Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Я те ж проти того переходу!

Цей перехід, походу, самий стрьомний в Луцьку.

Але на скільки я знаю, його зробили, бо люди все рівно йшли, був там перехід чи не було.

Там походу "народная тропа" :)

Паркан напевно допоможе, але боюсь почнуть люди бігти на іншу сторону прям з зупинки ((((

Опубліковано

Паркан напевно допоможе, але боюсь почнуть люди бігти на іншу сторону прям з зупинки ((((

Вони й так бігають - від зупинки і до в'їзду в двір 17го будинку. :)
Опубліковано

Хай би отой новий "відбійник" що вони там на мості мумять - продовжили аж до першої зупинки, що біля "вівасана". Чи як воно там.

може міст продовжити до першої зупинки, щоб вже точно під мостом переходили?

Опубліковано

може міст продовжити до першої зупинки,

А він, фактично, де закінчується?? (Якщо взяти до уваги те, що перехід, то на 99% міст)

Опубліковано

А він, фактично, де закінчується?? (Якщо взяти до уваги те, що перехід, то на 99% міст)

мабуть там де під ним пройти не можна :)
Опубліковано

я не розумію - у чому стрьомність і проблемність даного переходу - у тому що луцькі водії не вміють їздити на спуску чи підйомі?

а якби це не міст був, а затяжний підйом із світлофором - то що? світлофор прибрати бо треба розганятись - навчиться їздити і виконувати ПДР і не буде перехід виглядати стрьомним

Опубліковано

=25.347229%2C50.754658&panorama[direction]=71.060287%2C0.000000&panorama[span]=130.000000%2C69.367188"]Ось перехід.

Подумай нафіга він там нада?

я не розумію - у чому стрьомність і проблемність даного переходу - у тому що луцькі водії не вміють їздити на спуску чи підйомі? а якби це не міст був, а затяжний підйом із світлофором - то що?

Костя, там через 25м ще є один перехід. Ахуєнний просто. Регульований. Хоча і там частенько бувають аварії за участю пішоходів і за вини водіїв.

Ми тут 490 постів намагаємося знайти вірну відповідь на запитання. А ти вирішив, що всі повинні їздити по правилам і це вирішить усі проблеми. Віриш? Ти не відкрив Америку, а просто сказав очевидну річ, яка відома усім на світі.

Опубліковано

Ось перехід.

Подумай нафіга він там нада?

Костя, там через 25м ще є один перехід. Ахуєнний просто. Регульований. Хоча і там частенько бувають аварії за участю пішоходів і за вини водіїв.

Ми тут 490 постів намагаємося знайти вірну відповідь на запитання. А ти вирішив, що всі повинні їздити по правилам і це вирішить усі проблеми. Віриш? Ти не відкрив Америку, а просто сказав очевидну річ, яка відома усім на світі.

Женя, там не 25 а 100 метрів і це лише в одну сторону. для здорових, молодих людей лишні метри пройти - не складно. а ти подумай про людей хворих, старих - їм думає легко буде пройти лишні 250 метрів?

p.s. їзда по правилам і перехід по правилам вирішують 95% проблем на дорогах

Опубліковано

Женя, там не 25 а 100 метрів і це лише в одну сторону. для здорових, молодих людей лишні метри пройти - не складно. а ти подумай про людей хворих, старих - їм думає легко буде пройти лишні 250 метрів?

Ага, скажи це комунальникам, які знаючи, що настала зима, НІКОЛИ не готові до її приходу. ДО снігопадів, і до того, що потрібно чистити дорогу.

І коли при нашій волинській погоді, коли взимку може йти дощ і одразу замерзати, перетворюючи дорогу на олімпійський каток, що буде робити літня людина, яка переходить там дорогу, а авто не може ніяк зреагувати, бо то лід. І ніякі самі модні шини і авто не спасають від льоду, і автівка неконтрольовано сунеться донизу, що робити літній людині, яка переходить дорогу по правилам? Добігти / доскакати до тротуару? ЧИ падати і чекати участі?? Що? Скажи мені!

Всі без тебе знають, що дотримання правил - це порядок і спокій. Але серед 100 чоловік, що їздять добра половина їх не дотримуються умисне чи не дуже. І з цим НІЧОГО не зробиш. НІЧОГО!

І щоб вберегти принаймні одне життя, варто забезпечити логічність знаків та розмітки, для тих же правил. Адже водій, який зіб*є там людину, Може бути і не винен.

Він і швидкість триматеме вірну. І гальмуватиме. І повертати і все-все-все. Але якщо його авто посунеться, чи якийсь олух на літній гумі взимку стукне його в зад (бо це міст, згори до низу) і він сам цього не хотячи накоїть лиха, то що робити? Га?

Опубліковано

Ага, скажи це комунальникам, які знаючи, що настала зима, НІКОЛИ не готові до її приходу. ДО снігопадів, і до того, що потрібно чистити дорогу.

І коли при нашій волинській погоді, коли взимку може йти дощ і одразу замерзати, перетворюючи дорогу на олімпійський каток, що буде робити літня людина, яка переходить там дорогу, а авто не може ніяк зреагувати, бо то лід. І ніякі самі модні шини і авто не спасають від льоду, і автівка неконтрольовано сунеться донизу, що робити літній людині, яка переходить дорогу по правилам? Добігти / доскакати до тротуару? ЧИ падати і чекати участі?? Що? Скажи мені!

Всі без тебе знають, що дотримання правил - це порядок і спокій. Але серед 100 чоловік, що їздять добра половина їх не дотримуються умисне чи не дуже. І з цим НІЧОГО не зробиш. НІЧОГО!

І щоб вберегти принаймні одне життя, варто забезпечити логічність знаків та розмітки, для тих же правил. Адже водій, який зіб*є там людину, Може бути і не винен.

Він і швидкість триматеме вірну. І гальмуватиме. І повертати і все-все-все. Але якщо його авто посунеться, чи якийсь олух на літній гумі взимку стукне його в зад (бо це міст, згори до низу) і він сам цього не хотячи накоїть лиха, то що робити? Га?

Женя, за безпеку власну і безпеку оточуючих його атомобіль відповідає ВОДІЙ, саме ВІН МАЄ ОЦІНЮВАТИ ТА КОНТРОЛЮВАТИ стан дорожнього покриття у всі пори року і це записано в ПДР. не впевнений, що зможеш проїхати правильно з моста чи на міст - не виїзжай на дорогу.

пішохід має впевнитись у безпечному переході згідно його фізично-психологічного стану.

що ще не зрозуміло?

може ще хтось винуватий буде в тому, що водій не контролює своє авто на спуску з моста?

p.s. злісних порушників правил треба наказувати жорстко, на кругленьку суму із громадскими роботами та позбавленням права керувати на певний період

Опубліковано

Женя, за безпеку власну і безпеку оточуючих його атомобіль відповідає ВОДІЙ, саме ВІН МАЄ ОЦІНЮВАТИ ТА КОНТРОЛЮВАТИ стан дорожнього покриття у всі пори року і це записано в ПДР. не впевнений, що зможеш проїхати правильно з моста чи на міст - не виїзжай на дорогу.

*ля.. розмова сліпого з глухим....

Ок. Швидка. Їм грошей держава не виділила на перевзути авто. А комунальники, як завжди, забули, що зимою сніг - це нормально. Їм також не виїжджати?

Опубліковано

*ля.. розмова сліпого з глухим....

Ок. Швидка. Їм грошей держава не виділила на перевзути авто. А комунальники, як завжди, забули, що зимою сніг - це нормально. Їм також не виїжджати?

ага, ще давай згадаємо що і кому виділяють комунальникам, медикам зі швидкої і т.д. - тільки це все зрозуміло, але питання у тому, що в кінцевому випадку за безпечене керування відповідає водій. а вже потім ми можемо говорити чи відповідає нормам стан дорожного покриття і т.д.

Опубліковано

що ще не зрозуміло?

не зрозуміло чого мають гинути і травмуватись люди.

збереження життя і здоров"я є найвищим пріоритетом. Оскільки нинішні умови проїзду того місця не можуть забезпечити це, потрібно ті умови міняти, а не розказувати хто в тому винен.

Опубліковано

Женя, там не 25 а 100 метрів і це лише в одну сторону. для здорових, молодих людей лишні метри пройти - не складно.

зазвичай люди, які там переходять, продовжують рух далі, по іншій стороні дороги в сторону наступного переходу або вздовж мосту. Переходять дорогу по тому переходу, бо там э перехід. Ну нема там аж такого потоку людей які виходять прям напроти переходу і мусять відразу за переходом конче кудись зайти. Не буде переходу, люди звикнуть переходити раніше дорогу там, де є перехід, або під мостом, це справа звикнути максимум тиждень часу.
Опубліковано

Не буде переходу, люди звикнуть переходити раніше дорогу там, де є перехід, або під мостом, це справа звикнути максимум тиждень часу.

Я вже наводив цей приклад:

паркан вздовж Соборності від Воїнів-Інтернаціоналістів (перехрестя) до Молоді (перехрестя).

Спочатку лазили через паркан, потім всі стали ходити на перехід. І нічого, Костя, ходять і по нині!

Опубліковано

Я б і зупинку маршруток звідти прибрав,бо через 50м повноцінна зупинка.А від мосту до світлофора поставив би паркан.

А в загалі прикольно,коли у нас якийсь недолугий чиновник зробить щось через дупу,а ми сперечаємось,як краще до цього пристосуватись.Коли ми вже навчимось мислити не по-совковському?

Опубліковано

Я б і зупинку маршруток звідти прибрав,бо через 50м повноцінна зупинка.А від мосту до світлофора поставив би паркан.

А в загалі прикольно,коли у нас якийсь недолугий чиновник зробить щось через дупу,а ми сперечаємось,як краще до цього пристосуватись.Коли ми вже навчимось мислити не по-совковському?

мабуть в іншому житті, бо той хто народився у совку вже не зміниться.

Опубліковано

От вже кілька днів спостерігаю як через дупу латають Карпенка-Карого.Дорога в кожному напрямку має по 2 полоси і розділювальну смугу.

1.Перекрийте одну сторону і ремонтуйте.

2. На вулиці видно вже о 5 ранку.То ж яка проблема робити з 5-ти ранку.Ні треба в саму спеку.

3. Асфальт тільки вклали,ще теплий і машини любої ваги по ньому відразу їдуть,бо ніхто не слідкує за навігацією.То скільки той ремонт протримається?

А мер в глибокій сплячці.

сорі за офтоп.

Опубліковано

не зрозуміло чого мають гинути і травмуватись люди.

збереження життя і здоров"я є найвищим пріоритетом. Оскільки нинішні умови проїзду того місця не можуть забезпечити це, потрібно ті умови міняти, а не розказувати хто в тому винен.

поясніть мені будь ласка що такого особливого у тому місці, що воно не може забезпечити безпеку життя та здоров'я якщо всі учасники дорожнього руху будуть виконувати правили дорожнього руху.

там погана видимість? - ні

крутий спуск? - ні, звичайний як і будь де інде

небезпечний поворот? - ні, пряма дорога.

що там такого особливого, що не дозволяє завчасно зменшити швидкість при під'їзді до переходу?

Опубліковано

Женя, за безпеку власну і безпеку оточуючих його атомобіль відповідає ВОДІЙ, саме ВІН МАЄ ОЦІНЮВАТИ ТА КОНТРОЛЮВАТИ стан дорожнього покриття у всі пори року і це записано в ПДР. не впевнений, що зможеш проїхати правильно з моста чи на міст - не виїзжай на дорогу.

пішохід має впевнитись у безпечному переході згідно його фізично-психологічного стану.

що ще не зрозуміло?

І ти готовий довірити своє життя та здоров'я кожному з водіїв?

Я керуюсь іншим принципом: за свою безпеку дбай сам.

Даний перехід небезпечний. Свій вибір я зробив вже давно. Дорогу переходжу або на переходах де свідлофори, або під мостом.

Опубліковано

Мадкот, щось мені підказує, що ви не виросли в тому районі (поправте якщо не правий, але думаю - що правий), то ж не відчуваєте що цей перехід там "чужеродний" так само як і зупинка. Впевнений що рішення про встановлення оних приймала також людина далека від потреб району. Як вже неодноразово було сказано, кому треба на привокзальну - пройде спокійно під мостом, скорочення шляху просто мізерне, якщо взагалі є, кому в район Грушевського - перейде по нормальному регульованому переходу.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...