїти з наружи пінопластом але я щось вагаюсь що не поможе

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"підлогу опустив десь на 10см. ниже фундамента (була дуже низька висота)" - вот те и проблема

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

подвал так сказть получается...стена на высоте ( как вы говорите) 30-40 см, от пола имеет "точку росы", где и выпадает влага.

Выход: или поднять температуру стены и пола, или опустить точку росы. Или греть изнутри пол и стену или снаружи в земле изолировать фундамент пенопластом.

А подвала нет часом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

timurlan скоріш за все потрібно утеплити цоколь, так як водяні пари осідають в найхолоднішій частині кімнати, у вашому випадку цоколь охолоджується від землі ("тягне" холод) в кімнаті +20 температура цоколя наприклад +5 волога не виходить з будинку а осідає конденсатом (як вікна мокріють) тільки у вас не вікна а стіни. Як утеплювати фундамент розкаже гугл (можна в картинках для наглядності). Це сугубо моя думка - можу помилятись

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щас рекламируют ceresit-овский прибор от влаги, попробуйте, может поможет. В интернетах есть отзывы на него, например этот.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підвала нема

отопленя електричні радиатори атлант. хватає повність.

на рахунок цоколя я теж так думав можливо проблема в ньому

але якщо я його утеплю розкопаю та обклею пінопластом з боку та чи небуде він тянути вологи з землі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щас рекламируют ceresit-овский прибор от влаги, попробуйте, может поможет. В интернетах есть отзывы на него, например этот.

тут говорят что это лохотрон. Ну почти лохотрон - сбор двух литров воды за 35 гривен.

Как на счет такого? Принцим действия - как у холодильника наоборот. На холодных частях конденсируется влага и стекает в контейнер. Питание нужно только чтобы охлаждать эту холодную часть.

Fala, слишком мало даных - пригласите вентиляционщика или спеца по утеплению на осмотр помещения, здесь экстрасенсов нет.

timurlan, возможно поможет использование теплых полов типа Nexans?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підвала нема

отопленя електричні радиатори атлант. хватає повність.

на рахунок цоколя я теж так думав можливо проблема в ньому

але якщо я його утеплю розкопаю та обклею пінопластом з боку та чи небуде він тянути вологи з землі?

Пол так же должен быть теплоизолирован....он ниже О находится я так понял, а в земле температура всегда ниже воздуха - вот и просходит охлаждение пола, а зимой наоборот выше, но уличного воздуха и опять же ниже, чем у вас будет в помещении.

Если есть тпловентилятор, то поробуйте эксперимент, поставьте его и направьте на часть какой-нибудь влажной стены около пола и выключите даже без электронагрева - стена подсохнет скоро и не будет конденсата. Если имеете контактный термометр - то померяйте температуры обдуваемой стены и какой нибудь другой влажной....я думаю цифры (если правильно померяете) будут отличаться сильно (как для этого частного случая).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підвала нема

отопленя електричні радиатори атлант. хватає повність.

на рахунок цоколя я теж так думав можливо проблема в ньому

але якщо я його утеплю розкопаю та обклею пінопластом з боку та чи небуде він тянути вологи з землі?

Пол так же должен быть теплоизолирован....он ниже О находится я так понял, а в земле температура всегда ниже воздуха - вот и просходит охлаждение пола, а зимой наоборот выше, но уличного воздуха и опять же ниже, чем у вас будет в помещении.

Если есть тпловентилятор, то поробуйте эксперимент, поставьте его и направьте на часть какой-нибудь влажной стены около пола и выключите даже без электронагрева - стена подсохнет скоро и не будет конденсата. Если имеете контактный термометр - то померяйте температуры обдуваемой стены и какой нибудь другой влажной....я думаю цифры (если правильно померяете) будут отличаться сильно (как для этого частного случая).

Ще додам, що утеплювати фундамент треба не так як стіни (маю на увазі товщину теплоізолятора), оскільки теплопровідність цегли і бетону різна, а також утеплюватись треба нижче рівня підлоги

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підвала нема

отопленя електричні радиатори атлант. хватає повність.

на рахунок цоколя я теж так думав можливо проблема в ньому

але якщо я його утеплю розкопаю та обклею пінопластом з боку та чи небуде він тянути вологи з землі?

Пол так же должен быть теплоизолирован....он ниже О находится я так понял, а в земле температура всегда ниже воздуха - вот и просходит охлаждение пола, а зимой наоборот выше, но уличного воздуха и опять же ниже, чем у вас будет в помещении.

Если есть тпловентилятор, то поробуйте эксперимент, поставьте его и направьте на часть какой-нибудь влажной стены около пола и выключите даже без электронагрева - стена подсохнет скоро и не будет конденсата. Если имеете контактный термометр - то померяйте температуры обдуваемой стены и какой нибудь другой влажной....я думаю цифры (если правильно померяете) будут отличаться сильно (как для этого частного случая).

пробовал ставить двухкиловатний тепловентилятор стена подсихает но хватает не на долго

через 12 часов опять мокрая

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сухая будет - пока будет одуваться, даже без подогрева, выключите - опять тоже самое. Это я просто привел вам пример, как избавляться от точки росы.

Еще один жизненный пример: я делаю вентиляцию в бассеинах, так вот, в таких помещениях окна - самое слабое место, не считая холодных потолков, и если зимой их не "теплоизолировать" - они просто плачут. Но не замотаешь же их минватой или пенопластом, для этого вентиляция работает 24 часа в сутки - остановили - и всё....лужы везде.

У вас понятно не такая влажность как в бассейне - но случай очень похожий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А може справа у пластикових вікнах? У мене до заміни на пластикові в квартирі буле все нормально, а після стала цвісти чорним стіна у дитячій. Поки купили церезітовський поглинач (більший, в Новій лініі є більший і менший), але ще не встановили. А стіну нам знайомі нарадили обробити мідним купоросом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А може справа у пластикових вікнах? У мене до заміни на пластикові в квартирі буле все нормально, а після стала цвісти чорним стіна у дитячій. Поки купили церезітовський поглинач (більший, в Новій лініі є більший і менший), але ще не встановили. А стіну нам знайомі нарадили обробити мідним купоросом.

Конечно, окна тоже играют большую роль, во-первых с ними теплее, а стена всеравно осталась холодный...т.е. еще быстрее выпадет конденсат, во вторых, через щели в деревянных рамах в СССР по нормам поступало 10% приточного воздуха, который должен был немного разбавлять влажный воздух помещения и снижать температуру.

Зимой влажность и так у нас низкая, я б не советовал её снижать еще и осушителями...

И пр медный купорос - тоно не знаю, но не вредный ли он????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И пр медный купорос - тоно не знаю, но не вредный ли он????

От мені це теж цікаво. Хочу почитати думки, що робити. Ще для чогось радили утеплювати стіну гіпсокартоном з зовнішнюї сторони (третій поверх, кімната в кінці будинку, за стіною вулиця) Чесно - не уявляємо як це зробити.

В тій кімнаті якраз вологість ну дуже висока, аж підлога прогнила в деяких місцях. А там ще стара баба живе, на підлогу часом пісяе поза горщик. Осушення потрібне. А де совдеповські дерев'янні вікна - там навпаки. Повітря сухе, аби 50% було. Квітів багато, тож доводиться підвищувати вологість навіть в нашій полосі круглий рік.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Боротьба з вологістю - це Утеплення і Вентиляція! Тепер давайте думати: ДБН В.2.6-31:2006 (м.Луцьк, 2-а температурна зона України), тепер

Мінімально допустимий опір теплопередачі огороджувальних конструкцій житлових будинків (Rmin)

1) вікна 0,5-0,56 м2С/Вт

2) зовнішні стіни 2,5 м2С/Вт

3) перекриття, покриття неопалюваних горищ 4,5м2С/Вт

4) перекриття над проїздами, холодними підвалами 3,3 м2С/Вт

5) вхідні двері 0,56 м2С/Вт

6) перекриття над підвалами нижче землі 3,45 м2С/Вт

За формулою R=d/a отримаємо склад стіни:

1) цегла 25см, пінопласт 5см 1,6 м2С/Вт

2) цегла 25см, пінопласт 10см 2,86 м2С/Вт

3) цегла 38см, пінопласт 5см 1,79 м2С/Вт

4) цегла 51см, пінопласт 5см 1,98 м2С/Вт

5) газоблок 20см, пінопласт 5см 2,36 м2С/Вт

6) газоблок 30см, пінопласт 5см 2,92 м2С/Вт

7) тільки пінопласт 10см без нічого 2,5 м2С/Вт

Висновок: для забезпечення тепловтрат (витрати на опалення) для Луцька підходить все що більше 2,5 м2С/Вт.

Тепер перейдем до "Вологості": ДБН В.2.6-31:2006

Допустима за сан. нормами (цвіль, хвороби і тд. тп.) вимога різниці температури між вн. повітрям і "вн. поверхнею конструкції" для житла, школи

1) стіни 4 градуси

2) перекриття, горище 3 градуси

3) перекр. над проїздами 2 градуси

Допустиме значення повітропроникності конструкції 0,5кг/м2*год.

Допустиме збільшення вологості (W) матеріалу в конструкції в холодний період року (напряму від цього залежить цвіль):

1) мінвата 2,5%

2) пінополістирол 2,0%

3) бетони легкі 1,2%

4) цегляна кладка 1,5%

5) важкий бетон, розчин 2,0%

Розрахункова температура внутрішнього повітря житла +20 градусів, розрахункова температура зими зовні -20 градусів.

Розрахункова нормальна вологість житла 55%, розрахункова вологість зовнішнього повітря в Луцьку осінь-зима-весна 85%.

Ванну кімнату не рахуємо бо зачасту її роблять всередині будинку, квартири і її температура повинна бути +24 градуси + вентиляція, щоб не було цвілі або менша температура і постійна довгострокова витяжка вентилятором.

Розрахунок конденсату при температурі зовні -20, вологості 85%, всередині +20 і 55%:

1) цегла 25см, пінопласт 10см точка роси всередині пінопласту (товщина утворення конденсату 4см)

2) цегла 25см, пінопласт 5см точка роси всередині пінопласту

3) цегла 38см, пінопласт 5см конденсат не утворюється (невелике мокріння при вологості 89%)

4) цегла 51см, пінопласт 5см конденсат взагалі не утворюється (тільки замокання конструкції)

5) цегла 51см точка роси всередині стіни шириною 30см, але висихає і не цвіте за рахунок паропроникності і постійному опаленню, втратам тепла.

6) газоблок 20см, пінопласт 5см конденсату нема (тільки при замоканні)

7) газоблок 30см, пінопласт 5см конденсату нема (тільки при замоканні)

Якщо ж стіна всередині покривається цвіллю при нормальній конструкції стіни то або всередині велика вологість, яка накопичується навіть вночі коли спите, або є зволоження повітря постійне, плюс нема вентиляції, постійно зачинене вікно, двері і звичайно стіни, перегородки зашпакльовані паронепроникним акрілом, а ззовні ще й до того пінопласт з зовн. фасадною штукатуркою.

Недарма в фільмах у будинках майже всюди стоять кондиціонери, вентиляція на першому місці).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

утеплювати стіну гіпсокартоном з зовнішнюї сторони

З яких це пір гіпсокартон - утеплювач? Хтось щось переплутав.

А може справа у пластикових вікнах?

Використовуйте положення ручки вікна в положенні "мікровент" і конденсату на вікнах не буде. В мене добре топлять батареї то я собі можу дозволити і в -10 спати при мікровентиляції.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене була подібна ситуація.

В новозбудованому приватному будинку із настанням похолодань в низу на стніах (см. 0-20 від підлоги, а в кутах ще вище) утворювався конденсат, а при великих морозах - стояв іній.

Конструкція стін зображена на мал. 1 (бетонний цоколь вище землі см. 30-50, стіна в 1 цеглину (0,5 цегли + 5 см піноаласту + 0,5 цегли)). Провітрювання та посилений обігрів майже нічого не давали.

Довелось утеплити і цоколь і завнішні стіни, як на мал. 2, тепер в будинку сухо і тепло.

post-1369-0-43528500-1351408053_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене була подібна ситуація.

В новозбудованому приватному будинку із настанням похолодань в низу на стніах (см. 0-20 від підлоги, а в кутах ще вище) утворювався конденсат, а при великих морозах - стояв іній.

Конструкція стін зображена на мал. 1 (бетонний цоколь вище землі см. 30-50, стіна в 1 цеглину (0,5 цегли + 5 см піноаласту + 0,5 цегли)). Провітрювання та посилений обігрів майже нічого не давали.

Довелось утеплити і цоколь і завнішні стіни, як на мал. 2, тепер в будинку сухо і тепло.

post-1369-0-43528500-1351408053_thumb.jp

може мені так зробити

розкажіть якої товщини ви клеїли пінопласт з наружи

і скільки см в землі обклеювали пінопластом фундамент

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щас рекламируют ceresit-овский прибор от влаги, попробуйте, может поможет. В интернетах есть отзывы на него, например этот.

а

що воно взагалі таке? багато місця займає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

може мені так зробити

розкажіть якої товщини ви клеїли пінопласт з наружи

і скільки см в землі обклеювали пінопластом фундамент

В мому випадку промерзання йшло через бетонний цоколь, та перший рядок цегли.

Я утепляв пінопластом товщиною 5 см весь будинок, і цоколь і стіни (між кладкою вже було закледено 5см пінопласту).

На утеплення фундаменту вкопувався в землю на 20-30 см, хоча книжка пише, що потрібно на глибину промерзання грунту, а це приблизно до 70-90 см.

ПС Я гадаю Вам в цьому році вже пізно приступати до утеплення всього будинку, хоча якщо буде гарна погода то цоколь не мішало б обклеїти пінопластом та замазати клейом по сітці і чекати до весни.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щас рекламируют ceresit-овский прибор от влаги, попробуйте, может поможет. В интернетах есть отзывы на него, например этот.

а

що воно взагалі таке? багато місця займає?

Осушитель воздуха. Ну, он лажовый по сравнению с более дорогими, другими моделями и фирмами. Но попробовать можно. Прибор накапливает в себя воду из воздуха и потом просто выливаете из него те пару литров, что он собрал и дальше пользуетесь. Размером с 3-литровый бутыль воды.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...